Yhdet tusina vanteet riittää. Tallissa pyöriin joutavana Alutec Stormit jota alle en laita. Ihme ettei kukaan ole jo tarjonnut tsw venomeja.
Noh, nyt on autoa ulkona tallista. Ja suurinpiirtein toimiikin vielä.
On ihan "pikkasen" erillainen ajella mitä tuo kiisseli audi.
A4 1.9TDI / E36 328i "M-Sport"
- Controll3d
- JUNKIE
- Posts: 620
- Joined: 20. Apr 2011 18:31
- Location: Iisalmi
- Contact:
Re: Rinkeli A4 quattro ja buimurit
• Subaru Impreza WRX STI -98
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
- Controll3d
- JUNKIE
- Posts: 620
- Joined: 20. Apr 2011 18:31
- Location: Iisalmi
- Contact:
Re: A4 1.9TDI / E36 328i
Valkonen ruosteläjä lähti omista käsistäni viimeinkin viikko sitten.
Audin pahasella tullutkin sitten ajeltua 9tkm verran tähän mennessä.
Helmassa olis vähän laitettavaa ja maalit jatkaa putoilua. Heinäkuun alussa pitäs leimata, mitähän siitäkin tulee...
Sitten tähän varsinaiseen projektiautoon...
Kaikki pelaa kuten pitääkin... no niin varmasti. Kaikenlaista olis laitettavana ja pientä tässä välillä jo tehty.
Ajettavana aivan järkyttävän huono. Vetelee joka suuntaan, tutisee ajaessa.
Takaahan olikin sitten katkennut toisen puolen jousi kahteen kertaan! Molemmat takaiskarit aivan loppu. eBäystä tulikin sitten tilattua autoon TA Technixin "coilover" sarja. Taakse asennus ei nyt mennyt aivan putkeen, toinen puoli ihan ok mutta toisella puolella oli jumittanut iskarin yläpää kiinni ja hajosi irroittaessa.
Sitten kun rupesin testailemaan tuosta valkoisesta jääneitä tämän auton alle odotti pieni yllätys. Vasemman eturenkaan sisäkantti oli hankautunut jonkin verran sileäksi. Camberia ei nimeksikään ole, joten jonkinlaista muuta ongelmaa täytyy olla. Syyksi selvisi sitten järkyttävä määrä haritusta oikeanpuolen renkaassa. Tässäpä sitten samalla selitys levottomaan ajettavuuteen ja ratin vinossa olemiseen.
Näistä ongelmista ja muutenkin alustan kunnosta johtuen. Eteen tilasin uudet iskarin yläpäät, eteen ja taakse uudet vakaajan tangot, vakaajille uudet puslat, takaiskareille uudet pölysuojat.
Samalla sitten jos vähän puhdistelis alustaa ja maalaisi ainenkin vakaajat uudestaan.
Sittempa ne vanteet. Nykyisethän ovat ET47, eli mallia sisällä kaaressa. E34 jäänet sitten tottakai ovat vitossarjalaisen ET lukemilla. Tässä tapauksessa ET15!
Alle ne joka tapauksessa tullaan sovittamaan jos ei vain mitään vikaa löydy. Siihen nähden että mikä ero on, melkoisen hyvin istuuvat jo suoraan. Vanteethan ovat saksatinat Dezent S 17x8".
Edessä ei vielä tuossa vaiheessa uusia tolppia ja takana ovat minissään. Alemmaksi ei tule.
Etunen menee helposti pienellä lisä camberilla ja kapeampaa kumia vain.
Auton muusta väristä johtuen ja yleisesti ottaen "mustat häviää alle". Ei nämäkään jää tuohon väritykseen. Parista on on mustat maalit jo poistettu karhunkieli/Xyleeni/Asetooni metodeilla. Onneksi on halppis kilikololla maalattu.
Lipat tulee kiillotettua ja muoviset koriste mutteri vaihtuuvat haponkestäviin ja pykälää pienempiin mitä alkuperäiset.
Vanteiden väriksi joko alkuperäistä vannehopeata, valkoinen, gunmetal tai jopa pronssi.
Eihän tähän mitään venykumeja ja väärän ET:n vanteita pitänyt tulla. Mutta nyt kävi näin.
Kesälomakin alkais huomenna. Näkeepä mitä saa aikaiseksi sitten. Kalikseen mennessä toivottavasti tämäkin ajossa jälleen, mutta epäilen...
Audin pahasella tullutkin sitten ajeltua 9tkm verran tähän mennessä.
Helmassa olis vähän laitettavaa ja maalit jatkaa putoilua. Heinäkuun alussa pitäs leimata, mitähän siitäkin tulee...
Sitten tähän varsinaiseen projektiautoon...
Kaikki pelaa kuten pitääkin... no niin varmasti. Kaikenlaista olis laitettavana ja pientä tässä välillä jo tehty.
Ajettavana aivan järkyttävän huono. Vetelee joka suuntaan, tutisee ajaessa.
Takaahan olikin sitten katkennut toisen puolen jousi kahteen kertaan! Molemmat takaiskarit aivan loppu. eBäystä tulikin sitten tilattua autoon TA Technixin "coilover" sarja. Taakse asennus ei nyt mennyt aivan putkeen, toinen puoli ihan ok mutta toisella puolella oli jumittanut iskarin yläpää kiinni ja hajosi irroittaessa.
Sitten kun rupesin testailemaan tuosta valkoisesta jääneitä tämän auton alle odotti pieni yllätys. Vasemman eturenkaan sisäkantti oli hankautunut jonkin verran sileäksi. Camberia ei nimeksikään ole, joten jonkinlaista muuta ongelmaa täytyy olla. Syyksi selvisi sitten järkyttävä määrä haritusta oikeanpuolen renkaassa. Tässäpä sitten samalla selitys levottomaan ajettavuuteen ja ratin vinossa olemiseen.
Näistä ongelmista ja muutenkin alustan kunnosta johtuen. Eteen tilasin uudet iskarin yläpäät, eteen ja taakse uudet vakaajan tangot, vakaajille uudet puslat, takaiskareille uudet pölysuojat.
Samalla sitten jos vähän puhdistelis alustaa ja maalaisi ainenkin vakaajat uudestaan.
Sittempa ne vanteet. Nykyisethän ovat ET47, eli mallia sisällä kaaressa. E34 jäänet sitten tottakai ovat vitossarjalaisen ET lukemilla. Tässä tapauksessa ET15!
Alle ne joka tapauksessa tullaan sovittamaan jos ei vain mitään vikaa löydy. Siihen nähden että mikä ero on, melkoisen hyvin istuuvat jo suoraan. Vanteethan ovat saksatinat Dezent S 17x8".
Edessä ei vielä tuossa vaiheessa uusia tolppia ja takana ovat minissään. Alemmaksi ei tule.
Etunen menee helposti pienellä lisä camberilla ja kapeampaa kumia vain.
Auton muusta väristä johtuen ja yleisesti ottaen "mustat häviää alle". Ei nämäkään jää tuohon väritykseen. Parista on on mustat maalit jo poistettu karhunkieli/Xyleeni/Asetooni metodeilla. Onneksi on halppis kilikololla maalattu.
Lipat tulee kiillotettua ja muoviset koriste mutteri vaihtuuvat haponkestäviin ja pykälää pienempiin mitä alkuperäiset.
Vanteiden väriksi joko alkuperäistä vannehopeata, valkoinen, gunmetal tai jopa pronssi.
Eihän tähän mitään venykumeja ja väärän ET:n vanteita pitänyt tulla. Mutta nyt kävi näin.
Kesälomakin alkais huomenna. Näkeepä mitä saa aikaiseksi sitten. Kalikseen mennessä toivottavasti tämäkin ajossa jälleen, mutta epäilen...
• Subaru Impreza WRX STI -98
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests