Civic EK3 Sedan
Civic EK3 Sedan
Morjesta pöytään!
Tässä nyt on jokunen tovi tätä foorumia selailtu ja pari kertaa tullut jotain kysymystä/kommenttia heitettyäkin,
mutta nyt sitten vähän ryhdistäydyin ja ajattelin laittaa omasta pirssistä topicin pystyyn.
Saapahan tämänkin päivän kulumaan vähä nopeemmin tarinoidessa!
Elikkä tuossa syksyllä 2012 tuli ostettua ensimmäinen auto! Kyseessä on siis 1999 vuosimallin Honda Civic
ja voimanpesänä on 1.5 vtec-e mylly! Kohtalaisen siistissä kunnossa oli ja tuttu myyjäkin kun oli,
niin kaupat syntyivät pienen pohdinna jälkeen.
Syksyn/alkutalven aikaan tuli autoa hieman hipisteltyä xenoneilla, led valoilla ja vapaavirtaus suodattimella.
Talven aikaan ilmestyi myös Optima yellowtop akku, koska vanhasta loppui tenku pikkupakkasilla.
Myös joku järjettömän kokoinen pörinäpönttö ilmestyi äänimailmaa tuottamaan.
Kevät tuli ja auto oli saatava taas maata vasten, mutta entiset rälläkkä mallin weitec joudet eivät olleet vaihtoehto.
Parilla kympillä ostin sitten coilover sleevit etupäähän ja niitten kanssa pärjättiin tovi.
Kevään aikaan tuli myös vanteista maalipinta ehosteltua, sisusta pestyä höyryimurilla ja tekaisimpa myös
peräkonttiin jonkinlaisen pohjalevynkin.
Jonkilainen home made cold air intake tuli myös askarreltua, mutta siitä ei nyt kuvaa ole. Ajoi ihan hyvin asiansa,
mutta ensi kesäksi pitäisi kehitellä parempi versio siitäkin.
Seuraava päivitys taisikin sitten olla jo TA technixin sääjettävä alusta ja barzetta playerit entisten valssien tilalle.
Noitakin vanteita tuli maalilla sotkettua ja omasta mielestäni tuli ihan siistit vrt. vanhaan mustaan väriin!
Takapään alustan asennuksen kanssa oli pienimuotoisia ongelmia jumaavien pulttien takia, mutta niistäkin selvittiin
loppujenlopuksi laikkakoneen avulla!
Kun kerran autosta löytyi CAI, nii pitihän se putkistokin saada pienten tehojen toivossa.
Kuumeisesti foorumeita selaillen, lopulta löytyikin mieleinen setti; Spoon N1(Replica mahdollisesti?) lähti
tulemaan sopuhintaan. Allehan se sujahti pienellä ehostelulla ja minimaalisilla modeilla.
Putkea pitäs vieläkin hieman sipistellä, mutta sillä ei kiire ole, kun ei vuoda, tai roiku mitenkään epämääräisesti.
Lähinnä saumojen yms. siistimistä ja uudelleen maalaus, niin ei pääse korroosiokaan iskemään!
Valitettavasti rööristöstä ei kuvia ole, mutta eiköhän niitä myöhemmin löydy.
Myös jonkinlaista maalailu harjoittelua tuli kesän mittaan tehtyä, mutta ne menevät ensikesänä uusiksi!
Ensikerralla maalaan ruiskulla, koska spray kannulla on melkoista säheltämistä.
Tämäkin homma opittiin kantapään kautta, mutta aina ei mee niinku strömsössä!
Syksy teki jo tuloaan ja rupes keskuslukko temppuilemaan. No kaikki hälyn ja keskuslukon osat kävi
käsien läpi ja ongelmaksi selvis tiensä päähän tullut ovi moottori. Ainoa ovi missä automaattinen
lukitus pelasi oli kuskin ovi ja sekin oli sitten mykkänä. Muut ovet aukesivat miten sattuu ja niillen
pähkäilin ongelmaksi huonon johdotuksen. Tämäkin probleema on ensikesän korjaus "listalla"
Samalla, kun keskuslukkoa/hälyä pähkäilin, niin tulipahan siistittyä epämääräinen johtohelvetti pois konehuoneesta!
Mitä lie lisävalojen piuhoja olivat...
Talvea päi mentiin koko ajan ja taas tuli autoon jotain kivaa osteltua poikkituen ja shortsifterin muodossa.
Mukavia pieniä ja kohtalaisen edullisia lisiä ovat! Myös jotain tarratuninkia tuli noihin aikoihin harrastettua ja
niistä täytyy laittaa kuvaa myöhemmin.
Lumetkin nakkas jo maahan ja tuli autoa nostettua ylemmäs talvea varten. No korkeus ei ollut riittävä
ja lippa repes keulilta irti. Meikäläisen tuurilla perässä tuli tietenkin aura auto joka jyräs sen totaalisesti.
Nippusitellä kasaan ja eikun takas keulaa koristamaan. Ens kesänä onkin luultavasti uus lippa keulaa koristamassa.
Samaan aikaan tuli vastaan SRS 4-2-1 peltisatsi aivan järkky halpaan hintaan, joten oli aivan pakko ostaa sekin sitten!
Ompahan nytten koko putkisto laiteltu uusiksi ja täytyy sanoa, että kyllähän tuo 1.5 lahna putkivireillä on piristynyt
vakioon verrattuna huomattavasti!
Siitä päästäänkin sitten tähän nykyhetken tietämille. Artec ma exclusivet tuli ostettua vanne projektiksi ja fiksailtua.
Myös 30mm keskittävät spacerit löytyy kaapin perukoilta ja sääjettävät camber varret tuli ostettua taakse ja myöskin
asenneltua.
Siinäpä kaikki asiat tiivistettynä mitä vielä muistaa tehneensä! Paljon on kyllä tullut värkättyä auton kanssa ja ei kaikkee voi mitenkää muistaa, mutta ompahan nyt jotain topicin pohjaksi kirjoiteltu.
Ensi kesää odotellessa ja uusia kujeita. Osia oon ruvennut haalimaan tasaista tahtia, että ei tarvitse ihan
samanlaisella pirssillä ajella ensikesää.
Ostettuna ois jo mm; Uudet EK9 umpiot, Bloxracing pitkät pinnapultit, Puslasatsi LCA varsiin ja D1 spec pyöränmutterit.
Ostoslistalla olisi vielä; Uusi etupuskuri, Chargespeed lippa, etuset sisäloksut, molemmat raidetangon päät ja muuta
pikku kilkettä.
Maalaus tarvikkeitakin pitäis ostella, niin vois hifistellä tuon ulkokuoren kuntoon. Kiveniskujen paikkailua ja muuta
maalailua olisi edessä myös tuon uuden etupuskurin lisäksi.
Vanne haaveetki hakusessa vielä, mutta eiköhän sitä jotain ensikesäksi keksi!
Eikait siinä, arvostelkaa ja kommentoikaa. Teksti saattaa olla sekavaa ja vähän mitä sattuun, mutta
luulisi, että tuosta selvän saa. Semmoinen pläjäys vaan kerralla, että nuppihan tässä sekaisin menee...
Parit kuvat vielä tähän loppuun, jos jotakin kiinnostaa tsiigailla.
Loppukevennyksenä, camberit kohdallaan!
Ja hyvää joulua kaikille!
Tässä nyt on jokunen tovi tätä foorumia selailtu ja pari kertaa tullut jotain kysymystä/kommenttia heitettyäkin,
mutta nyt sitten vähän ryhdistäydyin ja ajattelin laittaa omasta pirssistä topicin pystyyn.
Saapahan tämänkin päivän kulumaan vähä nopeemmin tarinoidessa!
Elikkä tuossa syksyllä 2012 tuli ostettua ensimmäinen auto! Kyseessä on siis 1999 vuosimallin Honda Civic
ja voimanpesänä on 1.5 vtec-e mylly! Kohtalaisen siistissä kunnossa oli ja tuttu myyjäkin kun oli,
niin kaupat syntyivät pienen pohdinna jälkeen.
Syksyn/alkutalven aikaan tuli autoa hieman hipisteltyä xenoneilla, led valoilla ja vapaavirtaus suodattimella.
Talven aikaan ilmestyi myös Optima yellowtop akku, koska vanhasta loppui tenku pikkupakkasilla.
Myös joku järjettömän kokoinen pörinäpönttö ilmestyi äänimailmaa tuottamaan.
Kevät tuli ja auto oli saatava taas maata vasten, mutta entiset rälläkkä mallin weitec joudet eivät olleet vaihtoehto.
Parilla kympillä ostin sitten coilover sleevit etupäähän ja niitten kanssa pärjättiin tovi.
Kevään aikaan tuli myös vanteista maalipinta ehosteltua, sisusta pestyä höyryimurilla ja tekaisimpa myös
peräkonttiin jonkinlaisen pohjalevynkin.
Jonkilainen home made cold air intake tuli myös askarreltua, mutta siitä ei nyt kuvaa ole. Ajoi ihan hyvin asiansa,
mutta ensi kesäksi pitäisi kehitellä parempi versio siitäkin.
Seuraava päivitys taisikin sitten olla jo TA technixin sääjettävä alusta ja barzetta playerit entisten valssien tilalle.
Noitakin vanteita tuli maalilla sotkettua ja omasta mielestäni tuli ihan siistit vrt. vanhaan mustaan väriin!
Takapään alustan asennuksen kanssa oli pienimuotoisia ongelmia jumaavien pulttien takia, mutta niistäkin selvittiin
loppujenlopuksi laikkakoneen avulla!
Kun kerran autosta löytyi CAI, nii pitihän se putkistokin saada pienten tehojen toivossa.
Kuumeisesti foorumeita selaillen, lopulta löytyikin mieleinen setti; Spoon N1(Replica mahdollisesti?) lähti
tulemaan sopuhintaan. Allehan se sujahti pienellä ehostelulla ja minimaalisilla modeilla.
Putkea pitäs vieläkin hieman sipistellä, mutta sillä ei kiire ole, kun ei vuoda, tai roiku mitenkään epämääräisesti.
Lähinnä saumojen yms. siistimistä ja uudelleen maalaus, niin ei pääse korroosiokaan iskemään!
Valitettavasti rööristöstä ei kuvia ole, mutta eiköhän niitä myöhemmin löydy.
Myös jonkinlaista maalailu harjoittelua tuli kesän mittaan tehtyä, mutta ne menevät ensikesänä uusiksi!
Ensikerralla maalaan ruiskulla, koska spray kannulla on melkoista säheltämistä.
Tämäkin homma opittiin kantapään kautta, mutta aina ei mee niinku strömsössä!
Syksy teki jo tuloaan ja rupes keskuslukko temppuilemaan. No kaikki hälyn ja keskuslukon osat kävi
käsien läpi ja ongelmaksi selvis tiensä päähän tullut ovi moottori. Ainoa ovi missä automaattinen
lukitus pelasi oli kuskin ovi ja sekin oli sitten mykkänä. Muut ovet aukesivat miten sattuu ja niillen
pähkäilin ongelmaksi huonon johdotuksen. Tämäkin probleema on ensikesän korjaus "listalla"
Samalla, kun keskuslukkoa/hälyä pähkäilin, niin tulipahan siistittyä epämääräinen johtohelvetti pois konehuoneesta!
Mitä lie lisävalojen piuhoja olivat...
Talvea päi mentiin koko ajan ja taas tuli autoon jotain kivaa osteltua poikkituen ja shortsifterin muodossa.
Mukavia pieniä ja kohtalaisen edullisia lisiä ovat! Myös jotain tarratuninkia tuli noihin aikoihin harrastettua ja
niistä täytyy laittaa kuvaa myöhemmin.
Lumetkin nakkas jo maahan ja tuli autoa nostettua ylemmäs talvea varten. No korkeus ei ollut riittävä
ja lippa repes keulilta irti. Meikäläisen tuurilla perässä tuli tietenkin aura auto joka jyräs sen totaalisesti.
Nippusitellä kasaan ja eikun takas keulaa koristamaan. Ens kesänä onkin luultavasti uus lippa keulaa koristamassa.
Samaan aikaan tuli vastaan SRS 4-2-1 peltisatsi aivan järkky halpaan hintaan, joten oli aivan pakko ostaa sekin sitten!
Ompahan nytten koko putkisto laiteltu uusiksi ja täytyy sanoa, että kyllähän tuo 1.5 lahna putkivireillä on piristynyt
vakioon verrattuna huomattavasti!
Siitä päästäänkin sitten tähän nykyhetken tietämille. Artec ma exclusivet tuli ostettua vanne projektiksi ja fiksailtua.
Myös 30mm keskittävät spacerit löytyy kaapin perukoilta ja sääjettävät camber varret tuli ostettua taakse ja myöskin
asenneltua.
Siinäpä kaikki asiat tiivistettynä mitä vielä muistaa tehneensä! Paljon on kyllä tullut värkättyä auton kanssa ja ei kaikkee voi mitenkää muistaa, mutta ompahan nyt jotain topicin pohjaksi kirjoiteltu.
Ensi kesää odotellessa ja uusia kujeita. Osia oon ruvennut haalimaan tasaista tahtia, että ei tarvitse ihan
samanlaisella pirssillä ajella ensikesää.
Ostettuna ois jo mm; Uudet EK9 umpiot, Bloxracing pitkät pinnapultit, Puslasatsi LCA varsiin ja D1 spec pyöränmutterit.
Ostoslistalla olisi vielä; Uusi etupuskuri, Chargespeed lippa, etuset sisäloksut, molemmat raidetangon päät ja muuta
pikku kilkettä.
Maalaus tarvikkeitakin pitäis ostella, niin vois hifistellä tuon ulkokuoren kuntoon. Kiveniskujen paikkailua ja muuta
maalailua olisi edessä myös tuon uuden etupuskurin lisäksi.
Vanne haaveetki hakusessa vielä, mutta eiköhän sitä jotain ensikesäksi keksi!
Eikait siinä, arvostelkaa ja kommentoikaa. Teksti saattaa olla sekavaa ja vähän mitä sattuun, mutta
luulisi, että tuosta selvän saa. Semmoinen pläjäys vaan kerralla, että nuppihan tässä sekaisin menee...
Parit kuvat vielä tähän loppuun, jos jotakin kiinnostaa tsiigailla.
Loppukevennyksenä, camberit kohdallaan!
Ja hyvää joulua kaikille!
Last edited by Matti- on 15. May 2015 16:41, edited 11 times in total.
Re: Civic EK3 Sedan
Tervetuloa foorumille näin oman projektinkin puolesta! Hyvinhän tuo lie näyttää edennyt eikä suunnitelmatkaan pahalta kyllä kuulosta. Soppelia maalia pintaan ja vanteet vaihtoon niin päästään jo pitkälle; jälkimmäisen suhteen ei lie kannate minulta vinkkiä/apua kysyä tai saattaa pian tulla liiankin härski ja silmiinpistävä setti alle vähän turhankin halvalla.
Ps. Yhteisön ääripäiden edustajien puolesta sulla ei ole vielä auto cambereita nähnytkään!
Ps. Yhteisön ääripäiden edustajien puolesta sulla ei ole vielä auto cambereita nähnytkään!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Civic EK3 Sedan
Iltoja vaan!
Nyt ois uuden vuoden pirskeistä selvitty ja vuosi 2014 on otettu hyvin mielin vastaan!
Tänään päiväseltään pikku kohmeloissa tuli tilailtua tuo Chargespeedin lippa ja samaan syssyyn lähti
matkaan puskurin pikakiinnikkeet. Tuo nykynen etupuskuri tuli myytyä pois, joten
nyt rullaillaan sitten tovi ilman etupuskuria. Täytyy tässä lähiviikkoina tilailla uus, kun ei
nyt kevääseen asti viitti ilman puskuria ajaa.
Noita artecceja käytin huvikseen auton vierellä ja ainakin omaan silmään passasi aika nätisti!
165/45 rengastus vois olla aika soppeli tommoselle 7.5 leveelle vanteelle?
Ainoa haitta vaa on se, että ei muuten varmana leimalla käyttäessä mene läpi!
Sovittelusta tulee sitten myöhemmin kuvia, kun ei niitä hyövää paikalla käyttää ilman pitempiä
pinnapultteja ja spacereitä.
Nyt ois uuden vuoden pirskeistä selvitty ja vuosi 2014 on otettu hyvin mielin vastaan!
Tänään päiväseltään pikku kohmeloissa tuli tilailtua tuo Chargespeedin lippa ja samaan syssyyn lähti
matkaan puskurin pikakiinnikkeet. Tuo nykynen etupuskuri tuli myytyä pois, joten
nyt rullaillaan sitten tovi ilman etupuskuria. Täytyy tässä lähiviikkoina tilailla uus, kun ei
nyt kevääseen asti viitti ilman puskuria ajaa.
Noita artecceja käytin huvikseen auton vierellä ja ainakin omaan silmään passasi aika nätisti!
165/45 rengastus vois olla aika soppeli tommoselle 7.5 leveelle vanteelle?
Ainoa haitta vaa on se, että ei muuten varmana leimalla käyttäessä mene läpi!
Sovittelusta tulee sitten myöhemmin kuvia, kun ei niitä hyövää paikalla käyttää ilman pitempiä
pinnapultteja ja spacereitä.
Re: Civic EK3 Sedan
Noniih, tänään tuli sitten ns. viimenen ostos tehtyä, eli BC Racing jouset eteen!
Kiitokset ekizz:lle! Josko tuo löysähkö etupää nyt vähän jämäköitys!
Eilen tilailin uudet sisäloksut eteen, puskurin ja molemmat raidetangon päät.
Tänään tuli jutusteltua taas vaihteeksi fullcartuningin porukan kanssa ja voipi olla, että
ensi viikolla heidän pakettinsa lähtee vihdoin ja viimein matkaan!
Kaikki hankinnat ois nyt vissiin sitten tehty maaleja lukuunottamatta.
Puskurin maalaus + muu maalipinnan paikkailu taitaa vaan venyä kevääseen, kun ei
ole tiloja missä isoimmait maalailut vois suorittaa.
Tänään tuli myös toi putkisto finisteltyä loppuun. Saumoja siistin ja iskin maalit pintaan.
Kuvia en joutanu siinä tohkeissaan häärätessä ottaa, joten eipä siitä sen enempää.
Päivitelläämpä sitten, kun osat on kotiutunut mailmalta!
Kiitokset ekizz:lle! Josko tuo löysähkö etupää nyt vähän jämäköitys!
Eilen tilailin uudet sisäloksut eteen, puskurin ja molemmat raidetangon päät.
Tänään tuli jutusteltua taas vaihteeksi fullcartuningin porukan kanssa ja voipi olla, että
ensi viikolla heidän pakettinsa lähtee vihdoin ja viimein matkaan!
Kaikki hankinnat ois nyt vissiin sitten tehty maaleja lukuunottamatta.
Puskurin maalaus + muu maalipinnan paikkailu taitaa vaan venyä kevääseen, kun ei
ole tiloja missä isoimmait maalailut vois suorittaa.
Tänään tuli myös toi putkisto finisteltyä loppuun. Saumoja siistin ja iskin maalit pintaan.
Kuvia en joutanu siinä tohkeissaan häärätessä ottaa, joten eipä siitä sen enempää.
Päivitelläämpä sitten, kun osat on kotiutunut mailmalta!
Re: Civic EK3 Sedan
Hoblaaa!
Tää meikäläisen topicci on vähä yksinpuhelua, mutta olkoot!
Eilen ja tänään saapu paketteja mailmalta ja fullcartuningin pakettia vielä odotellaan.
Keskiviikkona saivat lähetettyä sen, joten eiköhän se ensiviikoksi tänne kerkeä!
