Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Siittimessä on 19" ja muistaakseni jakokin muutettu...
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Ok, ja paikat levitetty.tigi wrote:Siittimessä on 19" ja muistaakseni jakokin muutettu...
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Celicaan: http://www.vannetukku.fi/katana-white-p-18854.html
Kommentteja kaivataan. Haussa siis rallilook eikä stancea
Kommentteja kaivataan. Haussa siis rallilook eikä stancea
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
^ Kyllähän tuommoiset vähemmänkin arvostetut Barzettat menee ihan ralli-lookkiin pyrkiviin autoihin, mutta tuo 6,5x16 ET40 kuulostaa kyllä hyvin säälittävältä vaikka sitä stancea nyt ei niin haetakkaan. Veikkaisin että jää niin kaareen piiloon, että näyttää vähintäänkin hölmöltä (voin olla väärässäkin sen enempää Celican kaaria tuntematta). Joku kultainen keskitie eli esimerkiksi 7 tai 7,5x17 voisi olla nappivalinta.. Jos p*rse antaa periksi niin ottaa sitten samalla jotku vähän kevyemmät, jolloin on muutenkin race kuin vain lookiltaan. Mitkä on tuon Celican alkuperäisten vanteiden speksit?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Vähemmän arvostetuthan nuo on, tosin Versossa ja sitä ennen Previassa olleet Barzetta Variantet ovat olleet hinta/laatu-suhteessa aika bingot. Ei kierot ja maali/lakkakin on pysynyt. Huonojakin kokemuksia Barzettoista on, kaverilla yks vanne kiero sarjassa ja itsellä CR-V:ssä kuoriutu lakat päältä. Sain toki korvauksen niistä eli propsit vannetukulle.Mystic wrote:^ Kyllähän tuommoiset vähemmänkin arvostetut Barzettat menee ihan ralli-lookkiin pyrkiviin autoihin, mutta tuo 6,5x16 ET40 kuulostaa kyllä hyvin säälittävältä vaikka sitä stancea nyt ei niin haetakkaan. Veikkaisin että jää niin kaareen piiloon, että näyttää vähintäänkin hölmöltä (voin olla väärässäkin sen enempää Celican kaaria tuntematta). Joku kultainen keskitie eli esimerkiksi 7 tai 7,5x17 voisi olla nappivalinta.. Jos p*rse antaa periksi niin ottaa sitten samalla jotku vähän kevyemmät, jolloin on muutenkin race kuin vain lookiltaan. Mitkä on tuon Celican alkuperäisten vanteiden speksit?
Originaalispekseistä ei hajuakaan. Nykyiset talvip*skat jää takaa varmaan 8cm kaaren sisään, hirveän näköiset.
Löytyis vannetukulta noita Motecin rallivanteitakin, 7.9kg/kpl mutta 5,5x16 ei oikein säväytä.
Toi ET40 on kyllä aika kauhea, mutta idea on pysyä ralliluukissa eli ei mitään 20" kromiblingejä tähän 80-luvun klassikkoon ole tulossa. Ja saahan noihin lättyä väliin jos jää liian sisään.
Jos löytyy jostain 7 tai 7.5":t 16" niin saa laitella vinkkinä.
Tärkeintä on että väri on valkoinen, punaisellä höystö on plussaa
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
^ Johan se kun kurkkaat ne talvivanteiden sekä renkaiden speksit ja otat mitat kuinka paljon rengas on kaaren sisässä, niin saadaan laskettua melko tarkalleen kuinka paljon uusi setti tulee ulommas (huomioi erikseen mitat edestä ja takaa).. Ottaa jotkut sitten optimaalisilla mitoilla, niin tulee juuri semmoinen kuin haluaa. Ei käytännöllisyyden saatikka budjetinkaan kannalta mitkään älyttömät spacerit ole kovin toivottuja.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Joo, no tietty tolleen sai mittailtua. Kattelen nuo mitat tuossa sitten kun kerkiää/jaksaa. Kitkat alla(jotka on ihan p*skat vaikka uudet ovatkin) niin eipä kiirettä kesiksien ostoonMystic wrote:^ Johan se kun kurkkaat ne talvivanteiden sekä renkaiden speksit ja otat mitat kuinka paljon rengas on kaaren sisässä, niin saadaan laskettua melko tarkalleen kuinka paljon uusi setti tulee ulommas (huomioi erikseen mitat edestä ja takaa).. Ottaa jotkut sitten optimaalisilla mitoilla, niin tulee juuri semmoinen kuin haluaa. Ei käytännöllisyyden saatikka budjetinkaan kannalta mitkään älyttömät spacerit ole kovin toivottuja.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Saiskohan jostain Soliferin madallusjousia
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Entiiä tuleeko oikean topicin alle mutta minulla on nuo vanteet hyvässä maalissa naarmuja lukuunottamatta niin tarvinneeko muuta tehdä kuin hioa lakkapinta pois ja maalauttaa uus pinta vanteisiin
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Eipä kyllä.make91 wrote:Entiiä tuleeko oikean topicin alle mutta minulla on nuo vanteet hyvässä maalissa naarmuja lukuunottamatta niin tarvinneeko muuta tehdä kuin hioa lakkapinta pois ja maalauttaa uus pinta vanteisiin
~D4D=Diesel for Dummys~
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Jos naarmuja tai kulumia on vain lakassa, niin nuita voi kokeilla myllyttää. Jos taas sitten koko pinta on rikki, niin hionta ja perään maalia. Syvemmät urat joutunee kittaamaan tai täyttämään kemiallisella metallilla.make91 wrote:Entiiä tuleeko oikean topicin alle mutta minulla on nuo vanteet hyvässä maalissa naarmuja lukuunottamatta niin tarvinneeko muuta tehdä kuin hioa lakkapinta pois ja maalauttaa uus pinta vanteisiin
Helpolla jos haluaa päästä, niin nuohan kannattee viedä vaikka Kursulalle puhallettavaksi ja samaan osoitteeseen maalattavaksi.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
Ensimmäinen vanne on jo hiottu että se on enää myöhäistä alkaa miettimään myllyttämistä ja toisaalta värin vaihtelu virkistää Onneksi saan tässä sallassa yhellä kaverilla maalautettua ettei tarvi Rovaniemelle asti kuskata noita vanteita.
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
jos ne maalit ei nyt lohkeille niin riittää karhennus pinnalle. ja älä pidä kiirettä kumien laitossa. anna reilumman aikaa kuivua sen maalin. edes viikko ei riitä. tästä on kokemusta aika monella rengasasentajalla. ja jos maalit lähtee niin asentaja saa automaattisesti syyt niskoilleen
Re: Vannehaaveet ja suunnittelut yms.
En keksinyt tälle kysymykselle parempaakaan topicia joten laitetaan se sitten tähän.
Eli ajattelin tilata ebaysta tälläiset spacerit ja tuossa ilmeisesti tulee mukana nuo tarvittavat pidemmät pyöränpultit, niin itselle heräsi kysymys että onko noiden vaihto vaikeakin operaatio? Ei ole koskaan moista hommaa tullut tehtyä.
Eli ajattelin tilata ebaysta tälläiset spacerit ja tuossa ilmeisesti tulee mukana nuo tarvittavat pidemmät pyöränpultit, niin itselle heräsi kysymys että onko noiden vaihto vaikeakin operaatio? Ei ole koskaan moista hommaa tullut tehtyä.
SW20
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests