FUELAB polttoaineensyöttökamat HEVOSVOIMA.COM:sta

Post Reply
HEVOSVOIMA.COM
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 21
Joined: 03. Aug 2011 14:01

FUELAB polttoaineensyöttökamat HEVOSVOIMA.COM:sta

Post by HEVOSVOIMA.COM » 25. Nov 2011 12:39

Olemme kolmen vuoden ajan maahantuoneet Fuelab polttoainepumppuja, suodattimia ja paineensäätimiä. Alkuvaikeuksien jälkeen homma rokkaa, lujaa! :headbang:

Pumput sisältävät sisäisen nopeudensäätöpiirin, jota voi ohjata 0-5V jännitteellä tai PWM:llä. Mukana tulee "hyppylanka", jonka avulla säädetään joko maksiminopeus tai osakierrokset. Tähän on tehty erilaisia valintakytkinasioita sormien olottuville ja vaihtoreleellä ecun ohjaamana. Jotkut ovat viitsineet tehdä myös PWM ohjauksia, mikäli ecu on antanut myöden.

Fuelabilta on tulossa tähän helpotus. Uusi 529 sarjan paineensäädin automatisoi homman! Paineensäädin tarkkailee paluuvirtausta ja sen muutoksen mukaan käskyttää pumppua isommille tai pienemmille kierroksilla pienentäen bensan lämpenemistä (Esim. turvatankki, musta auto, suljettu tavaratila, line-up, paahtava aurinko ja täysillä pyörivä pumppu=kaasulukko), virrankulutusta ja meteliä cruisailussa.
Peruspaine säädetään perinteisin menetelmin ja sen jälkeen homman voi unohtaa! Nämä tulee valikoimiin vuoden vaihteen jälkeen.
Hintavertailuna "punaisen kilpailijan" jännitteenalennin kontrolleriboksi ja x1000 malli 415€+~300€ja Fuelab 100hp 41401 alle 430€. Uuden paineensäätimen hinta asettunee 350€ tasolle, mutta kilpailevaan systeemiin kömpelöine johdotuksineen ja purkkeineen tätä ei voi edes verrata!

Tietysti valikoimassa löytyy myös normaalit bensanpaineensäätimet ja näitä on käytetty menestyksellä ja parhaat tulokset on saatu Fuelab pumpulla ja Fuelab paineensäätimellä.

Suodattimia löytyy imupuolelle 5" 75u RST elementillä olevaa mallia ja painepuolelle 3" 40u RST tai 10u selluloosaelementillä olevaa. Suodattimet voi ruuvata suoraan pumppuun, lopputuloksena komea "bensapesismaila". Pumppujen suuresta virtauksesta johtuen, imupuolella ei tule käyttää tiheämpää kuin 75u suodatinta. Jos tiheys on tuntematon tai liian suuri, se johtaa pahimmillaan pumpun rikkoutumiseen (näitä on käynyt!)
10u selluloosaelementtiä ei suositella käytettäväksi E85 polttoaineen kanssa, tähän on tulossa parannus 6u mikrolasikuituelementin tiimoilta. Pumppujahan voi käyttää vaikka metanolilla.

Tuotteet voit tilata joustavine maksuvaihtoehtoineen HEVOSVOIMA.COM verkkokaupastamme


Anton/Arctic Performance

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests