Keskustelua eri alustoista
Re: Keskustelua eri alustoista
^ Teemulta vain uusi iskari tilalle; ei niitä tosiaan huoltamaan kannate alkaa nuilla hinnoilla.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Keskustelua eri alustoista
Itse tuli purerrua yhdet k-sport taka iskarit tiivisteet oli semmoista kokoa ettei saa ainakaan mistään järkevään hintaan. Jos nuo on 50mm patruunat niin k-sporttina niitä ei saa jostain syystä? Joten tilasin d2 patruunat täysin samat kierteet yms speksit.
Nissan Almera n15gti
Re: Keskustelua eri alustoista
Kukaan muutoskatsastanut bc-racingin coilover-alustoja näiden uusien säännösten aikana? Tuliko leima helposti? Taistelun jälkeen? vaiko ollenkaan?
Omaan autoon olisi tätä nykyä sellainen saatavilla ja myyjäliike vakuuttelee että saa leimattua ongelmitta. Miten lienee asian laita tosielämässä?
Omaan autoon olisi tätä nykyä sellainen saatavilla ja myyjäliike vakuuttelee että saa leimattua ongelmitta. Miten lienee asian laita tosielämässä?
Re: Keskustelua eri alustoista
Aikalailla inssi/konttori kohtaista, käy kysymässä mitä mieltä ovat ja jos sanovat et ei saa niin vaihda konttoria.Baffa wrote:Kukaan muutoskatsastanut bc-racingin coilover-alustoja näiden uusien säännösten aikana? Tuliko leima helposti? Taistelun jälkeen? vaiko ollenkaan?
Omaan autoon olisi tätä nykyä sellainen saatavilla ja myyjäliike vakuuttelee että saa leimattua ongelmitta. Miten lienee asian laita tosielämässä?
Re: Keskustelua eri alustoista
-98 camryyn muutoskatsastin kesällä kyseisen alustan. Antoin valmistajan laput käteen ja kyseli sen jälkeen että mistä alusta on ostettu yms. ja sittenpä oli merkintä papereissa.
Re: Keskustelua eri alustoista
Uusien säännösten tultua pyysin maahantuojan uusimmat lappuset ja käytin pyöränsuuntauksessa kun vaatiivat nykyään niistä laput myös. Leima tuli. Joillekkin katsureille ilmeisesti ongelma on ollut se jos esim. cambereita ei saada ohjearvoihin niin eivät myönnä leimaa. Selvitin tuonkin katsurilta ennenkuin vein muutoskatsastukseen. Hän sanoi että ei ole ongelma koska ei ole säätöjä niin arvot on mitä ne on eikä vaikuta leiman saantiin. Alustana siis BC-Racing BR ja auto Honda Accord Type-S.
Re: Keskustelua eri alustoista
Okei. Eli varmaan uskaltaa tilata alustan. Oma auto on -06 avensis sedan ja ilmeuseati ainoastaannedullisinta coiloveri-sarjaa tarjolla.
Kuuleman mukaan jonkinmoiset tehdas cambersäädöt kaiketi on, tiedä sitten miten pitkälle ne riittää. Onko joku mahdollisesti pk-seudulla saanut leimaa ja pystyisi kertomaan missä konttorilla on onnistunut että tietää mistä lähtisi ensiksi kokeilemaan.
Kuuleman mukaan jonkinmoiset tehdas cambersäädöt kaiketi on, tiedä sitten miten pitkälle ne riittää. Onko joku mahdollisesti pk-seudulla saanut leimaa ja pystyisi kertomaan missä konttorilla on onnistunut että tietää mistä lähtisi ensiksi kokeilemaan.
Re: Keskustelua eri alustoista
Moro:)
Yksi holmö kysymys taas he he...
ajattelin että jos jollain olisi kokemuksia....
mamasanilta meinasin tilata BR Track alustan Nissan 350z.aan
Jos en mankeloisi kaaria enkä venyttäisi kumia vanteen päällee niin paljonko pitäisi jättää tilaa renkaan ja lokasuojan väliin, jottei se rikkoisi autoa/lokasuojaa.
Eli periatteessa siis rengas ei saisi osua lokasuojaan, koska se ottaisi kiinni välittömästi.
saa myös sanoa, että siinä ei ole mitään järkeä vaan renkaan/kumin on mahduttava kaaren sisään.., tiedän kyllä
mutta jos ei nyt sitten mahtuisi niin kuinka matalaksi sen uskaltaisi laskea. nykyisin tilaa vakioalustalla n.4cm (renkaan ja lokasuojan välissä)
Yksi holmö kysymys taas he he...
ajattelin että jos jollain olisi kokemuksia....
mamasanilta meinasin tilata BR Track alustan Nissan 350z.aan
Jos en mankeloisi kaaria enkä venyttäisi kumia vanteen päällee niin paljonko pitäisi jättää tilaa renkaan ja lokasuojan väliin, jottei se rikkoisi autoa/lokasuojaa.
Eli periatteessa siis rengas ei saisi osua lokasuojaan, koska se ottaisi kiinni välittömästi.
saa myös sanoa, että siinä ei ole mitään järkeä vaan renkaan/kumin on mahduttava kaaren sisään.., tiedän kyllä
mutta jos ei nyt sitten mahtuisi niin kuinka matalaksi sen uskaltaisi laskea. nykyisin tilaa vakioalustalla n.4cm (renkaan ja lokasuojan välissä)
Re: Keskustelua eri alustoista
^ Siis puhutaanko nyt etupäästä ja nimenomaan joustossa, kun käännetään? Takanahan riittää millikin, kunhan vain mahtuu joustamaan sisään.
Edessä riippuu taas jouston määrästä, mikä on taas sidoksissa jousien jäykkyyteen ja alustan muihin säätöihin, että hieman vaikea noin suorilta sanoa.
Edessä riippuu taas jouston määrästä, mikä on taas sidoksissa jousien jäykkyyteen ja alustan muihin säätöihin, että hieman vaikea noin suorilta sanoa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Keskustelua eri alustoista
Kyse on kummastakin päästä eli takanakaan ei olisi tilaa, sillä se ottaisi heti kiinni kaareen.
eli nimen omaan kysyn, että paljonko kannattaisi jättää tilaa, vaika maht jäykän alustan laittaisi.
Ymmärrän kyllä, että ei siihen ole selkeätä vastausta.
Mutta siis suurin piirtein . paljonko sellainen jäykkä alusta taipuu varovaisessa ajossa??
eli nimen omaan kysyn, että paljonko kannattaisi jättää tilaa, vaika maht jäykän alustan laittaisi.
Ymmärrän kyllä, että ei siihen ole selkeätä vastausta.
Mutta siis suurin piirtein . paljonko sellainen jäykkä alusta taipuu varovaisessa ajossa??
Re: Keskustelua eri alustoista
Kellään uusia kokemuksia bc-racing coiloverien muutoskatsastuksen onnistumisesta e-tyyppihyväksyttyyn autoon? Ovatko konttoreilla käytännöt jo vakiintuneet niin että riittää bc:n mukana tulevat laput ja pyöränsuuntausdokumentit? Ja jos saitte leimattua pk-seudulla/uudenmaan alueella niin voisitteko kertoa missäpäin ja millä konttorilla?
Re: Keskustelua eri alustoista
Ei vielä, mutta lähitulevaisuudessa on. Kun kelit paranee niin kaivan silvian leimalle
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Keskustelua eri alustoista
Sopiihan tuo, vähän saattaa olla kulmajumppaa vielä ennen sitä kuitenkin. Camberit pitää myös olla arvojen sisässä
-Nissan Silvia S15 -99
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Ex-Nissan Cube z11 -05 Chuki
Ex-Nissan Cima y33 -97
Ex-Nissan Skyline R33 spec II -96
Re: Keskustelua eri alustoista
Kokemuksia ebayn halppis coilisatseista T22 (D4D) farkku avensikseen? Ei viiti halpaan ja laiskaan räpsyyn BC-Racingiä investoida, jätetään moiset tuolle korollalle
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 49 guests