No tuo on nyrkkisääntö että samanikäinen/uudempi, sen auton johon moottori asennetaan päästöluokka on se joka määrää minkä moottorin sinne saa laittaa, 4a-ge moottorista on se 5 generaatiota, riippunee että mikä niistä versioista siis. Pelkkä katti ei vähäpäästöisessä auta, se pitää olla joka tapauksessa, se liittyy noihin ei-vähäpäästöisiin joihin tehdään tekniikanvaihtoa. Eli päästöt ei ole se joka määrää vaan päästöluokka, tokihan sen pitää mennä myös päästöistäkin läpi mutta se "kuitti" päästöistä ei riitä tekniikanvaihtoon vähäpäästöisen auton kohdalla.Veni wrote:Noniin, asiantuntijat: Saisin broidilta sen väliaikaiskulkineen muutamalla satkulla, corolla e10 sedan.
Jos nappaan legendaarisen 4A-FE:n pois ja pudotan tilalle 4A-GE:n niin meneekö se oikeasti sinne heittämällä niin kuin sanotaan. Entäs johtosarjat jne?
Laatikko kaiketi sopii suoraan ja jarrut yms. alusta onkin jo valmiiksi mallisarjan tehokkain.
Lupa-asiat saa kyllä kysyttyä konttoriltakin mutta tämäkin kiinnostaa jos on faktaa.
Joo, tiedän että kysyin oikeastaan samaa asiaa ketjun alussa, mutta nyt homma on toisinpäin eli autoon ei ole tulossa saman tai uudemman mallisarjan moottoria vaan vanhemman.
Noi päästöt on tietty yks homma, e10:s on katti ja 4A-GE:n luovuttajassa ei, saakohan päästöt pysymään kurissa?
Kiitos ja anteeksi
Johtosarja menee vaihtoon. Laatikosta en osaa satavarmasti sanoa koska etuveto, mä oon enemmän perehtyny noihin takavetoihin ja niiden muutoksiin ja miten käy ristiin osat.
Laita se 4a-ge ja ole shhh konttorilla