Nissan 200SX 1.8T '90
Nissan 200SX 1.8T '90
Laitetaanpa hieman juttua myös tämänhetkisestä varsinaisesta projektista. Nissani tuli hankittua 2009-2010 vuodenvaihteessa pienenä päähänpistoksena mentaliteetilla "ostin kun halvalla sain" ja osaksi myös Corollan paikkaa korvaamaan sen ollessa osina hifipäivityksien ym. myötä. Pieniä miinuksia maalipinnasta ja sisustan suhteen löytyi, mutta JDM vaihtokone ja suht tuore maalipinta halvan hinnan siivittämänä johti kauppojen solmimiseen. Autosta riittikin iloa koko viime talven ja vielä keväänkin ilman minkäänlaisia muutoksia, kunnes jossain vaiheessa kesää tuli sitten into jotain "pientä" autoon hankkia (saattoi arvata miten siinä sitten lopulta kävi). Nissanin mukana tulleet kesävanteet olin siirtänyt Corollaan, joten uusien vanteiden hankinnan myötä ajatuksena oli lähteä rakentamaan autoa maltillisesti "hellaflush"/"flush" tyylisuunnan mukaisesti. Tämän ajattelin olevan helpoin ja yksinkertaisin tie jolloin autoon ei olisi tarvinnut asentaa korisarjoja ym. enemmän työtä vaativia elementtejä, mutta vastaava ajattelutapa osoittautuikin täysin päinvastaiseksi.
Hyvän "stancen" hieromiseksi ja "oikean" tyylisuunnan löytämiseksi on nyt käytetty sen verran aikaa (ja rahaa), että loppujen lopuksi muut edeltävät projektit alkavat tuntua läpihuutojutuilta. Auto on ollut syksystä asti projektina ja pientä valoa tunnelin päässä alkaa vihdoinkin olla havaittavissa, sillä aikataulullisesti auton "valmistuminen" kevään aikana näyttää pitävän kunhan kunto ja motivaatio vain pysyvät yllä (melkoista "pakkopullaa" on auton laittaminen välissä ollut). Autolle on myös ensi kesän aikana uusi omistaja hakusessa, mutta tulevaisuus näyttää miten siinä tulee lopulta käymään.
Mitään sen suurempaa tarinaa Nissanin vaiheista en ala enää rustaamaan, kun hommat edenneet jo näin pitkälle. Kerron niistä sitten tarvittaessa projektin etenemisen/kysymyksien myötä, joskin tästä eteenpäin yritän päivittää topiccia loogisesti (harmillisen laiska olen ollut muutenkin autosta kertomisen suhteen näin julkisesti). Postaan tähän samaan myös Nissanin speksilistan johon yhdistetty "to-do" tehtävälista ja suunnittelulista siitä, mitä ehkä voisi vielä hankkia. Näin ei tarvitse montaa listaa alkaa erikseen tekemään ja pysyy ehkä myös hieman selkeämpi kokonaiskuva tilanteesta. Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin kuvia minulla ei nykyisestä "lookista" oikeastaan ole yhtään, mutta ajattelin tässä pienen videon kuvata heti kun saan auton ulos ja itseä niskasta kiinni sen verran. Listalta varmaan unohtui myös vaikka ja mitä, mutta päivittelen sitä mukaa mitä asioita mieleen pälkähtää.
Pari kuvaa löytyy sentään ostohetken ja ensimmäisen "puunauksen" jälkeen, vaikkakin auto näyttää nykyään "vähän" eriltä:
Hyvän "stancen" hieromiseksi ja "oikean" tyylisuunnan löytämiseksi on nyt käytetty sen verran aikaa (ja rahaa), että loppujen lopuksi muut edeltävät projektit alkavat tuntua läpihuutojutuilta. Auto on ollut syksystä asti projektina ja pientä valoa tunnelin päässä alkaa vihdoinkin olla havaittavissa, sillä aikataulullisesti auton "valmistuminen" kevään aikana näyttää pitävän kunhan kunto ja motivaatio vain pysyvät yllä (melkoista "pakkopullaa" on auton laittaminen välissä ollut). Autolle on myös ensi kesän aikana uusi omistaja hakusessa, mutta tulevaisuus näyttää miten siinä tulee lopulta käymään.
