Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Menee vähän ohi aiheen mutta Orlandoon majaudutaan viikoksi, tarkotus käydä pällistelemässä siellä Daytonan ovaaliradallakin, ehkäpä mukaan tarttu nascar vaikutteita siinä samalla.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Muista käydä syömässä KFC:ssä
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Boost is not a crime
Boost is not a crime
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Pistetään muistiin, se on n nyt moro!
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Ameriikasta kotiudutta hyvin mielin, ja tottakai kotona odotti pikkasen ebay osaa kun palasin.
Laakerit, päittäislaakeri, ja tiivisteet tuohon GT4082 ahtimeen, siinä toivossa että GT4088:n thrust collari (tuo pyöree joka tulee päittäislaakeria vasten) sopisi tähän ahtimeen niin tilasin sen korjaussarjan myös, mutta eipä sopinut. Korvat ja silmät auki, jos jollakin on gt4082 thrust collari tai löydätte netistä niin viestiä mulle vaan. Mittailin että ei tuo imusiipi ole kulunut mainittavasti vaikka on hieman ottanut koteloon kiinni, joten sillä mennään ainakin ensiksi.
Tuli ihan vaan testimielessä kokeiltua huutokauppaa ebaysta ja kotiin saapu parit tarrat ja pari nippelia 044 pumppuun.
Nelipistevyötkin hommattu.
Tuommonen koson mittarikin tuli kaivettua esiin ja tarkotus pistää näyttämään ainakin nopeuden ja kierrosluvun kunhan on se aika, testailin tota jo joskus viimetalvena.
Turvakaarista ei syntynyt kauppoja joten ne pitää itse taivutella taikka ostaa uudet. Ja tärkein päivitys on ehkä se että just pistin meiliä yhteen puljuun että miten nopeasti saavat boksin juotettua kasaan toivomillani lisäominaisuuksilla, ja että löytyykö tarvittavat sytkäosat ja anturit hyllystä, että kohta toivottavasti uus moottorinohjaus hommattu.
Edit. Niin ja tuli myös yks etupuskuri ostettua, ja tarkoitus talven aikana haalia koko korisarja tähän pirssiin, virtuaalibanaani sille joka arvaa että mikä korisarja kyseessä!
Laakerit, päittäislaakeri, ja tiivisteet tuohon GT4082 ahtimeen, siinä toivossa että GT4088:n thrust collari (tuo pyöree joka tulee päittäislaakeria vasten) sopisi tähän ahtimeen niin tilasin sen korjaussarjan myös, mutta eipä sopinut. Korvat ja silmät auki, jos jollakin on gt4082 thrust collari tai löydätte netistä niin viestiä mulle vaan. Mittailin että ei tuo imusiipi ole kulunut mainittavasti vaikka on hieman ottanut koteloon kiinni, joten sillä mennään ainakin ensiksi.
Tuli ihan vaan testimielessä kokeiltua huutokauppaa ebaysta ja kotiin saapu parit tarrat ja pari nippelia 044 pumppuun.
Nelipistevyötkin hommattu.
Tuommonen koson mittarikin tuli kaivettua esiin ja tarkotus pistää näyttämään ainakin nopeuden ja kierrosluvun kunhan on se aika, testailin tota jo joskus viimetalvena.
Turvakaarista ei syntynyt kauppoja joten ne pitää itse taivutella taikka ostaa uudet. Ja tärkein päivitys on ehkä se että just pistin meiliä yhteen puljuun että miten nopeasti saavat boksin juotettua kasaan toivomillani lisäominaisuuksilla, ja että löytyykö tarvittavat sytkäosat ja anturit hyllystä, että kohta toivottavasti uus moottorinohjaus hommattu.
Edit. Niin ja tuli myös yks etupuskuri ostettua, ja tarkoitus talven aikana haalia koko korisarja tähän pirssiin, virtuaalibanaani sille joka arvaa että mikä korisarja kyseessä!
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Rocket bunny!
Paljonko tuli nuo turbon osat maksamaan?
Paljonko tuli nuo turbon osat maksamaan?
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Sä et kyllä mitään voita kun vakoilit jo toiselta foorumilta. Tosiaan rocket bunnya visiossa. Nuo molemmat korjaussarjat makso yhteensä 25e sisältäen rahdit, kolmessa päivässä oli tullu perille taiwanista asti. On vaan tuo viimonen osa vaikea löytää..
Elikkä tuo alempi osa tuosta ilman tota uraa hakusessa, pitäis olla samat GT3782/GT4082.
http://www.worldturbocharger.com/sys/Up ... 813158.jpg
Reijän halkaisija 7,5mm, holkin halkaisija 13mm ja suurempi halkaisija noin 25mm, kokonaiskorkeus 6mm.
Jos ei muuten löydy niin saa joku näppärä nikkari sorvata mulle tommosen hieman tarkemmilla mitoilla tottakai.
Elikkä tuo alempi osa tuosta ilman tota uraa hakusessa, pitäis olla samat GT3782/GT4082.
http://www.worldturbocharger.com/sys/Up ... 813158.jpg
Reijän halkaisija 7,5mm, holkin halkaisija 13mm ja suurempi halkaisija noin 25mm, kokonaiskorkeus 6mm.
