Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä

Kaikki tekniikasta.
Post Reply
User avatar
Jukka
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 625
Joined: 25. Nov 2011 21:51
Location: Rovaniemi

Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä

Post by Jukka » 19. Jun 2013 17:47

Eli mites tuo käytännössä tapahtuu? Ja voiko kytkin luistaa jos sielä on ilmoja?

Tätä topiksia saa sitte muutki käyttää jos asiata kytkimistä on :)
*Honda Accord Tourer 2,0 2004*

User avatar
Zimbabwe
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 266
Joined: 13. May 2012 14:30
Location: Mikkeli

Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä.

Post by Zimbabwe » 19. Jun 2013 18:54

Eikös tuo tapahdu suunnilleen samalla tavalla kuin jarrujen ilmaus?

User avatar
Janza
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 597
Joined: 02. Apr 2011 10:33
Location: Kpo

Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä

Post by Janza » 19. Jun 2013 19:19

Ei voi luistaa jos on ilmaa, ainakaan minun mielestä :D

Mutta ite ilmaukseen, laita letku ilmausruuvin päästä puteliin jossa nestettä, avaa ilmausruuvi ja paina kytkin pohjaan ja pidä siellä. Ruuvi kiinni ja kytkin ylös. Toista riittävän monta kertaa. Lisää tarvittaessa nestettä säiliöön niin ei tarvii tehä montaa kertaa.

Näin ite tehnyt ja hyvä on tullu :mrgreen:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.

smoke
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 280
Joined: 10. Feb 2012 11:12
Location: Jyväskylä/Korpilahti

Re: Nestekytkimen ilmaus & yleistä jupinaa kytkyttimistä

Post by smoke » 28. Jun 2013 05:33

kolmee tekniikkaa käyttäny ite:
1) samalla tavalla kuin jarrut
2)sit tuo janza laittama
3) sitten joissai pitäny olla säiliö piripintaa täynnä ja sit noin pouli välissä polkimen liike rataa nytkyttää poljinta(ilmaruuvi auki) sitkun neste virtaa läpi suht jouheesti, niin kokeilee miltä tuntuu jos tarvii viellä parantaa niin siirry 2 vaihto ehtoon.


nii joo ja kerran ei saatu yhteen vivaroo muutenku moottori pyörä jarru tyylillä, eli kytkin pohjaan ja varovasti ilma ruuvin kautta ruutalla työntää :)
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests