paitsi jos leimaa 1jztana 2jz kannella, ulkoisesti ei pysty juuri erottamaan. mikä nyt sitte on laillinen ja mikä ei..
Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Onnistuu se, joko vippaskonstein tai ilman.
Eikös toi litratilavuus pyöristetä desimaalin tarkkuuteen vai onko tullut muutoksia asiaan?
Eikös toi litratilavuus pyöristetä desimaalin tarkkuuteen vai onko tullut muutoksia asiaan?
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Tuon kymmenen cc saa poikkeusluvalla nykyään melko helposti.
Älkää ressatko turhanpäiväisistä asioista
Älkää ressatko turhanpäiväisistä asioista
Instagram: Beteeeeeee
Youtube: DoHommi
#Makosastreetoboys #DoHommi
Youtube: DoHommi
#Makosastreetoboys #DoHommi
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Hyvältä näyttää kilpurin edistyminen, eikä kyllä ole moitteita katuauton suunnitelmiakaan kohtaan!! 2JZ swap everything!
1990 Honda Accord CB3 H23
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
1993 Honda Accord Aerodeck CB8
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kiitos ja kumarrus palautteesta ja mielipiteistä, keskustelua pitää aina herättää muuten tekee jotain väärin.
Riftonkiin tein valmiiksi nuo "main" eturunkoputket, loput tulee pienemmästä (3/4), ja niistä tulee myöskin irrotettavat.
Vaihdelaatikkotunneli tuli jo kertaalleen rakennettua valmiiksi, leiakttua pois ja heitettyä roskiin ja sitten taas tehtyä valmiiksi. Ensimmäinen versio vähän liian möhkö omaan silmään vaikkei ehkä muuten ollut vikaa, hyvä että tuli tehtyä uudestaan.
Paljaat peltipinnat epoksipohjamaalilla jonka jälkeen wurthin lämmönkestävää sauma/liimamassaa saumoihin. Sama operaatio vielä alapuolelle sekä tulipellille kun saa koneen nostettua pois.
Tuo epoksimaali on ihan hirveä maalata pensselillä, kuin vettä vaan.
Tuo saumamassa näyttää tässä vaiheessa vielä aika törkeältä mutta uskon että loppupäässä hyvä tulee, muutama kerros fillerä tupaan ja saa kaikki samaan väriin niin kyllä se radalle kelpaa. Tuo saumamassakin on hiottavaa ja päällemaalattavaa mallia.
Vaihdelaatikon kannakekin muuttui kumityynyvaimennetuksi mutta siitä ei nyt kuvia ole, uudet kannakkeet tuli koriin tehtyä.
Vähän kokonaisukuvaa.
70mm levittävät "pumped" etulokasuojat ovat tulossa, ja niin on myös pakosarjanlaipat että pääsee sitä taas yrittämään.
Katuautoon ei ole edes koskettu, tekniikkaa vaan vähän hypistelty ja osia putsailtu/ puhallettu.
Kovat nostajat näköjään.
Lohko, kansi ja kampura meni koneistamolle plaanaukseen, hoonaukseen, mittaukseen ja pesuun. Pistin myös tulemaan kiina special pakosarjan ja plenum tyylisen imusarjan.
Molempia joutuu leikkelemään ja modailemaan niin eipä oikein kiinnostanu mitään "parempaa" ostaa. Vähän vinkua ja hitsiä niin kai ne hyvät on kadulle.
Tulossa myös jenkeistä vahvistettua jakohihnaa, säädettävät nokkapyörät, tiivistesarja, suutintukki ja jakopäänkoppa.
Niin ja itse koriin tulee kans kaverilta "kiitoksena" tehdasuudet sivuhelmat, samanlaiset kuin drifteriin.
Sain CA kytkimen myytyä niin pistin rahet palamaan.
Että osia odotellessa.
Riftonkiin tein valmiiksi nuo "main" eturunkoputket, loput tulee pienemmästä (3/4), ja niistä tulee myöskin irrotettavat.
Vaihdelaatikkotunneli tuli jo kertaalleen rakennettua valmiiksi, leiakttua pois ja heitettyä roskiin ja sitten taas tehtyä valmiiksi. Ensimmäinen versio vähän liian möhkö omaan silmään vaikkei ehkä muuten ollut vikaa, hyvä että tuli tehtyä uudestaan.
Paljaat peltipinnat epoksipohjamaalilla jonka jälkeen wurthin lämmönkestävää sauma/liimamassaa saumoihin. Sama operaatio vielä alapuolelle sekä tulipellille kun saa koneen nostettua pois.
Tuo epoksimaali on ihan hirveä maalata pensselillä, kuin vettä vaan.
Tuo saumamassa näyttää tässä vaiheessa vielä aika törkeältä mutta uskon että loppupäässä hyvä tulee, muutama kerros fillerä tupaan ja saa kaikki samaan väriin niin kyllä se radalle kelpaa. Tuo saumamassakin on hiottavaa ja päällemaalattavaa mallia.
Vaihdelaatikon kannakekin muuttui kumityynyvaimennetuksi mutta siitä ei nyt kuvia ole, uudet kannakkeet tuli koriin tehtyä.
Vähän kokonaisukuvaa.
70mm levittävät "pumped" etulokasuojat ovat tulossa, ja niin on myös pakosarjanlaipat että pääsee sitä taas yrittämään.
Katuautoon ei ole edes koskettu, tekniikkaa vaan vähän hypistelty ja osia putsailtu/ puhallettu.
Kovat nostajat näköjään.
Lohko, kansi ja kampura meni koneistamolle plaanaukseen, hoonaukseen, mittaukseen ja pesuun. Pistin myös tulemaan kiina special pakosarjan ja plenum tyylisen imusarjan.
Molempia joutuu leikkelemään ja modailemaan niin eipä oikein kiinnostanu mitään "parempaa" ostaa. Vähän vinkua ja hitsiä niin kai ne hyvät on kadulle.
Tulossa myös jenkeistä vahvistettua jakohihnaa, säädettävät nokkapyörät, tiivistesarja, suutintukki ja jakopäänkoppa.
Niin ja itse koriin tulee kans kaverilta "kiitoksena" tehdasuudet sivuhelmat, samanlaiset kuin drifteriin.
Sain CA kytkimen myytyä niin pistin rahet palamaan.
Että osia odotellessa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Joo ei tarvi pelätä venttiilin sakkausta tai rocker armien puolesta jos sattuu joskus lipsahtaa rajottimen puolelle.Suiza wrote: ↑02. Mar 2017 23:09Kovat nostajat näköjään.
http://i388.photobucket.com/albums/oo32 ... 8486958212
Hyvää turaamista ja kaiken tämän jälkeen, uskon että ulkomuotoki vastaa tyyliä kuten tuon katusäxänkin kanssa, eikö?
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kiitos, ja kyllä vain, tosin pistetään rima vähän korkeammalle nyt kun menee katuauton ulkonäkökin uusiksi, pitää tulla semmonen että on tyytyväinen tälläkertaa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Onko kellään mielipiteitä asiasta.
Kannattaako kuvan 60mm putki kuitenkin pitää 48millisenä turbolle asti? Heräävyys kuulemma kärsii pahasti isommalla putkella.
http://s388.photobucket.com/user/Suiza_ ... r.jpg.html
Kannattaako kuvan 60mm putki kuitenkin pitää 48millisenä turbolle asti? Heräävyys kuulemma kärsii pahasti isommalla putkella.
http://s388.photobucket.com/user/Suiza_ ... r.jpg.html
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Jaa a... itse jos tekisin niin en ainakaan 60mm putkesta tekisi.. tuo 48 riittää kyllä, käytetäänhän sitä pakosarjassakin mihin muut putket yhtyy, niin miksi sitä pitäisi kasvattamaan mennä?
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Itekkin tekisin koko matkalta 48mm
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Näin teen, mulle suositeltiin jopa vielä pienempää putkea mut en anna periksi. Primäärit tulee tuosta 42/38.
Tuli turbo hommattua lähistöltä hetken mielijohteesta että pääsee keulan/ pakosarja osia hahmottelemaan. Kyllä kiinalainen kuulis. Ruotsin hemmot jarrutellu järkyttäviä lukemia tolla turbo/motti setupilla ja hyvin toimii kuulemma driftingissä heräävyyden puolesta, nähtäväksi jää.
Tuohon sitä suunnittelin mutta ahtoputkia/pakosarjaa ei olisi mitenkään järkevästi saanu tehtyä.
Vähän aikaa pyörittelin turboa konehuoneessa ja tuonne se sitten pääty.
+70mm lokaritkin saapuivat kotiin, toinen vaatii korjailua.
Hyviä vinkkejä tuosta keulan rakenteesta otetaan vastaan, välijäähylle koittanu järkjevän näköistä kannaketta tehdä joka yhdityisi bumper bariin mutta ei vaan luonnistu.
Katusäxää vähän karsittu sähköjen puolesta, ja kiinanpojat toi pakosarjan lievään jatkojalostukseen.
Tuli jiizetaankin löydettyä turbo ja tehtyä kaupat, ct4 sarjan comp turbo.
Imusarja parhaillaan tullissa kiinni eikä tullaukseen tarvittavia tietoja kuten lähetystunnusta ole saatavilla...
Tuli turbo hommattua lähistöltä hetken mielijohteesta että pääsee keulan/ pakosarja osia hahmottelemaan. Kyllä kiinalainen kuulis. Ruotsin hemmot jarrutellu järkyttäviä lukemia tolla turbo/motti setupilla ja hyvin toimii kuulemma driftingissä heräävyyden puolesta, nähtäväksi jää.
Tuohon sitä suunnittelin mutta ahtoputkia/pakosarjaa ei olisi mitenkään järkevästi saanu tehtyä.
Vähän aikaa pyörittelin turboa konehuoneessa ja tuonne se sitten pääty.
+70mm lokaritkin saapuivat kotiin, toinen vaatii korjailua.
Hyviä vinkkejä tuosta keulan rakenteesta otetaan vastaan, välijäähylle koittanu järkjevän näköistä kannaketta tehdä joka yhdityisi bumper bariin mutta ei vaan luonnistu.
Katusäxää vähän karsittu sähköjen puolesta, ja kiinanpojat toi pakosarjan lievään jatkojalostukseen.
Tuli jiizetaankin löydettyä turbo ja tehtyä kaupat, ct4 sarjan comp turbo.
Imusarja parhaillaan tullissa kiinni eikä tullaukseen tarvittavia tietoja kuten lähetystunnusta ole saatavilla...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Alkaa olla mittasuhteet kohdillaan; peukku tekemiselle! Erityisesti odotan, mitä muutoksia "Lumikille" tulossa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Itsekin ihan täpinöissä että millon saa alkaa Lumikkia leikellä, tällä viikolla saapuu viimeiset korin osat siihen. Saa kuitenkin odottaa lämpösempiä kelejä se itse kopan työstäminen. Yhden auton tallipaikka niin toinen joutuu ulkosalle kun toista tekee.
Rifterin pakosarja alkaa ottamaan muotoa. Siis ainakin toisen puolen.
Takakyljet niitattu paikoilleen ja kokeiltu vähän osien sopivuutta, kaikki sopii paitsi takapuskuri, ei sovi sit mihinkään meikän nissaneista.
Vanteet saattaa vaihtua pian...
Rifterin pakosarja alkaa ottamaan muotoa. Siis ainakin toisen puolen.
Takakyljet niitattu paikoilleen ja kokeiltu vähän osien sopivuutta, kaikki sopii paitsi takapuskuri, ei sovi sit mihinkään meikän nissaneista.
Vanteet saattaa vaihtua pian...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Pakosatsi näyttää hyvälle
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kiitoksia vaan, maalaisjärjellä ajatellen tuo on järkevin tapa tehdä tämmönen ei niin järkevä tukki-pakosarja.
Toinen puoli luvassa seuraavaksi.
Tuli nyt itse autoonkin pari muuttujaa, saan karsittua pois viimeiset jutut mihin en ollu tyytyväinen. Nukkupahan yönsä rauhassa sit.
Toinen puoli luvassa seuraavaksi.
Tuli nyt itse autoonkin pari muuttujaa, saan karsittua pois viimeiset jutut mihin en ollu tyytyväinen. Nukkupahan yönsä rauhassa sit.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 116 guests