Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
-
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 07. Apr 2014 20:25
- Location: Joensuu
Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Möin tuosta purku Maximasta A 32, virtalukonpohjan kun kerran hyvän hinnan sain Mut mites nyt käyntiin, onko piuhojen liittelystä kellään kokemusta Tai sököä pohjaa mulle tähettää postikulujen hinnalla, tietty ei niin huonoa ettei käyntiin lähtis Katiska Joensuussa.
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Eti johto joka yhdistää startin releen ja laita nappi siihen.
-
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 07. Apr 2014 20:25
- Location: Joensuu
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Hmmmm...ei oikein noi sähköjutut hallinassavain wrote:Eti johto joka yhdistää startin releen ja laita nappi siihen.
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Siis idea on tuo. Kaiva johdot esiin jotka menee virtalukolle ja kato vähän mitä ne meinaa vaikka yleismittarilla. Sit vaan yhdistää oikeat johdot ja saat sen käymää. Tiedä sitte miten ajonesto sotkee tätä vielä, mutta pää idea on tuossa.
Miksi muuten nämä sun keskustelut eivät ole esim tua tekniikka osiossa?
-
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 07. Apr 2014 20:25
- Location: Joensuu
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Ai himskatti, siellä on sellainenkin...kesät talvet sama pää, sorry Ja otan selvää noista johdoista
-
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 07. Apr 2014 20:25
- Location: Joensuu
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
jeps...ajonesto... se siitä, hyvin starttaa
-
- NORMAL USER
- Posts: 57
- Joined: 07. Apr 2014 20:25
- Location: Joensuu
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Kylläsmoke wrote:Onkos nats ajonesto?
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Tää toimii ainakin nats1 sarjaa
Käynnistksenesto boksi löytyy apparin jalkatilasta, heti moottorinohjauksen yläpuolelta. Se on "piilossa" sellasen peltiläpyskän takana joka on kiinni yhellä ruuvilla. Helpoiten pääsee käsiksi purkamalla tieltä hanskalokeron, sen hanskalokeron viereisen suojamuovin ja puhaltimen moottorin boksin (alhaalta kolmella ruuvilla kiinni, vasemmalta ylhäältä yhellä ja siitä moottorin yläpuolelta ihan "katosta" vähän huonosti näkyvällä ruuvilla yhellä).
Ajonestoboksissa on kiinni 8 napainen liitin, nykäsee sen irti ja kytkee toisiinsa johdot:
1&2, eli oranssi mustalla raidalla ja oranssi
3&4, eli valkoinen ja harmaa
7&8, eli musta punasella raidalla ja musta keltasella raidalla
Johdot 5&6 (musta ja punanen mustalla raidalla) jätetään irtonaisiksi.
E:ohjeet on primuu, niin poksi ei välttämättä oo samassa välissä
Käynnistksenesto boksi löytyy apparin jalkatilasta, heti moottorinohjauksen yläpuolelta. Se on "piilossa" sellasen peltiläpyskän takana joka on kiinni yhellä ruuvilla. Helpoiten pääsee käsiksi purkamalla tieltä hanskalokeron, sen hanskalokeron viereisen suojamuovin ja puhaltimen moottorin boksin (alhaalta kolmella ruuvilla kiinni, vasemmalta ylhäältä yhellä ja siitä moottorin yläpuolelta ihan "katosta" vähän huonosti näkyvällä ruuvilla yhellä).
Ajonestoboksissa on kiinni 8 napainen liitin, nykäsee sen irti ja kytkee toisiinsa johdot:
1&2, eli oranssi mustalla raidalla ja oranssi
3&4, eli valkoinen ja harmaa
7&8, eli musta punasella raidalla ja musta keltasella raidalla
Johdot 5&6 (musta ja punanen mustalla raidalla) jätetään irtonaisiksi.
E:ohjeet on primuu, niin poksi ei välttämättä oo samassa välissä
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Re: Miten käyntiin ilman virtalukonpohjaa?
Tai engine Control 7.5a sulake pois, niin saattaa auttaa
Ei se nopeus tapa, vaan ajo virhe
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 54 guests