Jonsban K20-swap JDM Integra
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
helvetin hienoa rakentelun tasoa, jatka samaan malliin
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Meillä pikkujätkä 4v mikä on ihan hulluina japski autoihin tuli kattelee ja ihastelemaan kuvia. Tokas aika hyvin: Iskä! Mä ostan isona hondan ja pistän puhelimen taskuun mistä kuuluu Antti Tuiskua!
En tiiä miten Antti Tuiskun ja hondan nyt sitten yhdistää
En tiiä miten Antti Tuiskun ja hondan nyt sitten yhdistää
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Sama. JDM kamoista propsit, mutta väri täyttä kuraaMikkozkii wrote:Tekniikalle nostan peukkua, mutta tuo auton väri...
(Edit, eikä tarvi sitten suuttua )
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Heittäkää sekoilemasta , värihän on just eikä melkein . Muutenki kyllä viimesen päälle rakentelua
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Olipa kiva lueskella ihan aikajanan kanssa mitä tässä on vuosien varrella tapahtunut vaikka olen päässyt seuraamaan vierestä suurimman osan matkasta. Tässä on vielä aika kova loppurutistus ennenkun päästään taas kuuntelemaan integran rääkynää rusan ylämäkeen. Ootko muuten Jonsba koskaan ajanu etuvedolla mutkaan?
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Ei oo kyllä minkäänlaista kokemusta tosta etuvedolla mutkaan ajamisesta
Nossi tänää voitais vähä ropailla taas
Nossi tänää voitais vähä ropailla taas
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
täällä ei oo ihmeempiä tapahtunut . Spoonin tiheempi perävälitys tuli tilailtua ja pikaisesti vähän viikonloppuna käytiin istuttamassa takapuskuria
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Miks tähän muuten tuli isommat venttiilit kanteen?
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra.
Moar flow eli enemmän Virtausta:)Mikkozkii wrote:Miks tähän muuten tuli isommat venttiilit kanteen?
Pakopuolelle tuli 10% enemmän virtausta isolla venalla ja imupuolelle joku 7%.
Ja jos kantta tarvii vielä kaivella lisää niin se ylikoko vena on pakollinen yli 380hp riittävään virtaukseen
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Jotain on touhuttu taas pitkästä aikaa.
Vaihteensiirtäjätornin kasaus uusista osista, kiitos hauki-mallisten lähtöjen ja moneyshiftauksen. Vanha akseli kun oli taipunut ja hirttänyt kiinni ja taivuttanut samalla laipan jolla töttörö pysyy kiinni askissa. Samalla vaihdettiin MTEC:in vaihteensiirtojouset torniin paremman tuntuman saavuttamiseksi.
Aski pitäisi nyt purkaa, vaihtaa vähän välityksiä, vaihtaa hiilikuitusynkat, laakeroida uusiksi ja lasikuulapuhaltaa kuori.
Myös JDM:mää saapui jouluksi. Aka tihee perävälitys Spoonilta.
Vaihteensiirtäjätornin kasaus uusista osista, kiitos hauki-mallisten lähtöjen ja moneyshiftauksen. Vanha akseli kun oli taipunut ja hirttänyt kiinni ja taivuttanut samalla laipan jolla töttörö pysyy kiinni askissa. Samalla vaihdettiin MTEC:in vaihteensiirtojouset torniin paremman tuntuman saavuttamiseksi.
Aski pitäisi nyt purkaa, vaihtaa vähän välityksiä, vaihtaa hiilikuitusynkat, laakeroida uusiksi ja lasikuulapuhaltaa kuori.
Myös JDM:mää saapui jouluksi. Aka tihee perävälitys Spoonilta.
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Jotain päivitettävää taas pitkästä aikaa.
Eli moottori tuotiin tallille tällä viikolla, se kun rakennettiin duunissa siistin työpöydän, tilan ahtauden ja työkalujen takia.
Kokeiltiin vetarin väliakselia kiinni pakosarjan kanssa jotta pystyy suunnitella öljynjäähdytyksen linjat paremmin. V***umaiseen väliin ne pitäis tunkee, mutta eiköhän siihen jotain keksitä. Öljyjäähyksi valittiin parikyt senttinen Laminova. Se tulee jossain vaiheessa kun vaan budjetin nyörit aukeaa lisää.
Spoonin etusatulat entisöitiin uusin tiivisteiden kanssa ja pestiin, toki vähän oli palanut jarrupöly tuohon anodisoituun alumiiniin.
Takajarrutkin laitettiin uusiksi eli taakse tuli mieletön 260mm laikka joka vastaa 98spec Integraa vanhan 240mm laikan tilalle ja satulat tulee DC5-koppasesta Type-R Integrasta. Satulat on alsaa joten saa "isojen" levyjen tuoman painon pois.
Vaihdelaatikkoakin entisöitiin ja maalattiin. Sovitettiin samalla vauhtiksen räjähdyssuojaa paikalleen.
Toisen flektin sähköjäkin kävi kaveri tekemässä.
Nyt odotellaan Suomeen saapuvaksi uusia Innovative Mountsin mustaksi anodisoituja billet-moottorinkannakkeita, K-Tunedin termarikoppaa, takapönttöä, takajarrusatuloita, Dixcelin jarrupaloja, Zoom Engineeringin hiilikuitusta taustapeiliä, Cuscon nelipistevöitä, tuulilasia, XRP:ltä kasaa AN-nippoja ja adaptereita sekä kasaa oem-sekä titaanisia pultteja. Sit alkaa olemaan kaikki kasausta vaille.
