Sakun Lancer evo5
Sakun Lancer evo5
Noniin! Tehäämpä tästäkin autosta ihan oma topicci! Tuli siis tasan viikko sitten haettua itselle "talviauto". Tai niin ainakin luulin... täysin ajokuntoinen mitsuhan toi siis on, mutta ajan ja kilometrien tuomaa jälkeä tuossa normaalin verran löytyy. Tykästyin samoin tein auton ajettavuuteen ja ohjauksen tarkkuuteen, samalla tuli vahvana pysynyt ajatus siitä, että laitan lancerin lähestulkoon viimesen päälle kuntoon. Tämä menee siis piakkoin seisontaan siihen asti, että saan auton kunnon miellyttämään itseäni. Tässä hieman tehtävälistaa:
-pohjan täydellinen läpikäynti, parin tyypillisessä paikassa olevan pikkupaikan hitsaus ja kunnollinen ruostesuojaus
-etupuskurin vaihto ehjään, vanha pistetty kasaan nippareilla
-helmamuovien, konepellin, etulokarien, ja kaarilevikkeiden maalaus. Niissä siis vähän kivenhakkaumaa ja lakkavikaa...
-ayc-perän kunnostus tai vaihto.
-peräpään kaikki puslat vaihtoon, ehkäpä urtsipuslat tilalle?
-pari stefaa pitää koneeseen vaihtaa kun hikoilee vähän.
Siinäpä äkkiseltään mieleen tulleet työn kohteet. Varmasti tulee lisää kohteita projektin edetessä
Kuva ostoiltana
Autosta löytyi myös iloisena yllätyksenä apexin moottorinohjaus sekä siihen kuuluva commanderi. Olivat piilossa lattiamaton alla
Tällä hetkellä ahdot piikkaavat 1.2bar. Vakiona käsittääkseni siellä 0.9 bar tuntumassa. Aavistuksen siis vakiota ripeämpi taitaa olla.
Päivittelen tänne kun projekti edistyy. Vajaan kuukauden vielä ajossa ennen kun menee pukkien päälle seisontaan ja työstön kohteeksi.
-saku
-pohjan täydellinen läpikäynti, parin tyypillisessä paikassa olevan pikkupaikan hitsaus ja kunnollinen ruostesuojaus
-etupuskurin vaihto ehjään, vanha pistetty kasaan nippareilla
-helmamuovien, konepellin, etulokarien, ja kaarilevikkeiden maalaus. Niissä siis vähän kivenhakkaumaa ja lakkavikaa...
-ayc-perän kunnostus tai vaihto.
-peräpään kaikki puslat vaihtoon, ehkäpä urtsipuslat tilalle?
-pari stefaa pitää koneeseen vaihtaa kun hikoilee vähän.
Siinäpä äkkiseltään mieleen tulleet työn kohteet. Varmasti tulee lisää kohteita projektin edetessä
Kuva ostoiltana
Autosta löytyi myös iloisena yllätyksenä apexin moottorinohjaus sekä siihen kuuluva commanderi. Olivat piilossa lattiamaton alla
Tällä hetkellä ahdot piikkaavat 1.2bar. Vakiona käsittääkseni siellä 0.9 bar tuntumassa. Aavistuksen siis vakiota ripeämpi taitaa olla.
Päivittelen tänne kun projekti edistyy. Vajaan kuukauden vielä ajossa ennen kun menee pukkien päälle seisontaan ja työstön kohteeksi.
-saku
Re: Sakun Lancer evo5
Projekti saatu rullaamaan ihan hyvällä tahdilla mielestäni. Evo makaa pukeilla peräpää ylhäällä ja käytännössä kaikki purettu irti perästä läpikäymisen takia.
Tyypilliset ruostekohdat kelkan kiinnityspisteiden ympärillä osottautuivat sen verran hankalaksi hitsata viimeisen päälle kuntoon, että tilasin mielummin niihin tarkoitetut korjauspalat. Ovat siis vain pistehitseillä kiinni, joten vaihtotyö sujui melko vauhdikkaasti.
Peräpää purettuna
Kaikki pisteet auki niin vasemman puolen palkki lähti nätisti irti
Uutta ja vanhaa....
Sitten alkoi pintaruosteiden poisto teräsharjalla. Muita ruosteyllätyksiä ei onneksi perän alueelta löytynyt. Myös takakelkka ja perän ripustukset saivat uuden värin niskaansa.
Happovärit kirkkaalle pellille ja uusien palkkien sovittelu alkoi. Nekin menivät paikalleen kuin hanskat. Samalla oli hyvä tehdä hieman vahvistehitsiä kiinnityspisteiden ympäristöön.
Molemmat puolet vaihdettuina ja hitsattuina. Tällä hetkellä perä käytännössä hitsaushommiltaan valmis. Saumoihin vedetty korisaumamassat ja kotelot suojattu huolellisesti suoja aineilla. Ei pitäisi enää päästä ruostumaan
Kontinpohja vielä pellillä niinkun kuvassa näkyy...
Seuraavaksi sitten pohjan läpikäynti varmuuden vuoksi. Sisäpuolelta olen jo bitumit irroitellu lattiasta. Hyvältä näyttää tällä hetkellä, ruostetta ei pahemmin näy päältäpäin
Pikkuhiljaa kun saa korihommat päätökseen niin alkaa kulahtaneiden nivelten yms vaihto uusiin...
Tyypilliset ruostekohdat kelkan kiinnityspisteiden ympärillä osottautuivat sen verran hankalaksi hitsata viimeisen päälle kuntoon, että tilasin mielummin niihin tarkoitetut korjauspalat. Ovat siis vain pistehitseillä kiinni, joten vaihtotyö sujui melko vauhdikkaasti.
Peräpää purettuna
Kaikki pisteet auki niin vasemman puolen palkki lähti nätisti irti
Uutta ja vanhaa....
Sitten alkoi pintaruosteiden poisto teräsharjalla. Muita ruosteyllätyksiä ei onneksi perän alueelta löytynyt. Myös takakelkka ja perän ripustukset saivat uuden värin niskaansa.
Happovärit kirkkaalle pellille ja uusien palkkien sovittelu alkoi. Nekin menivät paikalleen kuin hanskat. Samalla oli hyvä tehdä hieman vahvistehitsiä kiinnityspisteiden ympäristöön.
Molemmat puolet vaihdettuina ja hitsattuina. Tällä hetkellä perä käytännössä hitsaushommiltaan valmis. Saumoihin vedetty korisaumamassat ja kotelot suojattu huolellisesti suoja aineilla. Ei pitäisi enää päästä ruostumaan
Kontinpohja vielä pellillä niinkun kuvassa näkyy...
Seuraavaksi sitten pohjan läpikäynti varmuuden vuoksi. Sisäpuolelta olen jo bitumit irroitellu lattiasta. Hyvältä näyttää tällä hetkellä, ruostetta ei pahemmin näy päältäpäin
Pikkuhiljaa kun saa korihommat päätökseen niin alkaa kulahtaneiden nivelten yms vaihto uusiin...
Re: Sakun Lancer evo5
Korihommat vihdoin kokonaan tehty ja mitsu saatu tiputettua omille pyörilleen. Myös polttoainetankki vaati hieman pintaruosteen hiomista ja uutta väriä päällensä.
Autossa kiinni ollut putkisto oli päässyt pahasti haurastumaan, joten uuden putkiston ostaminen/tekeminen olisi ollut seuraava työn kohde. Sattumalta parinkymmenen kilometrin päästä löytyi vähän käytetty Fujitsubon RM-01a putkisto naurettavan edulliseen hintaan, joten sen kävin hakemassa ja sopivasti perän kasaamisvaiheessa sain heitettyä paikoilleen. Hyvältä kuulostaa ja hyvin istuu paikallensa.
Yhteensä sisätiloista lähti 20kg irti bitumia ja muuta äänieristystavaraa. Kaikki korin saumat kävin läpi varmuuden vuoksi ja tiivistin uudestaan korisaumamassalla.
Pintavärit vedettynä
Vielä on hieman auki, tuleeko hytin sisälle kaaret, vai pistänkö täysin orkkiskuntoon ja takapenkit paikallensa. Sen aika näyttää.
