Suddethin AW11 MR2
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Suddethin AW11 MR2
Sanoisinko, että tuollainen "jännä" kuusen vihreä väri on jotain mielenkiintoista
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Suddethin AW11 MR2
British racing green?
Re: Suddethin AW11 MR2
Niinhän tuolla edellisellä sivulla lukijori wrote:British racing green?
Re: Suddethin AW11 MR2
Jospa joskus ees vähäsen tätäki päivittäis, kun vihdoinviimein saanu kopan aikalailla kasaan. Vähän todellisempana näkyy näissä kuvissa nyt tuo väri.
Tässä kaikki vähä vaan heitettynä paikallaan.
Näiden kuvien välillä tullu ruuvattua kaikki kohdilleen ja myytyä nuo Keskinit pois kaverille. Jotain uutta vannetta, kenties leveenä 15-tuumasena pitäs löytää tilalle, saa ehdottaa ja kaupata
Takaviistosta tää on tällä hetkellä mun mielestä hiton tylsä. Ensiavuks mulla on hommattuna turbon konepelti, kun sattui halvalla nokan eteen, vielä tarvisi hankkia JDM-takavalot, mutta ebayssä olevat hintapyynnöt 250e+postit+tullit ei vielä hirveästi houkuta ostamaan sellasia.
Turbon luukku siis tälläinen. Pitää jossain vaiheessa toimittaa maalaukseen taikka laittaa ite.
Etupaksi nyt on siis valkonen, muovi on tossa siistiyttämässä ilmettä, peittyy kaikki lämppärin letkut ja venat yms roippeet sen taakse sopivasti. Ite oon aika tyytyväinen ainakin ilmeeseen.
Takapaksi on saman valkonen, johdot niputtamatta.
Sisustasta nyt tuli loppupelissä lattiamatollinen malli, vaikka emäntä kiitettävän näköiseksi maalasikin tuon sisustan valkoseksi. (Toim. huom. pakotettu mainos ) Vaalea kattoverhoilu tuli maalattua kilikolilla mustaksi, joten pelkkää tummaa sävyä tiedossa sisälle. Kattoluukkua saa tarjota tälläseen, tuli ite kämmättyä ja rikottua tuo olemassa oleva.
Tulevien aikojen epistola kai olis seuraava:
-Tuulilasin liimaus, jonka jälkeen pääsisi laittamaan ovien ikkunoiden tiivisteet ja loput ikkunoita kiertävät listat paikalleen.
-Ovipahvit ja sisuta loppuun.
-Koppaan loput pikku hipistelyt, pissapojan letkut virittää yms pikkujuttuja.
Sen jälkeen moottorin kimppuun? Hattu siitä on jo tullut purettua jossain vaiheessa irti, jotkut about ysin puristeiset männät ja kiinalaiset veivit sisään ja pientä ylipainetta kehiin? Kohtuu hyvänä pysyny 180tonnia ajettu moottori, ellei ole vaihdettu tai rempattu jossain kohtaa.
Jatketaan harjotuksia ja päivitetään taas viiden kuukauden päästä
Tässä kaikki vähä vaan heitettynä paikallaan.
Näiden kuvien välillä tullu ruuvattua kaikki kohdilleen ja myytyä nuo Keskinit pois kaverille. Jotain uutta vannetta, kenties leveenä 15-tuumasena pitäs löytää tilalle, saa ehdottaa ja kaupata
Takaviistosta tää on tällä hetkellä mun mielestä hiton tylsä. Ensiavuks mulla on hommattuna turbon konepelti, kun sattui halvalla nokan eteen, vielä tarvisi hankkia JDM-takavalot, mutta ebayssä olevat hintapyynnöt 250e+postit+tullit ei vielä hirveästi houkuta ostamaan sellasia.
Turbon luukku siis tälläinen. Pitää jossain vaiheessa toimittaa maalaukseen taikka laittaa ite.
Etupaksi nyt on siis valkonen, muovi on tossa siistiyttämässä ilmettä, peittyy kaikki lämppärin letkut ja venat yms roippeet sen taakse sopivasti. Ite oon aika tyytyväinen ainakin ilmeeseen.
Takapaksi on saman valkonen, johdot niputtamatta.
