Millä noita muoveja ois järkevin lähteä tummentamaan/mustaamaan? Itselläkin nissanin muovit tuommoset komean ruskeat ja mustia siihen ei löydy. Lähinnä jännittäny et jos noita menee jollain kilikolilla maalailemaan/lakkailemaan niin halkeilevatko niin kuin umpiot voi tehdä.Mystic wrote:Voisiko nuita "tupakkimuoveja" ajatella mustaksi? Pistävät nyt vähän silmään. Muuten !eetukainen wrote:Mitsuakin saatu vähän fiksailtua
Kuvia foorumilaisten autoista
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Meikäläinen tempas almerasta raakasti mattamustalla sisäpuolelta. En mitään halkeamisia yms huomannu vajaan 2 vuoden aikana
Ex: Nissan Sunny -89
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
Ex: Nissan Almera Gti -99
Ex: Lexus Is200 -99
Nykyinen Mazda Atenza -02
-
- SUPPORTER
- Posts: 245
- Joined: 08. Aug 2013 23:03
- Location: Mikkeli
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Itse oon ainakin kahdet muovit hionut vaan villalla ja muoviprimerin kautta lakannut vähän tummemmiksi, voisi noihin tehdä saman tempun jossain vaiheessa, kalvot pitäisi myös poistaa takalaseista ja hankkia oikeesti oranssit etuvilkut yms. Pitää joku päivä käydä nappaamassa vähän parempia kuvia.
E91 + E36
W123
W123
- Controll3d
- JUNKIE
- Posts: 620
- Joined: 20. Apr 2011 18:31
- Location: Iisalmi
- Contact:
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Tollaset punertavat meni minullakin, katellut saisiko niitä vielä uutena ja onko ne yhtään sen kummemman sävyset.
Auto pesty, kuvatuksia otettu sen jälkeen. Vielä kun kesärenkaat vaihtelis alle, tosin vakio vanteet kun ovat.
Auto pesty, kuvatuksia otettu sen jälkeen. Vielä kun kesärenkaat vaihtelis alle, tosin vakio vanteet kun ovat.
• Subaru Impreza WRX STI -98
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Kotelo aika täynnä
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Toyota Celica-Supra 2JZ-gte single -84 (Ikuinen Projekti) http://sdrv.ms/X8hdYi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexus GS300 -99 http://sdrv.ms/U6DmWg" onclick="window.open(this.href);return false;
Toyota Celica-Supra 2JZ-gte single -84 (Ikuinen Projekti) http://sdrv.ms/X8hdYi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexus GS300 -99 http://sdrv.ms/U6DmWg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Muista pistää ennen ekaa lähtöä noi loputkin mutterit paikalleen
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Tarvii muuistaa laittaaNall3 wrote:Muista pistää ennen ekaa lähtöä noi loputkin mutterit paikalleen
Aattelin siirtää keskiötä noista, joku 5-7mm ois mahollista, et mahtuu vielä ottamatta joustossa kiinni sisäpuolelta.
Vaihtoehtona on vaihtaa vartille jäykemmät takajouset, et nousee perä, eikä niiaa niin hitosti lähössä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Toyota Celica-Supra 2JZ-gte single -84 (Ikuinen Projekti) http://sdrv.ms/X8hdYi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexus GS300 -99 http://sdrv.ms/U6DmWg" onclick="window.open(this.href);return false;
Toyota Celica-Supra 2JZ-gte single -84 (Ikuinen Projekti) http://sdrv.ms/X8hdYi" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexus GS300 -99 http://sdrv.ms/U6DmWg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Vihdoin ja viimein lemmarit alla
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Avataan oma viestittely käyttiksen esittelyllä.
Kyseinen peli on Honda civic ed2 1.4 dualcarb -89
Ostin auton syksyllä 2015 ja plakkarissa 314tkm. Heti alkuun uusin jakohihnan ja vesipumpun kun pumppu päätti ostohetkellä päästää vedet pihalle. Jäähdytysjärjestelmä huuhdeltiin kokonaan ja tuoreet jäähdytysnesteet sisään. Paisuntasäiliön pesin ja syylarin korkki uusittiin. Samalla tuli säädettyä venttiilien välykset kohdalleen, kun ei ollut tietoa milloin viimeksi niitä olisi tsekattu. Purkuautosta löytyi onneksi ns. heckblende eli tämä takavalojen välinen heijastinpaneeli alkuperäisen mustan tilalle. Samasta autosta otettiin myös Fohan valmistama lisävaruste spoileri kontin päälle. Kilvenvalot päivitettiin samalla ledeiksi.
Talvi tuli ajeltua civicillä tälläisenään, kunnes koitti kevät ja alle ruuvattiin harraste crx:n vanha alusta ja vanteet. Sporttitolpat eibachin madallusjousilla ja eg vti:n fatfive vanteet. Samoihin aikoihin pakoputki tehtiin uusiksi. Poistettiin resonaattorit ja takavaimennin korvattiin simonssin läpivirtaavalla. Putkenpääksi valikoitui normaali pyöreä "rosterinen" bilteman valikoimasta. Sisälle ruuvattiin kopio mügen nuppi ja personal monza puisena punaisella raidalla. Myös etukaiuttimet ja soitin päivitettiin. Sitten alkoi maalipinnan haalistunut ilme harmittamaan ja tuli kevyesti myllytettyä pahimmat hämähäkinseitit pois pinnasta ja pinta viimeisteltiin collinite 915 vahalla. Muoviosat käsiteltiin vielä nopsaa ja sai sillä erää kelvata. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus maalata puskurit korinväriin orkkistyylisesti maksimaalisen seksikkyyden saavuttamiseksi.
Viimeisin "muutos" oli vakio ilmaputsarikotelon poisto ja sen korvaus. Kaasarien päihin ruuvattiin 65mm pitkät imutorvet joiden sisähalkaisija on sama 50mm kuin kaasarien kurkkujen halkaisija. Torvien päihin laitoin pipercrossin imusukat estämään oravien pääsyn koneeseen. Vakio ilmanputsarin vapauttaman tilan vuoksi crx:stä peräisin oleva omp:n poikkituki mahtui nyt myös civikkiin, joten se tuli istutettua myös. Perstuntumalta uskallan sanoa että keski- ja yläkierroksilla tuntuisi löytyvän hieman enemmän puhtia toivottujen imuäänien lisäksi. Myös poikkituen vaikutuksen huomasi tiukoissa mutkissa aliohjauksen vähentymisellä.
Onhan tälläinen vanhan kaasaricivikin "virittely" aivan turhanpäivästä, mutta mukavaa ajankulua ja kun otetaan huomioon että miltei kaikki osat löytyivät jo varastosta niin ei tämä ole kalliiksikaan käynyt.
Loppuun kuvasaastetta uteliaille:
Ostokunto ja pesty konehuone
Heijastinpaneeli ja spoileri asennettuna
Alusta ja kesävanteet laitettu alle
Kiillotushommia
Kiillotettuna ja vahattuna
Kyseinen peli on Honda civic ed2 1.4 dualcarb -89
Ostin auton syksyllä 2015 ja plakkarissa 314tkm. Heti alkuun uusin jakohihnan ja vesipumpun kun pumppu päätti ostohetkellä päästää vedet pihalle. Jäähdytysjärjestelmä huuhdeltiin kokonaan ja tuoreet jäähdytysnesteet sisään. Paisuntasäiliön pesin ja syylarin korkki uusittiin. Samalla tuli säädettyä venttiilien välykset kohdalleen, kun ei ollut tietoa milloin viimeksi niitä olisi tsekattu. Purkuautosta löytyi onneksi ns. heckblende eli tämä takavalojen välinen heijastinpaneeli alkuperäisen mustan tilalle. Samasta autosta otettiin myös Fohan valmistama lisävaruste spoileri kontin päälle. Kilvenvalot päivitettiin samalla ledeiksi.
Talvi tuli ajeltua civicillä tälläisenään, kunnes koitti kevät ja alle ruuvattiin harraste crx:n vanha alusta ja vanteet. Sporttitolpat eibachin madallusjousilla ja eg vti:n fatfive vanteet. Samoihin aikoihin pakoputki tehtiin uusiksi. Poistettiin resonaattorit ja takavaimennin korvattiin simonssin läpivirtaavalla. Putkenpääksi valikoitui normaali pyöreä "rosterinen" bilteman valikoimasta. Sisälle ruuvattiin kopio mügen nuppi ja personal monza puisena punaisella raidalla. Myös etukaiuttimet ja soitin päivitettiin. Sitten alkoi maalipinnan haalistunut ilme harmittamaan ja tuli kevyesti myllytettyä pahimmat hämähäkinseitit pois pinnasta ja pinta viimeisteltiin collinite 915 vahalla. Muoviosat käsiteltiin vielä nopsaa ja sai sillä erää kelvata. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus maalata puskurit korinväriin orkkistyylisesti maksimaalisen seksikkyyden saavuttamiseksi.
Viimeisin "muutos" oli vakio ilmaputsarikotelon poisto ja sen korvaus. Kaasarien päihin ruuvattiin 65mm pitkät imutorvet joiden sisähalkaisija on sama 50mm kuin kaasarien kurkkujen halkaisija. Torvien päihin laitoin pipercrossin imusukat estämään oravien pääsyn koneeseen. Vakio ilmanputsarin vapauttaman tilan vuoksi crx:stä peräisin oleva omp:n poikkituki mahtui nyt myös civikkiin, joten se tuli istutettua myös. Perstuntumalta uskallan sanoa että keski- ja yläkierroksilla tuntuisi löytyvän hieman enemmän puhtia toivottujen imuäänien lisäksi. Myös poikkituen vaikutuksen huomasi tiukoissa mutkissa aliohjauksen vähentymisellä.
Onhan tälläinen vanhan kaasaricivikin "virittely" aivan turhanpäivästä, mutta mukavaa ajankulua ja kun otetaan huomioon että miltei kaikki osat löytyivät jo varastosta niin ei tämä ole kalliiksikaan käynyt.
Loppuun kuvasaastetta uteliaille:
Ostokunto ja pesty konehuone
Heijastinpaneeli ja spoileri asennettuna
Alusta ja kesävanteet laitettu alle
Kiillotushommia
Kiillotettuna ja vahattuna
コミヤ レースチーム
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
VW Golf 5 2.0TDI 4Motion (käyttis)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
Paska kuva mutta tehtiin riku_94:n kans vappulintta patinoituneesta TA40 stw Carinasta.
Re: Kuvia foorumilaisten autoista
jori wrote:Paska kuva mutta tehtiin riku_94:n kans vappulintta patinoituneesta TA40 stw Carinasta.
Tuossa ehkä vähä parempi kuva:
Toyota Corolla Ke-36 1.6 -1979 (projekti)
Toyota Carina Ta-40 STW 1.6 -1979 (projekti)
Mazda 6 2.0 -2003(käyttis/projekti)
Toyota Carina Ta-40 STW 1.6 -1979 (projekti)
Mazda 6 2.0 -2003(käyttis/projekti)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests