no pitää kattoa sitte vaan ettei parkkeeraa mäkeen, ja kyllä mä varmaan vaijerillisen laitan sitten jos tulee tarvetta mut omasta mielestä ei oo nyt mitään tarvetta sille. suurinosa parkkipaikoista + oma piha tasanenepeli^^ wrote: ↑18. Jul 2017 20:49Koska sieltä linjasta häviää paine kun auto on tarpeeksi kauan käsijarrun varassa. Ja vaihde silmässä ei toimi jos on vähänkin enemmän mäkeä. Nimimerkillä melkeen naapurin autot kolaroitu pariin kertaan.Anttihhhh wrote: ↑18. Jul 2017 13:07Miksei sitä vois jättää käsijarrun varaan? ite ainaki jätän ykkösen silmää kansepeli^^ wrote: ↑17. Jul 2017 21:22Pikku vinkkinä voin kertoa et ei kannata laittaa pelkkää hyde kässäriä jos ei tosissaan aio ajaa driftinkiä. Nimimerkillä vituttaa suunnattomasti kun ei pysty jättää autoa mihinkään käsijarrun varaan. Vaikka katsastuksesta onkin aina menny läpi sormien niin on kyllä ollut yks huonoimmista muutoksista katu autoon
Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Re: Antin RB25DET S13
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Ja siintä takavanteet, renkaat pitäs tulla kans täl viikol ja perjantaina vääntää ne alle, täs viikolla varmaan nypläilen jarrut loppuun ni sitte pääsee vklp koeajolle ahtoputketki olis reikäsahaa vaille valmiit viimeisteltäväks... pitäs meinaan konehuoneeseen tehä läpiviennit niille
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
ahtoputket beadejä vaille valmiit (turbon puolella) imusarjan puolelta puuttuu vielä yks silikooni sovitin.
Vähä varmaa tarttee rullata kaarta jos haluu ajaa järkevillä cambereille (-2.5-0?)
Vähä varmaa tarttee rullata kaarta jos haluu ajaa järkevillä cambereille (-2.5-0?)
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Päivitelläämpäs tätäkin pitkästä aikaa, vähä meni moti tän päivittelyyn sillon kun photobuektti kusi silmään. Saa ehdottaa vastaavan laista palvelinta, mennää nyt sen aikaa gyazolla. Korjailen noi alkupään postaukset kun kerkiän ja saan kuvat.
Elikkäs suunnitelmat muuttunnu jonkin verran. Käyttöautot vaihtu e61->soarer->s13. soarerista jäi vanteet jotka menee nyt tähän rb25s13. Niille kaveriks overfenderit, vaihtoehtosesti rocketbunnyt mitkä mulla on jo ennestää ja miksei vaikka niin että voi vaihtaa mielen mukaan niitä. Ahdin vaihtu hx55/52pro hybridiin, pitäs riittä sinne 7-800hv. Tulin siihen tulokseen että hx40 ei riitä 600whp joten sillä heitetty vesilintua.
Uus ahdihan on t4 laipalla joten sille luonnollisesti piti vaihtaa laippa.
Samalla vaihtu hukkis 60mm vpanta malliin ja sen putkia piti pidentää että mahtuu kompurakotelon ohi.
Siellä lepää, siitä näkee myös että mulla oli tää jo ajokuntosena, jarrut ahtoputket tms valmiina ja kävin pari lenkkiäkin ajamassa. Auraus kulmatkin tästä on säädetty yms.
Vanteistakin pari kuvaa ja näkyyhän siinä se soarerikin:
Ja näkyyhän tossa keskimmäisessä toi kuskinpenkkikin mikä tuli käyttis säxän mukana, bimarcon lasikuitunen kuppi ihan perus. Apukuskille jää varmaan vakio penkki ni mahtuu kaiken kokosta kyytiläistä Jotkut saattaa ihmetellä miks soareri vaihtu säxään, halvempi ja pystyn ajamaan talvella onse yksinkertanen vastaus. Käyttis säxästä sen verran että se on takomoottorila ca18, vakio turbo@0.9bar, joku 250hv yms yms ei mikään ihmeellinen.
Nuo vanteet tosiaan on porchen gemballa 18x12 et25 ja 18x10.5 et47 Etu vanteisiin saatan hommata kapeemmat tynnyrit nii sais specsit lähemmäs 18x9 7et, Nää tosiaan tuun kunnostamaan enne ens kesää, lipat kiiltäviks ja keskiöt varmaan joku lila tms hazardi väri
Megasquirttiin vaihdoin 4bar mapin kans:
Oikeestaan mitään sen kummempaa ei nyt o tapahtunnu, alumiini syylärinki hommasin seki tais näkyä jossain kuvassa. vähä joutu lukkopeltiä modaamaan mut hyvin mahtuu.
Elikkäs suunnitelmat muuttunnu jonkin verran. Käyttöautot vaihtu e61->soarer->s13. soarerista jäi vanteet jotka menee nyt tähän rb25s13. Niille kaveriks overfenderit, vaihtoehtosesti rocketbunnyt mitkä mulla on jo ennestää ja miksei vaikka niin että voi vaihtaa mielen mukaan niitä. Ahdin vaihtu hx55/52pro hybridiin, pitäs riittä sinne 7-800hv. Tulin siihen tulokseen että hx40 ei riitä 600whp joten sillä heitetty vesilintua.
Uus ahdihan on t4 laipalla joten sille luonnollisesti piti vaihtaa laippa.
Samalla vaihtu hukkis 60mm vpanta malliin ja sen putkia piti pidentää että mahtuu kompurakotelon ohi.
Siellä lepää, siitä näkee myös että mulla oli tää jo ajokuntosena, jarrut ahtoputket tms valmiina ja kävin pari lenkkiäkin ajamassa. Auraus kulmatkin tästä on säädetty yms.
Vanteistakin pari kuvaa ja näkyyhän siinä se soarerikin:
Ja näkyyhän tossa keskimmäisessä toi kuskinpenkkikin mikä tuli käyttis säxän mukana, bimarcon lasikuitunen kuppi ihan perus. Apukuskille jää varmaan vakio penkki ni mahtuu kaiken kokosta kyytiläistä Jotkut saattaa ihmetellä miks soareri vaihtu säxään, halvempi ja pystyn ajamaan talvella onse yksinkertanen vastaus. Käyttis säxästä sen verran että se on takomoottorila ca18, vakio turbo@0.9bar, joku 250hv yms yms ei mikään ihmeellinen.
Nuo vanteet tosiaan on porchen gemballa 18x12 et25 ja 18x10.5 et47 Etu vanteisiin saatan hommata kapeemmat tynnyrit nii sais specsit lähemmäs 18x9 7et, Nää tosiaan tuun kunnostamaan enne ens kesää, lipat kiiltäviks ja keskiöt varmaan joku lila tms hazardi väri
Megasquirttiin vaihdoin 4bar mapin kans:
Oikeestaan mitään sen kummempaa ei nyt o tapahtunnu, alumiini syylärinki hommasin seki tais näkyä jossain kuvassa. vähä joutu lukkopeltiä modaamaan mut hyvin mahtuu.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Nonii, tuliki hommattua 2"spacerit tähän eteen niin mahtuu vanteet alle, specsit nyt siis 10,5x18 et-4
Tässäkin varmaan päädytään rocketbunny kaariin kun ne multa jo löytyy ja noi kuitulokarit ei levitä tarpeeks nälle vanteille. Ja vannetta ei saa sisemmäks ku nytki mahtuu vaa pikkurilli iskarin ja vanteen välii Taakse vielä 15/25mm spaceri niin neki istuu hyvin bunny kaarille.
Muutakin pientä tehty mistä laitan kuvia varmaan seuraavaan postaukseen. Alumiinisyyläri hommattu ja sille tehty tilaa, pakosarja valmiina ja laipat suoristettu vähä joutuu vielä maalaileen konehuonetta ku tuli leikeltyä vähän.
Sitte pitäs vielä tehä ne sähköt ja korisarja sovitella ja maalailla auto
Tässäkin varmaan päädytään rocketbunny kaariin kun ne multa jo löytyy ja noi kuitulokarit ei levitä tarpeeks nälle vanteille. Ja vannetta ei saa sisemmäks ku nytki mahtuu vaa pikkurilli iskarin ja vanteen välii Taakse vielä 15/25mm spaceri niin neki istuu hyvin bunny kaarille.
Muutakin pientä tehty mistä laitan kuvia varmaan seuraavaan postaukseen. Alumiinisyyläri hommattu ja sille tehty tilaa, pakosarja valmiina ja laipat suoristettu vähä joutuu vielä maalaileen konehuonetta ku tuli leikeltyä vähän.
Sitte pitäs vielä tehä ne sähköt ja korisarja sovitella ja maalailla auto
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Pakosarja ja pakopesä lyöty paikalleen, hukkista varmaan pitää vielä kääntää ja varmaan tulee kiilloteltua/maalattua se vielä + hukkiksen putkiin lämpönauhat.
Tuli haettua r33 perä ja vetarit, pitäs olla paljo kestävemmät ku s13 vakiot, jos nyt ei paukkuis noilla tavote tehoilla
Ennyt tosta akselista osaa sanoa onko paksumpi, pitäs olla mut en o jaksannu mitata. Mut nivelet ainaki vitusti beefimmät ku noi s13sen
Tosiaan perässä on cuscon levylukko, 1,5 tai 2way, en muistannu tarkistaa ku se oli tossa auki kun takakannen vaihdoin
Vetarit onki jo paikallaan, perän kiinnitys ollut tässä suunnitteilla kun tossa pitäis olla puslat/alumiini holkit mutta tulee sitä vastaava oma viritys mikä maksaa huimat 5e
Tuli haettua r33 perä ja vetarit, pitäs olla paljo kestävemmät ku s13 vakiot, jos nyt ei paukkuis noilla tavote tehoilla
Ennyt tosta akselista osaa sanoa onko paksumpi, pitäs olla mut en o jaksannu mitata. Mut nivelet ainaki vitusti beefimmät ku noi s13sen
Tosiaan perässä on cuscon levylukko, 1,5 tai 2way, en muistannu tarkistaa ku se oli tossa auki kun takakannen vaihdoin
Vetarit onki jo paikallaan, perän kiinnitys ollut tässä suunnitteilla kun tossa pitäis olla puslat/alumiini holkit mutta tulee sitä vastaava oma viritys mikä maksaa huimat 5e
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
perä paikallaan, auto viety lämpöseen talliin. Seuraavana vuorossa korisarjan asennus ja sähköt valoille, vilkuille yms. Pitää leikellä takakaaret rocketbunnyille, mille tää nyt sit tuleekin kun en jaksa ruveta metsästää sopivia overfendereitä kun edelliset oli liian kapeet... Turbon öljylinjaa kävin kans kyselemäs mut oli liittimet päässy loppumaa ni pitää käydä ensviikolla uusiks
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
miten laitoit nuo perän etummaiset kannakkeet kiinni?
Re: Antin RB25DET S13
Siihe voi pistää s14 alumiini puslat ja pitemmät pultit mut mul oli sopivat puslat siihen mitkä trimmailin matalemmiks:
Ja sit isoi prikkoja 4 yläpuolelle et tuli n 12mm siihe sapcerii ja alapuolelle yks mil pitää ylhäällä sen, joku 15mm pitemmät pultit tuli kans. Et toi niinku keskittää vaa sen toi pusla tossa.
s14 alumiini holkit ebaaystä joku 60e kuluineen ja nää prikat ja pultit makso mulle joku 5e yhteensä
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Rocketbunnyjä soviteltu, ihan semi hyvin näyttäis istuvan paitsi takapuskuri:
Kuskin puolelta siis istuu hyvin, paremmin ei oikein vois istua... Mutta apukuskinpuoli taas aevan vituillaa tarkkasilmäset suattaapi huomata että ei oo puskurista kiinni. Tää autohan on siis joskus kolaroitu tosta apukuskin taka kulmasta ja ei oo näköjään jaksettu suoristaa tarpeeks... No onneks suvusta löytyy koritunkki niin saadaan oiottua
Edessä istuvuus omasta mielestä hyvä, keulaa joutuu varmaan madaltamaan katsastuksen jälkeen aika rajusti, tällä korkeudella mahtuu just ja just rengas kääntymään täydet molempin suuntiin, renkaan takapuolelle saan tehtyä vielä 2-3cm lisää tilaa helposti. Etupuolelle ei niin helposti, pitää varmaa leikkiä casteri kulmien kanssa tai seuraavana talvena vääntää tynnyrikaaret jossei mahdu kääntymään matalempana
Takakaari leikelty, aikalailla valmiina hitsattavaks:
Etukaari viimeistelyä vailla valmis:
Pitäs keksiä joku sirompi ratkasu tohon sivuvilkulle, joku pyöreä pikku ledivilkku? Ehdotuksia otetaan vastaan!
IKH:lla kävin teettämässä öljynpaine linjan turbolle jotenka päästiin holsteenin asennukseen. Istuu just eikä melkeen, venttiilikopan ja kompurakotelon väliin mahtuu sormi ja hukkaportin putken ja kompurakotelon väliin 2 2e kolikkoa
Kuva laatua peruna, vittu honor 9 ja silti paska kamera tai sit en osaa kuvata... Eniveis täs olis nyt tarkotus saada joka päivä jotain kunnolla aikaseks ni ei käy niinku viime kesänä et ei auto liikkunnu metriäkää Taas näitä tavotteita heitellään ilmoille, tällä kertaa jos sais ne toteutumaanki Elikkäs MLV spring meettiin varmaan pitäs kilpien välissä päästä. Jossei muitten kilpien ni tarrojen välissä Toivottavasti ainaki tarrojen välissä ettei trailerin ja vetoauton kilpien välissä D Eiköhän toi motivaatio pysy ylhäällä ku pääsee vaan maalaamaan tän ni näyttääki autolta eikä joltai raadolta
Olin tässä mietiskellyt jos auton maalais mustaks, vanteitten keskiöt valkoseks ja muut yksityiskohdat valkosiks. Omaan silmään valkonen auto ja mustat yksityiskohdat olis vitun jees mut sellanen rocketbunyn s13 löytyy jo täältä foorumilta Voihan sen värin sitten vaihtaa joskus, mut omat taidot ei varmaan ihan vielä riitä metallivärien maalailuun. Yks riski vaihtoehto olis joku turkoosi/sähkön sininen metalliväri tms... jälki nyt joka tapaukses on mitä on
Romaani postaus sori
Kuskin puolelta siis istuu hyvin, paremmin ei oikein vois istua... Mutta apukuskinpuoli taas aevan vituillaa tarkkasilmäset suattaapi huomata että ei oo puskurista kiinni. Tää autohan on siis joskus kolaroitu tosta apukuskin taka kulmasta ja ei oo näköjään jaksettu suoristaa tarpeeks... No onneks suvusta löytyy koritunkki niin saadaan oiottua
Edessä istuvuus omasta mielestä hyvä, keulaa joutuu varmaan madaltamaan katsastuksen jälkeen aika rajusti, tällä korkeudella mahtuu just ja just rengas kääntymään täydet molempin suuntiin, renkaan takapuolelle saan tehtyä vielä 2-3cm lisää tilaa helposti. Etupuolelle ei niin helposti, pitää varmaa leikkiä casteri kulmien kanssa tai seuraavana talvena vääntää tynnyrikaaret jossei mahdu kääntymään matalempana
Takakaari leikelty, aikalailla valmiina hitsattavaks:
Etukaari viimeistelyä vailla valmis:
Pitäs keksiä joku sirompi ratkasu tohon sivuvilkulle, joku pyöreä pikku ledivilkku? Ehdotuksia otetaan vastaan!
IKH:lla kävin teettämässä öljynpaine linjan turbolle jotenka päästiin holsteenin asennukseen. Istuu just eikä melkeen, venttiilikopan ja kompurakotelon väliin mahtuu sormi ja hukkaportin putken ja kompurakotelon väliin 2 2e kolikkoa
Kuva laatua peruna, vittu honor 9 ja silti paska kamera tai sit en osaa kuvata... Eniveis täs olis nyt tarkotus saada joka päivä jotain kunnolla aikaseks ni ei käy niinku viime kesänä et ei auto liikkunnu metriäkää Taas näitä tavotteita heitellään ilmoille, tällä kertaa jos sais ne toteutumaanki Elikkäs MLV spring meettiin varmaan pitäs kilpien välissä päästä. Jossei muitten kilpien ni tarrojen välissä Toivottavasti ainaki tarrojen välissä ettei trailerin ja vetoauton kilpien välissä D Eiköhän toi motivaatio pysy ylhäällä ku pääsee vaan maalaamaan tän ni näyttääki autolta eikä joltai raadolta
Olin tässä mietiskellyt jos auton maalais mustaks, vanteitten keskiöt valkoseks ja muut yksityiskohdat valkosiks. Omaan silmään valkonen auto ja mustat yksityiskohdat olis vitun jees mut sellanen rocketbunyn s13 löytyy jo täältä foorumilta Voihan sen värin sitten vaihtaa joskus, mut omat taidot ei varmaan ihan vielä riitä metallivärien maalailuun. Yks riski vaihtoehto olis joku turkoosi/sähkön sininen metalliväri tms... jälki nyt joka tapaukses on mitä on
Romaani postaus sori
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Takalokarit hitsailtu, tohon vielä päälle joku tiivisteliima ja siihen päälle alustamassa (alapuolelle)
Tässä vielä tää mun perän kiinnitys viritys, toisel puolel prikkoja enempi ku pultti ei jostain syystä menny pohjaa asti :O
Nytky tätäki mietin ni pitää varmaa lyhentää toi pultti viel ni vähä viisaamman näkönen
Näytti vähä toi kuskinpuolen vetarin tumpin stefa vuotavan, pitänee seki viel ennen katsastusta vaihtaa...
