SamuuK FC3S RX-7 "entisöintiä"
Re: SamuuK FC3S RX-7 "entisöintiä"
Ompas se komea!
Re: SamuuK FC3S RX-7 "entisöintiä"
OHO ! puoltoista vuotta melkeen antanu auton maata, syyt on : Nainen ja muutama kämppä remontti vuoden sisään , oli siinä muutama motivaatio monttukin ja oli auto hetken jopa "hiljaisessa" myynnissä. Jälkeenpäin ajateltuna helvetin hyvä etten luopunut tästä.
Nyt jostain kummasta kolosta pomppas motivaatiota esiin kun sain jopa auton sisälle, muuten vietti aikaa lähinnä näin :
Mistä sitten myöhemmin siivouksen ja järjestelyn myötä sain sen tähän missä sitä nyt roplailen :
Ja kun vanteita pitää autoon olla ja speksit sattu kohilleen, muutaman vaihtokaupan ja euron jälkeen kotiutu tämmöiset :
Eli 10/11x18 et lukemat 20 ja 30 välissä, etupään sovitus on härski muttei mahdoton, takapää heittämällä alle.
Siitä oikeestaan päästäänkin suoraan sitten nykytilaan, konehuonetta purkaen kohti maalaus kuntoa ja muutama löytynyt mätä reikä umpeen :
Kerran kun tähän leikkiin ruvettiin, juhannus pyhinä oli hyvää aikaa hiekkapuhaltaa etukelkka, alatukivarret ja takapuslan kannakkeet ja maalata ne epoksilla mustaksi ja päälle 2k raskaskalusto runko akryyli musta. Pitäisi kestää näin kesäkäytössä ihan hyvin. Saman kohtelun saa takakelkka, tukivarret, laatikon kannakkeet tms. kun pääsen järjestyksessä sinnepäin.
Nyt hommia hidastaa koelaudan purkaminen jotta saataisiin viallinen sisäkenno pois ja johtoniput vietyä kabiinin puolelle, muuten rupeisi olemaankin lokasuojien poistoa vaille pohjien teko konehuoneessa
Tästä on hyvä siis jatkaa kohti syksyä ja tiiviimpää päivittelyä !
Nyt jostain kummasta kolosta pomppas motivaatiota esiin kun sain jopa auton sisälle, muuten vietti aikaa lähinnä näin :
Mistä sitten myöhemmin siivouksen ja järjestelyn myötä sain sen tähän missä sitä nyt roplailen :
Ja kun vanteita pitää autoon olla ja speksit sattu kohilleen, muutaman vaihtokaupan ja euron jälkeen kotiutu tämmöiset :
Eli 10/11x18 et lukemat 20 ja 30 välissä, etupään sovitus on härski muttei mahdoton, takapää heittämällä alle.
Siitä oikeestaan päästäänkin suoraan sitten nykytilaan, konehuonetta purkaen kohti maalaus kuntoa ja muutama löytynyt mätä reikä umpeen :
Kerran kun tähän leikkiin ruvettiin, juhannus pyhinä oli hyvää aikaa hiekkapuhaltaa etukelkka, alatukivarret ja takapuslan kannakkeet ja maalata ne epoksilla mustaksi ja päälle 2k raskaskalusto runko akryyli musta. Pitäisi kestää näin kesäkäytössä ihan hyvin. Saman kohtelun saa takakelkka, tukivarret, laatikon kannakkeet tms. kun pääsen järjestyksessä sinnepäin.
Nyt hommia hidastaa koelaudan purkaminen jotta saataisiin viallinen sisäkenno pois ja johtoniput vietyä kabiinin puolelle, muuten rupeisi olemaankin lokasuojien poistoa vaille pohjien teko konehuoneessa
Tästä on hyvä siis jatkaa kohti syksyä ja tiiviimpää päivittelyä !
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 79 guests