Tiedossa on että taakse saa "matalempia" alatukivarsia ja sellaiset pitäisi jossain kohtaa päivittää.Insa wrote:Ota huomioon että kyllä tuo alusta tuosta vielä käytössä painuu alaspäin. Jos ei edestä säädöt riitä, voi iskarin alahaarukkaa lyhentämällä saada yli 30mm likemmäs maata. Näihinkin lienee taakse saatavilla madaltavia tukivarsia, joilla saa myös sen pari senttiä pelattua pois korkeudesta.
Tuo haarukan lyhentäminen vähän HC juttu ellei saa valmiina lyhyempää versiota joltain valmistajalta. Luisupulkissahan on noita raidetangon kiinnityksiä hitsailtu uusiksi kääntyvyyden lisäämiseksi mutta tuon haarukan kohdalla kuormitus on hieman erilainen.
Tänään saatu jarrut kasaan, pääsylkkä vaihdettu ja taaksekin tolpat jonkulaiseen korkoon. Ensiviikolla pikku nosto, leimalle ja sitte laskemisen kautta säätämään auraukset nolliin ja camberit tasan. Muutama kuvanen:
Muutaman kerran se pakosarja jo kolahti uriin ajettaessa parin kilometrin kotimatkalla.