Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Tuli ihan hyvä vaikka ite sanonkin.
Tästä innostuneen väänsin taaksekin tunkkipaikan + "bashbarin". Puskurin putkesta tulee vielä irrotettava.
Jarrut kasasin ja voitelin, vähän joutu shimmailemaan ja kikkailemaan tuon supran levyn kanssa.
Siinä sit alko olemaan enimmät muovit jollain tapaa kiinnitettävissä niin pitihän se työntää ulkopuolelle ja tsekata mennäänkö oikeeseen suuntaan.
On se nyt aikalailla semmonen miltä matala s13 kuuluu näyttää. Edestäpäin katottuna jotain vähän erikoisempaa kun lokarit sekä konepelti on suomalaista käsityötä, 14cm levitetty, kampperia ja pokea ja venyä enemmän kuin laki sallii.
Patoputtikin räitty kasaan, dont mind the welds, en edes yritä selittää, joskus ei vaan lähde. Vielä kun tulee hukkaportit niin saa koko putkiston puhaltaa, maalata, portata ja wrapata.
Tästä innostuneen väänsin taaksekin tunkkipaikan + "bashbarin". Puskurin putkesta tulee vielä irrotettava.
Jarrut kasasin ja voitelin, vähän joutu shimmailemaan ja kikkailemaan tuon supran levyn kanssa.
Siinä sit alko olemaan enimmät muovit jollain tapaa kiinnitettävissä niin pitihän se työntää ulkopuolelle ja tsekata mennäänkö oikeeseen suuntaan.
On se nyt aikalailla semmonen miltä matala s13 kuuluu näyttää. Edestäpäin katottuna jotain vähän erikoisempaa kun lokarit sekä konepelti on suomalaista käsityötä, 14cm levitetty, kampperia ja pokea ja venyä enemmän kuin laki sallii.
Patoputtikin räitty kasaan, dont mind the welds, en edes yritä selittää, joskus ei vaan lähde. Vielä kun tulee hukkaportit niin saa koko putkiston puhaltaa, maalata, portata ja wrapata.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kopiotialit.
Ja paikan löysivät kollektorista.
Pakosarja portattu ja wrapattu tuo yksi puoli ja väliputki kokonaan.
Enään olisi listalla oikaista laipat ja wrapata toinen puoli loppuun myös, samalla menee kardaani kellotukseen.
Pitemmän aikaa pyöriny mielessä paranneltu versio nykyisestä vaihdelaatikon kannakkeesta joten kone pois taas kerran, tuli siinä sit tuhottua purkillinen bräkleeniä kylkeen.
Koneen kannakkeistakin pitäisi jigi tehdä ja tehdä uudet paremmat sirommat hienommat.
Mitään muuta järkevää ei juuri ole tullut tehtyä, odottelen jäähdytintä ja välijäähyä että saa ahtoputkia ja vesiputkia alkaa miettimään. Niin ja taka tulipelti pitäis tehdä.
Iski ihan puskan takaa kauhea Jz buumi niin tuli sillekin pitkästä aikaa jotain tehtyä.
Imusarjan muokkausta.
Ja olihan pakko heittää kaikki rojut lohkon päälle nostattamaan motivaatiota.
Männät puhallettu ja putsattu.
Tällä viikolla pitäisi saapua Arp pultit koko kellariin + kanteen, kaikki laakerit sekä männänrenkaat. Pääsee niputtamaan pikkuhiljaa.
Ja paikan löysivät kollektorista.
Pakosarja portattu ja wrapattu tuo yksi puoli ja väliputki kokonaan.
Enään olisi listalla oikaista laipat ja wrapata toinen puoli loppuun myös, samalla menee kardaani kellotukseen.
Pitemmän aikaa pyöriny mielessä paranneltu versio nykyisestä vaihdelaatikon kannakkeesta joten kone pois taas kerran, tuli siinä sit tuhottua purkillinen bräkleeniä kylkeen.
Koneen kannakkeistakin pitäisi jigi tehdä ja tehdä uudet paremmat sirommat hienommat.
Mitään muuta järkevää ei juuri ole tullut tehtyä, odottelen jäähdytintä ja välijäähyä että saa ahtoputkia ja vesiputkia alkaa miettimään. Niin ja taka tulipelti pitäis tehdä.
Iski ihan puskan takaa kauhea Jz buumi niin tuli sillekin pitkästä aikaa jotain tehtyä.
Imusarjan muokkausta.
Ja olihan pakko heittää kaikki rojut lohkon päälle nostattamaan motivaatiota.
Männät puhallettu ja putsattu.
Tällä viikolla pitäisi saapua Arp pultit koko kellariin + kanteen, kaikki laakerit sekä männänrenkaat. Pääsee niputtamaan pikkuhiljaa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Vaihdelaatikon pistin suorempaan, ja konetta siirsin aavistuksen taaksepäin, samalla meni kaikki kannakkeet uusiksi. Nyt ne on sen malliset että mahtuu puslakin väliin.
Pientä kikkailua oli kun vakiona öljylinjat menee toisen koneen kannaakkeen läpi.
Missilekin herätetty talviunilta ja pikkuhuoltoa tehty. Pidetään ens viikonloppuna kavereitten kesken pienet drift bashit niin joutunee kumeja metsästellä tulevana viikkona vielä lisää.
Tehtiin tommonen Instagram profiili kans, pilke silmä kulmassa tottakai, sinne eksyy kuvia ja videoita meijjän touhuista, sinne tyrkätään kai joku kooste "ratapäivistä" myös sitten. Ei pelkästään japsiautoja mutta kumenkäryä senkin edestä.
Pientä kikkailua oli kun vakiona öljylinjat menee toisen koneen kannaakkeen läpi.
Missilekin herätetty talviunilta ja pikkuhuoltoa tehty. Pidetään ens viikonloppuna kavereitten kesken pienet drift bashit niin joutunee kumeja metsästellä tulevana viikkona vielä lisää.
Tehtiin tommonen Instagram profiili kans, pilke silmä kulmassa tottakai, sinne eksyy kuvia ja videoita meijjän touhuista, sinne tyrkätään kai joku kooste "ratapäivistä" myös sitten. Ei pelkästään japsiautoja mutta kumenkäryä senkin edestä.
Last edited by Suiza on 21. Sep 2017 18:42, edited 1 time in total.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Mukavaa puuhaa nuo luisuhommat, harmikseen loppu päivä lyhyeen mun osalta kun jäähdytin kävi moikkaamassa hihnapyöriä. Muutaman päivän päästä uudestaan radalle. Ovi ja etulokarit meni vaihtoon... Ja edessä nykyään putkirunko.
Tuohon kotteroon nyt sit aikaa valunu varmaan enemmän kun pitäisi, vielä pitää perä tiivistää, flekti ja lämpömittarit kytkeä ja sit olis valmis.
Rifteriin tuli tarpeeks isoa syyläriä.
Ja saman kaliiberin välijäähyä.
Vähän on katuautoakin suunniteltu, ensviikolla toivottavasti tulee helmat siihen.
Etu ja takapuskurit tarvisin vielä tuohon.
Tuohon kotteroon nyt sit aikaa valunu varmaan enemmän kun pitäisi, vielä pitää perä tiivistää, flekti ja lämpömittarit kytkeä ja sit olis valmis.
Rifteriin tuli tarpeeks isoa syyläriä.
Ja saman kaliiberin välijäähyä.
Vähän on katuautoakin suunniteltu, ensviikolla toivottavasti tulee helmat siihen.
Etu ja takapuskurit tarvisin vielä tuohon.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Harmillisesti photobucketti vaatii sellaset 400e vuodessa jos jatkossakin halun linkkailla kuvia foorumeille, vähän lannistaa päivitysintoa vaikka päiviteltävää löytyis taas ja oikein paljon. Muunmuuassa lumikin uusi ulkomuoto alkaa hahmottua...
Jatketaan time outtia vielä viikolla ja katsotaan miten tästä edetään, Gatebil Rudskogenissa nähdään jos on foorumilaisia tulossa paikanpäälle!
Jatketaan time outtia vielä viikolla ja katsotaan miten tästä edetään, Gatebil Rudskogenissa nähdään jos on foorumilaisia tulossa paikanpäälle!
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Hyi kun on halpaa. Ei vissiin oikein mainokset toimi heidän sivuillaan jos vain 3rd party hostataan.
Ei muutako aijaa.com väliaikasesti tulille ja uutta hostia ettimään. Kansa vaatii päivityksiä, kuvien kera
Ei muutako aijaa.com väliaikasesti tulille ja uutta hostia ettimään. Kansa vaatii päivityksiä, kuvien kera
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Joo kuvia on saatava ja tarinan pitää kulkea. Suosittelen kuvat.fi sivustoa. Halpa sekä luotettava, vaikka onhan se vitullinen työmaa siirtää kuvat Photobucketista sinne, ite just käyn läpi kyseistä työmaata
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Flickr on kyllä ollut mun makuun. Todella hyvin toimii!
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Hienosti pitää photobucketti kuvia panttivankina 400 dollaria vastaan. Tässä ei auta muu kuin manuaalisesti ladata koneelle 3,8k kuvaa erikseen ja uppailla toiseen palveluun, ehkä kuvat.fi? Tämän ketjun historia jää ilman kuvia harmillisesti.
Palataan sit isomman päivityksen kanssa kun on kuvapalveluitten kanssa tapeltu. Huoh...
Palataan sit isomman päivityksen kanssa kun on kuvapalveluitten kanssa tapeltu. Huoh...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Imageshack käytössä täällä.. Olikohan 1,50$ kuukausimaksu.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kuis hyvin suiza tuo mesen m104 alkoi istua s13 pannuhuoneeseen kun tuossa jossai välissä suunittelit? tai lähinnä miten öljypohjan kuhmu + orkkis etupalkki? Ja mahtuuko se edes sinne muokkaamatta keulan osia?
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Hyvin meni öljypohjan puolesta, jos oikein alas ja taakse haluu niin saa etupalkki muokata.
En edes muista mihin viimeeksi jäätiin, joten tässä tulee sikinsokin jotain kuvia. Loma oli ja meni eikä juurikaan saanu mitään aikaiseksi, pikkujuttuja siellä täällä.
Vois alottaa pienellä offtopicilla. Tuli siis juhannuksena käytyä Lapua Midsummer madnessissa sutimassa, huikee kokemus oli,toivottavasti en pyöriny tiessä ihan liikaa. Instagramin puolelta löytyy pieni incar pätkäkin jos kiinnostaa.
Joskus aika heti senjälkeen tuli käytyä Rudskogenissa edustamassa ja kattomassa miten isot pojat sutii.
"Lumikki* Tuli leikattua auki.
Uusien kylkien ja helmojen kokeilua. Nuo supermade helmat joudun kyllä myymään pois, eri visiot mielessä. Yv jos haluttaa.
Sen sijaan että kaikki kiinnitetään pakkelilla niin nyt kiinnitellään näillä.
Moottoria alloin kasaamaan niin pitkälle kuin pystyin, jokapaikkaan arp ja kaikki välykset mitattu ja kunnossa on.
Nyt on hattu päällä ja mls tiiviste välissä.
Drifterin takakontti alko ottamaan mallia myös, alumiinia kaikki.
Pakosarjatkin oikaistu ja kääritty.
Välijäähylle yläkiinnikkeet jotka toimii konepellin lukkojen kiinnityspisteenä samalla.
Takatunkkauspiste todettu toimivaks.
Konepeltiä joutu vähän silppuamaan että sai imusarja tilaa.