Mutta siirrytään kuvien pariin:
Yleiskuvaa koko läjästä.
Uusi oem laatuinen puskuri.
Lipan mallailua. Hyvin istuu, kun saa kiinnitettyä!
Sisälokasuojat.
Molemamt raidetangonpäät tuli myös ostettua, kun vanhat olivat aika velton oloiset. Kuvassa vasemmanpuolimmainen.
BC Racing joudet. 8Kg/mm ja pituutta 180mm
Ja sitten vielä puskurin pikakiinnitys härpäkkeet.
Siinäpä kaikki tältä kertaa. Täytyy lähteä tuota lippaa leipomaan puskuriin kiinni ja toteuttaa se myös niin, ettei
kovin helposti pääse irtoamaan! Luultavasti en tälle talvelle tuota lippaa kiinni laita, kun meikäläisen tuurilla
se kuitenkin hajoais....
Tää meikäläisen topicci on vähä yksinpuhelua, mutta olkoot!
Eilen ja tänään saapu paketteja mailmalta ja fullcartuningin pakettia vielä odotellaan.
Keskiviikkona saivat lähetettyä sen, joten eiköhän se ensiviikoksi tänne kerkeä!
Mutta siirrytään kuvien pariin:
Yleiskuvaa koko läjästä.
Uusi oem laatuinen puskuri.
Lipan mallailua. Hyvin istuu, kun saa kiinnitettyä!
Sisälokasuojat.
Molemamt raidetangonpäät tuli myös ostettua, kun vanhat olivat aika velton oloiset. Kuvassa vasemmanpuolimmainen.
BC Racing joudet. 8Kg/mm ja pituutta 180mm
Ja sitten vielä puskurin pikakiinnitys härpäkkeet.
Siinäpä kaikki tältä kertaa. Täytyy lähteä tuota lippaa leipomaan puskuriin kiinni ja toteuttaa se myös niin, ettei
kovin helposti pääse irtoamaan! Luultavasti en tälle talvelle tuota lippaa kiinni laita, kun meikäläisen tuurilla
se kuitenkin hajoais....
Re: Civic EK3 Sedan
Miks puskurin pikakiinnikkeet vai onko iha "show"-mielessä?
Nopeat liikkeet on näyttäviä
Re: Civic EK3 Sedan
Ihan ulkonäkö syistä, kun omaa silmää miellyttää oudolla tapaa.Zugu wrote:Miks puskurin pikakiinnikkeet vai onko iha "show"-mielessä?
Nuitakin vois ensin tietenkin vähän mallailla paikalleen ennnen reikien porailua.
Saapi vähän kuvaa siitäkin, että miltä tulis näyttämään vai jätänkö hyllyyn talteen.
Re: Civic EK3 Sedan
Tätä pakettia onkin pitkään odoteltu, mutta tulihan se viimein! Kyllä pistää hymyillyttämään!
Jos sitä viikonlopun aikana sais osasia ruuvattua kiinni. Paljon on ainankin tekemistä, jos ei muuta!!
Pittää nyt katsoa vaan, että saanko mitään tehtyä, kun silmätulehdus vaivaa prkl....
Stay tuned, vai mite se oli....
Re: Civic EK3 Sedan
Joo eipä mitää ihmeempiä tänää oo tapahtunu. Uudet raidetangonpäät, uus vaihekepin nypykkä ja sille
kaverina itte tehty jatkopala. Tykkään mahottomasti, ku vaihekeppi on korkeella, eikä tartte sieltä
jostain matalalta kaivella. Pokkaukset myös taiteltu edestä + jtn muuta pientä tuli
duunailtua siinä ohimennen. Umpioihin hifistelin jenkki parkit, kun ei viittinyt vakiopaikalle ruveta poraan.
Ois saattanu heijastin pinta mennä vituiksi, niin ei tohtinut sen pelossa sitte poraa niille näyttää...
Muutenki kyllä teki pahaa ruveta pakasta vejettyjä umpioita porailee, mutta pakkohan ne parkit oli johonki
laittaa. Mitenhän lie leimalla käypi noitten kanssa, sen aika näyttää. Ottas vaikka pois ja sanois, että on palanu.
Huomenna pitäs poikkituen pultit hitsailla runkoon kiinni, niin ei tartte tunkata autoo ylös, jos sen haluu irti.
Edessä myös; sisäloksujen kiinnitys, sekä umpiot ja puskuri, nii keula ois vissii sitte läjässä.
Sen jälkeen takapään puslajumppa ja sitten auto sais olla rauhassa, ellei tuu mitään pakottavaa tarvetta fiksailla.
Tsekatkaapa myynti ilmotukset! Pistin Artecit myyntii, ku tarttis vähä massia eri vanteisiin.
Barzetoilekkin ois mahdollinen ostaja tiedossa, joka heitti vielä järkevän hinnanki niistä!
Re: Civic EK3 Sedan
Päivitellääs taas vaihteeksi, kun jouten tässä ollaan.
Barzetat on nyt saatu myytyä ja nuo artecit lähtee varmaan tässä lähiviikkoina uudelle omistajalle!
Suunnitelmissa ois levipellit koossa; 14x10" taakse et -12 ja eteen 14x9 et 0 ja kumeina 225/40
Mitä mieltä porukka tuommoisista vanteista?
Parit kuvat löysin netin syövereistä civicistä, jossa kyseisillä mitoilla olevat vanteet on alla.
Ei kyllä omasta mielestä kovin pahalta näyttäs, mutta jotenni vaa ahistaa, jos vanteet on
liian pienen näköiset.
Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta levipellit on kuitenkin yks vaihtoehto.
Budjetti on vanteille kuitenkin rajallinen, joten mitään suuria sijoituksia
ei tällä kertaa opiskelijalla ole varaa tehdä..
Mutta asiasta toiseen; Ensi tiistaina olisi aika nelipyörä suuntaukseen. Aattelin käyttää
nyt sielläkin, kun sopuhintaan lupasivat vianorilla tehdä. Liekkö tuosta autosta ikinä
pyörän kulmia säädettykkään, joten sama käyttää nekin tarkistuttamassa.
Joku asentajakin tuumas, että tuttu auto pihassa.
Civicci oli kuulemma toimittanu joskus kauppakassin virkaa hänen vaimollaan.
Mutta joo, siinäpä keskeiset asiat tällä kertaa!
Barzetat on nyt saatu myytyä ja nuo artecit lähtee varmaan tässä lähiviikkoina uudelle omistajalle!
Suunnitelmissa ois levipellit koossa; 14x10" taakse et -12 ja eteen 14x9 et 0 ja kumeina 225/40
Mitä mieltä porukka tuommoisista vanteista?
Parit kuvat löysin netin syövereistä civicistä, jossa kyseisillä mitoilla olevat vanteet on alla.
Ei kyllä omasta mielestä kovin pahalta näyttäs, mutta jotenni vaa ahistaa, jos vanteet on
liian pienen näköiset.
Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta levipellit on kuitenkin yks vaihtoehto.
Budjetti on vanteille kuitenkin rajallinen, joten mitään suuria sijoituksia
ei tällä kertaa opiskelijalla ole varaa tehdä..
Mutta asiasta toiseen; Ensi tiistaina olisi aika nelipyörä suuntaukseen. Aattelin käyttää
nyt sielläkin, kun sopuhintaan lupasivat vianorilla tehdä. Liekkö tuosta autosta ikinä
pyörän kulmia säädettykkään, joten sama käyttää nekin tarkistuttamassa.
Joku asentajakin tuumas, että tuttu auto pihassa.
Civicci oli kuulemma toimittanu joskus kauppakassin virkaa hänen vaimollaan.
Mutta joo, siinäpä keskeiset asiat tällä kertaa!
Re: Civic EK3 Sedan
15" on ehkä parempi koko EK koppaan, jotenkin nuo 14" näyttävät liian pieniltä.
