Esittele vanteesi
Re: Esittele vanteesi
VW Golf 5 2.0TDI 4Motion (käyttis)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Toyota Supra mk3 1jz-gte (harraste peli)
VW kupla 1300 vm-68 (harraste peli)
Re: Esittele vanteesi
soarerin vanteet 18" edessä 8,5" ja takana 9,5"
Toyota Soarer -92 JZZ30 -ex
Nissan "basso" Micra -96 -ex
Honda Civic Hb -93
Nissan "basso" Micra -96 -ex
Honda Civic Hb -93
Re: Esittele vanteesi
jaa josko laittais omistakin vanteista esittelyä.
eli fondmetal 4000 15x7" ET28
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 6web_0.jpg
kaverilta tuli ostettua -07 syksyllä joten talvi eka talvi ajeltiinki näillä sitten.
siinä välissä sitten kävi ykkös-jetassa jonku aikaa
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009016.jpg
joskin sitten pukkasi vannekuumetta joten tuuma koko pieneni 13" mutta eteen 7" ja taakse 8" eli ats classicit
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009017.jpg
no tämän jälkeen käyttikseksi tuli hommattua vento ja talven aikana putsailin vanteiden kiiltäviltä osilta lakat pois ja kiillottellua. tosin tehtaan sorvijäljet jäi. nopean hapettumisen seurauksena uutta vannetta alle ja joku kumma aivopieru sattu tuleen jo ronalin turbot samoilla specseillä tilaukseen
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_0642.jpg
jotenki itse vaan tykkäsin noista. ja on muuten ihan tajuttomasti tilaa jarrusatuloilla :S
no seuraavan talven projektina sitten tulikin kunnollinen kiillotus. eli vesihionta 320 alkaen asteittain 3000 väliltä. autoglymin ja autosolin tahnalla pinta ja lopuksi prestan metal polishilla viiminen kiilto.
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 9c7694.jpg
ainut edes jonkunlainen kuva vanteista. ei tullu otettua heti kiillotuksen jälkeen minkälainen pinta oli. taas pitäis hioa pinta kuntoon että sais jotenkin hyvännäköiset.
tosin meinaa nostatella compomotiven mo 16x8"-kuume päälle :S
ai niin ja vanteissa on vesileima vuodelta -89 joten kohtalaisen hyväkuntoisena on säilyny.
eli fondmetal 4000 15x7" ET28
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 6web_0.jpg
kaverilta tuli ostettua -07 syksyllä joten talvi eka talvi ajeltiinki näillä sitten.
siinä välissä sitten kävi ykkös-jetassa jonku aikaa
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009016.jpg
joskin sitten pukkasi vannekuumetta joten tuuma koko pieneni 13" mutta eteen 7" ja taakse 8" eli ats classicit
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 009017.jpg
no tämän jälkeen käyttikseksi tuli hommattua vento ja talven aikana putsailin vanteiden kiiltäviltä osilta lakat pois ja kiillottellua. tosin tehtaan sorvijäljet jäi. nopean hapettumisen seurauksena uutta vannetta alle ja joku kumma aivopieru sattu tuleen jo ronalin turbot samoilla specseillä tilaukseen
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... G_0642.jpg
jotenki itse vaan tykkäsin noista. ja on muuten ihan tajuttomasti tilaa jarrusatuloilla :S
no seuraavan talven projektina sitten tulikin kunnollinen kiillotus. eli vesihionta 320 alkaen asteittain 3000 väliltä. autoglymin ja autosolin tahnalla pinta ja lopuksi prestan metal polishilla viiminen kiilto.
http://i118.photobucket.com/albums/o94/ ... 9c7694.jpg
ainut edes jonkunlainen kuva vanteista. ei tullu otettua heti kiillotuksen jälkeen minkälainen pinta oli. taas pitäis hioa pinta kuntoon että sais jotenkin hyvännäköiset.
tosin meinaa nostatella compomotiven mo 16x8"-kuume päälle :S
ai niin ja vanteissa on vesileima vuodelta -89 joten kohtalaisen hyväkuntoisena on säilyny.
Re: Esittele vanteesi
Merkillä ei väliä kuhan rekisteriotteessa on valmistus maa Japani.
Re: Esittele vanteesi
Voisi kai sitä tätäkin päivittää.. Vähän listaa vaikka semmoisista vanteista, jotka olleet kauemmin kuin sen päivän omassa omistuksessa ja joille oikeasti jotain tehtykkin. Menee muuten ihan plörinäksi, jos suoraan matkaansa jatkaneet yrittää samaan viestiin mahduttaa.
Aikaisemmin mainitut BCW Steffan EVOt (16x9 ET15 & 16x10 ET13) tuli jo tovi sitten päivitettyä tälle vuosikymmenelle. Tyylille uskollisesti päälle venytettiin Falken Ziex ZE912 renkaat (195/40 & 215/40) ja vanteet keskilätkineen Juha maalasi mahdollisimman puhtaan valkoisella (Audin Ibis White). Keskilätkiin löysi tiensä Wheel-Whoresin tarrat ja mustavalkoista teemaa jatkettiin aina vanteiden painoissa sekä venttiileissä asti. Foorumilta Tenppa nimimerkki lunasti nämä lopulta pois suunnitelmien vaihtuessa; työmäärään ja erikoisuuteensa nähden toivottavasti näillä ajetaan k*si sukassa.
Steffaneiden kanssa samaan aikaan häkkivarastoa koristi speksiensä puolesta hieman erikoisempi sarja Advanin SA3R-vanteita (17x8 ET38 & 18x9 ET40). Nämä tosin eivät paljon enemmän tuijottelua ja pientä hipistelyä lukuunottamatta ehtineet saada osakseen, vaan siirtyivät fooruminimimerkki samsamin jatkojalostettavaksi.
Jossain vaiheessa Tuonenkulkijan kanssa tehtiin vaihtokauppoja ja kunnostettavaksi eksyi sarja Drag Wheels DR-31 vanteita kokoluokassa 18x9 ET15. Renkaina päällä oli valmiina 205/35 Nankang AS-1:set, joten omaksi hommaksi jäi ainoastaan setin alkuperäiseen hohtoon palauttaminen. Pari päivää intensiivistä hinkkausta ja merkittävä määrä Meguiarssin tököttejä teki tehtävänsä; nämäkin myytiin lopulta foorumilaiselle.
Englannista tuli jossain vaiheessa tilattua huvin ja urheilun vuoksi Work Equipit (18x8 ET47 & 18x9 ET47), jotka ainoastaan puunattiin raivokkaasti vanteita purkamatta ja myytiin lopulta foorumilaiselle. Samalla tuli testailtua jos mitä tököttejä ja todettua, että Japanin pinttymät on parhaimmillaan jotain kryptoniittia ja vaativat vähän järeämpää käsittelyä.
Corollan alla pyöri viime kaudella sarja 2-osaisia Racing Hart CR vanteita kokoluokassa 19x8" ET42 (näiden kaverina oli tosin edessä 15mm spaceri ja takana 35mm). Kaikki vanteet on pulverimaalattu kiiltävällä hopealla (maali on hyvin hilemäinen ja peilaa kauniisti) sekä venttiilit ja kehäpultit yms. kunnostettu viimeisen päälle. Päällä on Sunny SN3630 215/35 renkaat ja vanteista löytyy myös kaksiosaiset keskilätkät, jotka näistä yleensä ovat kadoksissa. Yllätysyllätys, että nämäkin ovat tällä hetkellä myynnissä;
viewtopic.php?f=20&t=1041
Sitten on myös toinen kunnostettu sarja japanilaista parhautta myynnissä; WEDS Kranze Cerberus 19x11 ET-4 & 18x9 ET8. Etuvanteet ovat Cerberus I ja takavanteet Cerberus II; mallien ero on varsin marginaalinen siinä missä Cerberus ykkösissä vanteen kiinnitysreikien "ympäristö" on vastaavia kakkosia kliinimpi, mutta muuten keskiöiden kehät ja lippojen mallit ovat hyvin lähelle täysin identtiset. Kaikki alkuperäiset kehäpultit, venttiilit sekä keskilätkät ovat tallella ja näihinkin kulutettu parin käden sormet, eli vanteet on pesty kauttaaltaan ja lähes kaikki pinttymät/hapettumat poistettu. Pienellä vaivalla purkamalla vanteet osiin näistäkin saa hyvin lähelle uudenveroiset;
viewtopic.php?f=20&t=1024
Mitä vielä.. Niin no tällä hetkellä Corollan alla talvivanteita pyörii gunmetal-sävyllä pulverimaalattu sarja CR7-vanteita (17x8,5 ET30 ja 17x9,5 ET30 + 3mm spacerit per puoli). Keskilätkät yms. luonnollisesti tallella ja päällä edessä Kumhon KW22 215/45 ja takana samat 225/45 nastarenkaat. Tuttuun tapaan tulevat myyntiin ennen kesää ilman renkaita; YV:llä voi halutessaan jo alustavasti esittää kyselyitä. Lisäilen taas lisää sarjoja tuonnempana..
Aikaisemmin mainitut BCW Steffan EVOt (16x9 ET15 & 16x10 ET13) tuli jo tovi sitten päivitettyä tälle vuosikymmenelle. Tyylille uskollisesti päälle venytettiin Falken Ziex ZE912 renkaat (195/40 & 215/40) ja vanteet keskilätkineen Juha maalasi mahdollisimman puhtaan valkoisella (Audin Ibis White). Keskilätkiin löysi tiensä Wheel-Whoresin tarrat ja mustavalkoista teemaa jatkettiin aina vanteiden painoissa sekä venttiileissä asti. Foorumilta Tenppa nimimerkki lunasti nämä lopulta pois suunnitelmien vaihtuessa; työmäärään ja erikoisuuteensa nähden toivottavasti näillä ajetaan k*si sukassa.
Steffaneiden kanssa samaan aikaan häkkivarastoa koristi speksiensä puolesta hieman erikoisempi sarja Advanin SA3R-vanteita (17x8 ET38 & 18x9 ET40). Nämä tosin eivät paljon enemmän tuijottelua ja pientä hipistelyä lukuunottamatta ehtineet saada osakseen, vaan siirtyivät fooruminimimerkki samsamin jatkojalostettavaksi.
Jossain vaiheessa Tuonenkulkijan kanssa tehtiin vaihtokauppoja ja kunnostettavaksi eksyi sarja Drag Wheels DR-31 vanteita kokoluokassa 18x9 ET15. Renkaina päällä oli valmiina 205/35 Nankang AS-1:set, joten omaksi hommaksi jäi ainoastaan setin alkuperäiseen hohtoon palauttaminen. Pari päivää intensiivistä hinkkausta ja merkittävä määrä Meguiarssin tököttejä teki tehtävänsä; nämäkin myytiin lopulta foorumilaiselle.
Englannista tuli jossain vaiheessa tilattua huvin ja urheilun vuoksi Work Equipit (18x8 ET47 & 18x9 ET47), jotka ainoastaan puunattiin raivokkaasti vanteita purkamatta ja myytiin lopulta foorumilaiselle. Samalla tuli testailtua jos mitä tököttejä ja todettua, että Japanin pinttymät on parhaimmillaan jotain kryptoniittia ja vaativat vähän järeämpää käsittelyä.
Corollan alla pyöri viime kaudella sarja 2-osaisia Racing Hart CR vanteita kokoluokassa 19x8" ET42 (näiden kaverina oli tosin edessä 15mm spaceri ja takana 35mm). Kaikki vanteet on pulverimaalattu kiiltävällä hopealla (maali on hyvin hilemäinen ja peilaa kauniisti) sekä venttiilit ja kehäpultit yms. kunnostettu viimeisen päälle. Päällä on Sunny SN3630 215/35 renkaat ja vanteista löytyy myös kaksiosaiset keskilätkät, jotka näistä yleensä ovat kadoksissa. Yllätysyllätys, että nämäkin ovat tällä hetkellä myynnissä;
viewtopic.php?f=20&t=1041
Sitten on myös toinen kunnostettu sarja japanilaista parhautta myynnissä; WEDS Kranze Cerberus 19x11 ET-4 & 18x9 ET8. Etuvanteet ovat Cerberus I ja takavanteet Cerberus II; mallien ero on varsin marginaalinen siinä missä Cerberus ykkösissä vanteen kiinnitysreikien "ympäristö" on vastaavia kakkosia kliinimpi, mutta muuten keskiöiden kehät ja lippojen mallit ovat hyvin lähelle täysin identtiset. Kaikki alkuperäiset kehäpultit, venttiilit sekä keskilätkät ovat tallella ja näihinkin kulutettu parin käden sormet, eli vanteet on pesty kauttaaltaan ja lähes kaikki pinttymät/hapettumat poistettu. Pienellä vaivalla purkamalla vanteet osiin näistäkin saa hyvin lähelle uudenveroiset;
viewtopic.php?f=20&t=1024
Mitä vielä.. Niin no tällä hetkellä Corollan alla talvivanteita pyörii gunmetal-sävyllä pulverimaalattu sarja CR7-vanteita (17x8,5 ET30 ja 17x9,5 ET30 + 3mm spacerit per puoli). Keskilätkät yms. luonnollisesti tallella ja päällä edessä Kumhon KW22 215/45 ja takana samat 225/45 nastarenkaat. Tuttuun tapaan tulevat myyntiin ennen kesää ilman renkaita; YV:llä voi halutessaan jo alustavasti esittää kyselyitä. Lisäilen taas lisää sarjoja tuonnempana..
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Esittele vanteesi
Uusin hankinta. 10x18 & 11x18
Muita vanteita 9x16 setti Borbet A ja 9x14 setti peltivanteita, joista ei kyllä kuvaa ole koska rojektina
Muita vanteita 9x16 setti Borbet A ja 9x14 setti peltivanteita, joista ei kyllä kuvaa ole koska rojektina
Civic eg
Re: Esittele vanteesi
^ Nice!
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Esittele vanteesi
On se vielä.. saa nähä miten paukkumaali kestää .Mystic wrote:^ Nice!
Life's too short to drive boring cars.
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Mazda 6 MPS
IG: juhoq_
Re: Esittele vanteesi
^ Vanteiden ja pulttien väritys hauska ja rohkea Ainoa miinus - muistuttaa omasta mielestäni liikaa huono-onnisia Tsw Venom vanteita, joista muistuu mieleen "jeesuksen häntävärkki" vanteet ts. poronsarvivanteet Muuten hyvä setti
- Neliveto jäänyt päälle -
Re: Esittele vanteesi
Jees, tänne valikoitui Tramontit. Itse kyllä pidän, vaikka eurovannetta onkin.. 8x14 et15 edessä ja taakse 9x14 et15.. Eteen 20mm lätty ja taakse taasen 10mm lätty, niin istuu oikein kivasti kun saa vain uudet kapeemmat renkaat päälle, putoo nuo loput 2-3cm alaspäin.. Nyt lepää ikävästi kaaressa kiinni.
Last edited by onith on 20. Jun 2013 14:42, edited 1 time in total.
Re: Esittele vanteesi
Re: Esittele vanteesi
Mistä tuo väri on, vai onko valittu ihan randomilla?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 60 guests