-saku-
Autossa kiinni ollut putkisto oli päässyt pahasti haurastumaan, joten uuden putkiston ostaminen/tekeminen olisi ollut seuraava työn kohde. Sattumalta parinkymmenen kilometrin päästä löytyi vähän käytetty Fujitsubon RM-01a putkisto naurettavan edulliseen hintaan, joten sen kävin hakemassa ja sopivasti perän kasaamisvaiheessa sain heitettyä paikoilleen. Hyvältä kuulostaa ja hyvin istuu paikallensa.
Yhteensä sisätiloista lähti 20kg irti bitumia ja muuta äänieristystavaraa. Kaikki korin saumat kävin läpi varmuuden vuoksi ja tiivistin uudestaan korisaumamassalla.
Pintavärit vedettynä
Vielä on hieman auki, tuleeko hytin sisälle kaaret, vai pistänkö täysin orkkiskuntoon ja takapenkit paikallensa. Sen aika näyttää.
-saku-
Re: Sakun Lancer evo5
upee peli tulossa! jos saa antaa mielipiteitä niin ehdottomasti orkkis sisustalla ilman kaaria menisin jos on katu käyttöön tulossa vaan
Re: Sakun Lancer evo5
Kova halu ois lähteä myös radalle ulkoiluttamaan ja sitä ajatellen niitä kaaria meinasinkin. Pistetään nyt kuitenkin ensiksi ajoon ja fiksuun kuntoon. Sitten pitää miettiä lisää
Re: Sakun Lancer evo5
Noniin. Kävin vielä evon lattian läpi altapäin kokonaisuudessaan. Hitsattavaa ei löytynyt mutta pintaruosteen hiomiselta ei sielläkään voinut välttyä. Pellille oli hinkattava koko pohja mielenrauhan ylläpitämiseksi.
Päälle tuli tietenkin happoväri, saumamassat, 2k maali + valkoinen spray-kiveniskusuoja.
Sama operaatio tuli tehtyä myös etupyöräkoteloille.
Sain myös vihdoin aikaiseksi viedä lokarit ja kaaripalat maalarille. Olivat aikaisemmin törkeän näköiset lakkavikoineen ja kiveniskuineen.
Nyt kuitenkin uudenveroinen maali pinnassa
Tuli ajankuluksi myös maalattua mukana tulleet talvivanteet teemaan sopien valkoisella värillä. Kummasti toi lisää ilmettä aikaisempaan mustaan väriin verrattuna.
Sopii mielestäni niin hyvin tuohon koriin että saatan jopa pyöräyttää kesärenkaat näille samoille vanteille silloin kun sen aika on.
Vielä pitäisi löytää uusi etupuskuri. Vanha on korjattu nippusiteillä ja lippa on aika palasina. Voisihan tuota yrittää kuiduttaa uudelleen mutta pienemmällä vaivalla varmaan pääsee kun etsii suosiolla uuden. Hinnoissaan näyttäisi olevan käytettynäkin. Lasikuitupuskureita saa toki muutamalla satasella mutta se taas on tuurista kiinni että miten istuu paikalleen. Ajokuntoon saamiseksi tulisi enää vaihtaa kaikki öljyt voimansiirtoon, sekä jarrusatuloiden herkistely ja entisöinti olisi tarpeen. Perää ei tarvitsekaan vaihtaa/huoltaa mitenkään erityisesti. Tärinä ja kolahtelu tulikin erittäin väljäksi menneestä kardaanin ristinivelestä. Ei paha ollenkaan, uusi maksoi vain 15£ briteistä tilattuna.
Seuraavat päivitykset tulevat varmaan kun mitsu otettu ajoon sitä päivää odotellessa, siihen tuskin kauaa menee...
-saku-
Päälle tuli tietenkin happoväri, saumamassat, 2k maali + valkoinen spray-kiveniskusuoja.
Sama operaatio tuli tehtyä myös etupyöräkoteloille.
Sain myös vihdoin aikaiseksi viedä lokarit ja kaaripalat maalarille. Olivat aikaisemmin törkeän näköiset lakkavikoineen ja kiveniskuineen.
Nyt kuitenkin uudenveroinen maali pinnassa
Tuli ajankuluksi myös maalattua mukana tulleet talvivanteet teemaan sopien valkoisella värillä. Kummasti toi lisää ilmettä aikaisempaan mustaan väriin verrattuna.
