Altezza RS200TURBO
Re: Altezza RS200TURBO
Tuli ostettua Gimbal iphonelle/goprolle ja tallibileissä päätin kokeilla sen kanssa kuvailua.
Ensimmäinen video jonka oon kuvannu&editoinu, joten älkää liian kriittisiä olko.
Ensimmäinen video jonka oon kuvannu&editoinu, joten älkää liian kriittisiä olko.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Taitelilin ajankuluks konehuoneeseen pitsiä kun oottelen yläkerran tiivistesarjaa toyotalta.
Alla metallinhohto hopea, jossa erittäin paljon flakeglitterikidemitälie. Päälle tummemman harmaalla pitsi.
Tohon tulee päälle vielä candyväri, ja lakkaa - saa nähä millanen on lopputulos.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
No eihän tuosta saa enää huonoa kuin kirveellä! Todella hyvää matskua taas tulossa!
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Altezza RS200TURBO
Fbssä näinkin kuvia candypinnasta. Olisit vaan nostanu moottorin ylös ja koko konehuone tolla kuosilla, tuo kuvio toimii kyl pirun hyvi.
Ollu itelläki jo pitkään mielessä tehdä Nissaniin yks osa-alue noin.
Ollu itelläki jo pitkään mielessä tehdä Nissaniin yks osa-alue noin.
Instagram: Beteeeeeee
Youtube: DoHommi
#Makosastreetoboys #DoHommi
Youtube: DoHommi
#Makosastreetoboys #DoHommi
Re: Altezza RS200TURBO
Tuli kyllä parempi mitä odotin candyn kanssa. Lähinnä konetta ei nostettu sen takia että oli vähän kokeellinen maalaus, mut nyt ku näki lopputuloksen ni samahan se olis ollu nostaa pois ja tehä kerralla kunnolla.Bete^ wrote:Fbssä näinkin kuvia candypinnasta. Olisit vaan nostanu moottorin ylös ja koko konehuone tolla kuosilla, tuo kuvio toimii kyl pirun hyvi.
Ollu itelläki jo pitkään mielessä tehdä Nissaniin yks osa-alue noin.
Laitetaan nyt tähänki muutamat kuvat valmiista konehuoneesta, voi olla että välihiontaa ja lisää lakkaa pitää ruiskia.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Kansi kävi koneistamolla ja liipastiin aavistuksen verran pois pesun kera, ja laitettiin apexin 1.5mm kansipahvin kanssa takas paikalleen. Koeponnistettiin ja kaikki oli kunnossa joten konetta läjään. Jakopään osat melkein kasassa, viimeistä puuttuvaa kiristinrullaa vaille - tilattu ja varmaan esiviikon aikana saapuu.
Vakio ohjaustehostimen lauhduttimen heitin mäkeen, tilalle setrabin 10rivinen kenno. Myös plx:n mittareita tuli tilattua läjä, kaikki ei vaan kuvassa näy. Moduuleita siis 2x nesteenlämpö, afr, ahto sekä öljynpaine. Näille 4 dm6-näyttöä, paikat mittareille pitää vielä funtsia.
Vielä pitäis suuttimet lähettää huoltoon finjectorille, ostaa bensapumppu, turbolle öljylinjat sekä öljylle lauhdutin sekä täytellä nesteitä ni ei enään hirveenkaukana olla käynnistyksestä. Sulakeboksi + ohjaustehostimen nestesäiliö tuli siirrettyä myös iskaritorninpäältä tulipeltiin kiinni, jossa akku oli ennen.
Vakio ohjaustehostimen lauhduttimen heitin mäkeen, tilalle setrabin 10rivinen kenno. Myös plx:n mittareita tuli tilattua läjä, kaikki ei vaan kuvassa näy. Moduuleita siis 2x nesteenlämpö, afr, ahto sekä öljynpaine. Näille 4 dm6-näyttöä, paikat mittareille pitää vielä funtsia.
Vielä pitäis suuttimet lähettää huoltoon finjectorille, ostaa bensapumppu, turbolle öljylinjat sekä öljylle lauhdutin sekä täytellä nesteitä ni ei enään hirveenkaukana olla käynnistyksestä. Sulakeboksi + ohjaustehostimen nestesäiliö tuli siirrettyä myös iskaritorninpäältä tulipeltiin kiinni, jossa akku oli ennen.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Ohjaustehostimen jäähydin löys paikkansa, ja sille tehtiin kiinnikkeet.
Alapuolelle motonetin yleismallin pakoputkenkannatin tärinää vaimentamaan, saa nähdä onko mitään konkreettista hyötyä. Yläpuolelta kierretangoilla lukkopeltiin ja samalla lukkopellistä tuli hieman jäykempi. Toiselle puolelle tulee öljynjäähdytin, myös 10rivinen mutta leveämpi.
Ohjaustehostimen linjatki meni uusiks, vääntelin putkea ja sai vähän siistimmän kun vakio käppyrät.
Ahtoputket tuli kans valmiiks just sopivasti syntymäpäivänä, iso kiitos Fabianille vielä hitsailuista!
Pitäs keksiä vielä millasen värin tai käsittelyn puuhailee noille.
Alapuolelle motonetin yleismallin pakoputkenkannatin tärinää vaimentamaan, saa nähdä onko mitään konkreettista hyötyä. Yläpuolelta kierretangoilla lukkopeltiin ja samalla lukkopellistä tuli hieman jäykempi. Toiselle puolelle tulee öljynjäähdytin, myös 10rivinen mutta leveämpi.
Ohjaustehostimen linjatki meni uusiks, vääntelin putkea ja sai vähän siistimmän kun vakio käppyrät.
Ahtoputket tuli kans valmiiks just sopivasti syntymäpäivänä, iso kiitos Fabianille vielä hitsailuista!
Pitäs keksiä vielä millasen värin tai käsittelyn puuhailee noille.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Hyvää touhua kyllä täytyy sanoa! Pitäis itsekin vetää vähän putkilinjoja jossain välissä uusiksi. Meinasin jos vaihtaisin ohjaustehostimen pumpun tilalle sähköhydraulisen pumpun lokarin sisään jemmaan, jotta sais Glanzan konehuoneeseen vähän lisää tilaa. Samaten oon mietiskellyt, jos hommais kapean civicin ilmastoinnin lauhduttimen ja civicin alumiinijäähdyttimen. Pitäis siis väännellä uudet putket ilmastoinnille. Niin paljon kuin tekiskin mieli se ilmastointi heittää mäkeen, niin en tiedä onko pokkaa kun se on niin helmi kesän kuumilla.
Re: Altezza RS200TURBO
Taas on tullu touhuttua, jakopää kasailtu ja vakio syyläri lens metsään ku ostin Jonsbalta integrasta Griffinin alumiinisen.
Hyvin tollanen k-swappi integran syyläri sopii kiinnikepisteitä muuttamalla altezzaan, Fabianille taas kiitokset muutostöistä!
Tossa kuva ekasta sovituksesta, kunnolla paikallaan ei tähän hätään oo kuvaa. Tippui lähes lukkopellin tasolle, joten konepeltikin mahtuu kiinni.
Lisämittareille rakensin telineen keskikonsoliin, vakio lokeron tilalle.
Motonetistä yleismallin 3 mittarin teline, jäätävä määrä sahailua ja liimailua ja näytti tältä.
Saumoihin kittiä, ja väri päälle.
Ja valmiina autossa.
PLX:än öljynpaine anturi löys paikkansa, ja öljynryöstölaipasta sain öljyntulo lähdön ahtimelle.
Öljynryöstölaippa on termostaatilla varustettu mocal.
Ahtimen pakopesän ja pakosarjan maalasin VHT:n flameprooffilla.
Koesoviteltiin kaverin vanteita, saattaapi olla että RPFt tuli jäädäkseen.
18", takana 9,5" ja edessä 9"
Tallikaverin splitterimuottiaki testailin, eikä näyttäny pahalta. Vähän 50/50 pitäskö itekki duunailla samanmoinen.
Loppukevennykseksi tallikaverin kunnon turbon ja mun tyttöturbon kaverikuva.
Hyvin tollanen k-swappi integran syyläri sopii kiinnikepisteitä muuttamalla altezzaan, Fabianille taas kiitokset muutostöistä!
Tossa kuva ekasta sovituksesta, kunnolla paikallaan ei tähän hätään oo kuvaa. Tippui lähes lukkopellin tasolle, joten konepeltikin mahtuu kiinni.
Lisämittareille rakensin telineen keskikonsoliin, vakio lokeron tilalle.
Motonetistä yleismallin 3 mittarin teline, jäätävä määrä sahailua ja liimailua ja näytti tältä.
Saumoihin kittiä, ja väri päälle.
Ja valmiina autossa.
PLX:än öljynpaine anturi löys paikkansa, ja öljynryöstölaipasta sain öljyntulo lähdön ahtimelle.
Öljynryöstölaippa on termostaatilla varustettu mocal.
Ahtimen pakopesän ja pakosarjan maalasin VHT:n flameprooffilla.
Koesoviteltiin kaverin vanteita, saattaapi olla että RPFt tuli jäädäkseen.
18", takana 9,5" ja edessä 9"
Tallikaverin splitterimuottiaki testailin, eikä näyttäny pahalta. Vähän 50/50 pitäskö itekki duunailla samanmoinen.
Loppukevennykseksi tallikaverin kunnon turbon ja mun tyttöturbon kaverikuva.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Haha, kyllähän ne ikkunat auki saa jos kuuma tulee. Taitaa olla toi vaimoke jota enemmän harmittaa ilmastoinnin puuttuminen.Oltsi wrote: ↑13. Jan 2017 22:28Hyvää touhua kyllä täytyy sanoa! Pitäis itsekin vetää vähän putkilinjoja jossain välissä uusiksi. Meinasin jos vaihtaisin ohjaustehostimen pumpun tilalle sähköhydraulisen pumpun lokarin sisään jemmaan, jotta sais Glanzan konehuoneeseen vähän lisää tilaa. Samaten oon mietiskellyt, jos hommais kapean civicin ilmastoinnin lauhduttimen ja civicin alumiinijäähdyttimen. Pitäis siis väännellä uudet putket ilmastoinnille. Niin paljon kuin tekiskin mieli se ilmastointi heittää mäkeen, niin en tiedä onko pokkaa kun se on niin helmi kesän kuumilla.
Ja kiitoskiitos, hyvältä se starlettikin näyttää.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Rpf:t toimii kyllä. EI muutako kesäksi alle vain. Hyvältä näyttää turbohommatki, mielenkiintoista nähdä minkälainen eläin tästä tulee.
Re: Altezza RS200TURBO
Joo, niinhän siinä kävi että piti enkeit lunastaa itselle joten tänkauden vannestressi on ohi.
Mielenkiinnolla odotan itekkin, saa nähä meneekö 300hp raja rikki.
Hirveesti tekis mieli jo päästä ajamaan, mutta pitää malttaa vielä hetki.
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Nyt on puskettu senverran vauhdilla autoa kasaan ettei oo hirveesti kerinny kuvailemaan.
Säätöaika AMW:lle varattu, saatiin eilen käynnistettyä ekaa kertaa ja hyvinhän se meni. Lämpömittari ei tosin hievahtanukkaan ni ei kauaa viittiny käyttää, pitää käydä vielä johdotukset läpi.
Ensimmäiset suhinatki tuli jo!
Syylärille tuli 2 Spal:in puhallinta, ja Fabian taas nikkaroi ylivuotosäiliön.
Akku siirrettiin konttiin, ja sille vedeltiin piuhat keulalle. Konehuoneessa akunpaikalla on nykyään sulakeboksi ja ohjaustehostimen säiliö, sai niitä vähän kauemmas turbosta.
Muuten ollu aikalailla pelkkää letkujen, sähköjen ja putkien niputusta, imusarjaan tein pari letkunippa lähtöä, dumpille vakuumiletku ja plx:n ahtopainemittarille myös. Internetin mukaan olis mahollista käyttää PLXn moduulia myös MAP anturina ahtopainemittarin ohella, mutta tota saa joku tietävämpi tutkia vielä onko Apexin kanssa yhteensopiva ennenku uskaltaa heittää MAFin mäkeen.
1.4 olis tuomiopäivä, sit tietää millasia numeroita tuolta tulee ulos
Säätöaika AMW:lle varattu, saatiin eilen käynnistettyä ekaa kertaa ja hyvinhän se meni. Lämpömittari ei tosin hievahtanukkaan ni ei kauaa viittiny käyttää, pitää käydä vielä johdotukset läpi.
Ensimmäiset suhinatki tuli jo!
Syylärille tuli 2 Spal:in puhallinta, ja Fabian taas nikkaroi ylivuotosäiliön.
Akku siirrettiin konttiin, ja sille vedeltiin piuhat keulalle. Konehuoneessa akunpaikalla on nykyään sulakeboksi ja ohjaustehostimen säiliö, sai niitä vähän kauemmas turbosta.
Muuten ollu aikalailla pelkkää letkujen, sähköjen ja putkien niputusta, imusarjaan tein pari letkunippa lähtöä, dumpille vakuumiletku ja plx:n ahtopainemittarille myös. Internetin mukaan olis mahollista käyttää PLXn moduulia myös MAP anturina ahtopainemittarin ohella, mutta tota saa joku tietävämpi tutkia vielä onko Apexin kanssa yhteensopiva ennenku uskaltaa heittää MAFin mäkeen.
1.4 olis tuomiopäivä, sit tietää millasia numeroita tuolta tulee ulos
autotouhuja kuvamuodossa instagramissa @HANHII
Re: Altezza RS200TURBO
Siistin näkönen peli!
Mikset koneen avauksen yhteydessä laittanut takokamoja uusilla laakereilla. Eikö näin korkeaviritteiseen vaparikoneeseen kannattaisi laittaa matalammat männät, että saataisiin puristukset järkeviksi ja voitaisiin ajaa suuremmilla dynaamisilla sylinteripaineilla. Tällöin koneesta saataisiin ulos käyttökelpoista tehoa luotettavammin. Jos oikein ymmärsin niin aika kovalle käytölle tämä olisi tulossa, niin en haluaisi nähdä näin hienoa peliä lavetilla ratapäivien päätteeksi.
Mielenkiinnolla odotan teholukemia, mitä on saatu irti tällä setupilla.
Mikset koneen avauksen yhteydessä laittanut takokamoja uusilla laakereilla. Eikö näin korkeaviritteiseen vaparikoneeseen kannattaisi laittaa matalammat männät, että saataisiin puristukset järkeviksi ja voitaisiin ajaa suuremmilla dynaamisilla sylinteripaineilla. Tällöin koneesta saataisiin ulos käyttökelpoista tehoa luotettavammin. Jos oikein ymmärsin niin aika kovalle käytölle tämä olisi tulossa, niin en haluaisi nähdä näin hienoa peliä lavetilla ratapäivien päätteeksi.
Mielenkiinnolla odotan teholukemia, mitä on saatu irti tällä setupilla.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 75 guests