Mitään sen suurempaa tarinaa Nissanin vaiheista en ala enää rustaamaan, kun hommat edenneet jo näin pitkälle. Kerron niistä sitten tarvittaessa projektin etenemisen/kysymyksien myötä, joskin tästä eteenpäin yritän päivittää topiccia loogisesti (harmillisen laiska olen ollut muutenkin autosta kertomisen suhteen näin julkisesti). Postaan tähän samaan myös Nissanin speksilistan johon yhdistetty "to-do" tehtävälista ja suunnittelulista siitä, mitä ehkä voisi vielä hankkia. Näin ei tarvitse montaa listaa alkaa erikseen tekemään ja pysyy ehkä myös hieman selkeämpi kokonaiskuva tilanteesta. Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin kuvia minulla ei nykyisestä "lookista" oikeastaan ole yhtään, mutta ajattelin tässä pienen videon kuvata heti kun saan auton ulos ja itseä niskasta kiinni sen verran. Listalta varmaan unohtui myös vaikka ja mitä, mutta päivittelen sitä mukaa mitä asioita mieleen pälkähtää.
Pari kuvaa löytyy sentään ostohetken ja ensimmäisen "puunauksen" jälkeen, vaikkakin auto näyttää nykyään "vähän" eriltä:
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
.. Ja sitten vielä se tässä vaiheessa päätä puistattava speksilista:
Kori:
Väri: Kawasaki New Lime Green
Konepelti, peilit ja katto maalattu mustiksi
Takalasinpyyhkijä poistettu
Antenni poistettu
Takaspoileri poistettu
Kaikki merkit poistettu
Takakaaria "venytetty" ~1,5cm
Kouki takahelmapalat
Facelift etupuskuri + sivupalat (odottaa maalausta ja asennusta)
"Pignose" etuhelma (odottaa maalausta ja asennusta)
Omavalmiste kattospoileri (toteuttaminen harkinnassa)
"Lazy eyes" modi (toteuttaminen harkinnassa)
Crystal ajovalot (toinen asennettu)
Mustapohjaiset LED-takavalot
Kirkkaat etuvilkut (odottaa asennusta)
N15 Almeran kirkkaat sivuvilkut
Hiilikuitu-look konepellin lukkosokat (odottaa asennusta)
B-pilarit teipattu hiilikuituteipillä (odottaa asennusta)
Omavalmiste kilpitelineet (etukilpiteline tekemättä)
Läjä JDM tarroja (loput odottaa asennusta)
Sisusta:
Turbotimer (toteuttaminen harkinnassa)
Autogauge ahtopainemittari
Autogauge volttimittari
Mittariteline A-pilarissa
Mittaristossa ja painikkeissa LED-valot
Ovipahvit ja muita osia verhoiltu punaisella huovalla
Magic-Aero vaihdekepin nuppi
JAS Design vaihdepepin pussi
Sporttiratti Drift Style
Poljinpinnat (toteuttaminen harkinnassa)
Hubtraum punamustat matot
Sparco nelipistevyöt (odottaa asennusta)
JDM hätäsoihdut (odottaa asennusta)
Takakontti "riisuttu"
Takakontin pohja verhoiltu punaisella huovalla
Voimansiirto ja jarrut:
Vaihdevälin lyhennin
EBC Ultimax jarrupalat
Jarruosat maalattu punaiseksi
ICE:
Alpine CDE-100EUB MP3-soitin
DLS 960 6x9" kaiuttimet
Takakontti vaimennettu Vibroplastilla
Alusta:
TEIN Flex säädettävä alustasarja
Whiteline camber-säätöpultit
Tommi's Billet 20mm 5x114,3 jaonmuutos spacerit
Ford Escort Mk2 pinnapultit
SIX etupoikkituki (odottaa asennusta)
Megan Racing takapoikkituki
Kallistuksenvakaajat maalattu punaiseksi
Sisälokasuojat poistettu ja kaaret mankeloitu
Johtosarjojen paikkaa siirretty lokasuojissa (viimeistelyä vailla)
Vanteet/Renkaat:
RS 710 Xtralip 8,5x18 edessä, kesä
RS 710 Xtralip 9,5x18 takana, kesä
Fortuna SPORT F2000 225/40 edessä, kesä
Fortuna SPORT F2000 235/40 takana, kesä
ATS Stern 7x15, talvi
Nokian Hakkapeliitta 5 195/60, talvi
Kirkkaat venttiilinhatut
Moottori:
JDM CA18DET
Garrett T25
Bosch Platinum-Iridium sytytystulpat (odottaa asennusta)
Z-Power virilastu
Sytec ahtopaineensäädin, ahdot 1.1bar (odottaa asennusta)
Walbro 255LPH bensapumppu
Megan Racing bensanpaineensäädin (odottaa asennusta)
Z32 bensansuodatin
RST pakosarja, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" outlet, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" downpipe, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" de-cat
Omavalmiste 3,5" catback Simonssin välivaimentimella
Isotta "Blue Boy" päätevaimennin
Välijäähdytin 600*300*75 (odottaa asennusta)
RST 2,5" ahtoputket (odottaa asennusta)
Pro-Turbo dump-venttiili (odottaa asennusta)
K&N vapaavirtaussuodatin
"Imuputki" vapaavirtausuodattimelle (odottaa asennusta)
Alumiiniset hihnapyörät (toteuttaminen harkinnassa)
Omavalmiste "jäähdytyspaneeli" (toteuttaminen harkinnassa)
S14 sähköflekti
Silikoniset jäähdyttimen letkut (odottaa asennusta)
Jäähdyttimen korkki 1,1bar
Simota öljykorkki
Omavalmiste öljynkeräyssäiliö (odottaa asennusta)
"Spoon" nestesäiliöiden suojat
Foliatec teräspunos-look-letkua (viimeistelyä vailla)
Foliatec teräspunos-look-liittimiä (viimeistelyä vailla)
Kuumakäynnistyssolenoidi poistettu
Ylimääräiset lämpösuojapeltit poistettu
Konehuone ja osia maalailtu mustaksi (viimeistelyä vailla)
Konepellin kaasujouset / "Hondastyle" hood mod (toteuttaminen harkinnassa)
Kori:
Väri: Kawasaki New Lime Green
Konepelti, peilit ja katto maalattu mustiksi
Takalasinpyyhkijä poistettu
Antenni poistettu
Takaspoileri poistettu
Kaikki merkit poistettu
Takakaaria "venytetty" ~1,5cm
Kouki takahelmapalat
Facelift etupuskuri + sivupalat (odottaa maalausta ja asennusta)
"Pignose" etuhelma (odottaa maalausta ja asennusta)
Omavalmiste kattospoileri (toteuttaminen harkinnassa)
"Lazy eyes" modi (toteuttaminen harkinnassa)
Crystal ajovalot (toinen asennettu)
Mustapohjaiset LED-takavalot
Kirkkaat etuvilkut (odottaa asennusta)
N15 Almeran kirkkaat sivuvilkut
Hiilikuitu-look konepellin lukkosokat (odottaa asennusta)
B-pilarit teipattu hiilikuituteipillä (odottaa asennusta)
Omavalmiste kilpitelineet (etukilpiteline tekemättä)
Läjä JDM tarroja (loput odottaa asennusta)
Sisusta:
Turbotimer (toteuttaminen harkinnassa)
Autogauge ahtopainemittari
Autogauge volttimittari
Mittariteline A-pilarissa
Mittaristossa ja painikkeissa LED-valot
Ovipahvit ja muita osia verhoiltu punaisella huovalla
Magic-Aero vaihdekepin nuppi
JAS Design vaihdepepin pussi
Sporttiratti Drift Style
Poljinpinnat (toteuttaminen harkinnassa)
Hubtraum punamustat matot
Sparco nelipistevyöt (odottaa asennusta)
JDM hätäsoihdut (odottaa asennusta)
Takakontti "riisuttu"
Takakontin pohja verhoiltu punaisella huovalla
Voimansiirto ja jarrut:
Vaihdevälin lyhennin
EBC Ultimax jarrupalat
Jarruosat maalattu punaiseksi
ICE:
Alpine CDE-100EUB MP3-soitin
DLS 960 6x9" kaiuttimet
Takakontti vaimennettu Vibroplastilla
Alusta:
TEIN Flex säädettävä alustasarja
Whiteline camber-säätöpultit
Tommi's Billet 20mm 5x114,3 jaonmuutos spacerit
Ford Escort Mk2 pinnapultit
SIX etupoikkituki (odottaa asennusta)
Megan Racing takapoikkituki
Kallistuksenvakaajat maalattu punaiseksi
Sisälokasuojat poistettu ja kaaret mankeloitu
Johtosarjojen paikkaa siirretty lokasuojissa (viimeistelyä vailla)
Vanteet/Renkaat:
RS 710 Xtralip 8,5x18 edessä, kesä
RS 710 Xtralip 9,5x18 takana, kesä
Fortuna SPORT F2000 225/40 edessä, kesä
Fortuna SPORT F2000 235/40 takana, kesä
ATS Stern 7x15, talvi
Nokian Hakkapeliitta 5 195/60, talvi
Kirkkaat venttiilinhatut
Moottori:
JDM CA18DET
Garrett T25
Bosch Platinum-Iridium sytytystulpat (odottaa asennusta)
Z-Power virilastu
Sytec ahtopaineensäädin, ahdot 1.1bar (odottaa asennusta)
Walbro 255LPH bensapumppu
Megan Racing bensanpaineensäädin (odottaa asennusta)
Z32 bensansuodatin
RST pakosarja, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" outlet, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" downpipe, lämpöeristetty Thermotecillä
RST 3" de-cat
Omavalmiste 3,5" catback Simonssin välivaimentimella
Isotta "Blue Boy" päätevaimennin
Välijäähdytin 600*300*75 (odottaa asennusta)
RST 2,5" ahtoputket (odottaa asennusta)
Pro-Turbo dump-venttiili (odottaa asennusta)
K&N vapaavirtaussuodatin
"Imuputki" vapaavirtausuodattimelle (odottaa asennusta)
Alumiiniset hihnapyörät (toteuttaminen harkinnassa)
Omavalmiste "jäähdytyspaneeli" (toteuttaminen harkinnassa)
S14 sähköflekti
Silikoniset jäähdyttimen letkut (odottaa asennusta)
Jäähdyttimen korkki 1,1bar
Simota öljykorkki
Omavalmiste öljynkeräyssäiliö (odottaa asennusta)
"Spoon" nestesäiliöiden suojat
Foliatec teräspunos-look-letkua (viimeistelyä vailla)
Foliatec teräspunos-look-liittimiä (viimeistelyä vailla)
Kuumakäynnistyssolenoidi poistettu
Ylimääräiset lämpösuojapeltit poistettu
Konehuone ja osia maalailtu mustaksi (viimeistelyä vailla)
Konepellin kaasujouset / "Hondastyle" hood mod (toteuttaminen harkinnassa)
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Viimeisimmät ostokset:
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Tää on niin magee peli ja toi väri kruunaa kaiken
! i like !
EDIT: tääl ois tyylinn sopivat vanteetki mut mahtaa olla liian pienet?
http://dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=57536
! i like !
