En näe järkeä moottorin aukomiselle. Litkut sisälle ennen öljynvaihtoa ja samalla vaihtaa venttiilivarrenkumet. Kato vielä ettei mikään stefa vuoda mistään. Joskus hissukassa vuoti kampurasta takapään stefa (köhiköhi toyotassa aika yleinen )jake--- wrote:Auto on 362tkm ajettu.
Öljyn häviäminen
Re: Öljyn häviäminen
Toyota Corolla ee90 '91
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Toyota Hiace LH112 '89
Lada 2105 '95
Retro as F*ck
Varaosamyyjä Motonet Rovaniemi
Re: Öljyn häviäminen
ootko mitannu jo puristukset? sekin kannattaa tehdä ja jos on poikkeamaa niin sillon ainaskin on jotain vialla. yleensä öljynsyöntiin on syynä jokin mekaaninen vika johon nuo litkut ei auta.
ja harvemmin nyt kannattaa tuijottaa puhtaasti kilsoja. mittaristo voi olla vaihdettu, paskalla huollolla sun muilla on merkitystä. joillaki moottori kestää 100tkm kun toisilla 500tkm
ja harvemmin nyt kannattaa tuijottaa puhtaasti kilsoja. mittaristo voi olla vaihdettu, paskalla huollolla sun muilla on merkitystä. joillaki moottori kestää 100tkm kun toisilla 500tkm
Re: Öljyn häviäminen
Viimeinkin sain aikaseksi mitattua puristukset. Olivat joka pytyssä n. 11 bar luokkaa. Pitäs siis vielä olla ihan ok, vaikkei olekaan enään elämänsä kunnossa tuo kone.
Varmaankin suosiolla kansi irti ja venttiilinvarren kumet vaihtoon, vai voiko 4A-FE koneessa tehä sen operaation kansi paikoillaan?
Varmaankin suosiolla kansi irti ja venttiilinvarren kumet vaihtoon, vai voiko 4A-FE koneessa tehä sen operaation kansi paikoillaan?
Re: Öljyn häviäminen
onnistuu jos saat paineistettua sylinterin. tosin samallahan se kansipahviki vaihtuis kun käyttää kantta irti
Re: Öljyn häviäminen
Oishan se tosiaan hyvä vaihtaa ja ihan mielenkiinnosta avata ja kattoa miltä kannen alla näyttää.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 48 guests