Sisustasta nyt tuli loppupelissä lattiamatollinen malli, vaikka emäntä kiitettävän näköiseksi maalasikin tuon sisustan valkoseksi. (Toim. huom. pakotettu mainos ) Vaalea kattoverhoilu tuli maalattua kilikolilla mustaksi, joten pelkkää tummaa sävyä tiedossa sisälle. Kattoluukkua saa tarjota tälläseen, tuli ite kämmättyä ja rikottua tuo olemassa oleva.
Tulevien aikojen epistola kai olis seuraava:
-Tuulilasin liimaus, jonka jälkeen pääsisi laittamaan ovien ikkunoiden tiivisteet ja loput ikkunoita kiertävät listat paikalleen.
-Ovipahvit ja sisuta loppuun.
-Koppaan loput pikku hipistelyt, pissapojan letkut virittää yms pikkujuttuja.
Sen jälkeen moottorin kimppuun? Hattu siitä on jo tullut purettua jossain vaiheessa irti, jotkut about ysin puristeiset männät ja kiinalaiset veivit sisään ja pientä ylipainetta kehiin? Kohtuu hyvänä pysyny 180tonnia ajettu moottori, ellei ole vaihdettu tai rempattu jossain kohtaa.
Jatketaan harjotuksia ja päivitetään taas viiden kuukauden päästä
Re: Suddethin AW11 MR2
Ei mennyt ihan viittä kuukautta, mutta;
Viimenään rupeaa olemaan kaikki osat korissa kiinni, penkkejä, voimansiirtoa ja moottoria lukuunottamatta.
Viikonlopun aikana tuli innostuttua ja liimattua tuulilasi, kiinnitettyä loput korin listat, laitettua sivulasien tiivisteet ja säädettyä lasit kohdalleen.
Ovipahvitkin siinä sitten sai laitettua paikalleen, kun ei tarvi enää ovien sisään kajota.
Kiertokanget mallia kiina tilattu moottoriin, huomenna pitää kuulustella laakereiden tiimoilta mamasania, jos saisivat hankittua sopivat kk-lakrut, niin laittais sitte samaan pakettiin runkolaakerit ja männät.
Jokuhan voisi tähän myydä ehjän kattoluukun? Entä JDM-takavalot? 15" vanteetkin olisi hakusessa 4x100 jaolla!
Viimenään rupeaa olemaan kaikki osat korissa kiinni, penkkejä, voimansiirtoa ja moottoria lukuunottamatta.
Viikonlopun aikana tuli innostuttua ja liimattua tuulilasi, kiinnitettyä loput korin listat, laitettua sivulasien tiivisteet ja säädettyä lasit kohdalleen.
Ovipahvitkin siinä sitten sai laitettua paikalleen, kun ei tarvi enää ovien sisään kajota.
Kiertokanget mallia kiina tilattu moottoriin, huomenna pitää kuulustella laakereiden tiimoilta mamasania, jos saisivat hankittua sopivat kk-lakrut, niin laittais sitte samaan pakettiin runkolaakerit ja männät.
Jokuhan voisi tähän myydä ehjän kattoluukun? Entä JDM-takavalot? 15" vanteetkin olisi hakusessa 4x100 jaolla!
Re: Suddethin AW11 MR2
Ens kesäks valmis ?
Re: Suddethin AW11 MR2
Toivotaan, tavote ainakin olis!
Moottorin pistin hiluiksi viikolla, pyöräytin osienpesukoneessa ja jätin odottelemaan parempia aikoja.
Kiertokankien yläpäät näköjään tahtoneet ottaa hiukan lämpöä jossain vaiheessa.. No, nämä ei onneksi jää käyttöön.
Akseli on ihan kelpoinen. Joka kaulassa pienenpientä naarmua, mutta ovat kuitenkin mitoissaan, niin menee näillä näkymin pelkällä kaulojen kiiloituksella.
Lohko poraukseen, kunhan männät saapuu.. Pari kolme viikkoa tarjottiin toimitusajaksi, kun tänään tilasin. Pientä hinkkausta ja maalia tulee vaatimaan, eihän sitä tuon näkösenä kehtaa sovittaa takasin.
Kanget saapu kuriirin tuomana ovelle tänä aamuna
Suiza näytti ainakin tykänneen kyseisestä puljusta facebookissa, onko mitään kokemuksia?
Moottorin pistin hiluiksi viikolla, pyöräytin osienpesukoneessa ja jätin odottelemaan parempia aikoja.
Kiertokankien yläpäät näköjään tahtoneet ottaa hiukan lämpöä jossain vaiheessa.. No, nämä ei onneksi jää käyttöön.
Akseli on ihan kelpoinen. Joka kaulassa pienenpientä naarmua, mutta ovat kuitenkin mitoissaan, niin menee näillä näkymin pelkällä kaulojen kiiloituksella.
Lohko poraukseen, kunhan männät saapuu.. Pari kolme viikkoa tarjottiin toimitusajaksi, kun tänään tilasin. Pientä hinkkausta ja maalia tulee vaatimaan, eihän sitä tuon näkösenä kehtaa sovittaa takasin.
Kanget saapu kuriirin tuomana ovelle tänä aamuna
Suiza näytti ainakin tykänneen kyseisestä puljusta facebookissa, onko mitään kokemuksia?
Re: Suddethin AW11 MR2
Joo itellä samat kanget Nissanissa ollu nyt parivuotta ja hyvin pelittävät vaan! Varmaan samaa kamaa kuin nämä "kiina eaglet" mutta eri tekstilllä. Ostaisin uudestaankin.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suddethin AW11 MR2
Jotain pientä taas..
VIHDOIN, 1.5vuotta himotut JDM-valot! Pelkät kuoret Suomesta.
Sähkötyön taidonnäyte a'la Meikä-Manne. Pitää vielä askarrella peitelevyt, jottei suotta hohkaa sitten valoja vääriin reikiin.
Eessä joku pieni häikkä selvitettävänä, toinen lamppu ei tahdo nousta ylös.. Ajovalo kuitenkin palaa ihan normaalisti.
Ja jotain silmäkarkkiakin tuli postissa eilisellä. Pääsee kiikuttamaan lohkon koneistamolle, kunhan ensin hinkkaa suurimmat ruosteet pois ja vetää mustan maalin pintaan..
Joko tähän joltain löytyisi leviätä 15-16" vannetta, tyyliin sopivana..?
VIHDOIN, 1.5vuotta himotut JDM-valot! Pelkät kuoret Suomesta.
Sähkötyön taidonnäyte a'la Meikä-Manne. Pitää vielä askarrella peitelevyt, jottei suotta hohkaa sitten valoja vääriin reikiin.
Eessä joku pieni häikkä selvitettävänä, toinen lamppu ei tahdo nousta ylös.. Ajovalo kuitenkin palaa ihan normaalisti.
Ja jotain silmäkarkkiakin tuli postissa eilisellä. Pääsee kiikuttamaan lohkon koneistamolle, kunhan ensin hinkkaa suurimmat ruosteet pois ja vetää mustan maalin pintaan..
Joko tähän joltain löytyisi leviätä 15-16" vannetta, tyyliin sopivana..?
Re: Suddethin AW11 MR2
Jos joku noista sopis tyyliin.
http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&g ... alli=4x100
http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&g ... alli=4x100
Re: Suddethin AW11 MR2
japanracing jr6 näyttäs aika hyvälle hintaa noin 120e per vanne, vähä riippuu väristä yms
Re: Suddethin AW11 MR2
Tää väri vaatii kyllä totuttelua, muutoin kyllä hieno rojekti
Nopeat liikkeet on näyttäviä
Re: Suddethin AW11 MR2
Kiitoksia kiitoksia.
Paljon ei oo tullu touhuttua, mutta jotain pientä jokatapauksessa. Tietysti kävi se perinteinen, että jotain tavaraa kun kyttää pitkään ja viimein saa hankittua haluamansa, niin sitten niitä putkahtaa myyntiin, kuin sieniä syyssateella. Pitihän se sitten poistaa markkinoilta toiset, tällä kertaa täydelliset, takavalot.
Lohkoon vedin pensselimustaa pari kerrosta pintaan, jotta ei paista niin pahasti silmään ruosteenruskeana toivottavasti muuten puhtaiden ja siistien osien joukosta valmiissa kokoonpanossa. Tänään kiikutin lohkon, männät ja kanget Lahden Kansityölle työstettäväksi, lupailivat jotta viikon päästä saa hakea mitatut kanget ja poratun ja plaanatun lohkon kotiin. Laakerit täytys käydä tilaamassa, niin olisivat sitte valmiina oottelemassa alakerran niputusta. Ahtimestakin sovin kaupan, sekin pitäs saapua tällä viikolla vielä kotiin. Siitä sitten lisää tuonnempana.
Ja loppuun joku täytekuva, jonka nappasin ohimennen, kun piti siirtää autoa pihalle.
Paljon ei oo tullu touhuttua, mutta jotain pientä jokatapauksessa. Tietysti kävi se perinteinen, että jotain tavaraa kun kyttää pitkään ja viimein saa hankittua haluamansa, niin sitten niitä putkahtaa myyntiin, kuin sieniä syyssateella. Pitihän se sitten poistaa markkinoilta toiset, tällä kertaa täydelliset, takavalot.
Lohkoon vedin pensselimustaa pari kerrosta pintaan, jotta ei paista niin pahasti silmään ruosteenruskeana toivottavasti muuten puhtaiden ja siistien osien joukosta valmiissa kokoonpanossa. Tänään kiikutin lohkon, männät ja kanget Lahden Kansityölle työstettäväksi, lupailivat jotta viikon päästä saa hakea mitatut kanget ja poratun ja plaanatun lohkon kotiin. Laakerit täytys käydä tilaamassa, niin olisivat sitte valmiina oottelemassa alakerran niputusta. Ahtimestakin sovin kaupan, sekin pitäs saapua tällä viikolla vielä kotiin. Siitä sitten lisää tuonnempana.
Ja loppuun joku täytekuva, jonka nappasin ohimennen, kun piti siirtää autoa pihalle.
Re: Suddethin AW11 MR2
Positiivinen ylläri eilen, soittivat koneistamolta jotta Toyotan romut olis tehtynä. Kurja sinällään, kun puhe oli, että valmistuvat keskiviikkona, niin ei tullut pidettyä kiirettä laakereiden tilauksen kanssa. No, laakerit tulee maanantaina nyt sitten, eipä tuo alakerran kasaus niin viikonlopun päälle ole.
Hyvää jälkeä Lahden kansityöltä. Maanantaina, kun saa alakertaan laakerit, niin voisi ensviikolla kuvitella kasaavansa kellariin pyörivät osat. Täydellinen tiivistesarja pitäs investoida, niin sais sitte loputkin hilppeet lätkittyä valmiiksi kiinni.
Turbokin tosiaan löyty Nissanifoorumin kautta, Garrettin GT2860RS. Pakosarjaa suunnitellut valmistaa itse. Laipat pitäs leikkauttaa jossain ja hankkia romukansi mihin saa vain laipan pultattua kiinni. Romulohko ja jonkunäkösiä vaihteistoja löytyykin, niin sais nostettua koko moottoripaketin konehuoneeseen, mihin sitten voi rakentaa pakosarjat ja ahtoputkistot ymsyms, ennen kuin lusikoi varsinaisen koneen sinne paikalleen.
Hyvää jälkeä Lahden kansityöltä. Maanantaina, kun saa alakertaan laakerit, niin voisi ensviikolla kuvitella kasaavansa kellariin pyörivät osat. Täydellinen tiivistesarja pitäs investoida, niin sais sitte loputkin hilppeet lätkittyä valmiiksi kiinni.
Turbokin tosiaan löyty Nissanifoorumin kautta, Garrettin GT2860RS. Pakosarjaa suunnitellut valmistaa itse. Laipat pitäs leikkauttaa jossain ja hankkia romukansi mihin saa vain laipan pultattua kiinni. Romulohko ja jonkunäkösiä vaihteistoja löytyykin, niin sais nostettua koko moottoripaketin konehuoneeseen, mihin sitten voi rakentaa pakosarjat ja ahtoputkistot ymsyms, ennen kuin lusikoi varsinaisen koneen sinne paikalleen.
Re: Suddethin AW11 MR2
Kaveri leikkauttelee noita ja vieläpä ihan sopuhintaan (4a-ge 30e 12mm musta), laita vaikka privaa niin voin laittaa yhteystiedot. Ahtimenkin laipat onnistunee.Suddethi wrote: Pakosarjaa suunnitellut valmistaa itse. Laipat pitäs leikkauttaa jossain ja hankkia romukansi mihin saa vain laipan pultattua kiinni.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 77 guests