Sopii mielestäni niin hyvin tuohon koriin että saatan jopa pyöräyttää kesärenkaat näille samoille vanteille silloin kun sen aika on.
Vielä pitäisi löytää uusi etupuskuri. Vanha on korjattu nippusiteillä ja lippa on aika palasina. Voisihan tuota yrittää kuiduttaa uudelleen mutta pienemmällä vaivalla varmaan pääsee kun etsii suosiolla uuden. Hinnoissaan näyttäisi olevan käytettynäkin. Lasikuitupuskureita saa toki muutamalla satasella mutta se taas on tuurista kiinni että miten istuu paikalleen. Ajokuntoon saamiseksi tulisi enää vaihtaa kaikki öljyt voimansiirtoon, sekä jarrusatuloiden herkistely ja entisöinti olisi tarpeen. Perää ei tarvitsekaan vaihtaa/huoltaa mitenkään erityisesti. Tärinä ja kolahtelu tulikin erittäin väljäksi menneestä kardaanin ristinivelestä. Ei paha ollenkaan, uusi maksoi vain 15£ briteistä tilattuna.
Seuraavat päivitykset tulevat varmaan kun mitsu otettu ajoon sitä päivää odotellessa, siihen tuskin kauaa menee...
-saku-
Re: Sakun Lancer evo5
Hieman on taas edistytty. Pikkufiksiä tehty sinne ja tänne aina isompien hommien välissä, sekä kaikki öljyt vaihdeltu. Konehuone sai perusteellisen pesun ja venakoppa tuli maalailtua uusiksi metallinhohtovärillä muita osia odotellessa.
Myös spoileri tuli käytettyä irti, että sai kontin päällisen myllyteltyä kunnolla kiiltäväksi. Spoilerin reunojen ympärillä oli niin paljon pinttynyttä likaa mikä ei tuntunut millään lähtevän pois.
Koeajolenkillä on muutamaan otteeseen jo tullut käytyä, mutta harmaita hiuksia aiheuttikin alusta ja sen säätäminen. Millään ei saanut autoa kulkemaan balanssissa tuolla Gazin alustalla. Hetken ehdin jo pelätä, että kori olisi kiero. Korinmittaus kuitenkin todisti että suorahan toi on ja vika paikallistui tietenkin alustaan. Jouset tuntui olevan todella kuoleentuneet eikä ajokorkeutta saanut säädettyä mitenkään fiksusti. Tilaukseen lähti tuttu ja turvallinen BC racingin br alustasetti. Kokemukset parista aikaisemmasta BC-alustasta ovat sen verran hyviä, että tähän merkkiin päädyttiin taas.
Ajokorkeus saatiin uusilla tolpilla tietenkin kohdilleen jokaisesta nurkasta eikä ajettavuuskaan huonompaan suuntaan mennyt.
Hyvin tuntuu auto pelittävän tällä hetkellä. Etupuskuria en ole vielä ehtinyt hakemaan. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen että keulille tulee evo 6.5/tme editionin puskuri ilman niitä isoja sumuvaloja siis. Aikasemmin en pitänyt siitä mallista yhtään, mutta nyt se tuntuu olevan jopa välttämätön ostos tähän projektiin
Kyseessä siis vastaavan mallinen mikä tässä kuvassa
Edistystä evo-projektista voi myös seurata instagramista @japanista_
Myös spoileri tuli käytettyä irti, että sai kontin päällisen myllyteltyä kunnolla kiiltäväksi. Spoilerin reunojen ympärillä oli niin paljon pinttynyttä likaa mikä ei tuntunut millään lähtevän pois.
Koeajolenkillä on muutamaan otteeseen jo tullut käytyä, mutta harmaita hiuksia aiheuttikin alusta ja sen säätäminen. Millään ei saanut autoa kulkemaan balanssissa tuolla Gazin alustalla. Hetken ehdin jo pelätä, että kori olisi kiero. Korinmittaus kuitenkin todisti että suorahan toi on ja vika paikallistui tietenkin alustaan. Jouset tuntui olevan todella kuoleentuneet eikä ajokorkeutta saanut säädettyä mitenkään fiksusti. Tilaukseen lähti tuttu ja turvallinen BC racingin br alustasetti. Kokemukset parista aikaisemmasta BC-alustasta ovat sen verran hyviä, että tähän merkkiin päädyttiin taas.
Ajokorkeus saatiin uusilla tolpilla tietenkin kohdilleen jokaisesta nurkasta eikä ajettavuuskaan huonompaan suuntaan mennyt.
Hyvin tuntuu auto pelittävän tällä hetkellä. Etupuskuria en ole vielä ehtinyt hakemaan. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen että keulille tulee evo 6.5/tme editionin puskuri ilman niitä isoja sumuvaloja siis. Aikasemmin en pitänyt siitä mallista yhtään, mutta nyt se tuntuu olevan jopa välttämätön ostos tähän projektiin
Kyseessä siis vastaavan mallinen mikä tässä kuvassa
Edistystä evo-projektista voi myös seurata instagramista @japanista_
-
- SUPPORTER
- Posts: 271
- Joined: 04. May 2015 07:57
- Location: Kajaani / Kuusamo
- Contact:
Re: Sakun Lancer evo5
Voi että tästä on tulossa nätti
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Re: Sakun Lancer evo5
Kiitoksia! Tänään sain uuden puskurin kun kaveri nappas sen kyytiinsä työmatkalta palatessaan... jospa sitä illalla pääsis hieromaan jo paikalleen. Tuli hommattua myös maaliruisku ja kompura tallille, nyt ois hyvä sauma harjotella itse osien maalaamista
Re: Sakun Lancer evo5
Hyvään suuntaan menee koko ajan . Perusta kun on kunnossa niin eteenpäin jalostaminen on aina mielekkäämpää.
Re: Sakun Lancer evo5
Jep. Hyvälle pohjalle voi rakennella mitä vaan, ja sen oon pitäny mielessä kun tämän värkkäilyn alotin. Tällähän on rullailtu jo 200tkm. Tarkoituksena olis kone rakentaa uusiksi, ennen kun se klikkaa. Mitään tietoa ei ole onko konetta koskaan käytetty auki. Pyrin ensi kesän ajamaan suht rauhallisesti että paikat kestäisi parit pakolliset tapahtumat ja miitit käydä tällä kiertämässä.
Re: Sakun Lancer evo5
Vaihteensiirtovaijereiden laatikon pään holkit tuli päivitettyä skf:än 608-kokoisiin laakereihin. Muutaman euron sijoitus sai kyllä ihmeitä aikaan vaihteiston toiminnassa kun siirtäjä on nyt täysin välyksetön. Menee vaihteet paljon nätimmin sisään, eikä kolmosellekaan siirto enään tuota ongelmia
Päätin myös nostaa ahtimen pois paikaltaan ihan vaan tarkistuksen vuoksi, no sehän oli ottanut itseensä ihan kunnolla. Suoraan ajosta otettu eikä minkäänlaisia oireita ollut siipirikosta. Myös akselissa oli väljää reippaasti joka suuntaan.
Tilalle olen miettinyt evo 9:n ahdinta. Käsittääkseni vetoalue sillä alkaisi hieman alempaa, ja on muutenkin kestävämpi kun toi vitosen vakiohyrrä.
Kurkkasin samalla alakautta koneen sisään ja avaamattomalta näytti. Ainakin vakioveivit ja männät siellä näkyi. Viimeistään syksyllä tiedossa koneen kasaaminen uusilla osilla.
Uutta turboa odotellessa on hyvää aikaa pistää leimakuntoon. Katti takaisin paikoilleen ja parit stefat pitäis vielä vaihtaa.
-saku
Päätin myös nostaa ahtimen pois paikaltaan ihan vaan tarkistuksen vuoksi, no sehän oli ottanut itseensä ihan kunnolla. Suoraan ajosta otettu eikä minkäänlaisia oireita ollut siipirikosta. Myös akselissa oli väljää reippaasti joka suuntaan.
Tilalle olen miettinyt evo 9:n ahdinta. Käsittääkseni vetoalue sillä alkaisi hieman alempaa, ja on muutenkin kestävämpi kun toi vitosen vakiohyrrä.
Kurkkasin samalla alakautta koneen sisään ja avaamattomalta näytti. Ainakin vakioveivit ja männät siellä näkyi. Viimeistään syksyllä tiedossa koneen kasaaminen uusilla osilla.
Uutta turboa odotellessa on hyvää aikaa pistää leimakuntoon. Katti takaisin paikoilleen ja parit stefat pitäis vielä vaihtaa.
-saku
Re: Sakun Lancer evo5
Edistystä taas hieman tapahtunut! Rikkoutuneen vakioahtimen tilalle löytyi pilkkahintaan aito ja vähän ajettu ysin ahdin. Sen verran sanon hinnasta, että luulin aluksi siitä yhden nollan puuttuvan Todella siistissä kunnossa ja vain kaksi kilpailua ajettu tuo siis on.
Hieman on kokoeroa siihen vitosen vakioturboon. Öljy- ja vesilinjoja joutuu hieman vielä muokkaamaan jotta menee tuohon uuteen turboon.
Puskurikin tuli maalarilta ja auton ulkokuori alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa. Toki täytyy toi maalipinta vielä myllytellä ja vahata.
Kuvassa vaan nopeasti lätkäisty paikoilleen joten siksi repsottaa vähän kulmista.
Ilmanottoaukot kaipaavat vielä uutta verkkoa ja maskiin keulamerkki.
Hieman on kokoeroa siihen vitosen vakioturboon. Öljy- ja vesilinjoja joutuu hieman vielä muokkaamaan jotta menee tuohon uuteen turboon.
Puskurikin tuli maalarilta ja auton ulkokuori alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa. Toki täytyy toi maalipinta vielä myllytellä ja vahata.
Kuvassa vaan nopeasti lätkäisty paikoilleen joten siksi repsottaa vähän kulmista.
Ilmanottoaukot kaipaavat vielä uutta verkkoa ja maskiin keulamerkki.
Re: Sakun Lancer evo5
Mitsu saatu katsastettua puhtain paperein ja katsurin kehujen kera! Kaikkea pientä siistimistä ja viimeistelyä löytyy vielä hieman. Jarrusatulat saivat alkuperäiset brembon tekstit pintaansa
Puskuri on saatu istumaan lähes täydellisesti.Myös tuulilasin yläreunaan laitoin pienen siivun teippiä. Tuli vissiin ihan hyvä kun naapuritalon mummokin sitä ihmetteli
Leimaamisen jälkeen täytyi heti laittaa tuo katin korvausputki paikalleen. Nyt huomaa kunnolla eron kun vertaa, minkälainen oli ajaa vakioturbolla. Herkästi herää nyt
Rekisterikilveksi ajattelin tilata pikkukilvet niin mahtuu tuohon sille tarkoitetulla paikalle vasempaan nurkkasn ilman, että menee häiritsevästi välijäähyn tai ilmanottoreijän eteen.
Seuraavaksi maalipinnan myllytys ja kunnon ajokelien odottamista, ei jostain syystä tee mieli hirveästi uittaa tätä tuolla keväisessä maantiesuolassa ja sohjossa.
Seuraavaksi varmaan vannepäivitystä kuitenkin. Varmaan 17 tai 18 Jotkut tiheepuolaisetjos ei mitään isompaa hajoa. Koitetaan pitää kuitenkin auto läjässä
-saku-
Puskuri on saatu istumaan lähes täydellisesti.Myös tuulilasin yläreunaan laitoin pienen siivun teippiä. Tuli vissiin ihan hyvä kun naapuritalon mummokin sitä ihmetteli
Leimaamisen jälkeen täytyi heti laittaa tuo katin korvausputki paikalleen. Nyt huomaa kunnolla eron kun vertaa, minkälainen oli ajaa vakioturbolla. Herkästi herää nyt
Rekisterikilveksi ajattelin tilata pikkukilvet niin mahtuu tuohon sille tarkoitetulla paikalle vasempaan nurkkasn ilman, että menee häiritsevästi välijäähyn tai ilmanottoreijän eteen.
Seuraavaksi maalipinnan myllytys ja kunnon ajokelien odottamista, ei jostain syystä tee mieli hirveästi uittaa tätä tuolla keväisessä maantiesuolassa ja sohjossa.
Seuraavaksi varmaan vannepäivitystä kuitenkin. Varmaan 17 tai 18 Jotkut tiheepuolaisetjos ei mitään isompaa hajoa. Koitetaan pitää kuitenkin auto läjässä
-saku-
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 114 guests