Eetun S13.5 RB25DET
Re: Eetun S13.5 RB25DET
v-pannan sovitusta. vielä pitää hitsata kiinni
Re: Eetun S13.5 RB25DET
ohjaustehostimen tuunaamista
Re: Eetun S13.5 RB25DET
kannen lisäöljynpaluuletkulle laitoin tommosen klemmarin lohkon kylkeen ettei ota pakoputkeen kiinni.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hukkaportille poistoputken duunailua 2,5 tuuman millisestä rosterista
Re: Eetun S13.5 RB25DET
osat hitsattuna. pikkuveli tiggaili kasaan.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
5 metriä AN6 teflonia ja oliko tossa ny 30 erilaista liitintä tai sitä luokkaa
Re: Eetun S13.5 RB25DET
hukkaportin 2,5 tuumainen poistoputki mahtuu juuru ja juuri paikoillensa. pitää ottaa huomioon että moottori heiluu jonkin verran.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
tyhjäkäntiventtiili ei tuu käyttöön jote sille petelevy 3mm teräksestä
Re: Eetun S13.5 RB25DET
jälleen asiallista rakentamista
Re: Eetun S13.5 RB25DET
kiitos, arvostan suuresti!
nyt on ohjaustehostimella nipat kunnossa. turbon ja ilmansuodattimen välinen imuputki ei sovi ihan tollaisenaan, täytyy saada mutkaa hieman jyrkemmäksi vielä.
nyt on ohjaustehostimella nipat kunnossa. turbon ja ilmansuodattimen välinen imuputki ei sovi ihan tollaisenaan, täytyy saada mutkaa hieman jyrkemmäksi vielä.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
alkaa pikkuhiljaa näyttää moottorilta. vaikka tästä on vielä pitka matka siihen et pääsee käynnisteleen, tästä pitää huolen esim uusin harrastus motocross.
kaasuläppä vaihtuu vielä sähköiseen malliin niin saa kaikki huippu ominaisuudet käyttöön. ja tietysti koko moottorin ohjaus kaikkine antureineen puuttuu vielä ja paljon muuta..
kaasuläppä vaihtuu vielä sähköiseen malliin niin saa kaikki huippu ominaisuudet käyttöön. ja tietysti koko moottorin ohjaus kaikkine antureineen puuttuu vielä ja paljon muuta..
Re: Eetun S13.5 RB25DET
kova putki -> an6 sovite. kuva tuli vahingossa pystyyn eikä pysty enää muokata..
Re: Eetun S13.5 RB25DET
välijäähdytin löysi perille. 600x300x120mm kennolla eli kaikista isoimmalla, tietysti.
tää on siis ihan perus bar&plate kennolla ja valetuilla päädyillä.
noita kennoja on nykyään moneen lähtöön, bar&plate sekä fin&tube. se ei aina kerro laadusta eikä virtaavuudesta mut tarpeeks iso kenno niin ainakin virtaa hyvin. eniten näissä välijäähdyttimissä ainakin omaan silmään pistää toi että onko valetut päädyt vaiko levystä taivutellut. noi kunnon päädyt säästää painossa huomattavankin paljon, tämmösessä isossa valetussa coolerissa painoa tais tulla semmosen olikohan kymmenen kiloa mikä on aika paljon. mut sitten se että mihin käyttöön auto tulee niin jos meinaa driftinkiä yhtään harrastaa niinkun tälläkin tarkoitus niin ei kannata laittaa tuhansia välijäähdyttimeen mikä on ensimmäisenä vastassa jos jonnekkin pöpelikköön ajaa. se on myös syy miksi ahtoputkiin tulee silikoniset letkut eikä pantoja millä olis tietysti virtausta saanut paremmaksi kun ei tule pykälää sinne.
tää on siis ihan perus bar&plate kennolla ja valetuilla päädyillä.
noita kennoja on nykyään moneen lähtöön, bar&plate sekä fin&tube. se ei aina kerro laadusta eikä virtaavuudesta mut tarpeeks iso kenno niin ainakin virtaa hyvin. eniten näissä välijäähdyttimissä ainakin omaan silmään pistää toi että onko valetut päädyt vaiko levystä taivutellut. noi kunnon päädyt säästää painossa huomattavankin paljon, tämmösessä isossa valetussa coolerissa painoa tais tulla semmosen olikohan kymmenen kiloa mikä on aika paljon. mut sitten se että mihin käyttöön auto tulee niin jos meinaa driftinkiä yhtään harrastaa niinkun tälläkin tarkoitus niin ei kannata laittaa tuhansia välijäähdyttimeen mikä on ensimmäisenä vastassa jos jonnekkin pöpelikköön ajaa. se on myös syy miksi ahtoputkiin tulee silikoniset letkut eikä pantoja millä olis tietysti virtausta saanut paremmaksi kun ei tule pykälää sinne.
Re: Eetun S13.5 RB25DET
AN6 letkun kiinnikkeitä
Re: Eetun S13.5 RB25DET
ovien sisälle ruuveja, alkuperäisiä ei enää saa niin mallin mukaan rautakaupasta tällä kertaa.
sovittelin myös cooleria paikoilleen, tai tuo keulahan vaihtuu kokonaisuudessaan s15 malliin mut sitä ennen pitäs päästä käynnisteleen eli siis ahtoputket pitää saada värkkäiltyä.
sovittelin myös cooleria paikoilleen, tai tuo keulahan vaihtuu kokonaisuudessaan s15 malliin mut sitä ennen pitäs päästä käynnisteleen eli siis ahtoputket pitää saada värkkäiltyä.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 87 guests