Sasun turbomiata
Re: Sasun turbomiata
Sasu ,ettei nyt vaaan sattuis mittää
Honda Integra TypeR Jdm Spec K20a
Instagram:Jonsba__
Instagram:Jonsba__
Re: Sasun turbomiata
^ Omnom, mitkä kumit päälle?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Sasun turbomiata
Peilit tuli lakattua uudelleen, tuli suht hyvä pinta kun hioi vanhan lakkapinnan tasaiseksi ja lakkasi uudelleen.
Akkukotelon tein uusiksi konttiin sen vanhan tilalle, akku on nyt vaaka-asennossa kontin pohjalla melko keskellä.
Ilmansuodattimelle lämpöeriste/kotelo, ennen suodatin oli suoraan ahtimessa kiinni ja syylarin takana, josko tämä toimis hieman paremmin.
Recaroita tuli tiputettua sentti alemmas, nyt jäi lattian väliin enään paperinohut rako. Tuon alemmas niitä ei enää lattiapeltiä tiputtamalla saa. Sabeltin vyöt vaihdoin tuoreempiin omp:n valmisteisiin. Samalla vaihtui ahtopainemittari digitaaliseen ja lisäsin öljynlämpömittarin, ja datatoolin revlight tuli ohjelmoitua toiminnaltaan näyttämään led-palkeilla kierroslukua. Ratin pikalukko tuli myös asennettua, ruotsalainen snap off -merkkinen melko laadukkaan oloinen kampe.
Enkeitäkin sovitin alle, melko tiukille meni edessä wilwoodin jarrusatuloiden ja isompien levyjen kanssa. Taakse mahtuu hienosti noiden sport -mallin levyjen ja satuloiden kanssa.
Akkukotelon tein uusiksi konttiin sen vanhan tilalle, akku on nyt vaaka-asennossa kontin pohjalla melko keskellä.
Ilmansuodattimelle lämpöeriste/kotelo, ennen suodatin oli suoraan ahtimessa kiinni ja syylarin takana, josko tämä toimis hieman paremmin.
Recaroita tuli tiputettua sentti alemmas, nyt jäi lattian väliin enään paperinohut rako. Tuon alemmas niitä ei enää lattiapeltiä tiputtamalla saa. Sabeltin vyöt vaihdoin tuoreempiin omp:n valmisteisiin. Samalla vaihtui ahtopainemittari digitaaliseen ja lisäsin öljynlämpömittarin, ja datatoolin revlight tuli ohjelmoitua toiminnaltaan näyttämään led-palkeilla kierroslukua. Ratin pikalukko tuli myös asennettua, ruotsalainen snap off -merkkinen melko laadukkaan oloinen kampe.
Enkeitäkin sovitin alle, melko tiukille meni edessä wilwoodin jarrusatuloiden ja isompien levyjen kanssa. Taakse mahtuu hienosti noiden sport -mallin levyjen ja satuloiden kanssa.
Instagram: saarisasu
Re: Sasun turbomiata
Oon aina tykäänyt tästä Miatasta, ja uudet vanteet van parantaa kokonaisuutta!
Millä spekseillä Enkeit on?
Millä spekseillä Enkeit on?
Re: Sasun turbomiata
Vannevalinta osu kyllä nappiin!
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Sasun turbomiata
Vanteet on 15x8 et28, painoa vanteilla 5,15kg/kpl joka oli yksi suurin valintakriteeri näille.
Instagram: saarisasu
Re: Sasun turbomiata
Vanteiden lisäksi myös rengasvalinta.Juucso wrote:Vannevalinta osu kyllä nappiin!
Re: Sasun turbomiata
Komee kärry ja komeet vanteet! Asiallista race-henkistä rakentelua
Re: Sasun turbomiata
Laitetaan nyt tännekin muutama kuva tältäkesältä. Muutamia pieniä paranteluja tehty kesän mittaan, muttei mitään kovin suurta.
Instagram: saarisasu
Re: Sasun turbomiata
näin tän livenä tuusulan BK:lla, tosi fiksun näköinen kapine. Splitterimateriaalista hatunnosto!
Re: Sasun turbomiata
Eipä tännekään ole hetkeen tullut kirjoiteltua, mazdaan ei kovin suuria muutoksia ole tehty, mitä nyt pyöräytti kiertokangenlaakerit alkukesästä päällekäin jonka jälkeen vanha moottori meni metallinkierrätykseen ja kasattiin vähän paremmalla reseptillä uusi tilalle.
Viimevuonna tuli myös ostettua m50 swapattu 316 bmw, joka oli tehty ratakäyttöön. Seissyt käyttämättömänä n.5 vuotta jonka jälkeen otin sen ajoon. Talvella tuli muokattua hiekkapelti/ilmanotto jarruille, vyöt, penkit, takasiipi, vaihdettua moottori, vaihteisto, kardaani ja perävälitys paremmin soveltuvaan. Vanteina tällähetkellä remontoidut enkein 3-osaiset peaksit joilla päällä semisliksit.
Viimevuonna tuli myös ostettua m50 swapattu 316 bmw, joka oli tehty ratakäyttöön. Seissyt käyttämättömänä n.5 vuotta jonka jälkeen otin sen ajoon. Talvella tuli muokattua hiekkapelti/ilmanotto jarruille, vyöt, penkit, takasiipi, vaihdettua moottori, vaihteisto, kardaani ja perävälitys paremmin soveltuvaan. Vanteina tällähetkellä remontoidut enkein 3-osaiset peaksit joilla päällä semisliksit.
Instagram: saarisasu
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 77 guests