Altezza RS200TURBO

Omien autoprojektien esittely.
User avatar
-ToK-
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 98
Joined: 07. May 2013 21:06

Re: Altezza RS200

Post by -ToK- » 28. Jan 2015 17:09

Kyllä kiiltää! :o Ihan itsekkö myllytit? Meinaatko etulipan pistää ilman helmoja? Itsekkin olen miettinyt tota trd mallista, mutta en oikein tiedä sopiiko ilman helmoja.
Image
Ja viimeinen kysymys, mites ne vanteet ;)
Kiitos ohjeista!

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 28. Jan 2015 19:12

-ToK- wrote:Kyllä kiiltää! :o Ihan itsekkö myllytit? Meinaatko etulipan pistää ilman helmoja? Itsekkin olen miettinyt tota trd mallista, mutta en oikein tiedä sopiiko ilman helmoja.
Ja viimeinen kysymys, mites ne vanteet ;)
Kiitos ohjeista!
Juu, itsehän se tuli myllytettyä. Työkseni teen tuota, joten työsuhde etuja ;)
Etulippa tulee paikoilleen vasta kun saan hommattua loputkin helmat, ja helmojen & spoilerin asennuksen yhteydessä auto todennäkösesti teipataan - siihen on jo suunnitelmat valmiina. (jotka pysyvät kyllä salassa siihenasti.)
Viimeiseen kysymykseen en osaa vielä vastata, ei mitään hajua minkälaista vannetta tulee kesäksi. :lol:
Alustakin vaihtuu tässä keväällä vielä ennen vanteita bc-racingiin, sen jälkeen tietää lähteäkkö etsimään 17" vai 18" sarjaa.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 11. Mar 2015 17:58

Nostellaas välillä, elikkä etenee taas jonkunverran.
Mamasanilta tuli haettua BC-racing BR tänään, ja olisi tarkoitus viikonloppuna huitaista alle.
Tuli myös mukana "päivitys-setti", ylä/alapäihin kun vanhan malliset kuulemma oli kolisseet joillain.
Alustahan on käytetty, jonka joku palautti kun ei leimamiehelle ollut kelvannut - tämähän ei minua juuri liikuta. 8-)
Hemmetinmoisella tuurilla, uutta lähin tilaamaan mut saiki vähän käytetyn suoraan mukaan hyvällä alella, ei paha.
Mamasanin palvelulle jälleen iso hatunnosto.
Image
Image
Image

Muuten on suoritettu lähinnä huoltoja, vaihdettu tulpat + yksi puola, termari ja öljyjä.
Tuli tonne kabiiniin ostettua poikkitukikin, pakkohan se on ku halvalla saa. :lol:
Image
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

User avatar
JDM_STAR
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 31
Joined: 17. Dec 2014 15:49

Re: Altezza RS200

Post by JDM_STAR » 11. Mar 2015 18:24

Ei tuo poikkituki pahalta näytä. Mielenkiintoinen on kyllä. :D
Projektit:
Toyota Supra JZA80
Toyota Soarer JZZ20 AeroCabin
Image

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 13. Mar 2015 08:02

Image
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

nosliw_
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 79
Joined: 13. Nov 2014 21:17
Location: Espoo

Re: Altezza RS200

Post by nosliw_ » 13. Mar 2015 17:00

No nyt näyttää paremmalle, millon vannetta alle ja minkälaista? :D
Image

Lat3
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 14
Joined: 02. Dec 2014 21:25
Location: Iisalmi

Re: Altezza RS200

Post by Lat3 » 14. Mar 2015 18:10

Mistäpä tilasit etulipan? Itse olen ebay:sta etsiny mutta kaikki sopivan näköiset on jenkeistä mistä toim kuluja tulee enemmän kuin mitä se itse lippa maksaa :oops:

Toncha
STAFF
STAFF
Posts: 914
Joined: 19. Mar 2011 22:07
Location: Sodankylä

Re: Altezza RS200

Post by Toncha » 14. Mar 2015 19:43

Lat3 wrote:Mistäpä tilasit etulipan? Itse olen ebay:sta etsiny mutta kaikki sopivan näköiset on jenkeistä mistä toim kuluja tulee enemmän kuin mitä se itse lippa maksaa :oops:
Josa tuota tte:n lippaa meinaat niin eipä tuota tuon halvemmalla tahdo löytää, ~200e toimituskuluineen
http://www.ebay.co.uk/itm/LEXUS-IS200-9 ... 3aa474434d

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 15. Mar 2015 00:06

Toncha wrote:
Lat3 wrote:Mistäpä tilasit etulipan? Itse olen ebay:sta etsiny mutta kaikki sopivan näköiset on jenkeistä mistä toim kuluja tulee enemmän kuin mitä se itse lippa maksaa :oops:
Josa tuota tte:n lippaa meinaat niin eipä tuota tuon halvemmalla tahdo löytää, ~200e toimituskuluineen
http://www.ebay.co.uk/itm/LEXUS-IS200-9 ... 3aa474434d
Ebaystä tuli mun lippa, ja mullahan on Greddyn-kopiolippa eikä tte. Ja tottahan se on että noi postikulut on aika älyttömiä.
Voi olla että tulee laitettua etulippakin kiinni jo ennenkun saan haalittua sivuhelmat, ei se allaolevassa kuvassakaan pahalta näytä.
Image

