Päivän nypläykset
Re: Päivän nypläykset
Suzukin lämmityslaitteen kennon puhdistusoperaatio ja tämmöinen pesäke sieltä löytyi Onhan se siellä 32 vuotta kerännyt roskaa ellei joku ole välissä puhdistanut...
Ero oli kuin yöllä ja päivällä puhdistuksen jälkeen. Ilmaa tulee jälleen
Ero oli kuin yöllä ja päivällä puhdistuksen jälkeen. Ilmaa tulee jälleen
- Neliveto jäänyt päälle -
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Päivän nypläykset
Tuli sitten kaverin kanssa massattua hänen P11 Primeran pohja sekä asennettua peruutusvalot
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Päivän nypläykset
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
Re: Päivän nypläykset
Alkaa monkey olla valmis. Toinen aihio jo tallissa odottaa kunnostusta.
Re: Päivän nypläykset
Taas näitä juttuja... Onhan tätäkin vältelty jo monta kuukautta.
Pitäisköhän tuota Suzukin konehuonetta pestä..? Näyttää muuten melkosen hirveältä, ainakin näin kuvasta katsottuna
Pitäisköhän tuota Suzukin konehuonetta pestä..? Näyttää muuten melkosen hirveältä, ainakin näin kuvasta katsottuna
- Neliveto jäänyt päälle -
Re: Päivän nypläykset
Tuli taas Japtoys-perhettä kasvatettua, kun hain viikonloppuna Muotkan kovia kokeneen ex-Civicin pelastettavaksi eräälle foorumilaiselle ja samalla etänä valmistelin sen kaveriksi toisen vastaavan täydellisen sekä koko elämänsä Pohjois-Suomessa viettäneen korin. Jospa näillä eväin saataisiin kahdesta yksi ehjä.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
-
- SUPPORTER
- Posts: 271
- Joined: 04. May 2015 07:57
- Location: Kajaani / Kuusamo
- Contact:
Re: Päivän nypläykset
Sisäinen nörtti heräsi ja kolmatta päivää on väännetty Raspberry Pi:stä (versio 3) CarPC:tä.
Kohta varmaan tilaan kaikkea mahdollista peruutuskamerasta gps-palikkaan ja joudun ostamaan erikseen jonkun romun johon alan rakentamaan
Kohta varmaan tilaan kaikkea mahdollista peruutuskamerasta gps-palikkaan ja joudun ostamaan erikseen jonkun romun johon alan rakentamaan
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi/
Re: Päivän nypläykset
Oil service done.
Mobil ulos, Castrol Edge sisään. FN2:seen siis.
del Slowsta purettu sisätilanpistoke irti.
Mobil ulos, Castrol Edge sisään. FN2:seen siis.
del Slowsta purettu sisätilanpistoke irti.
Honda Civic Type R FN2 #05979
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Honda CR-X del Sol ESi
Backwoods Customs
Re: Päivän nypläykset
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
- Controll3d
- JUNKIE
- Posts: 620
- Joined: 20. Apr 2011 18:31
- Location: Iisalmi
- Contact:
Re: Päivän nypläykset
Viimeinkin sai vaihdettua eteen jarrupalat. Onneks oli tasasesti kuluneet...
Taakse pitäisi vaihtaa kans palat. Olis joka kulmassa ebc redstuffit sitten.
Taakse pitäisi vaihtaa kans palat. Olis joka kulmassa ebc redstuffit sitten.
• Subaru Impreza WRX STI -98
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
• Honda Civic Coupe 1.5LSi -95
• Honda Accord CL9 -04
• BMW E36 328i Coupe M-Sport -95
ex. Nissan Silvia S15 エアロ -00 // GTi-Magazine 04/2013
ex. Nissan Primera GT -97, Nissan 200SX S13 -90
ex. BMW E34 525i -91, BMW E34 520i -93, Audi A4 1.9TDI quattro -00
.•° controll3d.kuvat.fi // at-r.fi °•.
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Päivän nypläykset
Corollaan tuli ruuvattua sitte talvea varten xenonit
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Päivän nypläykset
En tiedä pitäskö laittaa mikä vituttaa topiciin, mut;
VMP tallitouhuilua, ekana autoliikkeen juntti mekaanikko oli nykässyt öljysudin johonkin tuhanteen Nm, oli siinnä hilpeetä nylkyttää milli kerralla auki, saatana.
No jotta hauskuus ei siihen ois loppunut, niin hetken mielenhäiriössä aloin paiskomaan äänieristettä accordin takakonttiin, purkuvaiheessa alko jo vituttaa hondainsinöörien älynväläys tehdä koko v*tun takakyljen verhous c-pilarista d-pilariin yhestä kappaleesta, vitun apinat saatana - no eristeet kiinne ja verhoilu takasin nippuun; airbägien vikavalo loimottaa ilosena kojetaulussa. Oli kyllä pieni haisu missä vika on - harmi vaan että se on sen saatanan kusisen yksosasen sivuverhouksen takana, eli ei muutako taas kontti atomeiksi toiselta puolelta, joka tietty oli sitten väärä. ARRVITTUTAPAN, no ei muutako toiselta puolelta sit verhous irti, niin siellähän oli sivuturvatyynyn liitin irronnut - joten ei mitään kallista särki.
Jos jotain positiivistä edellisestä, niin CM accordin takakontin verhous purkaantuu jo aika nopeesti.
Ja sitten piti ihan oikeesti korjata autoo; takavakaajan runkopuslat loppu, oireina kolinaa ja pauketta; "nopee homma, neljä pulttia irti ja vaihtoon" JA VITUT, annoin vasaraa ja irrotustököttii ja silti ne v*ttupäät otti ja katkes.
Ei muutako pora käteen ja vanhoja poistamaan, noin n+1^ katkenneen poranterän jälkeen pääs sit kierretapilla tekemään uusia kierteit, niin eikö se v*tun kusinen kierretappi ota ja katkee siihen saatanan viimiseen reikään - täs vaiheessa alko jo miettimään elämänvalintoja ja sitä, kuin helvetissä sen saa irti kun ois ihan kiva päästä kotiinki.
Tunnetusti väkivalta lopettaa vittuilun ja kun äly loppuu, niin väkivalta jatkaa - sopivaa tuurnaa koloon ja moskaa niin vitusti et lähti mutteri hitsauksista irti \o/ siin sit hetken aikaa miettien ja ihmetellen, et mites nyt laittaa puslan pannan kiinne, isompaa pulttia? No eihän se toimi kun ei oo kierteit... ei muutako sellasesta 2cm*2cm reijästä ujuttamaan mutteria holleille - taas sitä alko miettimään, et olipa fiksua hankkia mätä Honda, ja että on tää harrastaminen niin saatanan hauskaa!
Siin vaiheessa kun sain kaikki nippuun, niin totesin että en ees lähe kokeilee onneeni etuvakaajan puslien kans, siinnä kun pääsee irrottelemaan etukelkkaa, koska samat vajakki insinöörit jotka tekee koko takakyljen verhouksen yhestä kappaleesta, tunkee puslat "nurjalle" puolelle - mitä v*ttua oikeesti? OIKEESTI?!
VMP tallitouhuilua, ekana autoliikkeen juntti mekaanikko oli nykässyt öljysudin johonkin tuhanteen Nm, oli siinnä hilpeetä nylkyttää milli kerralla auki, saatana.
No jotta hauskuus ei siihen ois loppunut, niin hetken mielenhäiriössä aloin paiskomaan äänieristettä accordin takakonttiin, purkuvaiheessa alko jo vituttaa hondainsinöörien älynväläys tehdä koko v*tun takakyljen verhous c-pilarista d-pilariin yhestä kappaleesta, vitun apinat saatana - no eristeet kiinne ja verhoilu takasin nippuun; airbägien vikavalo loimottaa ilosena kojetaulussa. Oli kyllä pieni haisu missä vika on - harmi vaan että se on sen saatanan kusisen yksosasen sivuverhouksen takana, eli ei muutako taas kontti atomeiksi toiselta puolelta, joka tietty oli sitten väärä. ARRVITTUTAPAN, no ei muutako toiselta puolelta sit verhous irti, niin siellähän oli sivuturvatyynyn liitin irronnut - joten ei mitään kallista särki.
Jos jotain positiivistä edellisestä, niin CM accordin takakontin verhous purkaantuu jo aika nopeesti.
Ja sitten piti ihan oikeesti korjata autoo; takavakaajan runkopuslat loppu, oireina kolinaa ja pauketta; "nopee homma, neljä pulttia irti ja vaihtoon" JA VITUT, annoin vasaraa ja irrotustököttii ja silti ne v*ttupäät otti ja katkes.
Ei muutako pora käteen ja vanhoja poistamaan, noin n+1^ katkenneen poranterän jälkeen pääs sit kierretapilla tekemään uusia kierteit, niin eikö se v*tun kusinen kierretappi ota ja katkee siihen saatanan viimiseen reikään - täs vaiheessa alko jo miettimään elämänvalintoja ja sitä, kuin helvetissä sen saa irti kun ois ihan kiva päästä kotiinki.
Tunnetusti väkivalta lopettaa vittuilun ja kun äly loppuu, niin väkivalta jatkaa - sopivaa tuurnaa koloon ja moskaa niin vitusti et lähti mutteri hitsauksista irti \o/ siin sit hetken aikaa miettien ja ihmetellen, et mites nyt laittaa puslan pannan kiinne, isompaa pulttia? No eihän se toimi kun ei oo kierteit... ei muutako sellasesta 2cm*2cm reijästä ujuttamaan mutteria holleille - taas sitä alko miettimään, et olipa fiksua hankkia mätä Honda, ja että on tää harrastaminen niin saatanan hauskaa!
Siin vaiheessa kun sain kaikki nippuun, niin totesin että en ees lähe kokeilee onneeni etuvakaajan puslien kans, siinnä kun pääsee irrottelemaan etukelkkaa, koska samat vajakki insinöörit jotka tekee koko takakyljen verhouksen yhestä kappaleesta, tunkee puslat "nurjalle" puolelle - mitä v*ttua oikeesti? OIKEESTI?!
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Päivän nypläykset
Tuli sitten vähennettyä corollan ruosteen määrää hiomalla ja massaamalla. Pitäisiköhän muutokset ja työt alkaa päivittämään projektin puolelle, kun viimekerrasta on "vasta" vajaat 1,5 vuotta
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
- Tuppurainen
- SUPPORTER
- Posts: 337
- Joined: 04. Nov 2014 22:01
- Location: Laitila
Re: Päivän nypläykset
Sain vihdoinkin asennettua sen sisätilanpistokkeen Corollaan, pientä nysväämisen makua siinä sitten olikin Seuraavaksi voisi selvittää, mikä on syyllinen siihen, että xenonit jää päälle, vaikka normaalisti ne eivät olisikaan päällä
Toyota Crown JZS171W -03
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Volvo V50 D2 -12
Ex:
Toyota Corolla CXI 1.6 -96
Toyota Hiace 4WD 2.4 -89
BMW E39 530D -00
Re: Päivän nypläykset
Eilen tapaninpäivän kunniaks ulkona vesisateessa käyttikseen jarruremppaa. Olipahan harvinaisen kusinen homma vaihtaa takajarrusatulan tiivisteet kun ei ollu sopia seegeripihtejä. No lopulta löyty tarpeeks pitkät pihdit joita piti kyllä rankalla kädellä lentävän avustuksella ohennella että mahtu satulaan.
Tulipaha tehtyä, joutuki jo neljä päivää ajelee kässärin avulla.
Tulipaha tehtyä, joutuki jo neljä päivää ajelee kässärin avulla.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 86 guests