Laajakaistoista?

Kaikki tekniikasta.
Post Reply
User avatar
Mystic
STAFF
STAFF
Posts: 15560
Joined: 30. Jan 2011 19:54
Location: Kittilä & Kemi & Varkaus
Contact:

Laajakaistoista?

Post by Mystic » 10. Mar 2016 18:53

Sopinee tänne parhaiten; alkuperäinen anturi näytti tuuttaavan, niin mikä on tällä hetkellä markkinoiden "paras" laajakaista-setup? Kokemuksia? Tulee aluksi käyttöön alkuperäisen ECUn kanssa joten vaatimuksena on, että saadaan ulos myös kapeakaistasignaalia. Myöhemmin jää sitten Hondatan kaveriksi K-sarjalaiseen.

Vaihtoehtoja lie nykyisellään ainakin VEMS, Innovate ja PLX?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.

Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
@japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.

User avatar
Ren
JUNKIE
JUNKIE
Posts: 754
Joined: 21. Mar 2013 15:59
Location: Lahti

Re: Laajakaistoista?

Post by Ren » 10. Mar 2016 20:52

Jostain muistan lukeneeni että PLX ois tarkin näistä. Lisäks käypäsyys bensalle, viinalle ja vaikka maakaasullekki iso +. Itellä oli edellisessä dm6 PLX ja ei mitään valittamista ollu ja tostahan on tullu jo uudempi sukupolvikin.
Mitsubishi Lancer Evolution V

User avatar
Kaze
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 175
Joined: 28. Feb 2016 14:35

Re: Laajakaistoista?

Post by Kaze » 11. Mar 2016 12:01

Hondatan kanssa käyttäisin alkuperäistä Denson laajakaistaa jos vaan mahdollista, vaatii tosin K-Pron tapauksessa ecuksi esim. DC5:sen PRB:n. Ei ehkä mittausalueen äärilaidoilla pärjää aftermarket-laajakaistasetupeille, mutta muuten asennus ja kokonaisuus on omasta mielestä kaikista varmin sillä.

Kuitenkin jos aftermarketeista joku pitää valita, niin joku joka käyttää uusinta LSU4.9 sensoria, eli esim. tuo PLX:n uusin sukupolvi.

Lisäyksenä sen verran että jos kyseessä on tuoreempi KPro jossa digitaalinen sisääntulo, niin ensijaisesti sit sellainen aftermarket laajakaistakontrolleri jossa myös on digitaalinen linja ulos. Kannattaa tutustua uusimpaan AEM:ään toimisiko se. Tuosta PLX:stä en ole täysin varma, tuossa DM-6:ssa mittarit ketjutetaan sillä mutta sen sopivuudesta loggaukseen en tiedä.

JayJay
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 273
Joined: 28. Jul 2013 20:35
Location: Vantaa

Re: Laajakaistoista?

Post by JayJay » 22. Mar 2016 10:55

Itsellä oli AEM uego käytössä pari vuotta ilman ongelmia ja jatkoi matkaa auton mukana. Ei vaatinut erikseen kalibrointeja ja tuotakin saa nykyään uusimmalla sensorilla. Pystyi myös syöttämään kapeaa kaistaa eculle, joko 0-1V tai 0-5V. Ohjeissa oli myös hyvä taulukko jännite/AFR mikäli ecu ei suoraan tue asetuksien kautta tuota.

User avatar
ese
NORMAL USER
NORMAL USER
Posts: 84
Joined: 17. May 2012 14:47
Location: Kuopio

Re: Laajakaistoista?

Post by ese » 25. Mar 2016 22:49

Itse tosiaan panostaisin ensimmäisenä siihen Hondataan ja sen kaveriksi juurikin DC5:n laajakaistalambda. Plug&Play helppoa ja nopeaa.
R #26284

IG: esevaan

User avatar
Kaze
SUPPORTER
SUPPORTER
Posts: 175
Joined: 28. Feb 2016 14:35

Re: Laajakaistoista?

Post by Kaze » 26. Mar 2016 08:02

Itsellä ei tosiaan ole tietoa tarkemmasta setupista, mutta K-sarjalaisten tapauksessa tehdaslaajakaista on kuitenkin se fiksuin. Esim.;
K-swapit: KPro+PRB-ecu ja PRB-anturi
EDM EP3: KPro+PRB-ecu, kytkentämodi ja PRB-anturi
FN2: FlashPro+vakio-ecu ja vakio RSP-anturi

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests