Morot foorumilaisille!
Pienen painostuksen saattelemana tänne nyt vähän tosta omasta "käyttiksestä" rustailen.
Auto reippaan vuoden nyt ollut ja enemmän ja vähemmän tullut tehtyä. Viime kesä keskityttiin auton alas saamiseen ja hifeihin. Tämä kesänä jatketaan tuossa madaltamisessa pienillä
uusilla mausteilla, mistä lisää myöhemmin.
Autohan on tosiaan earthquaken demoauto ja viime kesänä ohuelti tulikin sen tiimoilta kierreltyä. Asennukset aika stokki henkiset ja yksinkertaiset. Toimivuus tässä etusijalla.
Hifit tulee pysymään tälle vuodella melko samana kun mitä listattu.
Hifejä löytyy: alpine 117ri soitin
Powerhouse 10000w/d1 lankku basoille
Tnt 4-kanavainen etupäälle
Tremor-x 10-4 ja näitä 4 kappaletta 1-ohm kytkyllä.
EQ 6,5 tupla midit etuovissa
Bt-90 bullet diskantit
Ulkokuori ja sisusta suunnitelmat jo aika selvää pässiä. Uudet vanteet
renkaat hommattu ja näitä päästy jo hieman sovittelemaan. Alusta tulee vaihtumaan plus uniball yläpäät eteen.
Uudet olka-akselit raidetangonpäitten käännös holkeilla hommattu, ei ota enää raidetangot runkoon kiinni kyllähän tästäkin nyt näköjään jonki verran kerrottavaa tulee että jatketaan lisää
toisella kerralla.
Jänis kevennyksenä kuvaa viime kesältä autosta ja kaikkien ihannoimasta miehestä
Pahoittelut kuvista, puhelimella näitä tänne siirtelen.
VW Jetta
Re: VW Jetta
.. Vai vihannoimasta? Tietäen aika hyvin tulevat muutokset, niin tässä on kyllä asenne kohdillaan, vaikka Volkkari onkin. Eiköhän jossain vaiheessa saataisi se joku japsikin kuitenkin työnalle?sebu_ wrote:Jänis kevennyksenä kuvaa viime kesältä autosta ja kaikkien ihannoimasta miehestä
Pahoittelut kuvista, puhelimella näitä tänne siirtelen.
Päivittelehän ihmeessä, kun kerkeät! Spämmäilen jotain viime kesäisiä räpsyjä tänne hiljalleen.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: VW Jetta
Vähän meni sisustakuvan säädöt tässä kiireessä miten sattuu, mutta kyllä tuosta käsityksen sentään saa. "Kalansilmä" selvästi ensi kesäksi tarpeen.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: VW Jetta
No joo, enemmän ehkä vihannoimasta
Asiallisia kuvia, keep them coming!
Pitää tässä joku päivä valottaa vähän tulevaa kuhan saa tuota ajokorkeutta parempaan suuntaan.
Asiallisia kuvia, keep them coming!
Pitää tässä joku päivä valottaa vähän tulevaa kuhan saa tuota ajokorkeutta parempaan suuntaan.
Re: VW Jetta
Jätän tämän vain tähän.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: VW Jetta
Miten mulla jäikään semmonen kutina haaroväliin että tulet vielä tuota lausetta käyttämään
Re: VW Jetta
Noniin päivitelläänpäs hieman kun Kajaanin reissultakin ehjänä selvisi. Kevät on tullut auton kanssa ahkeroitua ja pikkuhiljaa ollaan siellä mitä on talvi suunniteltu. Kiitokset mysticille ideoista/yllytyksestä alustaksi vaihtu "uuden" mallin ta-shitnix ja sitä pitikin rankalla kädellä muokata että sai tarpeeksi säätövaroja alas päin, nyt vara puottaa vattalleen. Alustaan muita muutoksia lähinnä etupäähän, raidetangot käännetty toisin päin ja alapalloja jatkettu ja camber uniball yläpäät. Runko edestä notsattu vetareille ja takana tehty myös lisätilaa taka-akselille. Tällä hetkellä maavaraa 26mm apurungosta mitattuna.
Vanteiksi valikoitui stich precious 7"x17" et38 ja näitten kanssa 25mm pulttijaon muutos adapteri 4x100>4x114,3. Renkaitten virkaa toimittaa nankang ns2 163-35/17" joka taitaa olla pieni seiskatoista kumi mitä on saatavilla. Tämä herättikin mielenkiintoisia kysymyksiä Kajaanissa
Sisustaakin tuli hieman päiviteltyä jdm/missile suuntaan, kuskille kiintee kuppi, takatan vyöt, nardi ratti ja tieten dildo shifteri. Poppi puolelle vaihdeltiin vielä uusi pääte ja muutenki pientä muutosta kontiin niin sai kotelon parempaan asentoon. Nyt ruetaan soinnillisesti myös olemaan siellä missä pitääkin, sedani kun on kohtuu vaikea saada hyvin soimaan, on sen eteen paljon töitä tehtykin.
Tässähän ei ole mitenkään kaavoihin kangistuttu ja tätä tehdäänkin hieman kieli poskella mutta ajatuksen kanssa. Mielummin överit kun vajarit periaatteella tästä on hyvä jatkaa ja suunta onkin alaspäin
Vanteiksi valikoitui stich precious 7"x17" et38 ja näitten kanssa 25mm pulttijaon muutos adapteri 4x100>4x114,3. Renkaitten virkaa toimittaa nankang ns2 163-35/17" joka taitaa olla pieni seiskatoista kumi mitä on saatavilla. Tämä herättikin mielenkiintoisia kysymyksiä Kajaanissa
Sisustaakin tuli hieman päiviteltyä jdm/missile suuntaan, kuskille kiintee kuppi, takatan vyöt, nardi ratti ja tieten dildo shifteri. Poppi puolelle vaihdeltiin vielä uusi pääte ja muutenki pientä muutosta kontiin niin sai kotelon parempaan asentoon. Nyt ruetaan soinnillisesti myös olemaan siellä missä pitääkin, sedani kun on kohtuu vaikea saada hyvin soimaan, on sen eteen paljon töitä tehtykin.
Tässähän ei ole mitenkään kaavoihin kangistuttu ja tätä tehdäänkin hieman kieli poskella mutta ajatuksen kanssa. Mielummin överit kun vajarit periaatteella tästä on hyvä jatkaa ja suunta onkin alaspäin
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 46 guests