Itellehän näitä autoja rakennetaan mutta mun mielestäJuucso wrote:Siis kyllä ja joo!Mikkozkii wrote:Siis, eihän nuo vanteet oikeasti jää tuohon autoon???

Itellehän näitä autoja rakennetaan mutta mun mielestäJuucso wrote:Siis kyllä ja joo!Mikkozkii wrote:Siis, eihän nuo vanteet oikeasti jää tuohon autoon???

Joo kuivajäällä lähtis kuulemma helposti, mutta eihän täältä tuppukylästä sellasta saa.. Kajaaniin on matkaa 120km ja saakohan sieltäkään?Mikkozkii wrote:Käy ostaa kuivajäätä, sillä lähtee helpostiJuucso wrote:Joo "pientä" pullistusta tarttee..Pitäs käydä rautakaupasta ostamassa joku maalarin lasta millä sais ruveta hakkaamaan ja hinkkaamaan alkuperäisiä äänieristeitä pois!
(google)
Mikkozkii wrote:Itellehän näitä autoja rakennetaan mutta mun mielestäJuucso wrote:Siis kyllä ja joo!Mikkozkii wrote:Siis, eihän nuo vanteet oikeasti jää tuohon autoon???
Sisusta maalataan kokonaan uudestaan tumman harmaalla(?) joten pienet jälet ei varmaankaan mitään haittaa.JonttuK wrote:Ota vasara ja taltta käteen, itekkin oon ottanu äänieristeet noilla pois. Hieman vie aikaa ja jää jälkiä jos ei oo varovainen.
Mutta jos ajelet paljonkin muualla kuin radoilla niin en suosittele ottamaan kaikkia eristyksiä pois.
Todella rajun kokoiset vanteet säxään mielestäni, mutta makuasioista ei kai kannata kiistellä?
Eiköhän se! Ja väriteema ei vieläkään ole lopullisesti päätetty.. Isä sanoo, että pidä auto ton värisenä ja maalaa keltaseksi lippa ja diffuusori kunhan korisarjan hankkii. Heitin vastalauseen, että "sehän on Nakagawan auton kopio sitten" niin kuulu vaan vastaus "Mitä v*ttua sitten? Se on toisellapuolella maapalloa niin tuskin se vastaan ajaa.. Saat ikuisuuvven pähkäillä sitä väriä jos pelottaa, että jollakulla muulla oli jo"Mystic wrote:Eiköhän tuo niillä levikkeillä ala erottua jo edukseen; joko väriteeman olet lopullisesti päättänyt?

Teippiharjalla meni ikuisuus tuon oman puolinahkasistankin kanssa...saquzi wrote:Tai sitten se teippiharja, millä noita karvoja vaatteista rullaillaan pois.
Tätä voisi kyllä kokeilla!Shakini wrote:http://www.autonhoitokauppa.fi/fur-remover + Imuri.
Ja kyllä se onkin! Verothan tuohon teki kauheen lisän, mutta kylläpä tykkäänki! Limited Edition tuotteet on <3Mystic wrote:Sietää olla kyllä melko hyvä ratti tuohon hintaan.
Miten olisi ihan vain joku normaali keskiö ja sen jatkoksi pikalukitus?

IMG_3227 by juucso, on Flickr
IMG_3233 by juucso, on Flickr
IMG_3231 by juucso, on Flickr
IMG_3228 by juucso, on Flickr
IMG_3234 by juucso, on Flickr
IMG_3229 by juucso, on FlickrUsers browsing this forum: No registered users and 8 guests