Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Photobucketin kusemisen jälkeen herranvuonna 2017, tämän viestiketjun kuvat ja osa tarinasta päivitetty joulukuussa 2017.
Eli koitan pitää lyhkäsenä tämän tarinan mitä tälle autolle on jo tehty. Kesällä 2015 ostin tuollaisen 200sx s13 91', vakio tekniikalla turboa, suuttimia ja lastua lukuunottamatta. Auto oli silloin moottori purettuna ja noin kolmevuotta seisseenä melkoisen kunnostuksen tarpeessa
Osto kunto:
2015-06-26 18.58.37 by Antti Saharinen, on Flickr
2015-06-26 18.59.01 by Antti Saharinen, on Flickr
Ensimmäiseksi korjasin kaikki ruosteet ja maalasin konehuoneen. Sitten kasasin koneen uusilla männänrenkailla ja laakereilla, vakio männillä ja kangilla.
konehuone, väri vaihtuu talvella:
2015-07-25 15.52.20 by Antti Saharinen, on Flickr
Kone kasattuna:
2015-08-12 13.03.28 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja autoon nostettuna:
2015-08-13 21.38.57 by Antti Saharinen, on Flickr
Turbona oli joku t04e kiinaturbo, gtr 440cc suuttimet, z-power lastu ja Cm Fx 400 6 lapanen jousitettu sintteli, muuten auto vakio. Näillä ajettiin syksy 2015 n. 3tkm kerkesin ajella kunnes päästettiin auto talviunille.
Syksyn kuosi:
2016-02-08 14.13.29 by Antti Saharinen, on Flickr
2015-10-21 15.21.25 by Antti Saharinen, on Flickr
Ei kedon kaunein kukkanen mutta hyvin kulki, penkitettiin 252hv ja jotain vääntöäkin tais olla, 0.8bar ahdoilla.
No nälkähän tietysti kasvo syödessä ja tammikuussa 2016 tuli ostettua jos jonkinsortin osaa, isoimmat:
Moottori je männillä, speedimports veiveillä, cometic pahvilla, acl laakereilla ja muilla herkuilla.
Holset hx35 super 8# pesällä, 1000cc bosch ev14 suuttimet, z32 maf ja säädettävät nokkapyörät.
D2 street alusta,japanracing jr10 17x9" joka nurkkaan ja 180sx viskolukko.
Ja tuli jonkunnäkönen pakosarjakin väännettyä, trubosmart 45mm hukkiksella.
Kuvia:
2016-02-08 14.14.47 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-02-28 19.50.42 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-04-02 16.12.44 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-04-02 16.13.25 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-01-11 15.15.07 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-01-10 17.17.55 by Antti Saharinen, on Flickr
Sitte kone autossa
859a71ac08ca5e577bbc56752aa1cbbc by Antti Saharinen, on Flickr
Ekat koeajot uudella tekniikalla:
13096138_10204800262766519_2350348942041407899_n by Antti Saharinen, on Flickr
zuikkiksella käytiin säätämässä 1.4bar, tehoista ei tietoa kun ei ole penkitetty mutta perspenkillä 330-370hv. Hyvin toimii tolla tekniikalla ja mukavaa ollut ajella tämän kesän.
Kesä 2016 meni tälläsellä kuosilla:
13327387_10204950607925054_8775434040847405567_n (1) by Antti Saharinen, on Flickr
Rocketbunny sarjan ostin myös kesällä mutta se tullaan asentamaan vasta talvella 2017 tai keväällä.
12990949_10204709289252238_4645012594027481716_n by Antti Saharinen, on Flickr
Nyt onkin sitte vähän isommat suunnitelmat mielessä ja toteutumassa. Eli rb25det tekniikka ostettu. Ei ihan selvää vielä mitä alakerralle teen mahdollisesti vaan uudet männänrenkaat ja laakerit tai sitten takohiluilla. Kylkeen tulee hx40super, isommat suuttimet ym ja moottorin jatkoks xtreme twin plate kytkin ja r32 gtr vaihdelaatikko (4veto poistettu). Nämä on siis kaikki jo hommattu ja tällä hetkellä moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeet ja öljypohjan muokkaus suunnitteilla.
