EG Siisticivic

Omien autoprojektien esittely.
Insa
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 62
Joined: 26. Jan 2014 18:14

Re: EG Siisticivic

Post by Insa » 14. Jun 2014 19:39

Image
Tuosta.

E: Image
Ja tuosta.

Insa
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 62
Joined: 26. Jan 2014 18:14

Re: EG Siisticivic

Post by Insa » 20. Jul 2014 13:26

Pienten vastoinkäymisten ja motivaation puutteen takia on ollu hieman hiljasta, mutta;

Image
Eli vihdoin rullaavassa kunnossa. :)

Image
Melko läski. Kilpikään oo keskellä, korjataan asia vielä.

Image
:D Näillä cambereilla on varmasti kiva cruisailla, edelleen koitetaan eteen taikoa lisää, ei vaan oo ihan helppoa... hyviä ideoita otetaan vastaan. Tuli mieleen saisko alapallon kiinnityksellä pelattua jotenkin, mut en sitten tiiä. Joskus näihin on saanut jopa säädettäviä etualatukivarsia mut valmistus lopetettu ja käytetyt on helvetin harvassa.

Seuraavaks koitetaan saada tää taas käymään ja sit katotaan sisustaa loppuun :)

Insa
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 62
Joined: 26. Jan 2014 18:14

Re: EG Siisticivic

Post by Insa » 11. Aug 2014 08:08

Taas on ahdistellu vastaan sähköjen kaa mut ne on nyt hoidossa, ja vihdoin tämä laitos pärähti tulille puolen vuoden jälkeen. Eka "testilenkki" ajettu. Kaikki raapii kaikkeen ja vielä hiukan enemmänkin. Korjataan asia vielä, suoralla tiellä ei mitään mahdottomia ongelmia, vanteet reunat käy pelottavan lähellä kaarta, ja eestä pistäis viel tiputtaakin :D 10kg jouset edessä ei juurikaan jousta, ja tarttisin tilalle jopa lyhyemmät. Ehkä 9kg vois olla passeli, ellei jopa 8kg. Saa huudella siis jos löytyy bout 180mm/8-9kg BC:n jousia, mallia suorat. Jos on lähelläkään noita mittoja niin tarjotkaa ihmeessä.
Image

Image

Image

Oon vähän kahden vaiheilla pitäiskö tohon uuteen puskuriin tehdä tuollaiset samanmoiset reiät kuin vanhassakin? Tuossa yksilössä nuo on tehty hetken mielijohteessa kahvitauolla kun kädessä sattui olemaan akkukone ja kuppiterä. Jos toteuttaisi nuo ajan kanssa ja kunnolla, mitä arvon tuomaristo on mieltä?

Vetolenkki ei oo kiinni millään, ja konepelti ihan paskana. Jälkimmäiseen ongelmaan saapui kyllä juuri lääke virosta, eli tehdasuusi konepelti.

Seuraavaks valot kuntoon ja hipistelyä ni mennään leimalle, vähän jännittää.. :)

SenSei
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 40
Joined: 26. Jan 2013 11:24

Re: EG Siisticivic

Post by SenSei » 12. Aug 2014 08:57

Poraa vaan.. Cooleri saa paremmin ilmaa, jos turbotat katos ton, niin cooleri on välttämätön..

Insa
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 62
Joined: 26. Jan 2014 18:14

Re: EG Siisticivic

Post by Insa » 28. Nov 2015 11:41

Kaivetaas tämäkin topic ylös sivulta 6. :D
Hondalla kerettiin kesän aikana muutamassa häppeningissä pyörähtääkin ihan omin avuin.
Image
Jonkunlaiset "bozo"pillit väsäsin tylsyyksissäni töissä, noita voisi vielä jatkaa parin vinkkelin kautta ylöspäin tässä joku päivä kun kerkeää. Auto tosiaan nyt talviunilla tallissa, mikäli ensi kesäksi saataisiin aikaan jonkunlainen maalipintakin. Vanteet tekisi mieli vaihtaa, mikäli joku nuo RS:t haluaisi ostaa pois voitaisiin taakse koittaa mahduttaa jotain paljon leveämpää.

Käyttöautoksi koitin pitkään etsiä nissanin tuotetta, kuitenkin tuloksetta. Tällä hetkellä käyttiksen virkaa toimittaa tälle foorumille täysin sopimaton laite, paitsi mitä nyt tulevien vanteiden osalta.
Image
Vanteiksi tosiaan SSR Vienna Kreis 9,5" & 10,5", vaan ei tästä bayerilaisesta sen enempää.

Hakusessa edelleen s13 silvia/180sx harrasteautoksi, mielellään vaikka rullaava kori mahdollisen koneswapin tieltä.

Sitten tärkeimpänä;Image
Nämä vyöt olisivat jo paikoillaan hondassa, mutta tuo niskan taakse tuleva "jatkopala" on edelleen hukassa. Vyöt ilmeisesti suunniteltu vartavasten kippaaville penkeille, ja tuossa niskan takana on pikalukko, josta lähtee sitten haarautuva vyö kiinnityspisteille. Saakohan noita erikseen, vai onko ostettava kokonaan uudet vyöt? Vanha omistaja sanoi ettei hänellä nuo koskaan ole ollut missään kiinni tuolta niskan takaa, ovat kuulemma olleet vain pujotettuna noista penkin koloista. :D
Olisin kiitollinen jos joku tuollaiset jostain interwebsin syövereistä bongaisi.

eg9
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 15
Joined: 08. May 2016 01:34

Re: EG Siisticivic

Post by eg9 » 08. May 2016 02:17

Voiskos joku tehdä perus 1.5 eg kone huoneen siistimis videon! tuntuu että tuola on vitusti kaiken laista ylimäärästä.

User avatar
Mystic
STAFF
STAFF
Posts: 15560
Joined: 30. Jan 2011 19:54
Location: Kittilä & Kemi & Varkaus
Contact:

Re: EG Siisticivic

Post by Mystic » 08. May 2016 10:31

^ Siellä on sitä tavaraa niin paljon, että tuskin hyvää täydellistä tutoriaalia löydät, mutta kyllähän nuita muuten on esimerkiksi D-Series.org pullollaan. "Wire-tuck" hakusanalla Googlesta bongaamaan, niin varmasti tulee melko pian etuvalojen johtosarjojen ja sulakerasian ym. piilottamiset vastaan. ;)
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.

Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
@japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.

eg9
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 15
Joined: 08. May 2016 01:34

Re: EG Siisticivic

Post by eg9 » 08. May 2016 20:24

Sepäse kun tietäs mitä noi kaikki on ja tekekkö niillä mitään :D

http://aijaa.com/S5VR1e tossa mun :D ja vaikka vertaa tähän

https://www.google.com/search?q=Wire-tu ... Ils3KDM%3A

nii puolet piuhoista ja pöniköistä puuttuu :D

Insa
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 62
Joined: 26. Jan 2014 18:14

Re: EG Siisticivic

Post by Insa » 14. May 2016 02:24

Suddenly jne.. Mut kyllähän noita tutoriaaleja on netti piukassa.

Mitään sen ihmeempää oo tälle tehty. Etupään madallusongelmaan saatu ratkaisu josta ei sen enempää, ens viikolla vois kasailla auton ja kattoa mihin tuo korkeus asettuu. Takapää vaatis viel napsun lyhyemmät jouset.

RS:iin löyty vihdoinkin sopuhintaan vohvelit ja mutterit, ne pitäis myös ens viikolla saada maaliin.

Sit onkin puuhattu lähinnä vaan vanteiden parissa. Niistä lisää kun osat tulee jenkeistä ja loput leegot lasikuulapuhalluksesta.

Täytyis nyt pikkuhiljaa löytää tähänkin se koneswappi, tuntuu vaan olevan tarjonta kovin surkeeta. Mistä järkihintaan B-sarjalaista tai K-sarjalaista? :roll:

User avatar
ese
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 84
Joined: 17. May 2012 14:47
Location: Kuopio

Re: EG Siisticivic

Post by ese » 14. May 2016 20:51

Laatu maksaa. Ei taida järkeviä K-koneita saada alta kahden tonnin. Sitten siihen vielä swappikamat päälle niin johan alkaa rahaa menemään. Puhumattakaan muutoksista alustaan joita tarvii että saadaan kilpien väliin. Halvin olisi varmasti istuttaa B-sarjalainen mutta niitä aika harvoin tosin on täällä Suomessa myynnissä.
R #26284

IG: esevaan

User avatar
Bete
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 90
Joined: 15. Sep 2014 20:02

Re: EG Siisticivic

Post by Bete » 15. May 2016 12:38

B-sarjan swappi maksaa äkkiä myös helposti +2k€. Halvalla saa jos alle 2k€ swappaa. 3k€ helposti jos meinaa huoltaa konetta tai jarruja niiden irti ollessa.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 93 guests