Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Vai että räpeltämätön ja ruosteeton civic. Aika löytö.
Suunta on ainakin erinomainen ja ei voi kuin hattua nostaa tekemiselle.
Jäädään mielenkiinnolla odottelemaan lopputulosta.
Suunta on ainakin erinomainen ja ei voi kuin hattua nostaa tekemiselle.
Jäädään mielenkiinnolla odottelemaan lopputulosta.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Mulla vois olla ilmastoinnin romut kaikkineen päivineen
Hieno tekemisen meininki, ja hieno löytö!
Hieno tekemisen meininki, ja hieno löytö!
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Uskomatonta näperrystä, taas. Seurantaan!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Dynyn puolella seurannu jo vuosia sun topiceja, erittäin asiallista tekemistä.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Kovasta linjasta on vaihtoehtoina jatkaa joko suoraan letkuksi muuttavalla helmiliittimellä tai helmiliittimellä jossa uros/naaras AN-liitos, tai sitten perinteinen kartioliitos niinkuin alkuperäisenäkin (polttoainesuodattimen tuloliitäntä) johon tietysti voi myös siihen liittää uros AN-liittimen sopivan liitimutterin ja tukiholkin kanssa (AN-liittimen kartiokulma tosin 37°, mikä syytä ottaa huomioon suunnitellessa).HiTec wrote: ↑14. Sep 2017 22:32Eli eli, mites tää nyt käytännössä menee. Ostin ylikokoset linjat (alkuperänen syöttö 8mm, paluu 6,3mm, nää uudet linjat syöttö 9,5mm (3/8) ja paluu 8mm (5/16)). Hengitys menee vanhalla linjalla, kun on identtinen kaasari-ruiskukoneiden välillä. Näitä ilmeisesti ihan jollain alumiinisilla liittimillä ja helmiliitoksilla kannattais ruveta liittämään auton linjoihin, kun eivät ole alkuperäistä kokoa? En oo ikinä ennen pelannu bensalinjojen, saatika sitten tommosten liittimien kanssa. Löytyisköhän jostain ihan suoraa palikkaa tuohon alumiinilinjaan, mikä kävis ilman mitään kummempaa säätämistä ja väliadaptereita tuohon alkuperäseen bensansuodattimeen ja tankin päässä oleviin liittimiin?
Itse ehkä tekisin kotioloissa kovanlinjan molempiin päihin helmellä AN-liitokset ja niistä sitten letkuilla veto suodattimelle et tankin lähtöön.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Tämä(kin) prokkis tais yhtäkkiä levähtää vähän käsiin
Mä apinoin parisen vuotta sitten aristoon tuon nexus7+udax+dsp ratkasun ja en vois olla tyytyväisempi, helvetin hieno ja toimiva ratkaisu!
Keep up the good work!
Mä apinoin parisen vuotta sitten aristoon tuon nexus7+udax+dsp ratkasun ja en vois olla tyytyväisempi, helvetin hieno ja toimiva ratkaisu!
Keep up the good work!
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Juu, apinoin senkin aikoinaan. Nyt on kuitenkin tabletista joku latauspuolella ilmeisesti huonona kun ei enää tunnista latauksen poiskytkentää. Jää siis tabi päälle kun sammuttaa auton
Tää taitaa olla kolmas kerta kun joutuu entraamaan tota setuppia saman vian takia, onko sattunut eteen?
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Paska homma nuo ilkivallat
No nyt!HiTec wrote: ↑19. Dec 2018 20:51Coupeen ja Frostyyn tuli tänään haettua postista Telwin Digital Modular 400V pistehitsauspihdit. Vakiopaine Oy:ltä nämä tilasin ja 750 euroo köyhty. Pidemmät elektrodit/varret olis ollu 215e, jätin hyllyyn. Pitää sorvauttaa jollain pidemmät jos tulee tarvis.
Nyt on kuitenkin kaikki vehkeet kasassa, joilla korihommat tulee tehtyä siten että ne toivon mukaan kestääkin edes vähän pidempään kun migillä tulppahitseillä turatessa. Seuraava homma olis rakennella talliin voimavirta.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Jos jotain positiivista niin onneksi tämän auton ruostehommat ei ole niitä perinteisiä mätähommia . Kaikesta huolimatta niitä harvoja hyvin säilyneitä EG-koreja.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Se on melkein tehtävä koeliimaukset ja hitsaukset jollain pellin palasilla ja katsottava miten käyttäytyy. Sillä tavalla näkee käytännössä ja saa mielenrauhan.