Eli moottori tuotiin tallille tällä viikolla, se kun rakennettiin duunissa siistin työpöydän, tilan ahtauden ja työkalujen takia.
Kokeiltiin vetarin väliakselia kiinni pakosarjan kanssa jotta pystyy suunnitella öljynjäähdytyksen linjat paremmin. V***umaiseen väliin ne pitäis tunkee, mutta eiköhän siihen jotain keksitä. Öljyjäähyksi valittiin parikyt senttinen Laminova. Se tulee jossain vaiheessa kun vaan budjetin nyörit aukeaa lisää.
Spoonin etusatulat entisöitiin uusin tiivisteiden kanssa ja pestiin, toki vähän oli palanut jarrupöly tuohon anodisoituun alumiiniin.
Takajarrutkin laitettiin uusiksi eli taakse tuli mieletön 260mm laikka joka vastaa 98spec Integraa vanhan 240mm laikan tilalle ja satulat tulee DC5-koppasesta Type-R Integrasta. Satulat on alsaa joten saa "isojen" levyjen tuoman painon pois.
Vaihdelaatikkoakin entisöitiin ja maalattiin. Sovitettiin samalla vauhtiksen räjähdyssuojaa paikalleen.
Toisen flektin sähköjäkin kävi kaveri tekemässä.
Nyt odotellaan Suomeen saapuvaksi uusia Innovative Mountsin mustaksi anodisoituja billet-moottorinkannakkeita, K-Tunedin termarikoppaa, takapönttöä, takajarrusatuloita, Dixcelin jarrupaloja, Zoom Engineeringin hiilikuitusta taustapeiliä, Cuscon nelipistevöitä, tuulilasia, XRP:ltä kasaa AN-nippoja ja adaptereita sekä kasaa oem-sekä titaanisia pultteja. Sit alkaa olemaan kaikki kasausta vaille.
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Hienolta näyttää! Tästä tulee vielä hieno
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Wohoo!
Eilen sain loksut pois maalarilta, hetki niissä meni mutta ulkopuolelta kukaan ei usko niitä kuitulokareiksi. About vuoden sai muhia maalarin hoteissa, eipähän pitäisi hirveästi enää kutistua. Vähän oli vielä sovittamista mutta pikku laitolla saatiin siistit. Puskuri roikkuu kuvissa, se on vaan nostettu kuvien ajaksi paikalleen. Keula kun pitää purkaa ennen koneen nostoa keulille.
Suttasin sisälokarit edestä mustalla kiveniskulla, sai niistäkin vähän siistimmät. Maalisumut pois jnejne. Taakse pitäisi tehdä samoin.
Alemmassa kuvassa näkee "uudet" DC5 Integran jarrusatulat MB6 Civicin levyillä. Puhalsin ne lasikuulalla ja maalasin hopeaksi, punainen kun on kauheen näköinen satuloissa. Ainakin pienissä sellaisissa. Siellä näkyy myös Project MU:n jarruletkut, Project Kicsin R40-mutskut ja J's Racingin camber-varret.
Pari juttua vielä niin alkaa auto olemaan valmis kesän koitoksiin. Toki keväälläkin on jotain, mutta siitä tuonnempana.
Eilen sain loksut pois maalarilta, hetki niissä meni mutta ulkopuolelta kukaan ei usko niitä kuitulokareiksi. About vuoden sai muhia maalarin hoteissa, eipähän pitäisi hirveästi enää kutistua. Vähän oli vielä sovittamista mutta pikku laitolla saatiin siistit. Puskuri roikkuu kuvissa, se on vaan nostettu kuvien ajaksi paikalleen. Keula kun pitää purkaa ennen koneen nostoa keulille.
Suttasin sisälokarit edestä mustalla kiveniskulla, sai niistäkin vähän siistimmät. Maalisumut pois jnejne. Taakse pitäisi tehdä samoin.
Alemmassa kuvassa näkee "uudet" DC5 Integran jarrusatulat MB6 Civicin levyillä. Puhalsin ne lasikuulalla ja maalasin hopeaksi, punainen kun on kauheen näköinen satuloissa. Ainakin pienissä sellaisissa. Siellä näkyy myös Project MU:n jarruletkut, Project Kicsin R40-mutskut ja J's Racingin camber-varret.
Pari juttua vielä niin alkaa auto olemaan valmis kesän koitoksiin. Toki keväälläkin on jotain, mutta siitä tuonnempana.
Last edited by Jonsba on 13. Feb 2016 23:22, edited 1 time in total.
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Niin ja HiTecille vastauksena, händärin vaijeri taivu paikalleen millään jos satulat kääntää oikeinpäin.
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Jonsban K20-swap JDM Integra
Eiliseltä pikku updeitti..
Vanteet tekee auton. Valkoiset SSR:t näytti ihan rallivanteilta, Volkeilla sai vähän showta lisää.
Vanteet tekee auton. Valkoiset SSR:t näytti ihan rallivanteilta, Volkeilla sai vähän showta lisää.
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 90 guests