Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kunnon kameralla kuvattuja parit vielä.
Viikon aikana saanu vähä kasaanpäin.
Takaa aivan liian matalaksi säädetty tuo uusi alusta. siitäjohtuen mielenkiintoiset kulmat tukivarsissa.
Hi-Line products alko väsäämään konepeltiä jolla mahtuu V8 alle, innolla odotan lopputulosta.
Lämppäri sekä kytkentärasia löytäny paikkansa.
Rattiakseliin alumiinipusla vakion tilalle, nyt ei ole muuten koko ohjauksessa yhtäkään puslaa. Sundforsin moottoripalkki kun eliminoi hammastangon puslatkin.
Viikon aikana saanu vähä kasaanpäin.
Takaa aivan liian matalaksi säädetty tuo uusi alusta. siitäjohtuen mielenkiintoiset kulmat tukivarsissa.
Hi-Line products alko väsäämään konepeltiä jolla mahtuu V8 alle, innolla odotan lopputulosta.
Lämppäri sekä kytkentärasia löytäny paikkansa.
Rattiakseliin alumiinipusla vakion tilalle, nyt ei ole muuten koko ohjauksessa yhtäkään puslaa. Sundforsin moottoripalkki kun eliminoi hammastangon puslatkin.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
-
- BEGINNER
- Posts: 3
- Joined: 07. Oct 2015 19:11
- Location: Kuusamo
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Virheetöntä tekemistä, tätä projektia on ilo seurata!
Nissan 200sx sil80 -94 drifteriprojekti
Nissan 200sx s13.5 -94 EX
Nissan Skyline r32 -91 käyttöauto
Nissan 200sx s13 -94 rb20det
Nissan 200sx s13.5 -94 EX
Nissan Skyline r32 -91 käyttöauto
Nissan 200sx s13 -94 rb20det
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kaukana virheettömästä, mutta saa kelvata. Kiitos kumminkin.
Täähän oli muuten kätevä.
Atecucin löysi paikkansa ja johtotöitä varovaisesti aloiteltu, pelkillä +syötöillä kuten kuvasta näkyy.
Oisko muuten menekkiä noille s13 puolikaarille taas? Voipi heittää yv tai kommentoida.
Täähän oli muuten kätevä.
Atecucin löysi paikkansa ja johtotöitä varovaisesti aloiteltu, pelkillä +syötöillä kuten kuvasta näkyy.
Oisko muuten menekkiä noille s13 puolikaarille taas? Voipi heittää yv tai kommentoida.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kaapeleita vedetty jonkinverran jokasuuntiin, jopa ensimmäiset sähköistämis testit tehty ja ainakin lämppär toimii.
Hyvä vaan kun saa kaiken testattua niin saa alkaa siistimään vähän.
Seuraavaks piti katkasijat saada johonkin kiinni...
Siitähän se ajatus sit lähti.
Tohon on hyvä ripustaa tabletti. Saumat massaan vielä ja koko kojelaudan + saumojen flockaus lopuksi vielä kun kaikki on valmista.
Jarruille tapahtu vähä jänniä.
Katuautoon piti kokeilla tänään spoileria koko korisarjan kanssa samalla kun varastin siitä bensavermeet. Toimii!
Hyvä vaan kun saa kaiken testattua niin saa alkaa siistimään vähän.
Seuraavaks piti katkasijat saada johonkin kiinni...
Siitähän se ajatus sit lähti.
Tohon on hyvä ripustaa tabletti. Saumat massaan vielä ja koko kojelaudan + saumojen flockaus lopuksi vielä kun kaikki on valmista.
Jarruille tapahtu vähä jänniä.
Katuautoon piti kokeilla tänään spoileria koko korisarjan kanssa samalla kun varastin siitä bensavermeet. Toimii!
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kiitän! Pitää koittaa kerrankin tehdä sellanen ettei jäis niin paljon hampaankoloon.
Jonkinlainen etappi saavutettu tänäiltana kun auton aivot herätetty henkiin ja todettu että näin pitkästi johtotyöt menny nappiin.
Moottorin osia odottelen vielä tuolta ruotsinmaalta, sieltä tulee kaikki tarvittavat oikeastaan paitsi kytkin. Turbolle ja ohjaukselle sit vielä öljylinjat niin sen vois istuttaa keulille.
Senjälkeen alkaa (ehkä) loppukiri.
-Bensalinjat tehdä
-Vesilinjat + täyttö + paisunta
-Takajarrut
-Jarruputket
Kai siinä oli ne isoimmat ja eniten aikaa vievät. Enskesän Midsummer madnesseissä tavataan.
