Eetun S13.5 RB25DET
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hukkiksen poistoputki 1mm rst 2.5 tuumasta putkea sekä kn ilmansuodatin, sama koko mikä toisessa säksässäkin
Re: Eetun S13.5 RB25DET
an4 teflon öljyntulolinja turbolle
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hommasin apulaitehihnat motonetistä. ohjaustehostajalle tais olla pari senttiä vakiota lyhyempi hihna.
mishimoton flektitunneli tai edes pelkkä flekti ei mahu tonne. pitää joko siirtää syyläriä tai laittaa etupuolelle. täytyy miettiä sitte kun saa s15 keulan osat hommattua.
mishimoton flektitunneli tai edes pelkkä flekti ei mahu tonne. pitää joko siirtää syyläriä tai laittaa etupuolelle. täytyy miettiä sitte kun saa s15 keulan osat hommattua.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hommasin oikeankokoisen letkulähdön lohkoon.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
siliconiletkua, tää on kaasuläpälle. hyviä rst klemmareita saa biltemasta. toiset tykkää käyttää järeämpiä klemmareita mutta omaan silmään ne on rumia, näillä tavallisilla kun oon ajanu 3bar ahdoilla vuodesta toiseen ilman ongelmia. samoin kun siliconiletkutkin kestäny perus kolmekerroksiset kiinalais valmisteiset eli halvimmat mitä saa.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
tein turbolle öljyntulo letkun
Re: Eetun S13.5 RB25DET
uus ovenkahva, nää on värikoodattuja ni ei tartte maalata. tosta(kin) kuskin oven lukosta on tuo roiskesuoja rikki, vein molemmista autoista lukot lukkosepälle ja hän sanoi että tuo runko on murtunut ja eihän siinä muuta kun kaksi uutta oem lukkoa tilaten kun niitä vielä myydään.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hukkaporttiin hain sovitteet teflon letkulle. otin varuiksi suoria sekä kulmia. ja siis tuo mikä on hukkiksessa kiinni kuvassa ei siihen kuulu eikä noita kannata laittaa vaikka toi kaulus on toisissa metallia, koska tuolla sisällä on muoviosia mitkä sulaa.
tossa hukkiksessa olis myös vesikierto mahdollisuus mutta se ei tule käyttöön.
nyt ärsyttää hitosti että nyt myydään myös hukkaportteja mihin saa anturin mikä näyttää kuinka paljon portti on auki. tuo olis aivan helvetin kätevä toiminto tarkasteltaessa ahtopaineen nousua ja käytöstä. muttei tässä oo varaa lähtee enää vaihteleen osia kun tääkin on jo hitsattu kiinni.
polttoaineenpaine säätimelle myös liittimet ja letkut. siihen valitettavasti joutui laittaan tommosen tavallisen letkun eikä teflonia koska siinä on aivan helvetin pienet kierteet ettei löytynyt sovitetta, eikä sitä pääse purkamaan kierteen tekoa varten kun pitäs olla tuollainen erikois avain eikä semmosta tule osan mukana. jotenka menköön tollai.
tossa hukkiksessa olis myös vesikierto mahdollisuus mutta se ei tule käyttöön.
nyt ärsyttää hitosti että nyt myydään myös hukkaportteja mihin saa anturin mikä näyttää kuinka paljon portti on auki. tuo olis aivan helvetin kätevä toiminto tarkasteltaessa ahtopaineen nousua ja käytöstä. muttei tässä oo varaa lähtee enää vaihteleen osia kun tääkin on jo hitsattu kiinni.
polttoaineenpaine säätimelle myös liittimet ja letkut. siihen valitettavasti joutui laittaan tommosen tavallisen letkun eikä teflonia koska siinä on aivan helvetin pienet kierteet ettei löytynyt sovitetta, eikä sitä pääse purkamaan kierteen tekoa varten kun pitäs olla tuollainen erikois avain eikä semmosta tule osan mukana. jotenka menköön tollai.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
an10 teflon turbon öljynpaluuletku
Re: Eetun S13.5 RB25DET
speedimportsilta ahtopaineen säätöön 4-tie mac venttiili, mihin hommasin pneumatiikka pikaliittimet ja puuhastelin alumiinilevystä kannakkeen.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
lambda anturille löytys nyt paikka pakoputkesta
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hukkaportin paikkaa piti vielä muuttaa koska tolle 2.5 tuuman poistoputkelle on hyvin rajallisesti tilaa rungon ja rattiakselin välissä.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
pikkuveli hitsuutteli hukkaportin paikoillensa.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
vesiletkujen mallailua. näin ne menee ainakin toistaiseksi ellei löydy parempia tarvikkeita. tossa toisessa lohkosta lähtevässä letkussa jouduin tehdä kolmiosaisen messinki sovitteen olikohan 19/16mm kun semmosta ei löytynyt mistään suoraa. jos tiedätte missä semmosta myydään paa viestiä.
tossa on vielä yksi 8mm veden letkulähtö tyhjänä mistä tarkotus mennä turbolle. siihen tilasin sekä letku/an sovitteen sekä semmosen että an liitin tulee suomaan tohon kiinni. ongelma jälkimmäisessä vaan on että ton vedonpoisto osan joutuu rälläköidä pois ja toi metalliputki on saanu sen verta korroosiota ajan kuluessa etten tiedä pitääkö semmonen kiristettävä an-liitos ton päällä.
tossa on vielä yksi 8mm veden letkulähtö tyhjänä mistä tarkotus mennä turbolle. siihen tilasin sekä letku/an sovitteen sekä semmosen että an liitin tulee suomaan tohon kiinni. ongelma jälkimmäisessä vaan on että ton vedonpoisto osan joutuu rälläköidä pois ja toi metalliputki on saanu sen verta korroosiota ajan kuluessa etten tiedä pitääkö semmonen kiristettävä an-liitos ton päällä.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
4 tuuman alumiini v-panta turbolle, pari hitsattavaa korkinkaulaa erilaisille säiliöille sekä an8 hitsattava nippa ohjaustehostimelle
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 91 guests