Sopinee tänne parhaiten; alkuperäinen anturi näytti tuuttaavan, niin mikä on tällä hetkellä markkinoiden "paras" laajakaista-setup? Kokemuksia? Tulee aluksi käyttöön alkuperäisen ECUn kanssa joten vaatimuksena on, että saadaan ulos myös kapeakaistasignaalia. Myöhemmin jää sitten Hondatan kaveriksi K-sarjalaiseen.
Vaihtoehtoja lie nykyisellään ainakin VEMS, Innovate ja PLX?
Laajakaistoista?
Laajakaistoista?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Laajakaistoista?
Jostain muistan lukeneeni että PLX ois tarkin näistä. Lisäks käypäsyys bensalle, viinalle ja vaikka maakaasullekki iso +. Itellä oli edellisessä dm6 PLX ja ei mitään valittamista ollu ja tostahan on tullu jo uudempi sukupolvikin.
Mitsubishi Lancer Evolution V
Re: Laajakaistoista?
Hondatan kanssa käyttäisin alkuperäistä Denson laajakaistaa jos vaan mahdollista, vaatii tosin K-Pron tapauksessa ecuksi esim. DC5:sen PRB:n. Ei ehkä mittausalueen äärilaidoilla pärjää aftermarket-laajakaistasetupeille, mutta muuten asennus ja kokonaisuus on omasta mielestä kaikista varmin sillä.
Kuitenkin jos aftermarketeista joku pitää valita, niin joku joka käyttää uusinta LSU4.9 sensoria, eli esim. tuo PLX:n uusin sukupolvi.
Lisäyksenä sen verran että jos kyseessä on tuoreempi KPro jossa digitaalinen sisääntulo, niin ensijaisesti sit sellainen aftermarket laajakaistakontrolleri jossa myös on digitaalinen linja ulos. Kannattaa tutustua uusimpaan AEM:ään toimisiko se. Tuosta PLX:stä en ole täysin varma, tuossa DM-6:ssa mittarit ketjutetaan sillä mutta sen sopivuudesta loggaukseen en tiedä.
Kuitenkin jos aftermarketeista joku pitää valita, niin joku joka käyttää uusinta LSU4.9 sensoria, eli esim. tuo PLX:n uusin sukupolvi.
Lisäyksenä sen verran että jos kyseessä on tuoreempi KPro jossa digitaalinen sisääntulo, niin ensijaisesti sit sellainen aftermarket laajakaistakontrolleri jossa myös on digitaalinen linja ulos. Kannattaa tutustua uusimpaan AEM:ään toimisiko se. Tuosta PLX:stä en ole täysin varma, tuossa DM-6:ssa mittarit ketjutetaan sillä mutta sen sopivuudesta loggaukseen en tiedä.
Re: Laajakaistoista?
Itsellä oli AEM uego käytössä pari vuotta ilman ongelmia ja jatkoi matkaa auton mukana. Ei vaatinut erikseen kalibrointeja ja tuotakin saa nykyään uusimmalla sensorilla. Pystyi myös syöttämään kapeaa kaistaa eculle, joko 0-1V tai 0-5V. Ohjeissa oli myös hyvä taulukko jännite/AFR mikäli ecu ei suoraan tue asetuksien kautta tuota.
Re: Laajakaistoista?
Itse tosiaan panostaisin ensimmäisenä siihen Hondataan ja sen kaveriksi juurikin DC5:n laajakaistalambda. Plug&Play helppoa ja nopeaa.
R #26284
IG: esevaan
IG: esevaan
Re: Laajakaistoista?
Itsellä ei tosiaan ole tietoa tarkemmasta setupista, mutta K-sarjalaisten tapauksessa tehdaslaajakaista on kuitenkin se fiksuin. Esim.;
K-swapit: KPro+PRB-ecu ja PRB-anturi
EDM EP3: KPro+PRB-ecu, kytkentämodi ja PRB-anturi
FN2: FlashPro+vakio-ecu ja vakio RSP-anturi
K-swapit: KPro+PRB-ecu ja PRB-anturi
EDM EP3: KPro+PRB-ecu, kytkentämodi ja PRB-anturi
FN2: FlashPro+vakio-ecu ja vakio RSP-anturi
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 42 guests