Evolution V "Emperor"
Evolution V "Emperor"
Tällästä lähin laittaan joutessani!
Vähän taustaa:
Auto ollut minulla nyt sen reippaan vuoden, alkuideana oli piettää nuo 338 heposta mitä sieltä on rusisteltu ja vaihtaa talven aikana säilytyksessä jakopää uusiin kilkkeisiin... Toisin kävi, niinkuin aina...
Jakopäästä lähettiin ja tähän on tultu:
Manley 85mm 9.5:1 puristuksilla takomännät
Eagle H-Profiili takokiertokanget
Kaikki koneen tärkeimmät pultit korvattu ARP:n pulteilla (Kansi, KA-Kehto, Nokkapyörät jne...)
ACL Race series laakerit (KK, KA & Pitkittäislaakerointi)
Polttoainesuuttimet, RC Engineering 1000cc
Polttoainepumppu, AEM 320lph
Turboahdin Garrett GT3076R (AKA 3037)
ATP H2 Pakopesä (1,8bar @ 2300rpm) 16g laippa (Vakiolaippa siis)
Pakosarja, pakopesä, imukotelo keraamipinnoitus
Tial 44mm Ulkoinen hukkaportti
JMfabrications sytkäsovitus (Coil-On-Plug)
Superspark sytkävahvistin
Selfmade turbo elbow 3" V-band
Kannen työstö:
R-seetit
Kanavien porttaus
Kattava putsaus
plaanaus
Alusta:
BC-Racing BR
Vanteet:
Keiichi Tsuchiya DP2
18"9"
Kaikki moottorinosat maalataan (imusarja, venakoppa, moottorilohko, öljypohja)
punamusta STR väritys
Mittaristoon päivitystä tulossa, laajakaistan jne muodossa, niin ettei auton tehdasilme kärsi!
Tehotavoitteet pyöriltä n. 650 hevosvoimaa.
upitaan kuvia myöhemmin tänään!
Tässä alusta juuri paikalleen sovitettuna, ei hienosäädettynä:
https://www.dropbox.com/sc/hd6wlk3blxl7d5o/cco0S5et57
Vähän taustaa:
Auto ollut minulla nyt sen reippaan vuoden, alkuideana oli piettää nuo 338 heposta mitä sieltä on rusisteltu ja vaihtaa talven aikana säilytyksessä jakopää uusiin kilkkeisiin... Toisin kävi, niinkuin aina...
Jakopäästä lähettiin ja tähän on tultu:
Manley 85mm 9.5:1 puristuksilla takomännät
Eagle H-Profiili takokiertokanget
Kaikki koneen tärkeimmät pultit korvattu ARP:n pulteilla (Kansi, KA-Kehto, Nokkapyörät jne...)
ACL Race series laakerit (KK, KA & Pitkittäislaakerointi)
Polttoainesuuttimet, RC Engineering 1000cc
Polttoainepumppu, AEM 320lph
Turboahdin Garrett GT3076R (AKA 3037)
ATP H2 Pakopesä (1,8bar @ 2300rpm) 16g laippa (Vakiolaippa siis)
Pakosarja, pakopesä, imukotelo keraamipinnoitus
Tial 44mm Ulkoinen hukkaportti
JMfabrications sytkäsovitus (Coil-On-Plug)
Superspark sytkävahvistin
Selfmade turbo elbow 3" V-band
Kannen työstö:
R-seetit
Kanavien porttaus
Kattava putsaus
plaanaus
Alusta:
BC-Racing BR
Vanteet:
Keiichi Tsuchiya DP2
18"9"
Kaikki moottorinosat maalataan (imusarja, venakoppa, moottorilohko, öljypohja)
punamusta STR väritys
Mittaristoon päivitystä tulossa, laajakaistan jne muodossa, niin ettei auton tehdasilme kärsi!
Tehotavoitteet pyöriltä n. 650 hevosvoimaa.
upitaan kuvia myöhemmin tänään!
Tässä alusta juuri paikalleen sovitettuna, ei hienosäädettynä:
https://www.dropbox.com/sc/hd6wlk3blxl7d5o/cco0S5et57
Last edited by William on 09. Mar 2014 11:56, edited 4 times in total.
Re: Evolution V "Emperor"
Vähä reilummin lähteny lapasesta . Kuvat ois kyllä tervetulleita .
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Re: Evolution V "Emperor"
Olin jo soittamassa sulle että jollain on samalainen projekti ku sulla, ja samat osatki vielä Kunnes tajusin että perkele. Tätä autoahan tulee päivät potkittua hallilla
Re: Evolution V "Emperor"
kuvat olis tervetulleita! Onko minkälaisia numeroita nyt lapussa?
Re: Evolution V "Emperor"
Numerot tulevat olemaan vielä kysymysmerkki, mutta näillä osilla pitäisi saada 650 pyöriltä hevosvoimia, vääntömomentti tulee sitten myös tällöin nähtyä. Ainahan "osien mukaan" fraasi voi olla klisee ja lopputulos määrää tehon, auto tosiaan vielä kasauksen alla. jostain syystä kamera on ottanut sen verran isoja kuvia että yritän tiputtaa kokoa jolloin saadaan niitä myös tänne!einhell wrote:kuvat olis tervetulleita! Onko minkälaisia numeroita nyt lapussa?
Re: Evolution V "Emperor"
Ahdin setuppi, pakopesä:
https://www.dropbox.com/sc/f70xfvkjmb1quu7/xbc-qCilI4
Imukotelo:
https://www.dropbox.com/sc/7pbax2u8io67l3j/npDuV8PX5B
Ahdin on siis keraaminen kaksoiskuulalaakeroitu, puhdasta po***a!
JMFabrications sytkäsovitus coil-on-plug:
https://www.dropbox.com/sc/stoh2x8721w6ow6/1Z2sUYe0vc
Moottorilohko maalattuna, ei hoonattu:
https://www.dropbox.com/sc/zerjzq9vk09fzut/lDRrKa-ETS
ARP:
https://www.dropbox.com/sc/ve0ucwgmv8jpgpi/ZBnrOUnOfE
https://www.dropbox.com/sc/57z6a4qkn3v40v0/9iVdWdzkfY
Välijäähdytin:
https://www.dropbox.com/sc/ny5lwohuhth1gh6/SqbOY1dJI5
Otetaan lisää kun saadaan oikean kokosia kuvia, on vähän käsi kattella linkeistä kuva kerrallaan
https://www.dropbox.com/sc/f70xfvkjmb1quu7/xbc-qCilI4
Imukotelo:
https://www.dropbox.com/sc/7pbax2u8io67l3j/npDuV8PX5B
Ahdin on siis keraaminen kaksoiskuulalaakeroitu, puhdasta po***a!
JMFabrications sytkäsovitus coil-on-plug:
https://www.dropbox.com/sc/stoh2x8721w6ow6/1Z2sUYe0vc
Moottorilohko maalattuna, ei hoonattu:
https://www.dropbox.com/sc/zerjzq9vk09fzut/lDRrKa-ETS
ARP:
https://www.dropbox.com/sc/ve0ucwgmv8jpgpi/ZBnrOUnOfE
https://www.dropbox.com/sc/57z6a4qkn3v40v0/9iVdWdzkfY
Välijäähdytin:
https://www.dropbox.com/sc/ny5lwohuhth1gh6/SqbOY1dJI5
Otetaan lisää kun saadaan oikean kokosia kuvia, on vähän käsi kattella linkeistä kuva kerrallaan
Re: Evolution V "Emperor"
MIKKOZKII & Venttilivälykset...
https://www.dropbox.com/sc/bqryk9wqoaw5qfb/5YLG2P6yP9
https://www.dropbox.com/sc/bqryk9wqoaw5qfb/5YLG2P6yP9
Re: Evolution V "Emperor"
Mites etenee?
VW Golf 5 2.0TDI 4Motion (käyttis)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Re: Evolution V "Emperor"
Kasausta vaille, kansityö venähti. Työstäjä hävitti jousilautasien lukot...MitsuT wrote:Mites etenee?
Pari viikkoa nyt odoteltu että millon saa starttisavut mutta ilman kantta en tohdi sitä tehdä
Re: Evolution V "Emperor"
Onhan meillä tuolla tuo K- sarjalaisen kansi. kokeillaan sillä ottaa koe savutWilliam wrote:Kasausta vaille, kansityö venähti. Työstäjä hävitti jousilautasien lukot...MitsuT wrote:Mites etenee?
Pari viikkoa nyt odoteltu että millon saa starttisavut mutta ilman kantta en tohdi sitä tehdä
Re: Evolution V "Emperor"
Joo, kaikki osat mitä tarvii on... kannen työstäjä on asentanut 16 venttiiliä kolmatta päivää eikä ole saanut valmiiksi...
jokapöivä sanotaan vaan että valmista tulee! Eipä tässä mittään evo olis ollu jo kk ajossa jos kansi olis valmistunut ajoissa.. voinpa taas olla suosittelematta jotain palvelua...
Ensiksi koneistaja hoputti jokapäivä että tuon venttiilivarren tiivisteet ja samalla laittaa kannen valmiiksi,
Sitten hyvää hyvyyttäni maksoin koko lystin etukäteen ja eipä enään olekaan kiire! Voi vid3o, näin se luottamus kostautuu
jokapöivä sanotaan vaan että valmista tulee! Eipä tässä mittään evo olis ollu jo kk ajossa jos kansi olis valmistunut ajoissa.. voinpa taas olla suosittelematta jotain palvelua...
Ensiksi koneistaja hoputti jokapäivä että tuon venttiilivarren tiivisteet ja samalla laittaa kannen valmiiksi,
Sitten hyvää hyvyyttäni maksoin koko lystin etukäteen ja eipä enään olekaan kiire! Voi vid3o, näin se luottamus kostautuu
Re: Evolution V "Emperor"
Tuohan kuulostaa ihan tutulta toiminnaltaWilliam wrote:Joo, kaikki osat mitä tarvii on... kannen työstäjä on asentanut 16 venttiiliä kolmatta päivää eikä ole saanut valmiiksi...
jokapöivä sanotaan vaan että valmista tulee! Eipä tässä mittään evo olis ollu jo kk ajossa jos kansi olis valmistunut ajoissa.. voinpa taas olla suosittelematta jotain palvelua...
Ensiksi koneistaja hoputti jokapäivä että tuon venttiilivarren tiivisteet ja samalla laittaa kannen valmiiksi,
Sitten hyvää hyvyyttäni maksoin koko lystin etukäteen ja eipä enään olekaan kiire! Voi vid3o, näin se luottamus kostautuu
Re: Evolution V "Emperor"
Jokos tää on rullilla käyny?
VW Golf 5 2.0TDI 4Motion (käyttis)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Re: Evolution V "Emperor"
Ei ole vielä käyny..
Re: Evolution V "Emperor"
Tuota tehotavoitetta varten tarvitset kyllä aika paljon suuremman ahtimen. 3076R kompuran tuotto loppuu jonnekkin 500hv paikkeille (vauhtipyörältä...)William wrote: Turboahdin Garrett GT3076R (AKA 3037)
Tehotavoitteet pyöriltä n. 650 hevosvoimaa.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 76 guests