Ostin tollasen samallaisen 626:sen tilalle ku on tost mallista jo 2vuotta kokemusta.
Vanha oli kyl 1.8i hb ja uus 2.0i sedan. Mul jäi vanhast autosta 16"talvivanteet ja 17"kesävanteet ni on nekin sitte valmiina. uudet 215/45-17 kesärenkaat tuli laitettua alle 4.5.2011
Toi auto oli mulle tullessa täysin originaali kunnossa(14" aluvanteita lukuunottamatta), itte oon tota vähä "faceliftannu" uudemman mallisella maskilla ja sumuvaloilla.
Vanteiksi tuli 17" inter actionit ja ne oon maalannu metallinhohto sinisiks, toi väri on kyllä aika tumma ni auringossa vaa näkyy et ne on siniset.
Etupäätä tarvis saada pudetettuu 2-3cm ni olis balanssi kohdallaan. Toho ei kyllä madallusjousia tuu ku vanhassa oli ja niilläki jäi liia korkeeks : D Jos löydän jostai edullisesti säädettävän alustasarjan ni sellasta vois harkita.
Tulossa: kirkkaat sivuvilkut, madallusta, takavaloille vois koittaa jotai tehdä ja ehkä sivulasien+takalasin tummennus kevyesti.
Nyt oon oon etupuskurii alkanu hiomaa ja tarkotus olis korjata toi halkema ja maalata puskuri osittain uudestaa. Bensatankinluukkuun oon maalannu Japanin lipun(siihe keskelle maalasin 8cm kokoisen punasen ympyrän) ja se tarvii viel kevyesti hio ja vetää lakka päälle.
Tossa alapuolella olis muutama kuva:
Vas. vanha auto oik. nykyinen

ex auton konehuone

Tollane se oli ku ostin ton

Nykyinen ulkoasu