Konetta jo parikertaa soviteltu:
20160917_115043 by Antti Saharinen, on Flickr
Hyvin pitäs mahtua kuhan teen vähän tilaa kallistuksen vakaajalle öljypohjaan että saan kytkinkopan mahtumaan tunneliin ja pitää vielä suunnitella muokkaanko pakosarjaa alemmas vai reikä konepeltiin vähä racempaa lookkia varten. ¨
Tässä tulevina viikkoina pikkuhiljaa rupean vääntämään moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeita ja öljypohjaa, koitan päivitellä niin usein tänne kun muistan ja kerkeen. Jos tästä nyt enskesäks rb25det s13 sais aikaseks Ja autohan siis tulossa kilpiin, ainakin kovasti yritän ja pitäis onnistua.
Autoon siis vielä hankittava vähän kaikenlaista mm. koneen osat ja varmaan jotku vähä leveemmät/ pienemmällä et:llä vanteet että istuu rakettipupun kaariin ja auto tullaan maalaamaan tietysti.
Eli koitan pitää lyhkäsenä tämän tarinan mitä tälle autolle on jo tehty. Kesällä 2015 ostin tuollaisen 200sx s13 91', vakio tekniikalla turboa, suuttimia ja lastua lukuunottamatta. Auto oli silloin moottori purettuna ja noin kolmevuotta seisseenä melkoisen kunnostuksen tarpeessa
Osto kunto:
2015-06-26 18.58.37 by Antti Saharinen, on Flickr
2015-06-26 18.59.01 by Antti Saharinen, on Flickr
Ensimmäiseksi korjasin kaikki ruosteet ja maalasin konehuoneen. Sitten kasasin koneen uusilla männänrenkailla ja laakereilla, vakio männillä ja kangilla.
konehuone, väri vaihtuu talvella:
2015-07-25 15.52.20 by Antti Saharinen, on Flickr
Kone kasattuna:
2015-08-12 13.03.28 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja autoon nostettuna:
2015-08-13 21.38.57 by Antti Saharinen, on Flickr
Turbona oli joku t04e kiinaturbo, gtr 440cc suuttimet, z-power lastu ja Cm Fx 400 6 lapanen jousitettu sintteli, muuten auto vakio. Näillä ajettiin syksy 2015 n. 3tkm kerkesin ajella kunnes päästettiin auto talviunille.
Syksyn kuosi:
2016-02-08 14.13.29 by Antti Saharinen, on Flickr
2015-10-21 15.21.25 by Antti Saharinen, on Flickr
Ei kedon kaunein kukkanen mutta hyvin kulki, penkitettiin 252hv ja jotain vääntöäkin tais olla, 0.8bar ahdoilla.
No nälkähän tietysti kasvo syödessä ja tammikuussa 2016 tuli ostettua jos jonkinsortin osaa, isoimmat:
Moottori je männillä, speedimports veiveillä, cometic pahvilla, acl laakereilla ja muilla herkuilla.
Holset hx35 super 8# pesällä, 1000cc bosch ev14 suuttimet, z32 maf ja säädettävät nokkapyörät.
D2 street alusta,japanracing jr10 17x9" joka nurkkaan ja 180sx viskolukko.
Ja tuli jonkunnäkönen pakosarjakin väännettyä, trubosmart 45mm hukkiksella.
Kuvia:
2016-02-08 14.14.47 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-02-28 19.50.42 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-04-02 16.12.44 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-04-02 16.13.25 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-01-11 15.15.07 by Antti Saharinen, on Flickr
2016-01-10 17.17.55 by Antti Saharinen, on Flickr
Sitte kone autossa
859a71ac08ca5e577bbc56752aa1cbbc by Antti Saharinen, on Flickr
Ekat koeajot uudella tekniikalla:
13096138_10204800262766519_2350348942041407899_n by Antti Saharinen, on Flickr
zuikkiksella käytiin säätämässä 1.4bar, tehoista ei tietoa kun ei ole penkitetty mutta perspenkillä 330-370hv. Hyvin toimii tolla tekniikalla ja mukavaa ollut ajella tämän kesän.
Kesä 2016 meni tälläsellä kuosilla:
13327387_10204950607925054_8775434040847405567_n (1) by Antti Saharinen, on Flickr
Rocketbunny sarjan ostin myös kesällä mutta se tullaan asentamaan vasta talvella 2017 tai keväällä.
12990949_10204709289252238_4645012594027481716_n by Antti Saharinen, on Flickr
Nyt onkin sitte vähän isommat suunnitelmat mielessä ja toteutumassa. Eli rb25det tekniikka ostettu. Ei ihan selvää vielä mitä alakerralle teen mahdollisesti vaan uudet männänrenkaat ja laakerit tai sitten takohiluilla. Kylkeen tulee hx40super, isommat suuttimet ym ja moottorin jatkoks xtreme twin plate kytkin ja r32 gtr vaihdelaatikko (4veto poistettu). Nämä on siis kaikki jo hommattu ja tällä hetkellä moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeet ja öljypohjan muokkaus suunnitteilla.
Konetta jo parikertaa soviteltu:
20160917_115043 by Antti Saharinen, on Flickr
Hyvin pitäs mahtua kuhan teen vähän tilaa kallistuksen vakaajalle öljypohjaan että saan kytkinkopan mahtumaan tunneliin ja pitää vielä suunnitella muokkaanko pakosarjaa alemmas vai reikä konepeltiin vähä racempaa lookkia varten. ¨
Tässä tulevina viikkoina pikkuhiljaa rupean vääntämään moottorin ja vaihdelaatikon kannakkeita ja öljypohjaa, koitan päivitellä niin usein tänne kun muistan ja kerkeen. Jos tästä nyt enskesäks rb25det s13 sais aikaseks Ja autohan siis tulossa kilpiin, ainakin kovasti yritän ja pitäis onnistua.
Autoon siis vielä hankittava vähän kaikenlaista mm. koneen osat ja varmaan jotku vähä leveemmät/ pienemmällä et:llä vanteet että istuu rakettipupun kaariin ja auto tullaan maalaamaan tietysti.
Last edited by Anttihhhh on 22. Dec 2017 17:49, edited 7 times in total.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Tässä tuli viikonloppuna jotain väkerrettyä, vaihdelaatikon puoleisen kannakkeen tein, öljypohjaa aloitin muokkaamaan ja öljytikkua lyhennetty 2cm että mahtuu modatun pohjan kanssa, tikun päästä ylärajan merkkiin n. 4cm.
Laatikon kannake:
20160924_202118 by Antti Saharinen, on Flickr
Öljypohja:
20160925_161603 by Antti Saharinen, on Flickr
20160925_142045 by Antti Saharinen, on Flickr
20160926_185839 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja öljytikku:
20160925_161544 by Antti Saharinen, on Flickr
20160925_161650 by Antti Saharinen, on Flickr
Laatikon kannake:
20160924_202118 by Antti Saharinen, on Flickr
Öljypohja:
20160925_161603 by Antti Saharinen, on Flickr
20160925_142045 by Antti Saharinen, on Flickr
20160926_185839 by Antti Saharinen, on Flickr
Ja öljytikku:
20160925_161544 by Antti Saharinen, on Flickr
20160925_161650 by Antti Saharinen, on Flickr
Last edited by Anttihhhh on 19. Dec 2017 14:37, edited 2 times in total.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Korjatkaa joku nyt ihmeessä nuo kuvalinkit.
Jaguar XF - Käyttis
Opel Vectra B - Käyttis
Nissan Skyline R33 - Harrastepeli
Opel Vectra B - Käyttis
Nissan Skyline R33 - Harrastepeli
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Juu ei jaksa availla ja vähän tökkii lukeakin näin, mutta kiinnostaa kovastiTuukk4 wrote:Korjatkaa joku nyt ihmeessä nuo kuvalinkit.
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Joo pahoittelen mutta ihansama mikä kuvankoko ni sanoo että liitetiedostojen määrä ylittynyt? :O tai sit en vaan osaa ajaa tätä foorumia...smoke wrote:Juu ei jaksa availla ja vähän tökkii lukeakin näin, mutta kiinnostaa kovastiTuukk4 wrote:Korjatkaa joku nyt ihmeessä nuo kuvalinkit.
Edit: eka ja toka posti korjattu!
Last edited by Anttihhhh on 26. Sep 2016 16:10, edited 2 times in total.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Tuolla Gyazo:ssa kun on tuo share nappi niin klikkaat siitä ja kopiot direct kohdasta tuon rimpsun ja laitat täällä foorumilla img tagien väliin niin toimii kuvat
esim.
esim.
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Kiitokset! nyt tosiaan pohotobucket käytössä ja ekat postaukset korjailtu!Toncha wrote:Tuolla Gyazo:ssa kun on tuo share nappi niin klikkaat siitä ja kopiot direct kohdasta tuon rimpsun ja laitat täällä foorumilla img tagien väliin niin toimii kuvat
esim.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Jes hyvältä näyttää ja nyt oli mukava lukea
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Oliko tarkotus ottaa paljonkin voimaa irti? Tälläset tekniikka swapit on aina mielenkiintosia
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
En oo varma vielä, jos vakio sisuskaluilla kasaan niin varmaa 450-500, jos investoin takohiluihin ni sit varmaan niin paljo ku tosta irtooJeba wrote:Oliko tarkotus ottaa paljonkin voimaa irti? Tälläset tekniikka swapit on aina mielenkiintosia
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Joo-o tänään en oikeestaan tehnyt paljon mitään, osia tuli tosin haettua. Eli r33 gtst etujarrut ja etu-apurunko/hammastangon palkki. Palkin tarkoitus siis siirtää moottorin kiinnityspistettä edemmäs, joten ei tarvitse omavalmiste kannakkeita. Bolt on osaa, samaten pitäis olla jarrutkin (letkuja lukuunottamatta).
On niissä vähän kokoeroa orkkiksiin, toivottavasti auttaa myös pysähtymään ja katsastuksessa , näihin jarrupala ehdotuksia?
20160927_173927 by Antti Saharinen, on Flickr
20160927_174445 by Antti Saharinen, on Flickr
Palkki varmaan hiekkapuhaltaa ja sit keksii joku hazardi väri
20160927_173939 by Antti Saharinen, on Flickr
Pitäs varmaan siivoo talli
20160926_192000 by Antti Saharinen, on Flickr
Tosiaan varmaan tulevana viikonloppuna muutto lämpöseen talliin, osaa on vähän kertynny. Jos jossai välissä malttais siivota. Osat alkaa olemaan aikalailla kasassa, vaihdelaatikon kannakkeeksi tulee käännetty orkkis tai omavalmiste, sen näkee sitten kun toisella tallilla alan sovittelemaan uutta etupalkkia ja moottoria. Auton väri on ihan auki ja ehdotuksia otetaan vastaan! Vanteiksi tulossa rota gtr-D 18x12" ja 18x10", osaako joku kertoa onko onglemia katsastuksessa noin leveillä vanteilla ja kaarilevikkeillä? renkaiks varmaa jotain 265-275, 235-245x35-40.
Edit: Vanne valinta saattaa tosin muuttua.
On niissä vähän kokoeroa orkkiksiin, toivottavasti auttaa myös pysähtymään ja katsastuksessa , näihin jarrupala ehdotuksia?
20160927_173927 by Antti Saharinen, on Flickr
20160927_174445 by Antti Saharinen, on Flickr
Palkki varmaan hiekkapuhaltaa ja sit keksii joku hazardi väri
20160927_173939 by Antti Saharinen, on Flickr
Pitäs varmaan siivoo talli
20160926_192000 by Antti Saharinen, on Flickr
Tosiaan varmaan tulevana viikonloppuna muutto lämpöseen talliin, osaa on vähän kertynny. Jos jossai välissä malttais siivota. Osat alkaa olemaan aikalailla kasassa, vaihdelaatikon kannakkeeksi tulee käännetty orkkis tai omavalmiste, sen näkee sitten kun toisella tallilla alan sovittelemaan uutta etupalkkia ja moottoria. Auton väri on ihan auki ja ehdotuksia otetaan vastaan! Vanteiksi tulossa rota gtr-D 18x12" ja 18x10", osaako joku kertoa onko onglemia katsastuksessa noin leveillä vanteilla ja kaarilevikkeillä? renkaiks varmaa jotain 265-275, 235-245x35-40.
Edit: Vanne valinta saattaa tosin muuttua.
Last edited by Anttihhhh on 19. Dec 2017 14:40, edited 1 time in total.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Mietin jo että kehtaako enää köhistä, mutta köhistään nyt silti.
Tekniikan osalta en usko suurempia murheita tulevan, kun näyttäneet hommat hoituvan ennenkin ilman sen suurempia jännitysnäytelmiä. Viimeistellen ja hieman ylimääräistä hinkuttaen kun nyt vain tekee sen toimivuuden lisäksi, niin kehtanee varmasti konehuonetta esitellä aina tapahtumissa asti. Sama pätee tuohon korisarjaan, vaikka hyvin nähty setti jo onkin.
.. Mutta nuo vanteet? Ihan mielenkiinnosta, notta paljonko maksaa nykypäivänä euroissa kotiin kuljetettuna vastaava setti? Ei ole tullut aivan tarkkaa viime hetkien hintakehitystä seurattua. Itse itseäni lainaten toisesta tuoreesta topicista;
Tekniikan osalta en usko suurempia murheita tulevan, kun näyttäneet hommat hoituvan ennenkin ilman sen suurempia jännitysnäytelmiä. Viimeistellen ja hieman ylimääräistä hinkuttaen kun nyt vain tekee sen toimivuuden lisäksi, niin kehtanee varmasti konehuonetta esitellä aina tapahtumissa asti. Sama pätee tuohon korisarjaan, vaikka hyvin nähty setti jo onkin.
.. Mutta nuo vanteet? Ihan mielenkiinnosta, notta paljonko maksaa nykypäivänä euroissa kotiin kuljetettuna vastaava setti? Ei ole tullut aivan tarkkaa viime hetkien hintakehitystä seurattua. Itse itseäni lainaten toisesta tuoreesta topicista;
En sano etteikö hyvä vaihtoehto olisi, mutta mieluusti näkisi tällaisessa kokoonpanossa mahdollisimman paljon niitä ei-niin-tavallisia ratkaisuja eli hieman harvinaisemmat vanteet törkeän hyvällä fitmentillä yhdistettynä räväkkään maalipintaan; tähän plussattuna raju tekniikka jaksaa varmasti kohauttaa meitä "pappojakin" tuolla liikenteessä muiden vastaavien joukossa.Asiansa ajavat eikä sitä vastaan varmasti kukaan enää nykypäivänä mitään sanokaan. Jos kuitenkin suhteuttaa haluaa esimerkiksi hinnan puolesta, niin uudet Rotat vs. käytetyt japanilaiset laatuvanteet pyörii jo melkein samassa skaalassa, milloin ainakin omasta näkökylmastani valinta on selvä.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Englannista nyt kun viimeksi katoin niin 1370e tollanen rotan setti maksais, tietysti sullakin on ollut ainakin ne ssr professorit mitkälie, perkeleen komeet mut ei taida sopii et:ltään noille rocketbunny kaarille ja spacereistä en kovin ite tykkää. Tässä projektissa vielä niin paljon auki että voi käydä ihan mitä vaan. Pitemmälle en oo vielä tarkemmin suunnitellu mutta ton koneen muutoskatsastus ensimmäisenä. Sitten varmaan auto atomeiks kaikki maalaukseen yms. tohon konehuoneen esittelyyn keskitytään siis silloin myös. Tästä tulee nyt aluks varmaan helvetin ruma mutta toimiva kuhan saadaan katsastettua ni sitten hiotaanMystic wrote:Mietin jo että kehtaako enää köhistä, mutta köhistään nyt silti.
