Eli mites tuo käytännössä tapahtuu? Ja voiko kytkin luistaa jos sielä on ilmoja?
Tätä topiksia saa sitte muutki käyttää jos asiata kytkimistä on
Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä
Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä
*Honda Accord Tourer 2,0 2004*
Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä.
Eikös tuo tapahdu suunnilleen samalla tavalla kuin jarrujen ilmaus?
Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä
Ei voi luistaa jos on ilmaa, ainakaan minun mielestä
Mutta ite ilmaukseen, laita letku ilmausruuvin päästä puteliin jossa nestettä, avaa ilmausruuvi ja paina kytkin pohjaan ja pidä siellä. Ruuvi kiinni ja kytkin ylös. Toista riittävän monta kertaa. Lisää tarvittaessa nestettä säiliöön niin ei tarvii tehä montaa kertaa.
Näin ite tehnyt ja hyvä on tullu
Mutta ite ilmaukseen, laita letku ilmausruuvin päästä puteliin jossa nestettä, avaa ilmausruuvi ja paina kytkin pohjaan ja pidä siellä. Ruuvi kiinni ja kytkin ylös. Toista riittävän monta kertaa. Lisää tarvittaessa nestettä säiliöön niin ei tarvii tehä montaa kertaa.
Näin ite tehnyt ja hyvä on tullu
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä
kolmee tekniikkaa käyttäny ite:
1) samalla tavalla kuin jarrut
2)sit tuo janza laittama
3) sitten joissai pitäny olla säiliö piripintaa täynnä ja sit noin pouli välissä polkimen liike rataa nytkyttää poljinta(ilmaruuvi auki) sitkun neste virtaa läpi suht jouheesti, niin kokeilee miltä tuntuu jos tarvii viellä parantaa niin siirry 2 vaihto ehtoon.
nii joo ja kerran ei saatu yhteen vivaroo muutenku moottori pyörä jarru tyylillä, eli kytkin pohjaan ja varovasti ilma ruuvin kautta ruutalla työntää
1) samalla tavalla kuin jarrut
2)sit tuo janza laittama
3) sitten joissai pitäny olla säiliö piripintaa täynnä ja sit noin pouli välissä polkimen liike rataa nytkyttää poljinta(ilmaruuvi auki) sitkun neste virtaa läpi suht jouheesti, niin kokeilee miltä tuntuu jos tarvii viellä parantaa niin siirry 2 vaihto ehtoon.
nii joo ja kerran ei saatu yhteen vivaroo muutenku moottori pyörä jarru tyylillä, eli kytkin pohjaan ja varovasti ilma ruuvin kautta ruutalla työntää
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 49 guests