Mitä noi on?Mystic wrote:
EDIT: tääl ois tyylinn sopivat vanteetki mut mahtaa olla liian pienet?
http://dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=57536
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Nuo on juuri niitä japanilaisten "vouhotuksia" eli nimenomaan nuita spekseissäkin mainittuja hätäsoihtuja. Tulee "vakiovarusteena" monen JDM auton matkassa ja voisi ehkä verrata täällä Suomen puolella varoituskolmioihin._Redneck_ wrote:Mitä noi on?
EDIT: tääl ois tyylinn sopivat vanteetki mut mahtaa olla liian pienet?
http://dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=57536
Budjettiluokan vanteethan tähän on siis löytynyt heti ensimmäisenä eli nuo RS Xtralipit 8,5x18 ja 9,5x18 pienimmällä ET:llä mitä vain löytyi (ET35). Tommi's Billetillä teetettiin sitten 20mm jaonmuutos spacerit 4x114,3 -> 5x114,3, joten lopullinen ja varsin passeli lukema on ET15.
Tuommoiset XXR:n vanteet samoilla spekseillä pistin jo Civicciin tilaukseen. Kröhöm..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
On sulla vain listaa tuossa!!! Mistä oot nuo xxr:n vanteet tilannut? Suomesta saa vissiin muutamia malleja muttei ihan tarpeeksi leveitä löytynyt Nuo RS:n extralipit on kyllä asialliset vanteet hintaansa nähden!
Meinaatko kesällä viedä poikittain ihan kisoissa asti? poikittainhan tuo nyt näin muuten menee päivittäin
Meinaatko kesällä viedä poikittain ihan kisoissa asti? poikittainhan tuo nyt näin muuten menee päivittäin
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Joo melko hassua kun tekstinä näyttää hyvältä ja lista on pitkä kuin nälkävuosi edellisiin autoihin verrattuna, mutta sitten livenä tulee ensimmäisenä ehkä mieleen "no mitä tälle nyt on tehty". No ehkä se kuuluu osaksi tuohon tavoiteltuun tyylisuuntaan.einhell wrote:On sulla vain listaa tuossa!!! Mistä oot nuo xxr:n vanteet tilannut? Suomesta saa vissiin muutamia malleja muttei ihan tarpeeksi leveitä löytynyt
Meinaatko kesällä viedä poikittain ihan kisoissa asti? poikittainhan tuo nyt näin muuten menee päivittäin
FinWheelsin kautta mulla on nyt tilaus Civicciin XXR:n vanteista "vetämässä" eli riippuu nyt tosiaan siitä löytyykö sopivia halutuilla spekseillä. Nuiden vähän erikoisempien vanteiden toimitusajat ja saatavuus on nyt mitä on, mutta eipä tässä kiire oikeastaan ole. Suunnitelma B:kin on jo varuilta, mutta tästä lisää sitten jossain vaiheessa.
Ei ole kisoihin tarkoitus tällä lähteä eikä oikeastaan näyttelyihinkään, vaan aikalailla omia kokeiluja ja kokemuksen keräystä ollut nuo "päivitykset". Näyttelymentaliteetilla jos autoa katsoo, niin ainakin itselläni liian moni asia pistää silmään (nyt voi tuudittautua siihen että kuuluu tyylisuuntaan). Tapahtumiin tai kisoihin jos olisin Nissanin rakentanut, niin melko varmasti moni asia olisi tullut tehtyä eri tavoin.