Tekniikan osalta en usko suurempia murheita tulevan, kun näyttäneet hommat hoituvan ennenkin ilman sen suurempia jännitysnäytelmiä. Viimeistellen ja hieman ylimääräistä hinkuttaen kun nyt vain tekee sen toimivuuden lisäksi, niin kehtanee varmasti konehuonetta esitellä aina tapahtumissa asti. Sama pätee tuohon korisarjaan, vaikka hyvin nähty setti jo onkin.
.. Mutta nuo vanteet? Ihan mielenkiinnosta, notta paljonko maksaa nykypäivänä euroissa kotiin kuljetettuna vastaava setti? Ei ole tullut aivan tarkkaa viime hetkien hintakehitystä seurattua. Itse itseäni lainaten toisesta tuoreesta topicista;
En sano etteikö hyvä vaihtoehto olisi, mutta mieluusti näkisi tällaisessa kokoonpanossa mahdollisimman paljon niitä ei-niin-tavallisia ratkaisuja eli hieman harvinaisemmat vanteet törkeän hyvällä fitmentillä yhdistettynä räväkkään maalipintaan; tähän plussattuna raju tekniikka jaksaa varmasti kohauttaa meitä "pappojakin" tuolla liikenteessä muiden vastaavien joukossa.Asiansa ajavat eikä sitä vastaan varmasti kukaan enää nykypäivänä mitään sanokaan. Jos kuitenkin suhteuttaa haluaa esimerkiksi hinnan puolesta, niin uudet Rotat vs. käytetyt japanilaiset laatuvanteet pyörii jo melkein samassa skaalassa, milloin ainakin omasta näkökylmastani valinta on selvä.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
^ Hinta alkaa olla sitä luokkaa mitä epäilinkin plus näitä ei taida vieläkään saada suoraan 4x114,3 jaolla eli sehän tarkottaisi sinun tapauksessa myös napojen ostamista, jos spacerit ei ole vaihtoehto? Siinä verrokkina ei kyllä enää paljon kunnon setit häviä tai tarjouksella vaikka toiseen pariin nuista minun SSR:n vanteista lipat leveämpiin vaihtaisi, kun nekin tuli nyt puheeksi.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny V1
Kyllähää tietysti jotkut 20mm spacerit vois laittaa fitmenttiä varten... pistäs vaikka yvllä vähän infoa et minkälaista specsiä saisit niistä rakennettua :p Yks vaihtoehto olis tietysti eteen säädettävät alatukivarret ni niillä sais vähän ulommas vannetta, jos vaan katsastuksesta pääsee läpiMystic wrote:^ Hinta alkaa olla sitä luokkaa mitä epäilinkin plus näitä ei taida vieläkään saada suoraan 4x114,3 jaolla eli sehän tarkottaisi sinun tapauksessa myös napojen ostamista, jos spacerit ei ole vaihtoehto? Siinä verrokkina ei kyllä enää paljon kunnon setit häviä tai tarjouksella vaikka toiseen pariin nuista minun SSR:n vanteista lipat leveämpiin vaihtaisi, kun nekin tuli nyt puheeksi.
Jjooo tänään sit jatkoin tota öljypohjaa, onneks ei tuu näkymään kauheesti Pienen kaadon laitoin tohon ulokkeeseen, jos sais öljyt sitte uloski vaihtaessa.
20161001_175140 by Antti Saharinen, on Flickr
20161001_185034 by Antti Saharinen, on Flickr
20161001_185016 by Antti Saharinen, on Flickr
20161001_185058 by Antti Saharinen, on Flickr
Pitäs vielä putsata toi kunnolla ja tehä toi vika sivu valmiiks. Naapuriin ammatti hitsaajalle tigillä hitsattavaks, ja sit maalia niskaan!
Last edited by Anttihhhh on 19. Dec 2017 14:41, edited 1 time in total.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 80 guests