Eetun S13 rb25det
Re: Eetun S13 CA18DET
uudet arp kannenpultit vanhojen venyneiden tilalle.
Re: Eetun S13 CA18DET
pakosarjaan uudet pinnapultit ja mutterit. vanhat pultit oli jo niin venyneet tai muuten huonossa kunnossa ettei meinanneet irti lähteä.
Re: Eetun S13 CA18DET
vauhtiksen maalausta et pysyy nättinä. tuo on joku tämmönen sinkkipohjamaali+lakka mikälie mutta pitäs riittää ihan tollasenaan. en jaksanu hakea ruiskumaaleja kun ei oo niin paljon maalattavaa
Re: Eetun S13 CA18DET
supertechin 1mm ylikokoset venttiilit. imupuolen materiaalina ruostumaton teräs ja nitridipinnoitettu, pakopuolella inconelia. näitä ei myyty vielä sillon kun kannen kanavat tehtiin, toki rb:n venttiileistä olis voinut sillonkin sovittaa mutta nyt sitten on nämäkin. vähän lisää virtausta siis. ennestään näillä tehdyillä kanavilla on 282hp(273cfm)/11mm ja pako n.65% siitä. olisko vakio kanavilla ollu luokkaa 220-230hp/11mm muistaakseni.
Re: Eetun S13 CA18DET
vaihdelaatikon kannakkeet biltemasta
Re: Eetun S13 CA18DET
Miksi moiset?
Olet kaikki muut hifi osia laittanut, onko nää lähes yhtä hyvät? Ihan kiinnostuksesta kun itselläkin kannakkeet puuttuu.
Olet kaikki muut hifi osia laittanut, onko nää lähes yhtä hyvät? Ihan kiinnostuksesta kun itselläkin kannakkeet puuttuu.
Re: Eetun S13 CA18DET
puhutko laatikon kannakkeista? bmw zf53 laatikon kiinnitys on tyhmästi m8 pulttisella kannakkeella. tähän hätään en löydä mitään artermarket ratkaisua ja nuo biltsun kannakkeet on jäykimmät mitä löysin. jos ja kun löytyy parempi ratkaisu niin tuon koko laatikon kannakkeen/kumit voi vaihtaa.
nyt on tarkotus saada auto vaan drifti päiville kuntoon ens kuun alkupuolelle. ja siis nää kuvat tulee todella myöhässä, tän hetkinen tilanne on että kardaania sovittaessa laatikon kannake nro.1 ei toiminut enää jotenka täytyy tehdä se vielä uusiksi sekä vauhtipyörä ei myöskään sopinut ja uusi tuloillaan, minkä kanssa siltikin tila on erittäin tiukilla. joutunut miettimään jopa kytkin asetelman vaihtamista erilaiseen..
Re: Eetun S13 CA18DET
tässä zf53 laatikon mukana tuli muovinen työsylinteri jollain ihme sokka pikaliittimellä. ennenkuin mulla oli tiedossa mikä järkevämpi sylinteri menee tohon bolt on niin tilasin tohon tarpeet kytkinletkulle. ja siitähän tulikin yksi adaptereiden sekasotku, kovaan putkeen helmiliitos 1/8bsp - bsp to npt - 1/8npt to an3 ja sitten an3 punosletkulla pääsylinterille..
sori että uppasin kuvan vahingossa pystyyn, ei voi muokata jälkikäteen..
sori että uppasin kuvan vahingossa pystyyn, ei voi muokata jälkikäteen..
Re: Eetun S13 CA18DET
bmw laatikon kannakkeen tekemistä kaverin kans. kiva et joku kerrankin mukana duunailees.
Re: Eetun S13 CA18DET
laatikon kannake maalattuna
Re: Eetun S13 CA18DET
an3 letkut kytkinlinjaan. tossa on muovinen työsylinteri bmw omalla pikaliitoksella että jotain patenttiä joutuu laittaan väliin. jossain vaiheessa vaihdan kyllä koko työsylinterin toisenlaiseen.
Re: Eetun S13 CA18DET
lisää nippeleitä. nyt olis kaikki kilkkeet tolle kytkinletkulle. aikamoinen patentti se nyt on. olis heti alunperin pitäny laittaa kunnon työsylinteri ton mukana tulleen sijaan. mut en sillon tienny mikä sinne käy ja oli kiire päästä ajamaan, mitä tosin ei tapahtunut. tän kirjoitushetkelläkin (kuvat on kesän lopulta) on koeajot ajamatta koska tosta vityn sylinteristä hävis sokka mikä pitää ton letkun kiinni ja noitahan ei tietenkään myydä uusia vaan pitäs ostaa koko sylinteri. vittu!
Re: Eetun S13 CA18DET
Mikset vaa hakenu motonetist tai lensult tai jostai alumiinist sylinterii (alle 50e)
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
Re: Eetun S13 CA18DET
CA18DET lootaa kun yyteröi näin yhden irroittaneena, on kyllä työsylkkä ihmeellisen pieni vaikka pelaa. Mielenkiintoinen päivitys mikäli BMW:n loota tulossa tilalle.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests