Siinä kuvaa minun tämän hetken kulkineesta, tosin tuo kuva ei oo mikkään "hieno", mutta en parempaakaan löytäny
.. roiskeläppäkin tosiaan menny pas2..

Jollei se edes sinun mielestä ole hieno niin miksi vaivauduit sen tänne lisäämään jos topic on "Hienoin kuva autostasi." Ei tänne ole mikään pakko postata, eli sentakia ei tarvitse käydä nopeesti vanhalla saappaalla räpsäsee kuvaa ja laittaa tänne.
Mystic wrote:Tämän topicinhan tarkoitus _ei_ tosiaan ole verrata käyttäjien kuvia toisiinsa tai etsiä yleisellä tasolla hienoimpia kuvia, vaan ennemminkin jokainen käyttäjä arvioi itse omia kuviaan ja valitsee niistä parhaimmat/edustuksellisemmat näytille.
Ei lisättävää.Janski_ wrote: Siinä kuvaa minun tämän hetken kulkineesta, tosin tuo kuva ei oo mikkään "hieno", mutta en parempaakaan löytäny
En ole mitään merkkiä, tyylisuuntaa tai muuta vastaan, naurattaa vain tämä kun topic on "Hieno kuva autostasi" ja tänne tullaan kertomaan että "täs ois kuva muttei se oo kyllä hieno"Mystic wrote: Jo Japtoyssin perusperiaatteenakin on ollut ettei vain yksi merkki ja tyylisuunta, vaan kaikki merkit, tyylisuunnat ja harrastajat yhdessä! Näillä eväin jatketaan topicin aiheeseen kuuluvasti.

Siis sillä minä tuon kirjotin kun muitten kuviin vertaa niin melkolailla jos saa sanoa niin "perus" kuva.. Mutta omasta mielestäni tuo on paras mitä tuolla luurilla sai..Mikk- wrote:Mystic wrote:Tämän topicinhan tarkoitus _ei_ tosiaan ole verrata käyttäjien kuvia toisiinsa tai etsiä yleisellä tasolla hienoimpia kuvia, vaan ennemminkin jokainen käyttäjä arvioi itse omia kuviaan ja valitsee niistä parhaimmat/edustuksellisemmat näytille.Ei lisättävää.Janski_ wrote: Siinä kuvaa minun tämän hetken kulkineesta, tosin tuo kuva ei oo mikkään "hieno", mutta en parempaakaan löytäny
En ole mitään merkkiä, tyylisuuntaa tai muuta vastaan, naurattaa vain tämä kun topic on "Hieno kuva autostasi" ja tänne tullaan kertomaan että "täs ois kuva muttei se oo kyllä hieno"Mystic wrote: Jo Japtoyssin perusperiaatteenakin on ollut ettei vain yksi merkki ja tyylisuunta, vaan kaikki merkit, tyylisuunnat ja harrastajat yhdessä! Näillä eväin jatketaan topicin aiheeseen kuuluvasti.![]()
Mut ei mitään, jatkakaa samaan malliin. Oli pakko tuohon vain tarttua.

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests