Mazda Ge 1.8 16v
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Mazda Ge 1.8 16v
aluks vähä vanhempaa kuvaa.
auto ostettaes kesän loppupuolel 2009..
muutaman viikon jälkeen laitoin simotan vaparin, vaik ei siit ihmeenpää muutost oo ku näkö..
"hifien" virtapiuha tuli vaihdettuu kans vähä tuhdimpaan, vaik subi puoli oli viel suunnittelu asteel..
sit tuli ensimmäisen talven aikaa tehtyy pelkistetty subipoksi.
sama setti on vielki ja kohtalaisest pelaa, subi: carpower sonic15, vahvari: sinuslive sla 1500 ja konkka TX-1F
aika jämptii oli saada takapenkin kaut poksi konttii, ku hattuhyllyn etureunas on aika paksu tukipelti mis on myös selkänojan lukon vastakappaleet.. mut meni kuiteski..
vähä sisä kuvaa..
käsinojallinen keskikonsoli löyty sattumalt romikselt, eikä oo yhtää hullumpi vakkakin ei enää oo uuden jämäkkä..
viime syksyyn tuli vähä päivitettyy kajareit ja soitin.. kaikist ei oo kuvaa...
täl hetkel on kiinni edes: morel tempo 5 ja vahvistin: harman/kardon ca280, takana: morel tempo 6x9..
soitin puolel tuli alpinen cda-117ri ja kaveriks pxa-h100 dsp..
alkutalvest tuli mieleen, et mittarinpohjat vois vaihtaa. ja sillo tuli plasmamittaristo..
siin on kaks värivaihtoehtoo sininen "käytös"/vihree.
jahka talvi eteni taas, ni tuli ajovalojen kaa päänvaivaa, ku ei meinannu mitään nähdä mihinkää..
joten halogeenit sai väistyy.
xenonien tieltä..
näillä mentiin taas jokunen aika, kunnes pongasin nettivaraosast peltisatsin. mikä tuli nyt kevääl laitettuu..
sen vertaa viel halus uutta tuoda tähä kevääsee, et tuli hankittuu toiset aluvanteet kesäks/kesiks.
tomason tn1.. aikasemmis on alession alaskat, jotka olis tarkotus laittaa talvivanteiks..
sit on odottamas pari tukkupakettii silentcoatii ja focalin k2power 165kr erkkasatsi..
auto ostettaes kesän loppupuolel 2009..
muutaman viikon jälkeen laitoin simotan vaparin, vaik ei siit ihmeenpää muutost oo ku näkö..
"hifien" virtapiuha tuli vaihdettuu kans vähä tuhdimpaan, vaik subi puoli oli viel suunnittelu asteel..
sit tuli ensimmäisen talven aikaa tehtyy pelkistetty subipoksi.
sama setti on vielki ja kohtalaisest pelaa, subi: carpower sonic15, vahvari: sinuslive sla 1500 ja konkka TX-1F
aika jämptii oli saada takapenkin kaut poksi konttii, ku hattuhyllyn etureunas on aika paksu tukipelti mis on myös selkänojan lukon vastakappaleet.. mut meni kuiteski..
vähä sisä kuvaa..
käsinojallinen keskikonsoli löyty sattumalt romikselt, eikä oo yhtää hullumpi vakkakin ei enää oo uuden jämäkkä..
viime syksyyn tuli vähä päivitettyy kajareit ja soitin.. kaikist ei oo kuvaa...
täl hetkel on kiinni edes: morel tempo 5 ja vahvistin: harman/kardon ca280, takana: morel tempo 6x9..
soitin puolel tuli alpinen cda-117ri ja kaveriks pxa-h100 dsp..
alkutalvest tuli mieleen, et mittarinpohjat vois vaihtaa. ja sillo tuli plasmamittaristo..
siin on kaks värivaihtoehtoo sininen "käytös"/vihree.
jahka talvi eteni taas, ni tuli ajovalojen kaa päänvaivaa, ku ei meinannu mitään nähdä mihinkää..
joten halogeenit sai väistyy.
xenonien tieltä..
näillä mentiin taas jokunen aika, kunnes pongasin nettivaraosast peltisatsin. mikä tuli nyt kevääl laitettuu..
sen vertaa viel halus uutta tuoda tähä kevääsee, et tuli hankittuu toiset aluvanteet kesäks/kesiks.
tomason tn1.. aikasemmis on alession alaskat, jotka olis tarkotus laittaa talvivanteiks..
sit on odottamas pari tukkupakettii silentcoatii ja focalin k2power 165kr erkkasatsi..
Last edited by mazdaspeed on 24. Apr 2011 21:41, edited 2 times in total.
mazdaspeed
Re: Mazda Ge 1.8 16v
Tuohon äänieristämiseen kyllä kannattee tosiaan panostaa, että saa varmasti maksimaalisen hyödyn irti laitteista. Onko tätä madallettu mitenkään ja onko korin tai muiden osa-aluiden suhteen mitään suunnitelmia tulevaisuudessa? Kun tuohon hifipuoleen näytät panostavan, niin meinasitko ihan kisaamaan ensi kesänä alkaa? Muuten vaikuttaa hyvältä ja mukava saada hieman erilaisiakin projekteja tänne Skylinien ja Säxien sekaan. Tsemiä!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
onha tuota jousilla vähä pudotettu -40mm, aika maasturi se on silti viel..
säädettävää oon miettiny täs jonkun tovin, vaan työttömyys on rajottanu tekemist aika paljon viime aikoin..
tarkotuksena olis pitää alkuperäis tyylisenä, kerätä tehdas osii tai vastaavaa.
ulkoasuun ei täl hetkel oo tulos mitään "korisarjaa", noi alkuperäis v6 levikkeet jää.. "ainaki toistaseks"
tekniikkaan kyl kaipais piristyst, jdm pata ois kiikaris 1.8i, 2.0i tai kaikist mieluiten 2.5i..
vaan kun tuo 2.5 on sen vertaa suolasis hinnois, et voi olla haave vaan..
kyl siin pien teho ero olis, eurooppa kutonen 170hp ja jdm +200hp vakiona..
muissaki tähä tarkotetuis pannuis on jdm:nä melkee +20hp enemmän ja huommattavast vähemmän kilometrei moneski..
taitaa kyl olla vähä sama monessaki japski vehkees, et kotimaan koneet on tehty vähä pirteemmiks ku vienti..
kyllä tuo "hifistely" on vaa omaa ajanrattoo ja testailuu viel ainaki..
en oo kummemmin kisoja ole ajatellu.
säädettävää oon miettiny täs jonkun tovin, vaan työttömyys on rajottanu tekemist aika paljon viime aikoin..
tarkotuksena olis pitää alkuperäis tyylisenä, kerätä tehdas osii tai vastaavaa.
ulkoasuun ei täl hetkel oo tulos mitään "korisarjaa", noi alkuperäis v6 levikkeet jää.. "ainaki toistaseks"
tekniikkaan kyl kaipais piristyst, jdm pata ois kiikaris 1.8i, 2.0i tai kaikist mieluiten 2.5i..
vaan kun tuo 2.5 on sen vertaa suolasis hinnois, et voi olla haave vaan..
kyl siin pien teho ero olis, eurooppa kutonen 170hp ja jdm +200hp vakiona..
muissaki tähä tarkotetuis pannuis on jdm:nä melkee +20hp enemmän ja huommattavast vähemmän kilometrei moneski..
taitaa kyl olla vähä sama monessaki japski vehkees, et kotimaan koneet on tehty vähä pirteemmiks ku vienti..
kyllä tuo "hifistely" on vaa omaa ajanrattoo ja testailuu viel ainaki..
en oo kummemmin kisoja ole ajatellu.
mazdaspeed
Re: Mazda Ge 1.8 16v
Yllättävän korkealta kyllä näyttää vaikka jouset suht paljon pudottavatkin. Saattaa kuvatkin vielä sen verran vääristää, että näyttää auto vielä entistä korkeammalta kuin luonnossa oikeasti on. Oletko katsonut onko nuilta miltään "halpamerkeiltä" saatavilla tähän alustaa vai pitääkö alkaa suoraan katsomaan esim. KW:n alustoja?mazdaspeed wrote:onha tuota jousilla vähä pudotettu -40mm, aika maasturi se on silti viel..
säädettävää oon miettiny täs jonkun tovin
tekniikkaan kyl kaipais piristyst, jdm pata ois kiikaris 1.8i, 2.0i tai kaikist mieluiten 2.5i..
vaan kun tuo 2.5 on sen vertaa suolasis hinnois, et voi olla haave vaan..
Tässä on vissiin hummia 106 hv ja verrannollisesti tuossa 2.0 litrasessa on "vain" 11 hummaa enemmän (117 hv)? Kuinkahan paljon tästä 1.8 litrasesta saisi tehoa vielä revittyä irti pysyen ns. järkevässä budjetissa?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
juu onha se, mut sit ku vertaa normi GE ne ne on "monsteri luokkaa"
d2 varten oon yrittäny keräillä, mut mut..
tai sit jos jostain löytyis käytetty ens sijasest..
itel ei oo tutuil samanlaist, eikä oikee niittenkä tutuil ni on aika hankala mettästää..
kyl tol vähä kaikil tuppaa jäämää, vaa en oo konetta viel suuremmin suunnitellu..
ton japsi KL-ZE tai FS-ZE välil mietin jahka pääsee taas johki leivänsyrjään kii..
tos oon miettiny, et mahtaisko ne saada toimimaa MEGASQUIRTILL. kun KL-ZE ECU voi löytyy helpommin,
mut ton FS-ZE ohjaint ei oikee löydy ku jenkeist oikeen hyväl tuuril..
kaik on joko käytös liikentees, tai rata-ajos PROTEGEIS.. eli meil 323 99-02
toi FS-ZE kiinnostais siin mieles ku se näyttää melkee samalt ku normi 1.8 tai 2.0..
"ei ulkosest konttoril välttist huomais muutost" toisin ku jos laittais kutosen..
mut oikeil säädöksil pelkästää FS-ZE, voi saada +180hp.. ei pitäis potenttiaali loppuu heti, mut halvaks sitä ei välttämät voi sanoo..
mut jostain vaa tarvis saada varmuus mil moottorin ohjauksel sen sais tomii, jokapaikas mitä ite oon tähän saakka lukenu ni kehutaan mahottomaks saada käymään "kunnol" ilman omaa ECUU/johtosatsii..
vaa tiiä tuota, mut haastetta tois vähäse.. eli asia on hautumas myssyn alla..
d2 varten oon yrittäny keräillä, mut mut..
tai sit jos jostain löytyis käytetty ens sijasest..
itel ei oo tutuil samanlaist, eikä oikee niittenkä tutuil ni on aika hankala mettästää..
kyl tol vähä kaikil tuppaa jäämää, vaa en oo konetta viel suuremmin suunnitellu..
ton japsi KL-ZE tai FS-ZE välil mietin jahka pääsee taas johki leivänsyrjään kii..
tos oon miettiny, et mahtaisko ne saada toimimaa MEGASQUIRTILL. kun KL-ZE ECU voi löytyy helpommin,
mut ton FS-ZE ohjaint ei oikee löydy ku jenkeist oikeen hyväl tuuril..
kaik on joko käytös liikentees, tai rata-ajos PROTEGEIS.. eli meil 323 99-02
toi FS-ZE kiinnostais siin mieles ku se näyttää melkee samalt ku normi 1.8 tai 2.0..
"ei ulkosest konttoril välttist huomais muutost" toisin ku jos laittais kutosen..
mut oikeil säädöksil pelkästää FS-ZE, voi saada +180hp.. ei pitäis potenttiaali loppuu heti, mut halvaks sitä ei välttämät voi sanoo..
mut jostain vaa tarvis saada varmuus mil moottorin ohjauksel sen sais tomii, jokapaikas mitä ite oon tähän saakka lukenu ni kehutaan mahottomaks saada käymään "kunnol" ilman omaa ECUU/johtosatsii..
vaa tiiä tuota, mut haastetta tois vähäse.. eli asia on hautumas myssyn alla..
mazdaspeed
Re: Mazda Ge 1.8 16v
Ok. Minkälaisissa hinnoissa nuo edellämainitut japsikoneet sitten pyörii? Onko ihan normaalien tonnien luokkaa?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
850-1500€ hintahaitari on aika iso. mut vaikuttaa kans tuleeks siin jotain johdotuksii, tai ei mtn..
mazdaspeed
Re: Mazda Ge 1.8 16v
Ok no ei älyttömän paha kuitenkaan, kun äkkiä saman verran ja enemmänkin tulee hintaa jos tuosta sinun nykyisestä moottorista alkaa samoja tehoja tavoittelemaan. Tuommoista vaan tilalle jos talous antaa jossain vaiheessa periksi, vaikka kyllä varmasti nykyiselläänkin kuitenkin tarvittaessa kerkeää paikasta toiseen.mazdaspeed wrote:850-1500€ hintahaitari on aika iso. mut vaikuttaa kans tuleeks siin jotain johdotuksii, tai ei mtn..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
juu, pääsee sillä liikkeelle..
toisaal vois olla järkevämpää jos ois jo valmiiks tehokkaammal tekniikal tehty peli, ja sitä jalostais sit..
vaan muuten matzu on kuitenki sen verta "hyvä" tienpääl, et ei siit haluis luopuu ennenku pellit tyystin katoo ympärilt vaik nuhanen onki..
ja onha tän tekniikan vaihdos enemmän ehkä rakennus fiilist, tai no se on oma mielipide.
toisaal vois olla järkevämpää jos ois jo valmiiks tehokkaammal tekniikal tehty peli, ja sitä jalostais sit..
vaan muuten matzu on kuitenki sen verta "hyvä" tienpääl, et ei siit haluis luopuu ennenku pellit tyystin katoo ympärilt vaik nuhanen onki..
ja onha tän tekniikan vaihdos enemmän ehkä rakennus fiilist, tai no se on oma mielipide.
mazdaspeed
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
mazdaspeed
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
tuli purettuu matzun sisustaa veks, ja laitettuu vähä ruosteenestomaalii paikotellen..
sit laitettii vähä Siletcoat:ii lattiaan..
takajalkatilas 1 ja edes 2+kerrost
takalokareihin tuli kerros lisää ja takaluukun kansi sai puolittaisen eristyksen, kun lamppujen takaat ei viittiny tukkii..
viel tarvis kilpipaneelin taakse jotain kehittää, kun se pahinta ääntä pitää.. XD
sit laitettii vähä Siletcoat:ii lattiaan..
takajalkatilas 1 ja edes 2+kerrost
takalokareihin tuli kerros lisää ja takaluukun kansi sai puolittaisen eristyksen, kun lamppujen takaat ei viittiny tukkii..
viel tarvis kilpipaneelin taakse jotain kehittää, kun se pahinta ääntä pitää.. XD
mazdaspeed
Re: Mazda Ge 1.8 16v
Kuinka monta pakettia mennyt jo?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- NORMAL USER
- Posts: 10
- Joined: 16. Apr 2011 20:53
- Location: Salo
Re: Mazda Ge 1.8 16v
pari tukkupakettii kaikkinensa meni +luukun kanteen täytöks vähä vanhempaa tavaraa mitä löytys.
seuraavaks alkaa subipuolen muuttaminen varapyöräkoteloon, et saa tavaratilaa jonkin verran takasin.
ja oviin isommil kajareil paikat.
seuraavaks alkaa subipuolen muuttaminen varapyöräkoteloon, et saa tavaratilaa jonkin verran takasin.
ja oviin isommil kajareil paikat.
mazdaspeed
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 121 guests