Eetun S13.5 RB25DET
Re: Eetun S13.5 RB25DET
ratin keskiön vaihtoa. olipas vähän tiukassa niin tein tommosen irroitustyökalun. en tiedä pidänkö sittenkään billetti keskiön lookista, voi olla että hommaan kuitenkin vaan tavallisen keskiön.
tää projekti siirtyy nyt hetkeksi sivummalle kun täytyis saada tuo toinen säksä ajokuntoon kevääksi. en tiijä pitäskö siitäkin alkaa kirjottelee tänne?
tää projekti siirtyy nyt hetkeksi sivummalle kun täytyis saada tuo toinen säksä ajokuntoon kevääksi. en tiijä pitäskö siitäkin alkaa kirjottelee tänne?
Re: Eetun S13.5 RB25DET
Billetin jos maalaisi mustaksi niin ei hyppäsi silmille
Re: Eetun S13.5 RB25DET
jotain osia molempiin säksiin sekä subaruun. tilasin myös rst pultteja sekä 1 tuuman kokosia paineilma hiomalaikkoja varten adapterin, pääsee kiillottelee ahtaampiakin paikkoja.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
tilasin kaiuttimen ja vakio johtosarjan väliin adapterit niin saa siistin asennuksen. tai olis saanu muttei nuo käyneetkään. pitää metsästää jos jostain löytyis tai sit vaan luovuttaa ja tekee itte.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
Mulla samanlainen Ebaysta hommattu billettinen EG8:ssa Luisille ja jää kanssa tuolleen ulos rattiakselin kotelosta. Vastaavaa haluamaan väriin anodisoituakin ois saanut myöhemmin, mutta menköön. Jonkun laadukkaan pikalukon kyllä tartten tuon perään jatkoksi vielä sillä joudun tokavikassa istuimen pykälässä istumaan autossa ja ratti jää hieman liian kauas jolloin suorin käsin ajaminen rasittaa ajaessa huomattavasti enemmän.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hommasin puuttuvat etukaiuttimien kannakkeet oviin. näitä kun ei saa enää uutena. vielä puuttuu pari sisustan osaa.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
kävin hakemassa etukauttimet. nää on eri JBL:t mitä takana, vähän paremmat vielä. saa nähä miten kuuluu kun edessä ja takana erilaiset. en oo mikään poppimies niin ei mitään tietoa noista hommista. nuo kaiuttimet asentuivat vakio ruuvien reikiin, ei tartte modailla.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
tosiaan sen verran tän vuoden suunnitelmista. tärkein olis saada moottori käyntikuntoon eli koko polttoainepuoli puuttuu vielä, sekä moottorinohjaus kattavalla anturoinnilla. mietinnässä on joho haltech elite tai uusin aem. myös pakosarja ja muut ahdinpuolen osat puuttuu vielä. myös kunnollinen laajennettu öljypohja kiinnostaisi sekä r33 etupalkki ja koneen uudestaan kannakointi.
toinen tavoite olis saada sisusta täysin valmiiksi eli uusi lattiamatto, penkit sekä kannakkeet.
vanteet vaihtuu myös toivottavasti jossain vaiheessa kesää tai syksyä. myöskin jarrut vaihtuu mutta siitä en osaa sanoa että missä vaiheessa.
elikkäs puuttumaan jää vielä koko ulkoasu eli korisarja, keulakonversio ja konepelti yms siihen liittyvät osat sekä voimansiirron osia mm. vahvemmat vetarit sekä kardaani.
nää loput asiat riippuu pitkälti siitä tuleeko tähän vielä loppuvuodesta quaifen seqventiaalilaatikko, ennenkun briteistä alkaa tulemaan tullimaksuja.
toinen tavoite olis saada sisusta täysin valmiiksi eli uusi lattiamatto, penkit sekä kannakkeet.
vanteet vaihtuu myös toivottavasti jossain vaiheessa kesää tai syksyä. myöskin jarrut vaihtuu mutta siitä en osaa sanoa että missä vaiheessa.
elikkäs puuttumaan jää vielä koko ulkoasu eli korisarja, keulakonversio ja konepelti yms siihen liittyvät osat sekä voimansiirron osia mm. vahvemmat vetarit sekä kardaani.
nää loput asiat riippuu pitkälti siitä tuleeko tähän vielä loppuvuodesta quaifen seqventiaalilaatikko, ennenkun briteistä alkaa tulemaan tullimaksuja.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
ovesta lähti ruosteiset osat sinkitykseen sekä kaiuttimienkannakkeen ruuvit, niitä kun ei enää saa uutena.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
takakontinluukun verhoilu laitettu paikoilleen.
perämurikka pitäs jossain vaiheessa hiekkapuhaltaa ja kunnostaa täysin, mutta nyt haluun sen vaan paikoilleen että voin tunkkailla autoa helpommin. hioin tota kiinnitysreikien kohdalta ja innostuin samalla enemmänkin. mutta pitäs hommata ainakin pienempiä rolocci laikkoja että sais kokonaan hiottua ton. silleen kyllä tulee paljon sileämpi pinta kuin vakiona tai varsinkaan ton ruosteen alta paljastunut.
perämurikka pitäs jossain vaiheessa hiekkapuhaltaa ja kunnostaa täysin, mutta nyt haluun sen vaan paikoilleen että voin tunkkailla autoa helpommin. hioin tota kiinnitysreikien kohdalta ja innostuin samalla enemmänkin. mutta pitäs hommata ainakin pienempiä rolocci laikkoja että sais kokonaan hiottua ton. silleen kyllä tulee paljon sileämpi pinta kuin vakiona tai varsinkaan ton ruosteen alta paljastunut.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
peräkoppaan laitettu uudet alkuperäiset pinnapultit ja nostettu paikoilleen. sisälle laitettu viimeinen puuttuva ritilä ja nyt olis lattiamattoa ja etupenkkejä vaille kaikki osat sinne. tietysti mittaristo vaihtuu näyttöön ja tämmöstä päivitystä tietenkin mutta joo..
Re: Eetun S13.5 RB25DET
tommoset billettiset puolikuut tuli molempiin autoihin. eli nää on kannen takaosaan vakio kumisen tilalle mikä yleensä alkaa vuotamaan öljyä.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
suunnitelmat vaihtuivat pienempään ahtimeen kun sain hommattua ahdin pakosarja paketin. eli käyttämättömiä osia, kkd pakosarja ja garretin gtw3884r 67mm kuulalaakeriahdin. tän tuotto on max 950hp vaikka ulkomitoiltaan pienempi kuin hx40.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
kaikenmaailman AN-liittimiä, letkuja, putkia, mutkia ja muita puuttuvia osia tilailtu pikkuhiljaa tässä. olis paljon enemmän kuvia mutta 500px rajottaa 7/kuvaa viikossa ja nämäkin vähät on sen puoltoista kuukautta myöhässä nykyhetkestä..
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 84 guests