Jos ei muuten löydy niin saa joku näppärä nikkari sorvata mulle tommosen hieman tarkemmilla mitoilla tottakai.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Samaa olisi täälläkin veikkailtu. Laita nyt sinä sitä "uutta mallia", kun mahdollisuus kerta on ja nuita perinteisiä tuntuu olevan jo vähän liiaksikin.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Juu alkaa tosiaan olla aika perinteinen tuo vanha bunny sarja, mutta täysin tuliterä sarjaa en raaski kyllä ostaa. Laittelen tässä nyt ensin tekniikan kuntoon ja sivusilmällä tsuumailen halpoja käytettyjä osia talven mittaan.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Vähän on ehtinyt tapahtua niin kauan kuin foorumi muuttanut, ensinnäkin tuli haettua nokka imupuolelle siinä toivossa että sais ton turbon joskus edes heräilemään. Ihan siis pakonokka joka asennetaan imupuolelle.
On tässä parit illat kans kavereitten kanssa tapeltu rälläkän ja hitsin kanssa, tommoset puolikaaret työn alla, ei ole minkään sääntöjen mukaiset kun tästähän tulee vaan tämmönen katulelu, vasta täpätty koriin kiinni.
Ja tänään saapu tiasmala paketti, yllätyin kunnosta positiivisesti, melkein täysin virheetön.
Pakko sanoa että nyt osuin kyllä oikeaan tyylisuuntaan ihan omastakin mielestä, ei mitään yliampuvaa lippaa, vaan hillitty ja matala, kylläsilmä lepää (vielä joskus)
Mitähän muuta.. Pientä yhteistyötä paikallisen firman kanssa sovittu joka myy kaikkea moottorinohjaukseen liittyvää ynnä muuta erikois osaa, voitte varmaankin arvata minne lähden tässä huomenna koulun jälkeen viljelemään rahoja ympärini. Siitä enemmän sitten.
On tässä parit illat kans kavereitten kanssa tapeltu rälläkän ja hitsin kanssa, tommoset puolikaaret työn alla, ei ole minkään sääntöjen mukaiset kun tästähän tulee vaan tämmönen katulelu, vasta täpätty koriin kiinni.
Ja tänään saapu tiasmala paketti, yllätyin kunnosta positiivisesti, melkein täysin virheetön.
Pakko sanoa että nyt osuin kyllä oikeaan tyylisuuntaan ihan omastakin mielestä, ei mitään yliampuvaa lippaa, vaan hillitty ja matala, kylläsilmä lepää (vielä joskus)
Mitähän muuta.. Pientä yhteistyötä paikallisen firman kanssa sovittu joka myy kaikkea moottorinohjaukseen liittyvää ynnä muuta erikois osaa, voitte varmaankin arvata minne lähden tässä huomenna koulun jälkeen viljelemään rahoja ympärini. Siitä enemmän sitten.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Nyt ois kaikki tarvittavat osat moottorinohjaukseen hommattu. MS2 V2.2, launchilla ja 4bar mappi anturilla. Isot kiitokset Protoparts.fi :lle
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
5-6 metriä putkea vielä niin alkaa kori olemaan aika jämäkkä varmaan, ei saanu edes tota ristikkoa valmiiks tänään kun loppu rälläkästä laikat.
Seuraileeko tätä kukaan edes?
Seuraileeko tätä kukaan edes?
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Nuo pystyputket olisin taivuttanut paremmin korin muotoja mukaileen. Näyttäisi heti paljon paremmin tehdyltä.
Tuleeko tuohon kattoon putkea a-pilareihin?
Tuleeko tuohon kattoon putkea a-pilareihin?
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Joo pääkaari ei ole mikään kauneuden esikuva, jätin tahallani hieman rakoa tuonne että saa sisustuksen paikoileen jälkeenpäin. Ei ole tulossa A-pilareihin putkea ainakin näillä näkymin, mutta kuka tietää, tulee vain noihin puolikaariin vielä suorat putket iskaritornien ja pääkaaren väliin, ja pääkaareen vielä turvavyön kiinnitykseen hitsattava poikkiputki.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Joo totaa, kaaret joutaa roskalavalle ja alotetaan puhtaalta pöydältä valmiiks pokatulla täyskaarella sitten kun tulee se aika. Ei mulla muuta...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan s13 jatkojalostusta
Ei tarvi ainakaan enään miettiä ostaako takokanget vai ei, ainakin näköjään ollut sitä voimanpaskaa koneessa. 2k km sitten olivat täysin suorat.
Ei ollu palotilassa/mäntien päällä muutakun pienet jäljet rikkoutuneista tulpista joten tuskin tuo on edes kauheesti nakuttanu, mutta jatketaas kun on jotain mullistavaa kirjotettavaa.
Ei ollu palotilassa/mäntien päällä muutakun pienet jäljet rikkoutuneista tulpista joten tuskin tuo on edes kauheesti nakuttanu, mutta jatketaas kun on jotain mullistavaa kirjotettavaa.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 76 guests