Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
^^ Harvemmin tulee oltua hallilla nykyään niin ei ole ollut paljoa mitä päivittää
Tällä tahdilla autot ei varmaan valmistu tulevaksi kesäksi, toki eipä tässä kiirettäkään ole.
Tällä tahdilla autot ei varmaan valmistu tulevaksi kesäksi, toki eipä tässä kiirettäkään ole.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Mitään uutta Glanzan tiimoilta?
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
^^Tänä kesänä on ollut aika paljon muita hommia, joten en ole kovinkaan usein hallilla ollut
Tosiaan, glanzan moottorin osia piti odottaa hieman yli 6kk ja kansi kampuran kera on edelleen työstettävänä.
Arp:n runkopultit, sopiva kytkinpaketti ja kevyempi vauhtipyörä vielä tilaten, sitten olisi tekniikka aikalailla kasausta vaille valmis.
Alustan pusliksi tilasin powerflexit, lukuunottamatta etualatukivarren etummaista puslaa johon kyseisellä valmistajalla ei ole oikean kokoista saatavilla. Superprolta löytyi oikean kokoinen.
Samalla maalasin alustan osat gunmetal sävyisiksi, myös mm. lohko ja poikkituet samalla värillä.
Myös coilit tuli putsattua samalla.
Wiretuck on vielä kesken, olen yrittänyt hankkia toista johtosarjaa (varmuuden vuoksi) muutamasta maailman kolkasta siinä vielä onnistumatta. 96 spec sarjoja löytyisi kyllä, mutta ei 98spec
Ja nyt sitä kuvasaastetta:
Juu ja konehuone on myös maalattu, hieman on appelsiinia joissain paikoissa ikäväkyllä.
Tosiaan, glanzan moottorin osia piti odottaa hieman yli 6kk ja kansi kampuran kera on edelleen työstettävänä.
Arp:n runkopultit, sopiva kytkinpaketti ja kevyempi vauhtipyörä vielä tilaten, sitten olisi tekniikka aikalailla kasausta vaille valmis.
Alustan pusliksi tilasin powerflexit, lukuunottamatta etualatukivarren etummaista puslaa johon kyseisellä valmistajalla ei ole oikean kokoista saatavilla. Superprolta löytyi oikean kokoinen.
Samalla maalasin alustan osat gunmetal sävyisiksi, myös mm. lohko ja poikkituet samalla värillä.
Myös coilit tuli putsattua samalla.
Wiretuck on vielä kesken, olen yrittänyt hankkia toista johtosarjaa (varmuuden vuoksi) muutamasta maailman kolkasta siinä vielä onnistumatta. 96 spec sarjoja löytyisi kyllä, mutta ei 98spec
Ja nyt sitä kuvasaastetta:
Juu ja konehuone on myös maalattu, hieman on appelsiinia joissain paikoissa ikäväkyllä.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Erittäin hyvältä näyttää! jatka samaan malliin
Corolla EE80 FX 4E-FTE Harraste '88
Corolla AE82 LB 4A-FTE Harraste '85
Carina II AT171 WG 4A-FE Kakkosauto '91
Corolla AE82 LB 4A-FTE Harraste '85
Carina II AT171 WG 4A-FE Kakkosauto '91
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Näemmä tuli muutama kuva poistettuakin googlen kuvapalvelusta vahingossa
No eipä niissä muistaakseni mitään ihmeellistä ollut.
Kansi on kotiutunut (oikeastaan joa ajat sitten) koneistamolta kampuran kera, muutama puslakin ja anti lift kit jo ehtinyt tulla postissa.
Race performancelta tuli mm. 4age arp runkolaakeri pultit jotka myös tähän käyvät, hauskana lisänä tuli murua ja luettavaa
Briteistä tulleet acl:n kampuran laakerit olivat väärät, sähköpostin ja viikon odotelun jälkeen tulivat oikeat.
No eipä niissä muistaakseni mitään ihmeellistä ollut.
Kansi on kotiutunut (oikeastaan joa ajat sitten) koneistamolta kampuran kera, muutama puslakin ja anti lift kit jo ehtinyt tulla postissa.
Race performancelta tuli mm. 4age arp runkolaakeri pultit jotka myös tähän käyvät, hauskana lisänä tuli murua ja luettavaa
Briteistä tulleet acl:n kampuran laakerit olivat väärät, sähköpostin ja viikon odotelun jälkeen tulivat oikeat.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Kaikile hyvää joulua ja tulevaa uuta vuotta
Moottorin/vaihdelaatikon kannakkeiden ja alustan powerflex/superpro puslat ovat kaikki paikollansa. Ajotuntuma varmasti parani, mutta moottori voi täristää erittäin epämukavasti.
Moottorikin pikkuhiljaa kasaantuu, muutama anturi pitää vielä tilata korvaamaan vanhat varmuuden vuoksi ja kannenpulteiksikin tilasin Briteistä Tuning developments -liikkeestä arp:n tekeleet. Briteistä Id workz -liikkeestä pitäisi tulla uudenvuoden jälkeen isohko läjä huolto-osaa ja erinäisiä upgrade palikoita.
Kiinni Arp:n pultit.
Kantta ei ole vielä kiinnitetty kuin muutamalla pultilla sen verran että pysyy paikallaan.
Fiske automotiveen laitoin kyselyä, josko Jam style takasiiven saisi rahdattua tänne Suomeen. Yleensä kun isommissa paketeissa rahdin hinta nousee turhan isoksi.
Samanlainen kuin tämä:
Moottorin kasauksessa tiiviste silikoonina käytin hyväksi havaittua Loctitea
Ja koska lujaa pitäisi päästä niin hommasin tuossa joku tovi sitten tuollaisen Logitechin g29 setin ja telineeksi jonkun halvan fk: tekeleen, tosin tuota telinettä sai hitsata ja muokata aika paljon että sai hyväksi.
Moottorin/vaihdelaatikon kannakkeiden ja alustan powerflex/superpro puslat ovat kaikki paikollansa. Ajotuntuma varmasti parani, mutta moottori voi täristää erittäin epämukavasti.
Moottorikin pikkuhiljaa kasaantuu, muutama anturi pitää vielä tilata korvaamaan vanhat varmuuden vuoksi ja kannenpulteiksikin tilasin Briteistä Tuning developments -liikkeestä arp:n tekeleet. Briteistä Id workz -liikkeestä pitäisi tulla uudenvuoden jälkeen isohko läjä huolto-osaa ja erinäisiä upgrade palikoita.
Kiinni Arp:n pultit.
Kantta ei ole vielä kiinnitetty kuin muutamalla pultilla sen verran että pysyy paikallaan.
Fiske automotiveen laitoin kyselyä, josko Jam style takasiiven saisi rahdattua tänne Suomeen. Yleensä kun isommissa paketeissa rahdin hinta nousee turhan isoksi.
Samanlainen kuin tämä:
Moottorin kasauksessa tiiviste silikoonina käytin hyväksi havaittua Loctitea
Ja koska lujaa pitäisi päästä niin hommasin tuossa joku tovi sitten tuollaisen Logitechin g29 setin ja telineeksi jonkun halvan fk: tekeleen, tosin tuota telinettä sai hitsata ja muokata aika paljon että sai hyväksi.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Käyttöautoksi ostin vm05 Z11 Cuben, hieman tilavampi kuin ED Civic. Mukava auto ajella ja hyvin muunneltava tilojensa puolesta. Myös ajomukavuus on hyvä. Ruostesuojattukin on asianmukaisesti niitä tekevässä liikkeessä.
Kesän mittaan olisi tarkoitus alustasarjaa ja uutta vannetta tähän tilata.
Arp:n pulteilla tosiaan kansi kiinni. Öljypohjakin sai uuden maalikerroksen, tosin loiskelevyt nyt jäi tekemättä
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Oma glanza jäänyt ihan huomiotta itsellä! Hieno nähdä että etenee, vaikkakin hitaasti. Millä ahtimella meinaat ajella kun saat laitteen nippuun?
Itsellä harrastelu mennyt ihmeellisesti ton mun EP70 halpis-projektin parissa ja sitä pääseekin ihmettelemään myös oikein messukeskukseen kuun lopussa.
Itsellä harrastelu mennyt ihmeellisesti ton mun EP70 halpis-projektin parissa ja sitä pääseekin ihmettelemään myös oikein messukeskukseen kuun lopussa.
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
^^ Ajattelin jatkaa speedvisionin hybridi CT9:n kanssa, se kun heräilee mukavan aikaisin ja riittää hyvin yhteen baariin asti.
Joo kyllä on hidasta rakentelu
Aika paljon pajalla tulee tehtyä kaikkea muuta kuin autoja nykyään, toivotaan, että sanonta "hiljaa hyvä tulee" pitää paikkansa.
Oon kyllä katsellu sun EP70:n rakentelu vaiheita instagrammissa, todella mielenkiintoinen prokkis sulla
Kyllä itsekkin sellaista rakentelisin mieluusti.
Joo kyllä on hidasta rakentelu
Aika paljon pajalla tulee tehtyä kaikkea muuta kuin autoja nykyään, toivotaan, että sanonta "hiljaa hyvä tulee" pitää paikkansa.
Oon kyllä katsellu sun EP70:n rakentelu vaiheita instagrammissa, todella mielenkiintoinen prokkis sulla
Kyllä itsekkin sellaista rakentelisin mieluusti.
Käyttis: Nissan Cube z11
Kesä ja Radio Rock
Re: Glanza V EP91 & Torneo Sir-T CF4
Joo itekin miettiny että mitä sitä oikein setupilta haluu, mut kyl toi ct9 hybridi herää niin kivasti!JonttuK wrote: ↑13. Mar 2018 09:40^^ Ajattelin jatkaa speedvisionin hybridi CT9:n kanssa, se kun heräilee mukavan aikaisin ja riittää hyvin yhteen baariin asti.
Joo kyllä on hidasta rakentelu
Aika paljon pajalla tulee tehtyä kaikkea muuta kuin autoja nykyään, toivotaan, että sanonta "hiljaa hyvä tulee" pitää paikkansa.
Oon kyllä katsellu sun EP70:n rakentelu vaiheita instagrammissa, todella mielenkiintoinen prokkis sulla
Kyllä itsekkin sellaista rakentelisin mieluusti.
Ja kiitti, ollu kyl hauska rakentaa kun ei tarvii ottaa sitä niin vakavasti. Et käyny ACS:ssä kattomassa?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 88 guests