Penkille+vöille lailliset kiinnikkeet ja totesin että oon tolle penkille liian pitkä...
Sundfors Speciar Partsin valmistamat etupalkit ostin pois kun sopivaan hintaan lähti,semmonen tulee siis rifteriin.
Etu-tunkkauspistekin tuli todettua aika toimivaks.
Uusia kaaria aloin tekemään katu-autoonkin.
Toki nuo saa ostaa poiskin heti kun on jigi väsätty, tuntuu kyselijöitä olevan.
Suunnilleen siinä on parit viime kuukaudet. Maaliin pitäis raakakori saada enne syksyä. Pedalboxi, kässäri ja tankki puuttuu.
Ainiin pari Atecuakin tuli tilattua ja niistä iso kiitos Lempalle.
En edes muista mihin viimeeksi jäätiin, joten tässä tulee sikinsokin jotain kuvia. Loma oli ja meni eikä juurikaan saanu mitään aikaiseksi, pikkujuttuja siellä täällä.
Vois alottaa pienellä offtopicilla. Tuli siis juhannuksena käytyä Lapua Midsummer madnessissa sutimassa, huikee kokemus oli,toivottavasti en pyöriny tiessä ihan liikaa. Instagramin puolelta löytyy pieni incar pätkäkin jos kiinnostaa.
Joskus aika heti senjälkeen tuli käytyä Rudskogenissa edustamassa ja kattomassa miten isot pojat sutii.
"Lumikki* Tuli leikattua auki.
Uusien kylkien ja helmojen kokeilua. Nuo supermade helmat joudun kyllä myymään pois, eri visiot mielessä. Yv jos haluttaa.
Sen sijaan että kaikki kiinnitetään pakkelilla niin nyt kiinnitellään näillä.
Moottoria alloin kasaamaan niin pitkälle kuin pystyin, jokapaikkaan arp ja kaikki välykset mitattu ja kunnossa on.
Nyt on hattu päällä ja mls tiiviste välissä.
Drifterin takakontti alko ottamaan mallia myös, alumiinia kaikki.
Pakosarjatkin oikaistu ja kääritty.
Välijäähylle yläkiinnikkeet jotka toimii konepellin lukkojen kiinnityspisteenä samalla.
Takatunkkauspiste todettu toimivaks.
Konepeltiä joutu vähän silppuamaan että sai imusarja tilaa.
Penkille+vöille lailliset kiinnikkeet ja totesin että oon tolle penkille liian pitkä...
Sundfors Speciar Partsin valmistamat etupalkit ostin pois kun sopivaan hintaan lähti,semmonen tulee siis rifteriin.
Etu-tunkkauspistekin tuli todettua aika toimivaks.
Uusia kaaria aloin tekemään katu-autoonkin.
Toki nuo saa ostaa poiskin heti kun on jigi väsätty, tuntuu kyselijöitä olevan.
Suunnilleen siinä on parit viime kuukaudet. Maaliin pitäis raakakori saada enne syksyä. Pedalboxi, kässäri ja tankki puuttuu.
Ainiin pari Atecuakin tuli tilattua ja niistä iso kiitos Lempalle.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Mahtavaa kun päivittely jatkuu
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
No nyt! Hyvä Tommy! <3
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Minä kiitän, muistu taas mieleen minkätakia päivitellään.
Takapuskurin istuvuudelle piti jotain tehdä, ja jonkinsortin kiinnityskin keksiä, tulipa tehtyä. Ulkopuolelta tulee noita samoja uppokantaruuveja + prikkoja sit kunhan saan paypalin taas pelaamaan.
Käsijarrukin löysi paikkansa.
Takapuskurin istuvuudelle piti jotain tehdä, ja jonkinsortin kiinnityskin keksiä, tulipa tehtyä. Ulkopuolelta tulee noita samoja uppokantaruuveja + prikkoja sit kunhan saan paypalin taas pelaamaan.
Käsijarrukin löysi paikkansa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 114 guests