Paikallaansa on jo. Tästä en ala tässä inttämään, on monia mielipiteitä.manselis wrote:ainakaan en suosittele että laitatte itr.n imusarjaa sillä voin sanoa varmaksi että ala ja keski alueen tehot tippuu reilusti ja ylärekisteriin saa vain pari hepoa lisää. jos jostain löytyy B16A imusarja niin se toimii tossa paljon paremmin ja tavoiteltu hyötykin on parempi mitä itr imusarjalla toi on kyl makee peli!Mriu wrote:Tänks! On kyllä hyvä ajonen, noinkin vanhaksi autoksi vieläpä.samsam wrote:Hienoa settiä. Ja itse tuommosella ajaneena, voin kyllä sanoa että on kiva auto ajaa. Ihan hämmästyin että kuinka kiva sillä oli taittaa kunnon mutkatietä. Ja propsit wrinklestä, ite en saanu sitä toimimaan oikealla tavalla
Ja ps: Tiedän tunteen ku joutuu remonttia alkaa tekemään, otan osaa. Josko sitä nyt päästäis useampi tuhatta kilometriä Nimim. 3 remonttia takana
Tänään saatiin CRX:n penkit paikolleen, pikkasen ahisti alussa.. Istuu kyllä hyvin sisustaan ja melko matalalla istutaan jatkossa.
Sunnuntaina tuli hinkattua vanteita pikkusen kiiltävämmäksi. Pitäs hankkia sellanen "vanteidenkiillotusauto", kun tuo aiemmissa postauksissa mainittu, siinä tarkotuksessa ollut, varaosa-siistikin on mennyt jatkojalostukseen. Ja tänä aamuna mietin, kun oli melko kylmä, että kauaapa ei oo enää ajokelejä jälellä..