EG Siisticivic
Re: EG Siisticivic
Pienten vastoinkäymisten ja motivaation puutteen takia on ollu hieman hiljasta, mutta;
Eli vihdoin rullaavassa kunnossa.
Melko läski. Kilpikään oo keskellä, korjataan asia vielä.
Näillä cambereilla on varmasti kiva cruisailla, edelleen koitetaan eteen taikoa lisää, ei vaan oo ihan helppoa... hyviä ideoita otetaan vastaan. Tuli mieleen saisko alapallon kiinnityksellä pelattua jotenkin, mut en sitten tiiä. Joskus näihin on saanut jopa säädettäviä etualatukivarsia mut valmistus lopetettu ja käytetyt on helvetin harvassa.
Seuraavaks koitetaan saada tää taas käymään ja sit katotaan sisustaa loppuun
Eli vihdoin rullaavassa kunnossa.
Melko läski. Kilpikään oo keskellä, korjataan asia vielä.
Näillä cambereilla on varmasti kiva cruisailla, edelleen koitetaan eteen taikoa lisää, ei vaan oo ihan helppoa... hyviä ideoita otetaan vastaan. Tuli mieleen saisko alapallon kiinnityksellä pelattua jotenkin, mut en sitten tiiä. Joskus näihin on saanut jopa säädettäviä etualatukivarsia mut valmistus lopetettu ja käytetyt on helvetin harvassa.
Seuraavaks koitetaan saada tää taas käymään ja sit katotaan sisustaa loppuun
Re: EG Siisticivic
Taas on ahdistellu vastaan sähköjen kaa mut ne on nyt hoidossa, ja vihdoin tämä laitos pärähti tulille puolen vuoden jälkeen. Eka "testilenkki" ajettu. Kaikki raapii kaikkeen ja vielä hiukan enemmänkin. Korjataan asia vielä, suoralla tiellä ei mitään mahdottomia ongelmia, vanteet reunat käy pelottavan lähellä kaarta, ja eestä pistäis viel tiputtaakin 10kg jouset edessä ei juurikaan jousta, ja tarttisin tilalle jopa lyhyemmät. Ehkä 9kg vois olla passeli, ellei jopa 8kg. Saa huudella siis jos löytyy bout 180mm/8-9kg BC:n jousia, mallia suorat. Jos on lähelläkään noita mittoja niin tarjotkaa ihmeessä.
Oon vähän kahden vaiheilla pitäiskö tohon uuteen puskuriin tehdä tuollaiset samanmoiset reiät kuin vanhassakin? Tuossa yksilössä nuo on tehty hetken mielijohteessa kahvitauolla kun kädessä sattui olemaan akkukone ja kuppiterä. Jos toteuttaisi nuo ajan kanssa ja kunnolla, mitä arvon tuomaristo on mieltä?
Vetolenkki ei oo kiinni millään, ja konepelti ihan paskana. Jälkimmäiseen ongelmaan saapui kyllä juuri lääke virosta, eli tehdasuusi konepelti.
Seuraavaks valot kuntoon ja hipistelyä ni mennään leimalle, vähän jännittää..
Oon vähän kahden vaiheilla pitäiskö tohon uuteen puskuriin tehdä tuollaiset samanmoiset reiät kuin vanhassakin? Tuossa yksilössä nuo on tehty hetken mielijohteessa kahvitauolla kun kädessä sattui olemaan akkukone ja kuppiterä. Jos toteuttaisi nuo ajan kanssa ja kunnolla, mitä arvon tuomaristo on mieltä?
Vetolenkki ei oo kiinni millään, ja konepelti ihan paskana. Jälkimmäiseen ongelmaan saapui kyllä juuri lääke virosta, eli tehdasuusi konepelti.
Seuraavaks valot kuntoon ja hipistelyä ni mennään leimalle, vähän jännittää..