Some kyllä hoitaa kyllä hyvin sosiaalisen puolen mutta pysyvämmän ja pitkäjänteisemmän datan kohdalla ne alustat ei vaan toimi yhtä hyvin.
Huomasin kans. Joihinki vanhempii projekteihin olis ollut mukava palata. Eikä Wayback Machine:llä pääse topickeihin asti. Harmi, vähän samalla tavalla kuin esim. K20A.orgilla ja Honda-Techillä ois paljon mielenkiintoista mutta kun taas monissa kuvat ei toimi, Photofuckedien ja muiden vuoksi.
Some kyllä hoitaa kyllä hyvin sosiaalisen puolen mutta pysyvämmän ja pitkäjänteisemmän datan kohdalla ne alustat ei vaan toimi yhtä hyvin.
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Siisti palikka, en oo edes tienny että tuollaisiakin on. Tää olis hyvä jokaiseen 90-luvun civicciin. Mun coupeenkin pitää varmaan ite väkertää joskus jotain tämän tyylistä takapuskurin alueelle.HiTec wrote: ↑03. May 2019 17:08Tuli hankittua myös Civic 92-95 VX:n takapuskurin OEM "diffuusori". Melko harvinainen kikkare nykyisellään jo jenkeissä. Eli käytännössä tuo estää takapuskurin vasemmalta puolelta puskurin sisään normaalisti muodostuvan ilmataskun muodostumisen ja ohjaa ilman suoraan puskurin ali. Takaosassa on myös pienet hainevät, ikäänkuin niillä jotain merkitystä tässä tapauksessa olis
Bolt on kikkare jokaseen EG HB Civiciin, yks ruuvi ja kolme klipsiä.
Huomattavasti sivistyneempää kuin leikata iso reikä takapuskuriin.
-Honda Civic EJ8 -97 B18C Projekti/Kesäauto
-Honda Civic MB6 -97 B16A1 tekeillä
-Honda CR-Z -13 Käyttis
-Instagram
-Honda Civic MB6 -97 B16A1 tekeillä
-Honda CR-Z -13 Käyttis
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
@AleksiKoppine saattais osata vastata tuohon Preluden rengaskoon/kaarien rullaus kysymykseen.
Nissan Maxima A33 3.0 -01
ex Nissan Maxima 2.0 -98
ex Nissan Primera 1.6 -95
ex Nissan Sunny 1.6 -88
ex Nissan Maxima 2.0 -98
ex Nissan Primera 1.6 -95
ex Nissan Sunny 1.6 -88
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Samaa ajattelin, YV:lläkin varmaan tavoittaa.
Pystytkö tätä avaamaan yhtään enempää? Ilman nimiä tietty. Itsekin joutunut nuiden kanssa järjestelmään, tappelemaan ja eritoten pettymään, niin sen puoleen kiinnostaa vähän vertauskokemuksetkin.HiTec wrote: ↑13. Apr 2020 20:38S2000:n kanssa on tuon ilkivaltavahingon jäljiltä jääny kaikessa paska maku suuhun. Saa nyt nähä tuleeko otettua edes ajoon koko vehjettä kun vituttaa koko tapaus ja sen lopputulema niin paljon. Pitää varmaan ite käydä vielä kouluja loppuikä, että ei tarvii luottaa keneenkään minkään asian kanssa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- SUPPORTER
- Posts: 271
- Joined: 04. May 2015 07:57
- Location: Kajaani / Kuusamo
- Contact:
Re: Round 2.5: Civic EG3 "Frosty"
Minulla ei ole koskaan ollut 4G Preludea, mutta voin tehdä hieman vakoilla kaverin kamppeesta.
Nelosen ja Vitosen alustarakenne on lähdes indenttinen. Ite oon metästelly vanteita kesäksi ja tullut siihen lopputulokseen että pitäs melkein kokeilla 7.5 ET35 vanteita että kuin paljon ne tulee oikeesti kaaresta ulos...
Nelosen ja Vitosen alustarakenne on lähdes indenttinen. Ite oon metästelly vanteita kesäksi ja tullut siihen lopputulokseen että pitäs melkein kokeilla 7.5 ET35 vanteita että kuin paljon ne tulee oikeesti kaaresta ulos...
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests