My summer s13 part 2
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Jep näitä itekkin mietin pienessä mielessä, mutta kaikki tyhjäkäynnin vehkeet on käytetty auki moottorin kasauksen yhteyessä ja putsattu, tps sääjetty kans mutta tuon maffihomman vois kokkeilla Tosin ossaahan se tuo dumppikin varmaan tuon aiheuttaa?
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Peeäs saatoimpa controlledinkii spotata Iisalmessa tuolla testilenkillä
Re: My summer S13
Täältä ääni kans ilman pyörteilylle maffissa. Aika ranttuja nämä nuista muutoksista maffin puolella ja muistelisin dnsf:n puolelta joskus lukeneeni että varsinkaan nuin ei kannattaisi maffia sijoittaa että suoraan turboon kiinni vaan hyvä olisi välissä olla imuputkea. Itse taistelin myös saman ongelman kanssa heti kun menin turbon vaihtamaan isompaan ja vakio imuputken joutui korvaamaan lyhyemmällä imuputkella niin vedätyksen jälkeen kytkin pohjaan jonka jälkeen kierrokset humpas ja auto sammui. Pienellä kaasupolkimen hipailuilla sai tosiaan auton pysymään käynnissä. Tein ristikon imuputkeen kuten anttihhhh myös tuossa sulle ehdotteli ja se kyllä auttoi omalla kohdalla. Sammuilut loppui siihen. Nyt tosin tuli kone rakennettua uusiksi ja samalla maffi menee painepuolelle. Saa nähdä miten toimii siellä. Hyviä kokemuksia ainakin netistä lukenut siitä muutoksesta.
Toki se dumppi kannattaa myös tarkistaa ja varmistaa ettei jää vuotamaan ym.
Muuten kyllä hyvä meininki sulla rakentelussa ja autokin pirun hyvännäköinen.
Toki se dumppi kannattaa myös tarkistaa ja varmistaa ettei jää vuotamaan ym.
Muuten kyllä hyvä meininki sulla rakentelussa ja autokin pirun hyvännäköinen.
Nissan 200sx s13 -91
Honda Civic type-r ep3 -04
Honda Civic type-r ep3 -04
Re: My summer S13
juu mulla autto se ristikko ja loppu kaikki ongelmat ku pisti painepuolelle, nyt tosin map anturi käytössä niin ei tarvi sitäkään miettiäkatiska wrote: ↑10. May 2017 00:08Täältä ääni kans ilman pyörteilylle maffissa. Aika ranttuja nämä nuista muutoksista maffin puolella ja muistelisin dnsf:n puolelta joskus lukeneeni että varsinkaan nuin ei kannattaisi maffia sijoittaa että suoraan turboon kiinni vaan hyvä olisi välissä olla imuputkea. Itse taistelin myös saman ongelman kanssa heti kun menin turbon vaihtamaan isompaan ja vakio imuputken joutui korvaamaan lyhyemmällä imuputkella niin vedätyksen jälkeen kytkin pohjaan jonka jälkeen kierrokset humpas ja auto sammui. Pienellä kaasupolkimen hipailuilla sai tosiaan auton pysymään käynnissä. Tein ristikon imuputkeen kuten anttihhhh myös tuossa sulle ehdotteli ja se kyllä auttoi omalla kohdalla. Sammuilut loppui siihen. Nyt tosin tuli kone rakennettua uusiksi ja samalla maffi menee painepuolelle. Saa nähdä miten toimii siellä. Hyviä kokemuksia ainakin netistä lukenut siitä muutoksesta.
Toki se dumppi kannattaa myös tarkistaa ja varmistaa ettei jää vuotamaan ym.
Muuten kyllä hyvä meininki sulla rakentelussa ja autokin pirun hyvännäköinen.
https://www.instagram.com/anttihhhh/" onclick="window.open(this.href);return false;
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
200sx s13 rb25det rocketbunny prokkis
200sx s13 käyttis
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Kiittelen neuvoista ja kehuista, oikeen punastuttaa
Pitää googlailla tuota ristikkohommaa, tosiaan tuossa imuputkessa oli semmonen noin 15cm pitkä silikoniputken pätkä jonka otin välistä pois. Liekkö ollu sillä jopa ratkaseva merkitys en tiiä. Se ei vaan enää mahtunu olemaan koska turbo tuli edemmäs mitä se ennen oli vissiin ollu.
Huomenna tuloo auto taas ajuun niin pitää jo ruveta kaasujalkaa reenailemaan ettei mene kaupungissa taas sohlaamiseks sen sammuilun kanssa Siinä on yllättävän paljo jalkoja hytissä ristiin rastiin kun pitäs jarruttaa, pykällellä ja kaasuakii hiplailla samalla
Ja dumpin kans tsekkailin ja se vaikuttas pysyvän kiinni ja koitin tulpata sen poiskin muttei merkitystä asiaan.
Pitää googlailla tuota ristikkohommaa, tosiaan tuossa imuputkessa oli semmonen noin 15cm pitkä silikoniputken pätkä jonka otin välistä pois. Liekkö ollu sillä jopa ratkaseva merkitys en tiiä. Se ei vaan enää mahtunu olemaan koska turbo tuli edemmäs mitä se ennen oli vissiin ollu.
Huomenna tuloo auto taas ajuun niin pitää jo ruveta kaasujalkaa reenailemaan ettei mene kaupungissa taas sohlaamiseks sen sammuilun kanssa Siinä on yllättävän paljo jalkoja hytissä ristiin rastiin kun pitäs jarruttaa, pykällellä ja kaasuakii hiplailla samalla
Ja dumpin kans tsekkailin ja se vaikuttas pysyvän kiinni ja koitin tulpata sen poiskin muttei merkitystä asiaan.
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Morjesta pöytään! Toinen päivä on nyt ajettu kamppeella ja rupeshan niitä ongelmia tulemaan Päivällä ajaissa yhtäkkiä rupes jäähytysnesteet käryämään sisälle, jostain vuoti mutten sen tarkemmin kahtonu mistä. Lisäilin nesteitä yhteensä sen 10 litraa että kotia pääsin
Kotona rupesin vikaa ehtimään ja tottakai se oli se lämppärin letku mikä on just vittumaisimmassa paikassa suodattimenjalan ja vaihelaatikon takana... Sitä ähräsin käet ruvella pois ja rikkihän se oli
Noh sen vaihtelin ja eikun taas hymyssä suin baanalle. NOH. Ei sekään ihan putkeen menny, pari tuntia pyörin kaupungissa ja poistullessa oli tyhjä ohitustie ja aattelin että kärsii kai siinä pikkusen kokkeilla. Loppu lyhyeen kun puolet konepellistä lens katon yli
Koetin palasta siinä vähä ettiä mutta eipä löytyny, jossain ojassa se siinä on. Pitää huomenna ettiä, ja jos joku tuolla Iisalmen suunnalla pyörii niin jos sattuu kehtaamaan niin Soinlahden kohalla ohituskaistalla pitää silmät auki jos sinistä konepellin palaa näkyy.
Ja tuommosta samanmoista peltiä/kuitua saa kaupitella jos ylimääräsenä on...
Kotona rupesin vikaa ehtimään ja tottakai se oli se lämppärin letku mikä on just vittumaisimmassa paikassa suodattimenjalan ja vaihelaatikon takana... Sitä ähräsin käet ruvella pois ja rikkihän se oli
Noh sen vaihtelin ja eikun taas hymyssä suin baanalle. NOH. Ei sekään ihan putkeen menny, pari tuntia pyörin kaupungissa ja poistullessa oli tyhjä ohitustie ja aattelin että kärsii kai siinä pikkusen kokkeilla. Loppu lyhyeen kun puolet konepellistä lens katon yli
Koetin palasta siinä vähä ettiä mutta eipä löytyny, jossain ojassa se siinä on. Pitää huomenna ettiä, ja jos joku tuolla Iisalmen suunnalla pyörii niin jos sattuu kehtaamaan niin Soinlahden kohalla ohituskaistalla pitää silmät auki jos sinistä konepellin palaa näkyy.
Ja tuommosta samanmoista peltiä/kuitua saa kaupitella jos ylimääräsenä on...
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Huomenia! Konepellin palanen löyty isän toimesta ohituskaistan ojasta Sen suuremmin suunnittelematta rupesin peltiä touhuamaan kasaan. Rälläkällä ja lamellilaikalla suihkin isommat irtonaiset kokkareet palasista pois, ja mallailin miten se sinne passais. Kyllähän siitä omanlainen savottansa syntyy siitä ei eppäilyä ollukkaan XD
Samalla tuli oikastua yks nuista ritilöistä kun lämmetessään menee rempulaks ja väsähtänyt alas. Kuumailmapuhallinta ja lankkuja vaan
Eilen iltana nappasin pikkusen kuidulla kasaan tuota peltiä että saa ruveta lisää nakkomaan lasikuitua päälle.
Tänä aamuna sitten rälläköin tuota täyteainetta ja kuitua pois isommalta alalta ja kuitua taas päälle. Hyvin kilahtaa päähän tuossa pikku tallissa tuhrata, äkkiä pitää aina ulos lähtee kun saa hartsit vetästyä päälle Eli tässä pellin tämänhetkinen tilanne
Vielä pitää kuitua nakkoa lisää takapuolelle ja kehitellä pellistä joku tuki sinne taakse. Sitten taas kittailua ja maalit niskaan. Hyvä siitä ei tule mutta mulle varsin välttävä. Samoin nuo pikku neliöt tuosta pellin etupäästä pitää kuiduttaa pois kun turhaan semmoset siihen leikattu.
Kävi aluks mielessä pelkkä nippusidekorjaus niin ois helpolla päässy, mutta koetetaan nyt tehä kunnolla kun siihen mahollisuus on
Parannettavaa ja epäkohtia mitä tästä löytää niin olkaa hyvät ja kertokaa, otan kaikki mielipiteet ilomielin vastaan, ja mielelläni kuuntelisinkii mitä mieltä porukka tästä touhusta on kun kuitenkii 7000 kertaa jo katottu tätä perseilyä, kiitokset siitä!
Kunnon kelejä ja konepeltiä odotellessa siis, jos sitä joskus uskaltas vaikka vikalistallakin käyttää
Samalla tuli oikastua yks nuista ritilöistä kun lämmetessään menee rempulaks ja väsähtänyt alas. Kuumailmapuhallinta ja lankkuja vaan
Eilen iltana nappasin pikkusen kuidulla kasaan tuota peltiä että saa ruveta lisää nakkomaan lasikuitua päälle.
Tänä aamuna sitten rälläköin tuota täyteainetta ja kuitua pois isommalta alalta ja kuitua taas päälle. Hyvin kilahtaa päähän tuossa pikku tallissa tuhrata, äkkiä pitää aina ulos lähtee kun saa hartsit vetästyä päälle Eli tässä pellin tämänhetkinen tilanne
Vielä pitää kuitua nakkoa lisää takapuolelle ja kehitellä pellistä joku tuki sinne taakse. Sitten taas kittailua ja maalit niskaan. Hyvä siitä ei tule mutta mulle varsin välttävä. Samoin nuo pikku neliöt tuosta pellin etupäästä pitää kuiduttaa pois kun turhaan semmoset siihen leikattu.
Kävi aluks mielessä pelkkä nippusidekorjaus niin ois helpolla päässy, mutta koetetaan nyt tehä kunnolla kun siihen mahollisuus on
Parannettavaa ja epäkohtia mitä tästä löytää niin olkaa hyvät ja kertokaa, otan kaikki mielipiteet ilomielin vastaan, ja mielelläni kuuntelisinkii mitä mieltä porukka tästä touhusta on kun kuitenkii 7000 kertaa jo katottu tätä perseilyä, kiitokset siitä!
Kunnon kelejä ja konepeltiä odotellessa siis, jos sitä joskus uskaltas vaikka vikalistallakin käyttää
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Morjesta pöytähän vaan taas!
Tuli taas hirmu motivaatiobuusti tähän rakenteluun kun kävi bäkwuudseissa ihastelemassa muitten kamppeita, japtoyssi oli kommeesti esillä kyllä
Omaan autoon sen jälkeisessä huumassa tänään väkersin pakoputkelle uuet kannakekumit kun ennen oli takaa jollain latiskalla kiinni kelkassa. Tärryytti niin maan perkeleesti Turbon outletti tuli kans tiivistettyä uuelleen, pitäs olla v-bandilla heleppoo mutta ei heleveeetti oo mulla ollu..
Männä viikolla laittelin ne kauan hamutut uuet valot <3 Joku niissä luukuissa vaan viehättää
Ja se konepelti on ehjä... joskus
Ens viikonloppuna suditellaan
Tuli taas hirmu motivaatiobuusti tähän rakenteluun kun kävi bäkwuudseissa ihastelemassa muitten kamppeita, japtoyssi oli kommeesti esillä kyllä
Omaan autoon sen jälkeisessä huumassa tänään väkersin pakoputkelle uuet kannakekumit kun ennen oli takaa jollain latiskalla kiinni kelkassa. Tärryytti niin maan perkeleesti Turbon outletti tuli kans tiivistettyä uuelleen, pitäs olla v-bandilla heleppoo mutta ei heleveeetti oo mulla ollu..
Männä viikolla laittelin ne kauan hamutut uuet valot <3 Joku niissä luukuissa vaan viehättää
Ja se konepelti on ehjä... joskus
Ens viikonloppuna suditellaan
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Tilannepäivitys, nissani toiminu hyvin vähillä vioilla jo reilut 700km, eiköhän tämän päivittely riitä siihen asti että leiman kanssa taistelut alkaa Ja jos iisalmen soarerimies lukee tätä foorumia niin ilmianna ihtes, nauroit siihen malliin ettet iliman läpipuintia tästä seleviä!
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Kuten jotkut on jo saattaneet nähdä facebookista niin tämä kampe on nyt myynnissä.
Mahdollisesti kaupat jo lyöty lukkoon, ei vaan millään riitä ennää aika ja mielenkiinto taistella tätä kampetta leimalle plus se että konttorilla tullut tämä auto jo liian tutuksi hupilappujen kanssa..
Jos joku kokee tarvitsevansa tätä autoa niin 5500€ tällä pyydän, tiukka hinta se ei välttämättä ole. Kiitos ja näkemiin
Mahdollisesti kaupat jo lyöty lukkoon, ei vaan millään riitä ennää aika ja mielenkiinto taistella tätä kampetta leimalle plus se että konttorilla tullut tämä auto jo liian tutuksi hupilappujen kanssa..
Jos joku kokee tarvitsevansa tätä autoa niin 5500€ tällä pyydän, tiukka hinta se ei välttämättä ole. Kiitos ja näkemiin
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
Morjesta pöytään! Nissani vaihtanut omistajaa ja uusi kuski taikoo siitä varmasti jottain mielenkiintoista Nyt pihassa romottaakin tojota aristo ja crx honda, talvella jahka aikaa tulee niin kai niillekkin pitäis jottain tehä
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: Kuulalaakerin aristo ja nakkikoppi
Photobucketti kusi näköjään nilikoille ja hävitti kaikki kuvat tästä topikista niin hyvä että on uutta kalustoo alla. Toissa viikolla työreissussa tosiaan ostin tuommosen crx hondan joka toimii nyt työautona Käytännössä viikot seisoo hallin pihassa kun ollaan reissussa, jahka koulut taas alkaa niin sille pitäisi tehdä ehostusta ulkokuoreen kun vasen etunurkka on aika karu. Alustana on bc racingi ja tekniikallekkin jotain hipistelyä tehty, kuulostaa rajulle kun kiertää 8500rpm ja tupsauttelee öljyä pakoputkesta joten remonttia tiiossa
Ja työreissusta kotiuduttua tuli nissanin lähtö, pakattiin auto kärriin ja vietiin se uudelle omistajalle.
Ja takaisin ajelin sitten eri kamppeella, pirun letkee ajeltava ja samalla sai reenata oikealta puolen ajamista joka oli paljo helpompaa kun aattelin.
Eilen tehtiin veroilimotus tästä ja nyt ootellaan veropäätöstä että saa suomen kilpiin. Leimavanteet pitäis vaan löytää kun ei taida nuilla 20" kiekoilla läpi mennä joten niitä saa kaupitella. Jotkut 18 tuumaset?? Ja valokuvion kääntöhommissa vois joku opastaa kun mulle meleko ventovierasta puuhaa..
Ja työreissusta kotiuduttua tuli nissanin lähtö, pakattiin auto kärriin ja vietiin se uudelle omistajalle.
Ja takaisin ajelin sitten eri kamppeella, pirun letkee ajeltava ja samalla sai reenata oikealta puolen ajamista joka oli paljo helpompaa kun aattelin.
Eilen tehtiin veroilimotus tästä ja nyt ootellaan veropäätöstä että saa suomen kilpiin. Leimavanteet pitäis vaan löytää kun ei taida nuilla 20" kiekoilla läpi mennä joten niitä saa kaupitella. Jotkut 18 tuumaset?? Ja valokuvion kääntöhommissa vois joku opastaa kun mulle meleko ventovierasta puuhaa..
Re: My summer S13
Kyllähän tuon ariston noilla 20" voi katsastaa jos vain vanteen leveys ja kumin leveys passaavat keskenään eivätkä ota mihinkään kiinni. Otteeseenhan ne vain sitten merkkaavat rengas koon, sitten jos talvella meinaat ajella ja talvivanteiksi laitat vaikka jotkut 18 niin ne joutuu muutoskatsastamaan.
-
- NORMAL USER
- Posts: 64
- Joined: 09. Nov 2015 11:18
Re: My summer S13
No piru, kyllä nuilla pitäs ihan oikeen kokoset kumit olla. Takaset on vaan meleko loppu niin vaihtellee ne pois poikkeen. Tuohon valokuviohommaan tarvihtisin vähän niitä neuvoja joten tietäjät avatkaa sanaiset arkkunne!
Tänä aamuna tulin reissusta taas kotia ja kävin ruisailemassa ristolla 200km ja on se perkeleen mukava kampe.. Hondallakkii kävin revittelemässä, ajo-ominaisuudet aika olemattomat siinä 200 vauhissa
Tänä aamuna tulin reissusta taas kotia ja kävin ruisailemassa ristolla 200km ja on se perkeleen mukava kampe.. Hondallakkii kävin revittelemässä, ajo-ominaisuudet aika olemattomat siinä 200 vauhissa
Re: My summer S13
Tuliko kirjotus virhe tuossa hondan kierrättämisessä 8500? vakionahan se ottaa n.7500. Vakio yläkerralla en noin pitkälle uskaltas kierrättää, eikä maha mitään hyötyä olla niin pitkälle edes vinguttaa Tuohon kun ei vissiin kuitenkaan mitään hirveitä muutoksia oo tehty?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 79 guests