MK4 vaparisupran turbotus
Re: mk4 vaparisupran turbotus
Kannattaa varmaan suunnata supraclubille lueskelemaan. Muistaakseni lohkoissa ainakin oli jotain eroa.
Re: mk4 vaparisupran turbotus
varmaan ensimmäinen ero tulee puristuksissa. periaatteessa on mahdollista mutta vaatii sen että tehdään täysin vastaava kone kuin ahdetusta(sisuskalut, ahtimet, imusarja yms.)
helpommalla ja luultavasti paljon halvemmalla pääset kun hommaat valmiiksi turbo-tekniikan ja teet tekniikanvaihdoksen
helpommalla ja luultavasti paljon halvemmalla pääset kun hommaat valmiiksi turbo-tekniikan ja teet tekniikanvaihdoksen
Re: mk4 vaparisupran turbotus
Supraclubin puolelle sama kysymys esillä tämän tuosta. Kannattee sielä haku toimintoa käyttää niin alkaa vastauksia löytymään
Eroja on aikka lailla sylinterinkansi ihan eri ym. Muutos katsastus riippuu ihan konttoreista, joissakin onnistuu ja joissain taas ei
Eroja on aikka lailla sylinterinkansi ihan eri ym. Muutos katsastus riippuu ihan konttoreista, joissakin onnistuu ja joissain taas ei
Arctic Car Import
Kaikenlaisten JDM autojen tuonti suoraa Japanista
arctic.car.import@gmail.com
p.045 6345338
Kaikenlaisten JDM autojen tuonti suoraa Japanista
arctic.car.import@gmail.com
p.045 6345338
- Riisikulho
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 17. Jun 2012 19:37
- Location: Joensuu, Itä-Suomi
Re: MK4 vaparisupran turbotus
Itellä tietoa sen verran että vapari 2jz kampiakseli ja KKanget ovat ilmeisesti erilaiset, kuten lohkokin on erilainen parilta öljyporaukseltaan, muistaakseni joku poraus ei ole vedetty puhki asti, eroten turbo mallista... Kannattaa ottaa yhteyttä esim KBC Garageen, siellä iso pomo tietää kyllä mitä tehdä, on tehnyt noita 3 ja 4 korin supria aikas paljon, vaparikoneen tilalle yleensä heitetään turbokone eikä lähdetä turbottamaan vaparia. Ei se gte loppuunsa niin kallis ole, riippuu tietysti mitkä on tehotavotteet...
Toyota Corolla G6 1.6 vm.2000
Instagram @krewel_spekt
Instagram @krewel_spekt
Re: MK4 vaparisupran turbotus
Kampiakseli ja kanget ovat samat. Turbo lohkossa on öljy suihkut ja öljy lähtö ahtimille joiden paikkoja ei edes vaparissa ole. niin ja männät erinlaiset.Riisikulho wrote:Itellä tietoa sen verran että vapari 2jz kampiakseli ja KKanget ovat ilmeisesti erilaiset, kuten lohkokin on erilainen parilta öljyporaukseltaan, muistaakseni joku poraus ei ole vedetty puhki asti, eroten turbo mallista... Kannattaa ottaa yhteyttä esim KBC Garageen, siellä iso pomo tietää kyllä mitä tehdä, on tehnyt noita 3 ja 4 korin supria aikas paljon, vaparikoneen tilalle yleensä heitetään turbokone eikä lähdetä turbottamaan vaparia. Ei se gte loppuunsa niin kallis ole, riippuu tietysti mitkä on tehotavotteet...
Arctic Car Import
Kaikenlaisten JDM autojen tuonti suoraa Japanista
arctic.car.import@gmail.com
p.045 6345338
Kaikenlaisten JDM autojen tuonti suoraa Japanista
arctic.car.import@gmail.com
p.045 6345338
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 58 guests