Terve! Minä olen Mats ja olen Datsunisti. Datsunit ovat pyörineet piireissä jo ennen kun ajokortti ikään tuli ja ajattelin aloittaa kertoo minun helmestäni, minun silmäteräni joka tuli löydettyä Nettiauton välityksellä ja ei varmastikkaan tätä versioo löydy kovin montaa kappaletta suomessa. Auto on normaali Datsun 120y muutakun että että on ilmeisesti jotenkin tuotu Suomeen (Muutto autona tms) Ei ole Suomeen tuonnista ihan kunnon merkintöja. Ratti on oikealla puolella ja peilit on lokasuojissa, muuten on sama kun perus Suomi Dasse. Auto on orkkis kunnossa eli autoon ei ole suuria omia viritelmiä tehty. mitä nyt kolhittu/pienet muut räpellykset. Eli on kasvatettu mielipide että hellällä laitolla tuodaan esiin jotain pervessiä. Niin kuin hieman viitailin tuossa minun vanne valinnassa!
Tekniikka toimii täysin ainut mitä vaihdettiin oli vesipumppu ja pidetty orginaalina. Alusta on hieman harkinnassa että hieman enemmän mataluutta mutta oikeaa ratkaisua ei ole löytynyt. Alusta on siinä että ei ole oikein valmiita alustasarjoja että olemme ilmeisesti katsonut parhaimmaksi että jostain alusta sarjasta muokataan autoon sopiva asiasta tuonnempana asiasta lisää.
Vanteet on päätetty jo ulkokuoreen varmasti tullaan miettiin hieman enemmän jotain tyyliin sopivaa levikettä tähän mennessä pieni ylimaalaus suoritetaan ja puskureiden suoristaminen suoritetaan.
Jatkossa tulen palaan varmasti kun juna nytkähtää eteen päin niin yksi 140y johon kori huutaa isompaa tekniikka eli foorumilainen jos on ca18det tekniikkaa lojumassa nurkissa niin täällä on osto ehdokas...