Bensapumpun/tankin kanteen tein isommat läpiviennit, vakio vissiin 6mm uus jotain 9mm, pitäs riittää nyt. Enstalvella varmaan tilalle turvatankki, katotaan nyt miten toi pelaa Oliha oikee mukava ajaakkin tällä taas välillä, huimat 30metriä mut kuitenki
Tässä vielä tää mun perän kiinnitys viritys, toisel puolel prikkoja enempi ku pultti ei jostain syystä menny pohjaa asti :O
Nytky tätäki mietin ni pitää varmaa lyhentää toi pultti viel ni vähä viisaamman näkönen
Näytti vähä toi kuskinpuolen vetarin tumpin stefa vuotavan, pitänee seki viel ennen katsastusta vaihtaa...
Bensapumpun/tankin kanteen tein isommat läpiviennit, vakio vissiin 6mm uus jotain 9mm, pitäs riittää nyt. Enstalvella varmaan tilalle turvatankki, katotaan nyt miten toi pelaa Oliha oikee mukava ajaakkin tällä taas välillä, huimat 30metriä mut kuitenki
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Kiinapojilta tuli blowoff valve postissa, sen kävin tossa kaverilla hitsauttamassa samantien ahtoputken kylkeen.
3.5" vpantoja tuli kans ja pistin marteliukselta pari 3.5"mutkaa ja pari kartiota tulemaan. Tarkotuksena siis 3.5"downpipe tehdä ja loput mahdollisimman suorana 3" putkena. Äänenvaimenninta ei tuu välttämättä ollenkaan jos ei oo liian kova-ääninen.
3.5" vpantoja tuli kans ja pistin marteliukselta pari 3.5"mutkaa ja pari kartiota tulemaan. Tarkotuksena siis 3.5"downpipe tehdä ja loput mahdollisimman suorana 3" putkena. Äänenvaimenninta ei tuu välttämättä ollenkaan jos ei oo liian kova-ääninen.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
Flickeri on tänään laulanut ja kaikki photobucketin kusemat kuvat on vaihdettu/korjattu! eli kaikki uudet lukijat pääsee tämänkin tarinan lukemaan alusta asti!
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13
tänään tuli postissa 3.5 tuumasta putkea sunmuuta nippeliä marteliukselta, pääsee downpipen tekoon!, koritunkki haettu kummisedältä lainaan, takanurkka saa kohta kyytiä
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Antin RB25DET S13 rocketbunny v1
Takanurkka pakkelia vaille valmis, tänään revin autosta melkeempä kaikki orkkis sähköt veke:
IMG_20171230_193058 by Antti Saharinen, on Flickr
Samalla lähti kans kaikki ylimääräset kilkkeet, varmaan joku 20kg lähti taas painoa
Tähän siis tulee vaan valot vilkut pyyhkijät yms mitä tarvii katsastusta varten sekä lämppäri silleen asennettuna et puhaltaa laseille ja saa lämmön ja nopeuden säädettyä. Lisäks kaikki mittarit tietysti mut helpommalla pääsee omastamielestä ku vetää vaa virrat ja signaalit kaikille valoille ja mittareille ite eikä jätä noita orkkis johtosarjoja tonne.
IMG_20171230_193058 by Antti Saharinen, on Flickr
Samalla lähti kans kaikki ylimääräset kilkkeet, varmaan joku 20kg lähti taas painoa
Tähän siis tulee vaan valot vilkut pyyhkijät yms mitä tarvii katsastusta varten sekä lämppäri silleen asennettuna et puhaltaa laseille ja saa lämmön ja nopeuden säädettyä. Lisäks kaikki mittarit tietysti mut helpommalla pääsee omastamielestä ku vetää vaa virrat ja signaalit kaikille valoille ja mittareille ite eikä jätä noita orkkis johtosarjoja tonne.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 81 guests