Re: EG Siisticivic
Poraa vaan.. Cooleri saa paremmin ilmaa, jos turbotat katos ton, niin cooleri on välttämätön..
Re: EG Siisticivic
Kaivetaas tämäkin topic ylös sivulta 6.
Hondalla kerettiin kesän aikana muutamassa häppeningissä pyörähtääkin ihan omin avuin.
Jonkunlaiset "bozo"pillit väsäsin tylsyyksissäni töissä, noita voisi vielä jatkaa parin vinkkelin kautta ylöspäin tässä joku päivä kun kerkeää. Auto tosiaan nyt talviunilla tallissa, mikäli ensi kesäksi saataisiin aikaan jonkunlainen maalipintakin. Vanteet tekisi mieli vaihtaa, mikäli joku nuo RS:t haluaisi ostaa pois voitaisiin taakse koittaa mahduttaa jotain paljon leveämpää.
Käyttöautoksi koitin pitkään etsiä nissanin tuotetta, kuitenkin tuloksetta. Tällä hetkellä käyttiksen virkaa toimittaa tälle foorumille täysin sopimaton laite, paitsi mitä nyt tulevien vanteiden osalta.
Vanteiksi tosiaan SSR Vienna Kreis 9,5" & 10,5", vaan ei tästä bayerilaisesta sen enempää.
Hakusessa edelleen s13 silvia/180sx harrasteautoksi, mielellään vaikka rullaava kori mahdollisen koneswapin tieltä.
Sitten tärkeimpänä;
Nämä vyöt olisivat jo paikoillaan hondassa, mutta tuo niskan taakse tuleva "jatkopala" on edelleen hukassa. Vyöt ilmeisesti suunniteltu vartavasten kippaaville penkeille, ja tuossa niskan takana on pikalukko, josta lähtee sitten haarautuva vyö kiinnityspisteille. Saakohan noita erikseen, vai onko ostettava kokonaan uudet vyöt? Vanha omistaja sanoi ettei hänellä nuo koskaan ole ollut missään kiinni tuolta niskan takaa, ovat kuulemma olleet vain pujotettuna noista penkin koloista.
Olisin kiitollinen jos joku tuollaiset jostain interwebsin syövereistä bongaisi.
Hondalla kerettiin kesän aikana muutamassa häppeningissä pyörähtääkin ihan omin avuin.
Jonkunlaiset "bozo"pillit väsäsin tylsyyksissäni töissä, noita voisi vielä jatkaa parin vinkkelin kautta ylöspäin tässä joku päivä kun kerkeää. Auto tosiaan nyt talviunilla tallissa, mikäli ensi kesäksi saataisiin aikaan jonkunlainen maalipintakin. Vanteet tekisi mieli vaihtaa, mikäli joku nuo RS:t haluaisi ostaa pois voitaisiin taakse koittaa mahduttaa jotain paljon leveämpää.
Käyttöautoksi koitin pitkään etsiä nissanin tuotetta, kuitenkin tuloksetta. Tällä hetkellä käyttiksen virkaa toimittaa tälle foorumille täysin sopimaton laite, paitsi mitä nyt tulevien vanteiden osalta.
Vanteiksi tosiaan SSR Vienna Kreis 9,5" & 10,5", vaan ei tästä bayerilaisesta sen enempää.
Hakusessa edelleen s13 silvia/180sx harrasteautoksi, mielellään vaikka rullaava kori mahdollisen koneswapin tieltä.
Sitten tärkeimpänä;
Nämä vyöt olisivat jo paikoillaan hondassa, mutta tuo niskan taakse tuleva "jatkopala" on edelleen hukassa. Vyöt ilmeisesti suunniteltu vartavasten kippaaville penkeille, ja tuossa niskan takana on pikalukko, josta lähtee sitten haarautuva vyö kiinnityspisteille. Saakohan noita erikseen, vai onko ostettava kokonaan uudet vyöt? Vanha omistaja sanoi ettei hänellä nuo koskaan ole ollut missään kiinni tuolta niskan takaa, ovat kuulemma olleet vain pujotettuna noista penkin koloista.
Olisin kiitollinen jos joku tuollaiset jostain interwebsin syövereistä bongaisi.
Re: EG Siisticivic
Voiskos joku tehdä perus 1.5 eg kone huoneen siistimis videon! tuntuu että tuola on vitusti kaiken laista ylimäärästä.
Re: EG Siisticivic
^ Siellä on sitä tavaraa niin paljon, että tuskin hyvää täydellistä tutoriaalia löydät, mutta kyllähän nuita muuten on esimerkiksi D-Series.org pullollaan. "Wire-tuck" hakusanalla Googlesta bongaamaan, niin varmasti tulee melko pian etuvalojen johtosarjojen ja sulakerasian ym. piilottamiset vastaan.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: EG Siisticivic
Sepäse kun tietäs mitä noi kaikki on ja tekekkö niillä mitään
http://aijaa.com/S5VR1e tossa mun ja vaikka vertaa tähän
https://www.google.com/search?q=Wire-tu ... Ils3KDM%3A
nii puolet piuhoista ja pöniköistä puuttuu
http://aijaa.com/S5VR1e tossa mun ja vaikka vertaa tähän
https://www.google.com/search?q=Wire-tu ... Ils3KDM%3A
nii puolet piuhoista ja pöniköistä puuttuu
Re: EG Siisticivic
Suddenly jne.. Mut kyllähän noita tutoriaaleja on netti piukassa.
Mitään sen ihmeempää oo tälle tehty. Etupään madallusongelmaan saatu ratkaisu josta ei sen enempää, ens viikolla vois kasailla auton ja kattoa mihin tuo korkeus asettuu. Takapää vaatis viel napsun lyhyemmät jouset.
RS:iin löyty vihdoinkin sopuhintaan vohvelit ja mutterit, ne pitäis myös ens viikolla saada maaliin.
Sit onkin puuhattu lähinnä vaan vanteiden parissa. Niistä lisää kun osat tulee jenkeistä ja loput leegot lasikuulapuhalluksesta.
Täytyis nyt pikkuhiljaa löytää tähänkin se koneswappi, tuntuu vaan olevan tarjonta kovin surkeeta. Mistä järkihintaan B-sarjalaista tai K-sarjalaista?
Mitään sen ihmeempää oo tälle tehty. Etupään madallusongelmaan saatu ratkaisu josta ei sen enempää, ens viikolla vois kasailla auton ja kattoa mihin tuo korkeus asettuu. Takapää vaatis viel napsun lyhyemmät jouset.
RS:iin löyty vihdoinkin sopuhintaan vohvelit ja mutterit, ne pitäis myös ens viikolla saada maaliin.
Sit onkin puuhattu lähinnä vaan vanteiden parissa. Niistä lisää kun osat tulee jenkeistä ja loput leegot lasikuulapuhalluksesta.
Täytyis nyt pikkuhiljaa löytää tähänkin se koneswappi, tuntuu vaan olevan tarjonta kovin surkeeta. Mistä järkihintaan B-sarjalaista tai K-sarjalaista?
Re: EG Siisticivic
Laatu maksaa. Ei taida järkeviä K-koneita saada alta kahden tonnin. Sitten siihen vielä swappikamat päälle niin johan alkaa rahaa menemään. Puhumattakaan muutoksista alustaan joita tarvii että saadaan kilpien väliin. Halvin olisi varmasti istuttaa B-sarjalainen mutta niitä aika harvoin tosin on täällä Suomessa myynnissä.
R #26284
IG: esevaan
IG: esevaan
Re: EG Siisticivic
B-sarjan swappi maksaa äkkiä myös helposti +2k€. Halvalla saa jos alle 2k€ swappaa. 3k€ helposti jos meinaa huoltaa konetta tai jarruja niiden irti ollessa.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 77 guests