Vanteet tuli myös hommattua, Kaverin skyllessä japanista tullessaan alla olleet AME Tracer TM-02 pyörii kohta alla. Netin mukaan suht rareshit, joku asiasta enemmän tietävä vois kertoa enemmän. Kuitekin enkein tehtaalta ja kovasti muistuttaa RPF1:siä. Kevyet on ainakin.
17x8 edessä, ja takana 17x9, ET35 molemmissa. Vaatii vähän maalia ja pienempää rengasta, kyllä tää tästä. ;)
Image
Image
Image

Spoilerikin menee ensiviikolla todennäkösesti maalarille, joten saa senkin lätkästyä kiinni.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

Lat3
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 14
Joined: 02. Dec 2014 21:25
Location: Iisalmi

Re: Altezza RS200

Post by Lat3 » 15. Mar 2015 15:59

Itsekkin meinasin juuri kyseistä kopio lippaa ja tuo kuvan auto on vieläpä saman värinen kuin oma eli Granite sky 8-)

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 23. Mar 2015 18:35

Vanteet on nyt autossa alla, 205/45/17 kumeilla. Ei pullakumi eikä mikään älytön venykään, sopiva omaan silmään.
Image
Vanteille pitäisi vielä väri keksiä, jos on ideoita niin saa toki esittää mielipiteensä. ;)

Etulipankin ruuvailin kiinni, ja oli taas niin taattua ebaylaatua että joutuu vielä antamaan sille vähän eforttia että istuu kunnolla. Etulippa jää mustaksi paristakin syystä, on sellasta muovia ettei maali lohkeamatta siinä pysyisi sekä sopii jokkemodi valojen kanssa kivasti.
Image

Spoileri odottelee asennusta, mutekin pitkät pyöränpultit tuli haettua ja pakoputki ratkaisuja on pohdittu.
Nihkeesti on tarjolla beamssi-koneeseen putkistoja muualla kuin japanissa, ja ebayn is200/300 putkistoista sopii vain axleback koska pakosarja 3S-GE:ssä eripuolella kuin 1G-FE:ssä tai 2JZ-GE:ssä. Voi olla että menee diy hommiksi.
Netissä myös puhetta että katalysaattorin poisto laskisi tehoja juuri beams koneella?


Loppuun vielä fiilistelykuva!
Image

edit. joku kuitenkin ihmettelee mitä on takalasissa.
Image
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

User avatar
Zugu
EXPERT
EXPERT
Posts: 1143
Joined: 15. Sep 2013 12:34
Location: Oulu

Re: Altezza RS200

Post by Zugu » 26. Mar 2015 01:56

Katin poistosta en oo kuullu et laskis tehot mut ainakin kartiosuodattimilla saa poistettua tehoja verrattuna vakio/vapaavirtaus paneelisuodatin, se ilmanputsarikotelo on oleellinen osa tässä tapauksessa.
Nopeat liikkeet on näyttäviä

hanhii
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 59
Joined: 12. May 2014 16:52

Re: Altezza RS200

Post by hanhii » 28. Mar 2015 11:51

Zugu wrote:Katin poistosta en oo kuullu et laskis tehot mut ainakin kartiosuodattimilla saa poistettua tehoja verrattuna vakio/vapaavirtaus paneelisuodatin, se ilmanputsarikotelo on oleellinen osa tässä tapauksessa.
Jep, tosta ilmanputsarista olenkin jo tietonen. On muutenkin vissiin suht tarkka kone näissä imu/pako asioissa.
Joku ränni pitää duunailla, kuullostaa turhan avensikselta nyt - ja olishan se kierroskoneen suloäänet jo syytä päästää maailmalle. 8-)
Spoileri tuli maalauksesta ja laitettiin samantien kiinni, vähän sai hikoilla että sai ebay-osat taas istumaan edes sinnepäin.
Tasapainottaa nyt kivasti tota etulippaa, sivuille ja takapuskuriin helmat vielä metsästämättä.
Image
Image

"valoluomet" aka teippiä lätkittiin työkaverin kanssa ruokatunnilla etuvaloihin, ensin vitsillä ja nyt ne taitavatkin jäädä pysyvästi.
Image
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII

Lat3
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 14
Joined: 02. Dec 2014 21:25
Location: Iisalmi

Re: Altezza RS200

Post by Lat3 » 28. Mar 2015 15:43

Hyvältä näyttää 8-) Joku räväkkä maali nuihin vanteisiin vielä ;)

Mikkozkii
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 524
Joined: 29. Sep 2012 11:54
Location: Oulu

Re: Altezza RS200

Post by Mikkozkii » 28. Mar 2015 16:27

Lat3 wrote:Hyvältä näyttää 8-) Joku räväkkä maali nuihin vanteisiin vielä ;)
Limevihreä, pinkki?? Ei todellakaan. Valkoset :thumbsup:

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 87 guests