ECR33 Spec 2
Re: Civic EK3 Sedan
Itsellä ei oikein nuo levipellit sytytä. Mie jättäsin ne hommat noille volkkaristeille
Oisko jotakin vastaavaa ?
Xxr 501 .Halvatki ois , mutta laadusta en tiedä
Oisko jotakin vastaavaa ?
Xxr 501 .Halvatki ois , mutta laadusta en tiedä
Toyota Avensis T25 -08 " Sopivan matala kauppakassi riipuen tietenki paineista"
- AslaMonTTi
- JUNKIE
- Posts: 674
- Joined: 23. Jul 2012 18:40
- Location: Kajaani
Re: Civic EK3 Sedan
Jätähän matti suosiolla nuo peltivanteet haveeksi Tykkää meidänkin kylän kissalanpojat tulla ihmettelemään, jos meinaa koko kesän ajella. Vaikka niitä harvoin enää koko kylässä käykään Voipi olla, että halvemmaksi tulee käytetyt aluvanteet samoilla spekseillä, kun todennäköisesti joutuu teettämään nuo peltiset. Vai onko misalla ne yhet vielä tallessa?
o.O Elämä on kovaa, ota sämpylä O.o
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Nissan Primera P11-144
Ex:
Nissan Maxima A32 Vq20de
Nissan BlueBird T12 Ca18et (Ex-työjuhta)
Mazda 626 GF
Nissan Sunny N13 x 4
Re: Civic EK3 Sedan
Nettivaraosaa ja sen semmosia oon selaillu. Täytyy jatkaa vielä etsintöja, kun eihän tässä vielä niin kiirettä ole!AslaMonTTi wrote:Jätähän matti suosiolla nuo peltivanteet haveeksi Tykkää meidänkin kylän kissalanpojat tulla ihmettelemään, jos meinaa koko kesän ajella. Vaikka niitä harvoin enää koko kylässä käykään Voipi olla, että halvemmaksi tulee käytetyt aluvanteet samoilla spekseillä, kun todennäköisesti joutuu teettämään nuo peltiset. Vai onko misalla ne yhet vielä tallessa?
Nuo XXR on kyllä kieltämättä siistit. Jotain tuon tyylistäkin vois katsella. Leveyttä kuitenkin pitäs
olla vähintään sen 8 tuumaa ja max 10 tuumaa. Omasta mielestäni kyllä ihanteellisin setti
ois 15 tuumaset, 9 leveyttä ja et lukema jossain 15 ja 0 välillä, sekä renkaat koossa 195/40 tai 195/45
Katsotaan mitä sattuu löytymään! Eiköhä sitä kesään mennessä jotku leveemmät
ja siistimmät vanteet löydy. Kohan eivät oo barzetat, nii sitte ollaan jo voiton puolella!
Re: Civic EK3 Sedan
Sattupa löytymään kuva samanlaisesta siististä ku mulla!
Aboutirallaa tuommoiseen lopputulokseen pitäs päästä.
Tuossakin näyttäs olevan chargespeedin lippa ja näyttää kyllä aika törkeen hyvältä!
Puskurikin höröttää samalla tavalla kuin minulla tuossa kaaren kohdilla.
Kyseisen pirssin korkeuskin näyttäs aika passelilta omaan silmään!
Mutta joo sepäs siitä sitten ja tässä omasta pirssistä pari kuvaa, jotka on taattua HTC laatua:
Tämänhetkinen kuosi.
Lipan sovittelua tänään. Menee kyllä melko alas tuo lippa, mutta eikait se niin haittaa.
Korin väriin taijan tuon lipanki keväällä maalailla. Jos sen mustaksi jättäs, niin
osus aika pahasti silmään.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1712735
Siinä ois näppärät vanteetki! Vakavasti vois jopa harkita noiden ostoa!
Maalais keskiöt nuista punaseksi ja kiillottas huulen, taikka valssit kokonaan
valkoseksi/keskiö valkee ja huuli kiiltävä.
Pitää laittaa muistiin nuo keskinit, kun ihan ok näköiset ovat ja jonkunlaiset kumitki on!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 99 guests