Jonkinlainen etappi saavutettu tänäiltana kun auton aivot herätetty henkiin ja todettu että näin pitkästi johtotyöt menny nappiin.
Moottorin osia odottelen vielä tuolta ruotsinmaalta, sieltä tulee kaikki tarvittavat oikeastaan paitsi kytkin. Turbolle ja ohjaukselle sit vielä öljylinjat niin sen vois istuttaa keulille.
Senjälkeen alkaa (ehkä) loppukiri.
-Bensalinjat tehdä
-Vesilinjat + täyttö + paisunta
-Takajarrut
-Jarruputket
Kai siinä oli ne isoimmat ja eniten aikaa vievät. Enskesän Midsummer madnesseissä tavataan.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Tää on kyllä mukavaa seurattavaa
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Olisko sulla noita kuitukattoja niin myytäväksi asti? Pitäis omasta kattoluukun reikä saada umpeen.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kiitos kiitos! Katosta ei otettu muottia joten niitä ei kovin helposti ole myyntiin asti.
Muutto menossa niin harrastuksille ei ole oikein aikaa ollu. Tunnin koukkasin jossain välissä tallin kautta ja aloin bensapuolta katella kasaan.
Katuautoonkin pikkunippeliä tullu ja heti pääsi sisustamaan.
Tämä <3
Muutto menossa niin harrastuksille ei ole oikein aikaa ollu. Tunnin koukkasin jossain välissä tallin kautta ja aloin bensapuolta katella kasaan.
Katuautoonkin pikkunippeliä tullu ja heti pääsi sisustamaan.
Tämä <3
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Konetta vähän purettu ja silmämääräisesti tarkastettu, hyvältä näyttää kaikinpuolin. Öljypohja oli halki mutta onneksi on keräilty varaosia niin ehjä pohja löyty jemmasta. Samalla kaveri hitsuutteli kiinni nipan öljynpaluulle.
Kasallinen tiivisteitä tilattu joten koneen niputusta ja tiivistystä seuraavaksi, jakopäänkopatkin vaihtuvat.
Pieni takaisku tuli kytkinjuttuihin liittyen, ei tohon vauhtipyörään sovi muu kuin vakio kaksoismassapyörälle tarkoitettu asetelma.
Uudelle billettipyörälle on jo tekijä tiedossa, tuttu ja turvallinen luottosorvari Mika. Elikkä kone menee paikoilleen heti kun on nipussa vauhtipyörän ja kytkimen aikataulusta riippumatta, niin saa sähköt, vedet ja bensat tehtyä valmiiksi. Heitetään billettiä väliin sit kun on valmista.
Kytkinkin on tilattu, tulee sre765 sekä 6 lapainen sintterilevy.
So long.
Kasallinen tiivisteitä tilattu joten koneen niputusta ja tiivistystä seuraavaksi, jakopäänkopatkin vaihtuvat.
Pieni takaisku tuli kytkinjuttuihin liittyen, ei tohon vauhtipyörään sovi muu kuin vakio kaksoismassapyörälle tarkoitettu asetelma.
Uudelle billettipyörälle on jo tekijä tiedossa, tuttu ja turvallinen luottosorvari Mika. Elikkä kone menee paikoilleen heti kun on nipussa vauhtipyörän ja kytkimen aikataulusta riippumatta, niin saa sähköt, vedet ja bensat tehtyä valmiiksi. Heitetään billettiä väliin sit kun on valmista.
Kytkinkin on tilattu, tulee sre765 sekä 6 lapainen sintterilevy.
So long.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Ihan mielenkiinnosta, tuleeko tästä yksi vaiko kaksipaikkainen?
Instagram @juucso
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
"I like cars that look like they were dropped from fifteen feet"
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Minkälaisia teholukemia tuosta kasikoneesta meinasit ottaa?
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Juuso kyllä me siihen penkki kiinni saadaan kun halut kyytiin.
Tehoista paha veikata mitään, tarkotus ottaa maltillisesti aluks niin ehkä pysyy paremmin kasassa.
Just tässä jokunen viikko sitten turisin yhden ruotsalaisen kanssa jolla sattu olemaan turboa myöten identtinen setuppi, tosin e98 tankissa.
0,8 bar 704hp ja nyyttöneita jotain päälle 800 irtos siltä jonkun penkin mukaan... Että kyllä mun on pakko sinne 550-600 klubiin päästä
Projekti ei nyt etene ennenkun tiivisteet saapuu, toivottavasti jo huomenna, pistetään viikon tekemisistä kuvia ja turinoita kun pääsee tietokoneelle liittelemään kuvia.
Huomenna saan käsiini 765 paineasetelman, ja saa katsottua suurinpiirtein onnistuisko muokata sellanen kiinni tuohon vauhtipyörään.
Z32 takajarrut kiinnostaa jos halutte myydä.
Tehoista paha veikata mitään, tarkotus ottaa maltillisesti aluks niin ehkä pysyy paremmin kasassa.
Just tässä jokunen viikko sitten turisin yhden ruotsalaisen kanssa jolla sattu olemaan turboa myöten identtinen setuppi, tosin e98 tankissa.
0,8 bar 704hp ja nyyttöneita jotain päälle 800 irtos siltä jonkun penkin mukaan... Että kyllä mun on pakko sinne 550-600 klubiin päästä
Projekti ei nyt etene ennenkun tiivisteet saapuu, toivottavasti jo huomenna, pistetään viikon tekemisistä kuvia ja turinoita kun pääsee tietokoneelle liittelemään kuvia.
Huomenna saan käsiini 765 paineasetelman, ja saa katsottua suurinpiirtein onnistuisko muokata sellanen kiinni tuohon vauhtipyörään.
Z32 takajarrut kiinnostaa jos halutte myydä.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
765 ei sopinu sit yhtään, vanha vp lähetetty jo mikalle malliksi. R33 takajarrutkin tuli ostettua.
Kone aikalailla kasassa, pakosarjan tiivisteitä odottelen vielä ja moottorin takana kulkevaa vesiputkea pitää vähän muokata eli ne tulee vielä irti jossain vaiheessa.
Koneen johdotukset niin pitkällä kun voi tässä vaiheessa olla, vielä odottelen suutinten liittimiä, sytytyspuolia sekä niitten liittimiä ja vr anturille jostain löydettävä häiriösuojattua kaapelia.
Ruotsinpojatkaan ei saanu kaikkia osia pakettiin kerralla joten sieltä saapuu ensvuoden alussa loput nippelit että saa öljykierron kasaan.
Jatketaan kun kaupat aukeaa taas pyhien jälkeen ja kiinanposti tuo vähän nippelinappelia. Jääratakausikin lähestyy joten repullinen palloniveliä tuli missileen tilattua, vielä pitäis piikit löytää.
Kone aikalailla kasassa, pakosarjan tiivisteitä odottelen vielä ja moottorin takana kulkevaa vesiputkea pitää vähän muokata eli ne tulee vielä irti jossain vaiheessa.
Koneen johdotukset niin pitkällä kun voi tässä vaiheessa olla, vielä odottelen suutinten liittimiä, sytytyspuolia sekä niitten liittimiä ja vr anturille jostain löydettävä häiriösuojattua kaapelia.
Ruotsinpojatkaan ei saanu kaikkia osia pakettiin kerralla joten sieltä saapuu ensvuoden alussa loput nippelit että saa öljykierron kasaan.
Jatketaan kun kaupat aukeaa taas pyhien jälkeen ja kiinanposti tuo vähän nippelinappelia. Jääratakausikin lähestyy joten repullinen palloniveliä tuli missileen tilattua, vielä pitäis piikit löytää.
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Re: Suizan "käyttis" 2JZ S13 ja drifteri 400sx
Kappas vaan.
Jarruihin uudet palat ja letkut, pakosarjan tiivisteet sekä kytkimen työsylkkä ja painelaakeri. ettei vaan ole niistä kiinni sit jos ei toimi-
Suutintukkiin tuli an 10 nippa hitsattua ja asennettua 880cc suutinten kera. B-paineensäädinkin löysi paikkansa mutta alko epäilyttämään miten nämä kiinalaiset kestävät e85?
Starttimoottori kytketty ja todettu toimivaksi, seuraavaks laturin kimppuun.
Ainiin.. Trelleborg Lapit.
Kohta...
Jarruihin uudet palat ja letkut, pakosarjan tiivisteet sekä kytkimen työsylkkä ja painelaakeri. ettei vaan ole niistä kiinni sit jos ei toimi-
Suutintukkiin tuli an 10 nippa hitsattua ja asennettua 880cc suutinten kera. B-paineensäädinkin löysi paikkansa mutta alko epäilyttämään miten nämä kiinalaiset kestävät e85?
Starttimoottori kytketty ja todettu toimivaksi, seuraavaks laturin kimppuun.
Ainiin.. Trelleborg Lapit.
Kohta...
Projekteista juttua ja muutakin häröilyä siinä ohessa: https://www.instagram.com/tomppa200/
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
SC: tomppa200, behind the scenes häröilyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 89 guests