Kyllähän tuo ainakin nyt talvella poikittain menee, vaikkakin tehoja tulee lopulta löytymään vain sen melko villit/tiukat ~250hp (tai ainakin se on tavoite). Toivottavasti pääsee tässä kevään myötä penkittämäänkin auton, niin näkee sitten myös päästäänkö TOP3 tuloksiin muuten vakiolla T25-turbolla tuolla DNSF:fän puolella. Tällä hetkellä 255hp taitaa ennätys olla. Tuossa vielä yksi Nissanin penkitys hieman maltillisimmilla vireillä:
Muutoksia oli:
-Z-powerin peruslastu
-Apexin filsa
-2.5" putkisto outletista taaksepäin
-300x600x75 fmic
-joku boschin vähä parempi b-pumppu
-wilkersoni ahtopainesäädin
-1 baarin paineet
http://datsuni.nettigalleria.fi/main.ph ... _itemId=64
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Valitettavasti jää. Oli entinen omistaja tehnyt päätöksen minun puolesta ja se mikä oli jo aloitettu, niin on nyt viety sitten loppuun. Vähän vähemmän silmiinpistävä värikin olisi kelvannut, mutta onneksi sopii sentään jotenkin yhteen kun itse "stancekaan" ei mikään hillityin ole.Atte.V wrote:Jääkö saman väriseksi?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Hyvä että jääkin tuon väriseksi. Omasta mielestä vaa passaa pirun hyvin s13 koppaan tuo kawa vihree Oli jopa viime kesänä itelläkin mielessä et maalais tuon oman säxän samalla vihreellä. Laitteleha vaa kunnolla kuvia aina projektin edetessä
Nissan 200sx s13 -91
Honda Civic type-r ep3 -04
Honda Civic type-r ep3 -04
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Edistymistä tälläkin puolella, vaikkakin pientä. Ahtopaineensäätimen sain heitettyä paikalleen ja asiaankuuluvat letkut päällystin Foliatecin teräspunos-look-päällisellä. Lisäksi hitsailin huohotinsäiliölle sopivan telineen ja mallailin sitä jo paikoilleenkin. Kaunis ei tullut mutta toimiva, mikä onkin ollut mentaliteetti miltei koko auton suhteen. Huomenna olisi tarkoitus kiillottaa kyseinen säiliö, jonka jälkeen sen voikin heittää paikalleen yhdessä ahtimen imuputken kanssa. Seuraavana vloppuna saakin sitten niputtaa konehuonetta hieman enemmän ja alkaa vetämään ahtoputkia.
Katsotaan jos huomenna jonkun kuvankin saisin räpsäistyä, vaikka toistaiseksi (laiskuuttani) melko suljettujen ovien takana on tullutkin näperrettyä.
Katsotaan jos huomenna jonkun kuvankin saisin räpsäistyä, vaikka toistaiseksi (laiskuuttani) melko suljettujen ovien takana on tullutkin näperrettyä.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
itelläkin ois mieleinen tehdä joskus tommonen projekti missä ei tarviis aina vaan miettiä noita toissijaisia kysymyksiä vaan tehdä toimivaa Noh eiköhän tuolta elmiareissulta tule tuotua jokin turboprojekti itsellekin
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Joo kummasti on enemmän valinnanvaraa eikä aikatauluistakaan tarvi stressata, kun ei pelkästään näyttelyautoa ole rakentamassa. Tekee kyllä ihan hyvää välillä tämmöiset "rennommat" projektit. Joku voi tietenkin sitten sanoa kun auto valmistuu että "miten sie nyt tämmöisen tällä kertaa..", mutta itselleppä niitä autoja yleisesti ottaen rakennetaan.einhell wrote:itelläkin ois mieleinen tehdä joskus tommonen projekti missä ei tarviis aina vaan miettiä noita toissijaisia kysymyksiä vaan tehdä toimivaa Noh eiköhän tuolta elmiareissulta tule tuotua jokin turboprojekti itsellekin
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
Millon tulee lisää kuvia myrkkymuraatista?
Re: Nissan 200SX 1.8T '90
No päivemmällä muka muutaman yritin napata, mutta eihän siitä sitten mitään tullut.. Tuossa nyt kumminkin jotain "tiiseriä" tuosta minun pahasti vaiheessa olevasta vapaa-ajan projektista/romusta. Taattua digikamera laatua, mutta jospa se meidän rennon letkeälle yleisölle kelpaisi. Hiljokseen etenee:
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 77 guests