Pakosarjoista
Pakosarjoista
Elikäs. Kysymys kuuluu näin: Mitä fyysisiä eroja on 4-2-1 ja 4-1 pakosarjoilla? Esim: Onko laipat erilaiset? Vai miten?
Mietin tätä koska ajattelin ehkä hankkia mun primeraan GT primeran koko putkiston mukaan lukien pakosarjan koska gt primerassahan on valmiiksi peltinen pakosarja ja putkisto on hieman avarampi kuin alkuperäinen putki.
Mutta jos joku tietää että mitä fyysistä eroa on näillä pakosarjoilla niin kiitän.
Mietin tätä koska ajattelin ehkä hankkia mun primeraan GT primeran koko putkiston mukaan lukien pakosarjan koska gt primerassahan on valmiiksi peltinen pakosarja ja putkisto on hieman avarampi kuin alkuperäinen putki.
Mutta jos joku tietää että mitä fyysistä eroa on näillä pakosarjoilla niin kiitän.
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Pakosarjoista
Eikö 4-2-1 pakosarja yhdisty ensin kahdeksi putkeksi ja siitä yhdeksi? Sitten tuo 4-1 pakosarja menee suoraan yhdeksi?
4-2-1
4-1
4-2-1
4-1
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Pakosarjoista
Elikkä noissa ei ole mitään fyysistä eroa muuten? Noh pitänee katsoa että löytyiskö putkistoa:D
Nissan, Designed to improve your performance.
- Ruusenvisti
- SUPPORTER
- Posts: 405
- Joined: 30. Jan 2012 18:19
- Location: Oulainen
Re: Pakosarjoista
Googlesta löytyy paljon hyvää tietoa kun vihtii vähä aikaa etsiskellä
Tuli monen näkösiä sivuja selailtua läpi sillon kun omaan Primeraan pakosarjaa suunniteltiin. Tenppa millä koneella tuo sun Primmu oli ?
E: Nuiden pakosarjojen erot taitaa tulla tehoalueista, 4-1 oli muistaakseni suunniteltu tuomaan tehoja yläkierroksille ja 4-2-1 enemmän alakierroksille.
Tuli monen näkösiä sivuja selailtua läpi sillon kun omaan Primeraan pakosarjaa suunniteltiin. Tenppa millä koneella tuo sun Primmu oli ?
E: Nuiden pakosarjojen erot taitaa tulla tehoalueista, 4-1 oli muistaakseni suunniteltu tuomaan tehoja yläkierroksille ja 4-2-1 enemmän alakierroksille.
Re: Pakosarjoista
Primerassa on 1.6l kone eli GA16DE eli koneessa on 4-1 pakosarja alkujaan. Mutta tuossa SR20DE GT:n koneesahan on valmiiksi jo peltipakosarja niin ajattelin että siitä saisi suht halvalla peltarin:D ja tietenkin GT-primeran putkisto on hieman hengittävämpi.
Nissan, Designed to improve your performance.
- Ruusenvisti
- SUPPORTER
- Posts: 405
- Joined: 30. Jan 2012 18:19
- Location: Oulainen
Re: Pakosarjoista
Tämä totta, mutta GT:n pakosarjasa on erilainen laippa kun GA16DE:ssä. Ei passaa suoraan, ja tuohon 1.6 on helvetin vaikea löytää valmista pakosarjaaTenppa wrote:Primerassa on 1.6l kone eli GA16DE eli koneessa on 4-1 pakosarja alkujaan. Mutta tuossa SR20DE GT:n koneesahan on valmiiksi jo peltipakosarja niin ajattelin että siitä saisi suht halvalla peltarin:D ja tietenkin GT-primeran putkisto on hieman hengittävämpi.
Tietenki jos hitsi pysyy kädessä ja saa jostaki tuon 1.6 pakosarjan laipan niin senhän voi leikkaa ja liimaa tyylillä tehdä
1.6
GT
Re: Pakosarjoista
No tuo selittää jo paljon:D Tuon itse asiassa halusinkin kuulla että pitää vaihtaa laipat jos haluu että onnistuu.
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Pakosarjoista
Taas tuli kysymys. Kun mun nissaniin ei kauhean paljon löydy noita peltipakosarjona niin sopiiko esim Nissan Sentran peltari? Kuitenkin molemmat koneet on GA16DE.
http://speed-daddy.com/index.php/exhaus ... -1-6l.html
http://speed-daddy.com/index.php/exhaus ... -1-6l.html
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Pakosarjoista
Kuvan perusteella laippa on ainakin samanlainen; riippuen korista niin saattaa vastata jonnekkin, mutta sitä luulisi olevan jo helpompi soveltaa.
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
- Ruusenvisti
- SUPPORTER
- Posts: 405
- Joined: 30. Jan 2012 18:19
- Location: Oulainen
Re: Pakosarjoista
Jossakin oli juttua tuon passaavuudesta, mutta ei väkisinkään enää muista miten oli
Laippa on ainaki oikea, että ei se hirveästi mettään voi mennä, korkeintaan joutuu vähä jatkaan tai lyhentään ja sehän ei enään ole homma eikä mikään Tuommosempa oisin varmasti itsekkin tilannu jos ois tuolla hinnalla tullu eteen..
Laippa on ainaki oikea, että ei se hirveästi mettään voi mennä, korkeintaan joutuu vähä jatkaan tai lyhentään ja sehän ei enään ole homma eikä mikään Tuommosempa oisin varmasti itsekkin tilannu jos ois tuolla hinnalla tullu eteen..
Re: Pakosarjoista
Täytyypä katsella sitten kun on saanut primerasta ulkonäön kuntoon. Pitänee katsella myös että löytyykö muita "virioosia" tuohon sentraan tehtynä niin saattais saada primeraakin hieman tehokkaammaksi
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Pakosarjoista
Onko olemassa ns. teho imusarjoja? Miten esimerkiksi 1.6 imusarja ja gt-primun imusarja eroaa toisistaan?
Nissan, Designed to improve your performance.
Re: Pakosarjoista
Onhan niitä, mutta yleensä aika häntäpäässä listaa jos tehoja aletaan repimään. Vaatii jo sitten uudelleenohjelmoinninkin, että hintansa puolesta en näe kyllä mitään järkeä jos ei sitten puhuta oikeasti tehokkaasta autosta jossa viimeinenkin tehon jyvä ratkaisee. Muutenkin tulee pian halvemmaksi vaihtaa vain toinen kone.Tenppa wrote:Onko olemassa ns. teho imusarjoja? Miten esimerkiksi 1.6 imusarja ja gt-primun imusarja eroaa toisistaan?
”Life is about the people you meet and the things you create with them”.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
• Follow me on Instagram to see more and behind the scenes.
• For all related inquiries please contact to joni_p3(a)msn.com.
• Specialist for wheels, suspension and other aftermarket parts.
• @japtoysofficial x @levelnoneofficial owner among other things.
Re: Pakosarjoista
Niin on tuokin totta Pitänee vaan tyytyä putkistoon ja keskittyä ulkonäköön ja sisustaan
Nissan, Designed to improve your performance.
- Ruusenvisti
- SUPPORTER
- Posts: 405
- Joined: 30. Jan 2012 18:19
- Location: Oulainen
Re: Pakosarjoista
Tämä. Vaparin virittäminen sen verta kallista ja tehonlisäys loppujen lopuksi melko pientä että aika turha tämmöstä konetta kummemmin kutitella, onhan ne äänet peltipakosarjalla kuitenkin ihan mukavan kuuloset ja mopopojan opeilla, ääni = tehoTenppa wrote:Pitänee vaan tyytyä putkistoon ja keskittyä ulkonäköön ja sisustaan
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 42 guests