Noni tämäki romukasa saatiin viimekesänä/syksynä ajokuntoon ja vähän päästiin testaileen mutta löyty tekemistä talvelle
Auto saatiin kasaan ja päästiin penkkiin niin muutaman vedon jälkeen hyyty toinen bensapumppu ja leikki jäi kesken mutta voimaa näyttää tulevan ihan hyvin
matalilla ennakoilla ja 1.2bar paineella tuli 616hv ja 624nm
Penkkipäivä oli torstaina illalla ja lauantaina piti olla pudasjärvellä kiihdyttelemässä, autoon piti vielä tehdä uudet penkinkiinnikkeet ja alkaa ihmettelemään mikä polttoainepuolelle tuli
, illalla ei kerennyt kuin etsimään kaikki uudet polttoainelinjaston osat valmiiksi pitkin kylää ja aamuvuoron jälkeen purkaan tankki ja pumput pois autosta, onneksi vika löyty toisesta bensampumpusta ja motonetissä sattui olemaan yksi boschi hyllyssä niin se paikalleen ja vehkeet paikalleen ja äkkiä värkkäämään penkin kiinnikkeet, sitten pikku testilenkki 12 jälkeen yöllä
ja äkkiä nukkumaan.
Pudasjärvelle päästiin niin siellä sitten vielä vyöt autoon paikalleen ja slicksejä laittaessa alle huomas että prkl nuo pinnapultit unohtu lyhentää
onneks oli rautasaha mukana niin päästiin ajamaan. Pari ekaa lähtöä testailin vain että seokset pysyy kohdillaan ja että auto kulkee suoraan, auto kulki suoraan ja seokset oli vähän paksulla niin ei muutakuin kolmaskerta viivalle että nyt vähän kokeillaan miten se kulkee, 1vaihde sutii 2vaihde sutii ja meni laihalle
3vaihde ei löydy
4vaihde ei jaksa oikeen kiihtyä kun ei kierroksia, lopputuloksena 12,2sec 192kmh, tilanteeseen nähden ok mutta ei todellakaan sitä mitä lähdettiin hakemaan, auto trailerille ja illanviettoon
Sitten tuli käytyä vielä kerran paikallisissa 1/8mailin ajoissa ja siellä otin 2 lähtöä ja totesin että bensapuoli ei pelaa kovassa kiihdytyksessä ja 3vaihde toimii välillä
Sieltä tuloksena 8,0sec 130kmh ilman kolmosta.
Eli talven projektina korjata vaihteisto ja parannella bensapuoli niin päässään kesällä ajeleen 9sec aikoja vartille, niin ja voishan tuon maalatakki niin ei näyttäs aivan roskapöntöltä